Hmm, dat is wel waar. Ik weet trouwens ook niet hoe de jongens getraceerd zijn, zouden ze herkend zijn op tv door vrienden of zo of was het een tip van een ooggetuige?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik denk het eigenlijk niet, bereik is veel kleiner. Iedereen zit tegenwoordig op internet.
Het waren halve belgen toch ofzo? Als je die beelden niet meteen laat zien verwaterd zoiets, en ook de mensen/getuigen in omgeving die eventueel iets kunnen weten.
Nou voor voetbalvandalen worden meer uitzonderingen gemaakt, als je er bij was deed je mee is daar de regel. Onlangs nog supporters van mijn club last van gehad, die na dat gedoe bij Utrecht uit als aanstichters in het nieuws kwamen met foto's terwijl ze alleen in de gracht stonden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de publieke opinie op dit moment 8 mensen verdenkt van een zwaar misdrijf waar maar een paar lui van die groep écht schuld aan heeft. Er is geen onderscheid in de media (of de Facebook foto's) tussen de verdachten die daadwerkelijk op het hoofd van het slachtoffe hebben geschopt en de mensen die wel vrienden waren, niets hebben gezegd tegen de politie maar ook niets hebben uitgedeeld.
Dat onderscheid is er dus wel degelijk. De publieke opninie veroordeelt de fantasten natuurlijk meer dan de anderen. Naar welk huis ging Powned?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de publieke opinie op dit moment 8 mensen verdenkt van een zwaar misdrijf waar maar een paar lui van die groep écht schuld aan heeft. Er is geen onderscheid in de media (of de Facebook foto's) tussen de verdachten die daadwerkelijk op het hoofd van het slachtoffe hebben geschopt en de mensen die wel vrienden waren, niets hebben gezegd tegen de politie maar ook niets hebben uitgedeeld.
Ja, maarja.. die hebben zelfs een aparte behandeling gekregen in de voetbalwed. Jeweettochquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou voor voetbalvandalen worden meer uitzonderingen gemaakt, als je er bij was deed je mee is daar de regel. Onlangs nog supporters van mijn club last van gehad, die na dat gedoe bij Utrecht uit als aanstichters in het nieuws kwamen met foto's terwijl ze alleen in de gracht stonden.
Het verschil zit 'm er -denk ik- in dat je dan niet kunt achterhalen wie wat deed. Als er dertig mensen rennen en het resultaat is een kapotte auto kun je weinig anders dan ze alle dertig pakken. Hier is extreem goed te zien wie wat deed en wie helemaal niets (letterlijk en figuurlijk).quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou voor voetbalvandalen worden meer uitzonderingen gemaakt, als je er bij was deed je mee is daar de regel. Onlangs nog supporters van mijn club last van gehad, die na dat gedoe bij Utrecht uit als aanstichters in het nieuws kwamen met foto's terwijl ze alleen in de gracht stonden.
In dat filmpje worden meerdere namen genoemd toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:54 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat onderscheid is er dus wel degelijk. Naar welk huis ging Powned?
Het waren dacht ik uiteindelijk mensen uit de omgeving Turnhout die via Facebook linkend naar het Dumpert filmpje mensen herkende en toen kwamen die facebook profielen van alle jongens ook boven water.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel waar. Ik weet trouwens ook niet hoe de jongens getraceerd zijn, zouden ze herkend zijn op tv door vrienden of zo of was het een tip van een ooggetuige?
Natuurlijk worden allen veroordeeld, maar de fantasten erger dan de anderen. Vandaar dat ze allen benoemd worden, maar dat Powned alleen naar het huis van de schopper gaat. Dit is ook niet zo belangrijk punt van de discussie, dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat filmpje worden meerdere namen genoemd toch?Ik ken ze niet, dus weet niet wie wat deed, maar lijkt me sterk dat dat alleen de schoppers waren.
Daar doel ik ook met name op, de betreffende Powned uitzending moet ik nog terugkijken, wanneer ik Powned kijk is dat vaak in de ochtend op uitzendinggemist.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het waren dacht ik uiteindelijk mensen uit de omgeving Turnhout die via Facebook linkend naar het Dumpert filmpje mensen herkende en toen kwamen die facebook profielen van alle jongens ook boven water.
Maar volgens mij werd zelfs bij Powned nog duidelijk verteld wie de eerste klap uitdeelde, wie er doortrapte, dus niet alle 8 als hoofddaders. Maargoed ze staan wel alle acht op internet linkend aan het delict.
Even een vraagje over bestuursrecht 2 tussendoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het waren dacht ik uiteindelijk mensen uit de omgeving Turnhout die via Facebook linkend naar het Dumpert filmpje mensen herkende en toen kwamen die facebook profielen van alle jongens ook boven water.
Maar volgens mij werd zelfs bij Powned nog duidelijk verteld wie de eerste klap uitdeelde, wie er doortrapte, dus niet alle 8 als hoofddaders. Maargoed ze staan wel alle acht op internet linkend aan het delict.
Succes nog!quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ben er ook van tussen.. later vandaag nog maar even de boeken in voor her burgerlijk 3. Had nog lang zo slecht nog niet gescoord. T/m vraag 6b elke vraag maximale punten -1. Maar vraag 6c/6d en vraag 7a/b keihard de plank misgeslagen. En oh: de flamingobar kwam mij als jurisprudentie niet naar vorenDus tijd voor een recap, meer jurisprudentie stampen en hop hop: halen die hap.
Ja 5:20 gaat over verplicht meewerken met toezichthouders.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:02 schreef Ties02 het volgende:
Gaat dat over toezichthouders?
Lijkt me sterk dat je iets over een bestuurlijk strafonderzoek wordt gevraagd hoor.
Welk cijfer had je uiteindelijk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ben er ook van tussen.. later vandaag nog maar even de boeken in voor her burgerlijk 3. Had nog lang zo slecht nog niet gescoord. T/m vraag 6b elke vraag maximale punten -1. Maar vraag 6c/6d en vraag 7a/b keihard de plank misgeslagen. En oh: de flamingobar kwam mij als jurisprudentie niet naar vorenDus tijd voor een recap, meer jurisprudentie stampen en hop hop: halen die hap.
Hoe bazenactie zou het zijn als ik deze hele week gewoon alledrie de hers goed haal?quote:
Dat wat je net zei heeft denk ik dan ook te maken met una via?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:04 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja 5:20 gaat over verplicht meewerken met toezichthouders.
Nee una via gaat niet over bewijsuitsluiting maar over het feit dat er geen twee bestraffende sancties voor dezelfde gedraging opgelegd kan worden. Dit gaat over het onderzoek en bewijsgaring.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat wat je net zei heeft denk ik dan ook te maken met una via?
4,4 wordt 4quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:04 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Welk cijfer had je uiteindelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |