Politie komt die grootste mongool (die met witte kleding) bezoeken en gaat er daarna vrolijk vandoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef stoeltafel het volgende:
Samenvatting? Ze worden toch uitgeleverd aan NL?
En dan aldoor die achternamen noemenquote:Op donderdag 24 januari 2013 02:27 schreef Specularium het volgende:
Slim van die bolle om op camera iedereen erbij te snitchen.
Denk dat het straks eerder andersom isquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef El_jefe07 het volgende:
zou ik voortaan wel even oppassen als ie toevallig Brent tegenkomt op straat..
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom staat Nadia niet in de OP?
Dat was erg strak ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:12 schreef Iwanius het volgende:
Maar hoe vonden jullie nu de A-team actie van de Belgische Politie toen ze met dat zwarte busje 1 van de verdachten snel thuis ophaalden?
Waar kan ik die niet lezen?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit er echt over te denken een column te schrijven over hoe slecht Pownews wel niet is. Vermakelijk, maar o zo bagger.
Hij zat gisteren bij Pauw en Witteman, en werd daar terecht gewezen op enigszins populistische taal.quote:
Harry Mens?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem weleens bij een of ander super gesponsord programma op RTL4 op zaterdag
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Van mij mag de terreur van powned nog wel even doorgaan
Tja als het andere recht niks doet..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef Abed het volgende:
Prehistorische taferelen, we zijn tever gekomen om terug te gaan naar dit soort zelfrecht.
Dan moet dat veroordeeld worden en scherp naar gekeken worden, maar dat mag zulks gedrag niet goed praten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als het andere recht niks doet..
Gaat toch niet gebeuren en dat weet je zelf ook . Als die mannetjes niet naar de cel gaan moeten anderen ze maar de straf geven die ze verdienen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Dan moet dat veroordeeld worden en scherp naar gekeken worden, maar dat mag zulks gedrag niet goed praten.
Ook dat weerhoudt mensen er blijkbaar niet van om zich schandelijk te misdragen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:10 schreef karton2 het volgende:
Vroegâh werden mensen aan de schandpaal genageld door hun dorpsgenoten. Nu word je gepakt door het hele land en daarbuiten én het is voor altijd vindbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |