Wtf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ene die nap4 en ik heb fb elke keer zagen
Staat op de agenda.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt! Ring of Kerry moet je gaan doen dan
Lekker man, zestien jarige sletjes.quote:
Hou je bek smoofiequote:
Kalm aan, gaat gewoon over zijn zus in grun.quote:
Laatst nog jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog veel gechillt met Nino Jack London dan?
Ik zal je zus wat geven ipv houdenquote:
Dat was grammaticaal een incorrecte zin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kalm aan, gaat gewoon over zijn zus in grun.
Die van jou ex manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van sommige echte ook niet. Genoeg fake tieten die er prima uitzien, zolang het niet te lomp is
Mooi!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die van jou ex man
Weet je hoe vaak ik al op de uitgeprinte foto van dat wijf der tieten ben klaargekomen
Jij trekt je toch ook af op die foto van sjaaks' ex' der tieten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied, krijg ff snel de blaftyfus.
Die ex van Sjaak. Zulke mooie tieten heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die van jou ex man
Weet je hoe vaak ik al op de uitgeprinte foto van dat wijf der tieten ben klaargekomen
Drink dan geen bierquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Saind het volgende:
Nou jongens, weetjewat ik doe wild
Ik pak gewoon nóg een alcoholvrij biertje
Goede comeback, ik geef je een 8quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal je zus wat geven ipv houden
Is druk bezig man ermeequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaat hij nog harde pokoes uitbrengen dan?
Weet niet wat je bedoeld manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die van jou ex man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |