Politie komt die grootste mongool (die met witte kleding) bezoeken en gaat er daarna vrolijk vandoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef stoeltafel het volgende:
Samenvatting? Ze worden toch uitgeleverd aan NL?
En dan aldoor die achternamen noemenquote:Op donderdag 24 januari 2013 02:27 schreef Specularium het volgende:
Slim van die bolle om op camera iedereen erbij te snitchen.
Denk dat het straks eerder andersom isquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef El_jefe07 het volgende:
zou ik voortaan wel even oppassen als ie toevallig Brent tegenkomt op straat..
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom staat Nadia niet in de OP?
Dat was erg strak ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:12 schreef Iwanius het volgende:
Maar hoe vonden jullie nu de A-team actie van de Belgische Politie toen ze met dat zwarte busje 1 van de verdachten snel thuis ophaalden?
Waar kan ik die niet lezen?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit er echt over te denken een column te schrijven over hoe slecht Pownews wel niet is. Vermakelijk, maar o zo bagger.
Hij zat gisteren bij Pauw en Witteman, en werd daar terecht gewezen op enigszins populistische taal.quote:
Harry Mens?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem weleens bij een of ander super gesponsord programma op RTL4 op zaterdag
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Van mij mag de terreur van powned nog wel even doorgaan
Tja als het andere recht niks doet..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef Abed het volgende:
Prehistorische taferelen, we zijn tever gekomen om terug te gaan naar dit soort zelfrecht.
Dan moet dat veroordeeld worden en scherp naar gekeken worden, maar dat mag zulks gedrag niet goed praten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als het andere recht niks doet..
Gaat toch niet gebeuren en dat weet je zelf ook . Als die mannetjes niet naar de cel gaan moeten anderen ze maar de straf geven die ze verdienen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Dan moet dat veroordeeld worden en scherp naar gekeken worden, maar dat mag zulks gedrag niet goed praten.
Ook dat weerhoudt mensen er blijkbaar niet van om zich schandelijk te misdragen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:10 schreef karton2 het volgende:
Vroegâh werden mensen aan de schandpaal genageld door hun dorpsgenoten. Nu word je gepakt door het hele land en daarbuiten én het is voor altijd vindbaar.
Ik moest zo lachen toen die verslaggever de capuchon van zijn hoofd aftrok en maar doorging met vragen en irriteren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 05:35 schreef TLC het volgende:
Hahahahaha wat hebben die capuchons nu voor zin ??? ze staan met voor-en achternaam + bijbehorende foto voor altijd en eeuwig op het Internet, dan kun je net zo goed je capuchon afzetten![]()
![]()
wat een treurige figuren die uit Turnhout, wel iemand in elkaar meppen maar commentaar geven ho maar, laat ze maar zelfmoord plegen in de cel, de maatschappij is er niets aan verloren.
Die moeder van Brent al. Het zijn zulke simpele vragen. Nou als ze zo simpel zijn geef dan antwoord.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen die verslaggever de capuchon van zijn hoofd aftrok en maar doorging met vragen en irriteren.Die jongen was trouwens wel overstuur, was best overstuur aan het hijgen/huilen in dat kamertje.
Rotterdamquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
De Kuip op 1
http://www.scheurmailrotterdam.nl/bestebijnaam.php
ik zei het hardop maar je hoorde het niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij weet het ook niet, anders had je het wel gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF!! hoe dan??quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef OProg het volgende:
Een kutkruik. Waar gaat dit dan weer over?
Ik heb het juist gezien,best wel strakquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1 minuut geleden was de herhaling op tv, je hebt 't net gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rutger heeft zijn beste tijd gehad. Wat een zwerver!
De dood van elke FOK!ker.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
De huishoudbeurs moet toch ook de hel zijn.
ICH HABE GESEHEN VIELE FRAUEN SIND HIERquote:Op maandag 18 februari 2013 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Konden liever de beste von GELSJEKIRCHEN zijn
SO AUCH VIELE MUTTI EIND DICKE KUSS VON DIE TRAINER VON... DIE MEISTER!„quote:Op maandag 18 februari 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
ICH HABE GESEHEN VIELE FRAUEN SIND HIER
lossssquote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
SO AUCH VIELE MUTTI EIND DICKE KUSS VON DIE TRAINER VON... DIE MEISTER!„
quote:
quote:Nou denk niet dat dat zo makkelijk gaat, ze zijn best blij met me.
Hij zit in zijn Cast Away periode.quote:
Jodenstreekquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Maar was dit nu netjes van PowNews?
Ze kijkt niet vaak in de spiegel nee.quote:
Heeft ze zelf geen last van.quote:
Ja zou de hond eerder doen.quote:
Zat er eentje bij die meedeed aan Obese, dat helpt niet mee hé.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zul je wel pijn in je armen hebben.
Eindelijk iemand die scherp is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was inderdaad echt een jan item.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Hier hadden ze Jan heen moeten sturen.
Schietschijfquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:02 schreef OProg het volgende:
Deze vrouwen lijken me geen optie voor het leger.
Heel veel kanonnenvlees.quote:
Mag wel eens oprotten ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Moest eigenlijk eerst wel lachen met Sidney, nu zie ik hem liever 180 centimeter onder de grond
Die gaan ze harder uitmelken dan die duivenaap.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Moest eigenlijk eerst wel lachen met Sidney, nu zie ik hem liever 180 centimeter onder de grond
Dean Saunders,quote:
Orde moet er HEERSEN!!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
Wat zijn dit nu weer voor kankerapen?
Ik zou het niet eten.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef TJV het volgende:
Waarom stoppen we die niet in onze gehaktballen ipv paardenvlees?
Deze wil ik niet eten.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef TJV het volgende:
Waarom stoppen we die niet in onze gehaktballen ipv paardenvlees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |