quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je had het redtube filmpje moeten zien wat die smeerlap me gister stuurde..
Ja duh.quote:
Dat is ook geen dublin tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb in Macedonië een chick uit het zuiden geregeld, Killarney ofzo?
Niet mis
Kan die hond niets aan doen als hij daar opkruipt. Loopse teef.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen.
Ehh jawelquote:
Fuck zeg. Zet het een bril op en doe het een colbertje aan en je hebt Adje.quote:
Nou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe knip je in een filmpje in movie maker? Ik sta op het punt van een agressieaanval.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee nee nee nee neeeeee
adjedonniequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fuck zeg. Zet het een bril op en doe het een colbertje aan en je hebt Adje.
Ehh nee.quote:
Vandaag kwam er een VI fragmentje in de Wereld Draait Door, ik was de enige die moest lachen blijkbaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee nee nee nee neeeeee
S S S S S SS S S S SSSquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe knip je in een filmpje in movie maker? Ik sta op het punt van een agressieaanval.
Ik had het over Dublin toch oetlulquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ehh nee.
Ik quotte je om je te laten weten dat ik een chick uit Killarney gedaan heb.
Geen woord over Dublin
Fuck. Nu je het zegt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fuck zeg. Zet het een bril op en doe het een colbertje aan en je hebt Adje.
Doe je de groeten aan je zus?quote:
Ja, ho even. Dat was in verband met die discussie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ze is lelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |