quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef JochemP het volgende:
Kut ik had A maar omdat iemand op Fok! zei B had ik veranderd.
Karma is een teef
dquote:
Ik in totaal 5!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Pietepietje het volgende:
Ik heb al twee fouten die ik op papier niet gehad zou hebben
Sowieso zijn al die foto's bagger.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Cee het volgende:
Floortje anno 2048 lijkt op Angela Groothuizen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Flixxy het volgende:
Nu nog een "grote piemels test", dan is FOK! weer compleet met IQ140 over 30cm piemels.
Ik ook, Boksquote:
Nee hoor ikke nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Met het EQ scoort Fok heel laag denk ik.
Lock button en home button tegelijk indrukken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Uccie het volgende:
IQ van 120/124...maar geen idee hoej e en screenshot maakt van een ipad
Goed zo. Je bent de eerste die merkt dat ik de W eruit heb gepaint en hiermee verdien je een extra punt bovenop je IQquote:
Plus dat je zo niet echt goed oplet. Ik zat echt te klooien af en toe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Paxcon het volgende:
De helft heeft ook het antwoord dat hier het vaakst werd genoemd, overgenomen
jou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef JochemP het volgende:
[..]
Uit de cijfers kan je wel mijn echte IQ opmaken. En nee, het is niet 0.21
Zelfs twee keer getypt. !quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef JochemP het volgende:
[..]
Goed zo. Je bent de eerste die merkt dat ik de W eruit heb gepaint en hiermee verdien je een extra punt bovenop je IQ
Nu al?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen misschien weet ik in mijn dromen alle antwoorden
quote:
niet dusquote:
En meester in de rechten wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Stickertje het volgende:
ik zou dus ook nieuwslezer kunnen worden O.o
Dat gaat op basis van intelligentie inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Stickertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou een Turkse schrijver kunnen wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Stickertje het volgende:
Ik kan Olga Commandeur wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik zou een Turkse schrijver kunnen worden
Moet wel, anders worden ze niet gewassen deze weekquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Moet wel, anders worden ze niet gewassen deze week
Christusquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
En dan nog 5 fouten hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef tralalala het volgende:
Nu gaan al die mongolen de test maken met de antwoorden ernaast en dan op FB posten.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef schaal_10 het volgende:
Vorig jaar 100, net genoeg om pallets te stapelen.
Dit jaar 109
Ik ook, maar dan een foute redenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef Verbal het volgende:
Whehehe, ik had de moeilijkste vraag goed... en ook nog om de goede reden
V.
Kerel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Met deze had ik een score van 12.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Met het EQ scoort Fok heel laag denk ik.
Ja hoor. Zeg maar van wie (zo duidelijker?)quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoi Robert Room, doe je Mireile de groetjes van me?
Ja, veel duidelijker zo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja hoor. Zeg maar van wie (zo duidelijker?)
V.
Ah, je klasse is vergelijkbaar met je iq. Prima...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, veel duidelijker zo.
Zeg maar 'die kerel met die hele grote, dikke lul', dan weet ze het wel.
Laat me raden... Je had de vraag fout en probeert het goed te lullen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef piraatnick het volgende:
Hi,
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik had een fout gevonden in de IQ test, vond het wel aardig om te delen:
Vraag 41: Alle Oma's (O) hebben groene smartphones (G): O → G
Alle smartphones (S) zijn groene smartphones (G) of zwarte smartphones (Z): S → G ⊕ Z
Sommige groene smartphones (G) gaan kapot (K) ∃G → K
Alle zwarte smartphones (Z) gaan nooit kapot (¬K) ∀Z → ¬K
Antwoord D: Sommige oma's hebben een kapotte smartphone.
∃O → K
Met andere woorden, een deel van de oma's heeft een kapotte smartphone, niet perse waar, want niet alle smartphones zijn perse in het bezit van alle oma's, dus wellicht hebben de oma's toevallig een badge onverwoestbare groene smartphones, geen logische conclusie dus.
De klasse druipt ervan af nietwaar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, je klasse is vergelijkbaar met je iq. Prima...
V.
twitter:Phalerieau twitterde op donderdag 24-01-2013 om 00:09:10Het is jullie waarschijnlijk ontgaan maar tijdens de #iqtest had ik een snor. reageer retweet
Enige fout is jouw antwoord. Toedelsquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef piraatnick het volgende:
Hi,
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik had een fout gevonden in de IQ test, vond het wel aardig om te delen:
Alle smartphones (S) zijn groene smartphones (G) of zwarte smartphones (Z): S → G ⊕ Z
∃O → K
Met andere woorden, een deel van de oma's heeft een kapotte smartphone, niet perse waar, want niet alle smartphones zijn perse in het bezit van alle oma's, dus wellicht hebben de oma's toevallig een badge onverwoestbare groene smartphones, geen logische conclusie dus.
Bij dit soort vragen moet je nooit informatie ZELF toevoegen. Er staat nergens vermeld dat er ook andere personen smartphones in hun bezit hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef piraatnick het volgende:
Je denkt veeel te moeilijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef piraatnick het volgende:
Hi,
∃O → K
Hij heeft wel gelijk, want het kan zijn dat alle oma's toevallig smartphones hebben die (nog) niet kapot gegaan zijn. Maar als je daar moeilijk over gaat doen heb je te veel tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je denkt veeel te moeilijk.
Alle oma's hebben een groene smartphone
Sommige groene smartphones zijn kapot
Dan zijn er dus sommige oma's die een kapotte smartphone hebben. Andere info is niet relevant.
Tsja het is idd puur logisch gezien dubieus, maar ik zou jezelf er niet aan ergeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef piraatnick het volgende:
Hi,
∃O → K
het logisch redeneren zit niet in je bloed zo te zienquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en trust me; niet alle oma's hebben smartphones. Gelul dus van BNN.
Je denkt dat je helemaal de koning bent, maar los daarvan heb ik wel mooi mijn econometrie in de pocket. Je postgeschiedenis getuigt ook niet echt van hoge intelligentie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Gezien jouw iq weet je waarschijnlijk niet eens wat die smileys betekenen.
Met die simpele test een score van 109 halen en econometrie in de pocket hebben? Dream on....quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Je denkt dat je helemaal de koning bent, maar los daarvan heb ik wel mooi mijn econometrie in de pocket. Je postgeschiedenis getuigt ook niet echt van hoge intelligentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |