Ik dacht dat het alarm 3 wasquote:
Hoe weet je dat al?quote:
Lekker meidquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Nu moet ik handmatig uitrekenen of zo? Ik heb het op papier gedaan, maar het klopt niet helemaal. Ik liep even 1 vraag voor en 1 vraag het antwoord ingevuld en niet abcd
Dan is het gewoon 75quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Nu moet ik handmatig uitrekenen of zo? Ik heb het op papier gedaan, maar het klopt niet helemaal. Ik liep even 1 vraag voor en 1 vraag het antwoord ingevuld en niet abcd
Nu welquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef tralalala het volgende:
Geen gegeven antwoorden @ tweede scherm
Ik heb wel eens een IQ testje gedaan.quote:
Zou ze wel willen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef JochemP het volgende:
[..]
Nee Valerio komt bij je langs om na te kijken
EDIT: verkeerd gequote
Ja maar dan weet je het van deze nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een IQ testje gedaan.
Iddquote:
Doen alsof het mooi isquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zijn wondermooi en mooidoenerij voor woorden?
Ik heb geen vinkjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het 2e scherm eruit
quote:
Moet ik de grap inkoppen of hoeft dat niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 goed en ik heb ook maar 5 cm
Dat dat Nederlandse woorden zijnquote:
Ja dat dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Cee het volgende:
1 fout in deze.
Maar ja, straks komt het rekenen.
doe maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik de grap inkoppen of hoeft dat niet?
Met die sudoku-achtige blokken, ik zat steeds van lajd;filjasdlfjalskdfj WAAROM ZIE IK HET NIIIEEET. En dan, zodra de tijd om was, FLOEP, ging het licht branden.quote:
Daar begreep ik ook geen bal van. Geen idee wat je moest doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Met die sudoku-achtige blokken, ik zat steeds van lajd;filjasdlfjalskdfj WAAROM ZIE IK HET NIIIEEET. En dan, zodra de tijd om was, FLOEP, ging het licht branden.
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Met die sudoku-achtige blokken, ik zat steeds van lajd;filjasdlfjalskdfj WAAROM ZIE IK HET NIIIEEET. En dan, zodra de tijd om was, FLOEP, ging het licht branden.
Cquote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Ik ben de fout ingegaan bij het opschrijvennummering klopt niet meer.
Dan is je iq toch niet hoger dan je schoenmaat stop maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Ik ben de fout ingegaan bij het opschrijvennummering klopt niet meer.
quote:
Typen en met een pen schrijven en tv kijken en fokken is niet zo handigquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dan is je iq toch niet hoger dan je schoenmaat stop maar.![]()
Grapje
Opa Janquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opa Jan is lekker bezig geweest.
Echte bazen elke dag he.quote:
handarbeidquote:
Ik had de keren dat hij naar de hoeren gegaan is meegeteldquote:
De vraag was hoeveel ze er moest gebruiken om geen kinderen te krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef MaxMark het volgende:
16/2 = 8, 1x2 deden ze het niet. Maar ze is zwanger geraakt, dus ook 1 keer geen condoom gebruikt. Dan moet het toch 6 zijn?
Ik bedoelde natuurlijk 'ekte bazen'quote:
Het ging erom hoeveel condooms ze gebruikt zouden hebben als ze elke keer condooms zouden gebruikenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef MaxMark het volgende:
16/2 = 8, 1x2 deden ze het niet. Maar ze is zwanger geraakt, dus ook 1 keer geen condoom gebruikt. Dan moet het toch 6 zijn?
Johquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Zonder fok had ik het beter gedaan. Teveel afleiding.
Jij bent een vrouw, je kan multitasken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Typen en met een pen schrijven en tv kijken en fokken is niet zo handig
Een vriendin hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 'ekte bazen'
Dat wel, maar schrijven en typen tegelijkertijd is toch was lastig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, je kan multitasken.
Daten.quote:
Twee keer gekomen al.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef JochemP het volgende:
[..]
Krijg je een stijve piemel van steeds de antwoorden vlak voor de TV op te lezen?
quote:
me 2quote:
Pertinent onwaar. Wanneer er een dood gaat is er meteen een nieuwe.quote:
Ik alleen de condoomvraagquote:
11 en 3quote:
nee, met condoom is saai.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij gebruikt nooit een condoom natuurlijk.
Bij zelfbevrediging wordt dat niet nodig geachtquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Realldolls worden niet zwanger.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik word een beetje melig nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef JochemP het volgende:
[..]
Voor zelfbevrediging wordt dat niet nodig geacht
Mijn exen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vindt je vrien.. Oh laat maar.
Dat had ik met die krantenkoppenquote:
Inderdaad, digitale handicap.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef tralalala het volgende:
Tweede scherm is natuurlijk wel een stuk lastiger dan papier![]()
Dat duurt vast nog wel een half uur, met dit nakijktempoquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef JochemP het volgende:
Over vijf minuten op mijn scherm:
"U heeft het IQ van een appel"
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef JochemP het volgende:
toen was ik dichter bij tv gaan zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat had ik met die krantenkoppen
Applequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef JochemP het volgende:
quote:
"Wilt u lid worden van de ADO den haag supporters vereniging? "quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef JochemP het volgende:
Ja toen was ik dus net te laatquote:
Wat doe jij op FOK!, jij moet europa maar uit de crisis helpen dan.quote:
met een hoop wijnvlekken en tranenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto van mijn schriftjeMet gekras.
Gast dat is niet leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef JochemP het volgende:
Kut ik had A maar omdat iemand op Fok! zei B had ik veranderd.
Karma is een teef
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef JochemP het volgende:
Kut ik had A maar omdat iemand op Fok! zei B had ik veranderd.
Karma is een teef
Ik had Mojitoquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met een hoop wijnvlekken en tranen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto van mijn schriftjeMet gekras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |