Dat denk ik ook altijd bij Kakhiel, maar ik weet nooit het antwoordquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hahaha fantastischHeb je meer van die dingen? Altijd geniaal
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd bij Kakhiel, maar ik weet nooit het antwoord
[..]
[ afbeelding ]www.kakhiel.nl
Ik zou je niet één fiscale TT kunnen noemen. Ik kan wel lettertjes en cijfertjes gokken tot ik bij toeval op een parel stuit maar dan krijgen we weer die onzin dat ik TT's vervals.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had een mooie fiscale TT verwacht.
Ik denk vanwege de taalgrappen die ons als juristen aansprekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Oke, valt toch een beetje tegenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit niveauquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk vanwege de taalgrappen die ons als juristen aanspreken
Je kan me ook dm'en. Dan komt alles goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou je niet één fiscale TT kunnen noemen. Ik kan wel lettertjes en cijfertjes gokken tot ik bij toeval op een parel stuit maar dan krijgen we weer die onzin dat ik TT's vervals.
Sorry, snap hem nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Had je gehoord dat Wesley en Yolanthe bij Prenatal zijn gezien ?
Aansteller.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Ik word altijd misselijk als ik die kop van Samsom zie
Wtf? Sorry, echt geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wesley moest een nieuwe zomerjas.
Prenatal=baby/kinderkleding.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wtf? Sorry, echt geen idee waar je het over hebt
Wesley is niet zo groot hè.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wtf? Sorry, echt geen idee waar je het over hebt
Trek het je niet aan. Die man is eng.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Ik word altijd misselijk als ik die kop van Samsom zie
contractenrechts is ook veel tofferquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef SaulGoodman het volgende:
Vier uur lang achter elkaar hoorcolleges gekeken. Het is nu wel mooi geweest voor vandaag. Moet trouwens zeggen dat zo'n vaak als contractenrecht mij meer ligt dan Europees recht. Wat een genot kan zo'n wisseling zijn.
Allemaal lekkere shit ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
net voor 40 euro boodschappen gedaan
Ik kijk ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Ryon het volgende:
Oh God. Halbe heeft een mening over Europa vanuit de VVD.
Ik ben het er mee eens, daar niet van, maar hoe die vent het verwoord is gewoon zwaar irritant.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens, daar niet van, maar hoe die vent het verwoord is gewoon zwaar irritant.
Ik heb nog eens een betoog voor Engels over die vent gedaan toen hij wat met de stufi wou...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens, daar niet van, maar hoe die vent het verwoord is gewoon zwaar irritant.
Nou wees er maar trots op!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
Ze hebben grote uitverkoop van alle resterende voorraden bij de kerstmanquote:
Vind je dat duur of goedkoop?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |