Ja jongen ik wil gewoon laten weten dat ik heb geneukt mag datquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had het over Dublin toch oetlul
Zet het op je FBquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Shit wat zijn sommige mensen gevoelig
Hoe is het met je nicht trouwens?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja jongen ik wil gewoon laten weten dat ik heb geneukt mag dat
quote:
Welke?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe is het met je nicht trouwens?
Stijntje heeft geen oogvel meer over, zo groot dat zijn piemeltje is nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
Nee maar ff serieus. Van die neptieten krijg je 'm toch niet omhoog of ligt dat nu aan mij?
Klopt! Ring of Kerry moet je gaan doen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik gaat ook naar Killarney. Mooi daar man.
Nee man. Doe mij maar bobbies als die van de ex van sjaak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
Nee maar ff serieus. Van die neptieten krijg je 'm toch niet omhoog of ligt dat nu aan mij?
Ik zeg dat het van de buurman was.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je de groeten aan je zus?
zus, nicht is van davy.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is die van Davyquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ene die nap4 en ik heb fb elke keer zagenquote:
Vriendinnetje van mij heeft ook neptieten. Had ze gedaan omdat haar tieten niet even groot waren. Heeft ze in allebei even grote implantaten in laten brengen. Zijn ze nog ongelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ho even. Dat was in verband met die discussie.
Van sommige echte ook niet. Genoeg fake tieten die er prima uitzien, zolang het niet te lomp isquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe knip je in een filmpje in movie maker? Ik sta op het punt van een agressieaanval.
O jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |