contractenrechts is ook veel tofferquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef SaulGoodman het volgende:
Vier uur lang achter elkaar hoorcolleges gekeken. Het is nu wel mooi geweest voor vandaag. Moet trouwens zeggen dat zo'n vaak als contractenrecht mij meer ligt dan Europees recht. Wat een genot kan zo'n wisseling zijn.
Allemaal lekkere shit ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
net voor 40 euro boodschappen gedaan
Ik kijk ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Ryon het volgende:
Oh God. Halbe heeft een mening over Europa vanuit de VVD.
Ik ben het er mee eens, daar niet van, maar hoe die vent het verwoord is gewoon zwaar irritant.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens, daar niet van, maar hoe die vent het verwoord is gewoon zwaar irritant.
Ik heb nog eens een betoog voor Engels over die vent gedaan toen hij wat met de stufi wou...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens, daar niet van, maar hoe die vent het verwoord is gewoon zwaar irritant.
Nou wees er maar trots op!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
Ze hebben grote uitverkoop van alle resterende voorraden bij de kerstmanquote:
Vind je dat duur of goedkoop?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Best wel goedkoop gezien wat ik heb gehaald. Normaal haal ik 30 euro per week ong.quote:
Vandaag is over 35 minuten al voorbij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen aan rechtsgeschiedenis voor vandaag
Ik moet nu nog allerlei shit fixen. De deadline voor stage aanvragen is 15 decemberquote:
Oh okequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen aan rechtsgeschiedenis voor vandaag
De dag loopt van opstaan tot gaan slapenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vandaag is over 35 minuten al voorbij.
Oh dan stop ik er dan ook meequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vandaag is over 35 minuten al voorbij.
Truste Aquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Actaeon het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Vrinden weltrusten!
+1quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Actaeon het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Vrinden weltrusten!
Belachelijk trieste actie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Ties02 het volgende:
Haha Pownews
http://www.dumpert.nl/med(...)ews_in_turnhout.html
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Ties02 het volgende:
Haha Pownews
http://www.dumpert.nl/med(...)ews_in_turnhout.html
Die damian wordt morgen helemaal dood getrapt.quote:
Pownews moet gewoon beseffen dat ze niet boven de wet staan. Maar dit levert natuurlijk veel meer pageviews op, plus dat het de rechter gezien de tendens van de laatste jaren haast verplicht om een lagere straf uit te delen. Waarna Pownews natuurlijk weer een mooi itempje kan maken over hoe makkelijk je in Nederland met misdrijven wegkomt.quote:
Koffiedik kijken. Bovendien, Geenstijl had ook de namen van de daders aan de politie door kunnen spelen in plaats van ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Dan was het effect op het proces hetzelfde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef Ties02 het volgende:
Feit is dat als het filmpje niet zo verspreid was op deze manier (en als GS de beelden offline had gehaald) dan waren ze ook niet herkend.
Feit is al meer dan 3 weken geleden gebeurd ofzo..
Maar de hele heksenjacht daarna dat fb nu vol staat met foto's en namen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef Ties02 het volgende:
Feit is dat als het filmpje niet zo verspreid was op deze manier (en als GS de beelden offline had gehaald) dan waren ze ook niet herkend.
Feit is al meer dan 3 weken geleden gebeurd ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |