SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 23-01-2013 21:15:40 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Is je Facebook account al wel klaar, holbewoner?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wasn't me
ik was die gast uit het stenen tijdperk
Ja fuck me, ik vond het gewoon leuker zo dan diegenen apart een PM te gaan sturenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Oognip het volgende:
Je had beter niks kunnen zeggen er over Greys
Dit, beter gaan ze aan het werk ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Blauw. Kutvolk dat altijd maar door slotjes post
.
achteraan aansluitenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
Wacht, een vrouw met teveel geld? Greys, wil je trouwen?
nee maar ik heb de intentie om er een keer aan te gaan beginnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Is je Facebook account al wel klaar, holbewoner?
Bwehehehe ik heb altijd te weinig geldquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
Wacht, een vrouw met teveel geld? Greys, wil je trouwen?
Het is dat ik dit in context lees.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe ik heb altijd te weinig geld
Maar ik wil niet teveel bijdrages voor de ballen, want anders valt er helemaal niets meer te trakteren
En ik mocht je ook al proevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja fuck me, ik vond het gewoon leuker zo dan diegenen apart een PM te gaan sturen![]()
Jij ook bedankt![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is dat ik dit in context lees.
betaal jij ons toch in natura terug?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe ik heb altijd te weinig geld
Maar ik wil niet teveel bijdrages voor de ballen, want anders valt er helemaal niets meer te trakteren
deze of de vorige op?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Greys het volgende:
Het niveau daalt nu alweer met grote sprongen![]()
Kanoooooo, kan je even in je eigen OP aanpassen dat je betaald hebt?
Tis al binnen!
Ik heb het nu drie keer opnieuw gelezen en ik zie er werkelijk NIETS dubbelzinnigs in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is dat ik dit in context lees.
Het is ook al later dan je bedtijd. Snel je glas limonade op drinken en naar bed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit hier met rooie oortjes nu hoor!
Nouja, jij mag ook wel ballen doneren heurquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het nu drie keer opnieuw gelezen en ik zie er werkelijk NIETS dubbelzinnigs in.
Halp
Gloeiende gloeiendequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
Check, ook aangegeven dat ik niet voor de ballen betaald heb. Leek me wel zo duidelijk.
nee hoor, op dit tijdstip mag jij nog gewoon voor mij sporten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Muis006 het volgende:
Zou het te laat zijn om nu met sporten te beginnen voor een sexay body?
Een echt aantrekkelijke vrouw heeft altijd een sexay body. Ongeacht de vorm daarvan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Muis006 het volgende:
Make me!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende
Haal weg, anders doe ik het. En ik ben er te lui voor
Ik vroeg me toevallig net af of het zou helpen als ik nog even twee dagen alleen op wortels ging levenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg me toevallig net af of het zou helpen als ik nog even twee dagen alleen op wortels ging leven![]()
![]()
NOEM JIJ ONS NU D.....quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ik ben nu ook niet op mijn piekconditie dus dat scheelt. Kunnen we gezellig samen dik zitten zijn.
Oh...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Niet dat ik jullie dik noem he, maar meer spreekwordelijk gezegd zegmaar.
Gewoon doen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu alweer een tikkie zenuwachtig
En mijn jurkie is binnen maar ik durf hem niet te passen
Het wordt -10, niks jurkje, wintertruienquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
manquote:
Jawel doen! En dan fotoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
Een jurkie zonder mouwen. What was I thinkingquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wordt -10, niks jurkje, wintertruien
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
man
ik las 'ik kom in dikke trui'
ik dacht HAHA, I SEE WHAT YOU DID THERE!
maar nee
Als hij maar van het servies af blijft dit keerquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef Monopoly het volgende:
yvonne, het schijnt dat die kale 020'er zijn best gaat doen om zijn knar te laten zien.
En van tramcontroleurs. Laatst liep ie ook weer te flirten met een onbekende tramcontroleurquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als hij maar van het servies af blijft dit keer
Crewbashquote:
Redactiequote:
Bwehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En van tramcontroleurs. Laatst liep ie ook weer te flirten met een onbekende tramcontroleur
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet zo tof als kanovinnie.
Maar ok.
Het mijne ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef Goodbye het volgende:
Mijn buffetgeld is ook al over gemaakt voor de hele bitterballentwist.
quote:
Ja, ik durf heul geen bitterbal meer te eten zaterdag!quote:
Kloptquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geef maar toe, je bent fan van het eerste uur
nee gek, ik ken mijn plekquote:
Je zult wel moeten, anders heb ik er teveel besteldquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik durf heul geen bitterbal meer te eten zaterdag!
Noem jij mij nou een vreetzak?!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, anders heb ik er teveel besteld
Oh dat durf ik soberso al niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
100 voor alleen al vóór het eten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel ballen heb je besteld dan?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt
En eigenlijk ben ik niet zo'n lompe hork.
Jawel, dat komt wel goed. We zetten gewoon ergens een bitterballenpot neer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een suikerzoet koorknaapje is wat je bent!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt
En eigenlijk ben ik niet zo'n lompe hork.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een suikerzoet koorknaapje is wat je bent!
Heb je inspiratie nodig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Paniek, ik hou er van.
Is dit het goede moment om te laten vallen dat mijn bingo cadeau nog gekocht moet worden?
Klinkt als een goede meneer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Muis006 het volgende:
"Meneer Muis, alleen al voor het eten komen er 100 bitterballen langs"
- "Per persoon?"
Hij heeft er zin in
Mag altijd, maar ik heb al iets heel tofs op het oog. Weet alleen niet 100% zeker of ze het nog hebben!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je inspiratie nodig?
Neeeej, er komt een Joop petje langs na de bingo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jawel, dat komt wel goed. We zetten gewoon ergens een bitterballenpot neer.
Maes en ik hebben onze gezamenlijke prijs gekauftquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Paniek, ik hou er van.
Is dit het goede moment om te laten vallen dat mijn bingo cadeau nog gekocht moet worden?
Ah, mooi. wist niet zeker of het wel duidelijk was.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
Fiets zijn centjes zijn ook al binnen
En Ole had uit enthousiasme per ongeluk twee keer overgemaakt, dus eentje is er teruggestort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik heb eventueel nog wel een bowlingbal. In tas. En pas zag ik bij de lokale kringloop, 2 bowlingballen liggen. Zonder tas, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mag altijd, maar ik heb al iets heel tofs op het oog. Weet alleen niet 100% zeker of ze het nog hebben!
Lief aangeboden, maar dat kan je toch niet missen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel een bowlingbal. In tas. En pas zag ik bij de lokale kringloop, 2 bowlingballen liggen. Zonder tas, dat dan weer wel.
Maar gewoon een bowlingbal!
Een bowlingbal is een goeien prijs ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel een bowlingbal. In tas. En pas zag ik bij de lokale kringloop, 2 bowlingballen liggen. Zonder tas, dat dan weer wel.
Maar gewoon een bowlingbal!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah, mooi. wist niet zeker of het wel duidelijk was.
Hehehe, ik kan nog wel even kijken of die bowlingballen er nog liggen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar dat kan je toch niet missen?![]()
Bij mij ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Echt, die omschrijvingen van sommigen
De ranzige voorstellen vliegen me om de oren.
Nee hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef Goodbye het volgende:
Moeten de prijsjes ingepakt trouwens?
Oké, scheelt weer!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Dan kan iedereen tenminste direct zien wat je wint
Doe eens een paar voorbeeldjes?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
ik heb er ook nog wel eentje... maar die was goed aan de prijs. 500 euro.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een bowlingbal is een goeien prijs ook
je kan dus een leuke partner uitkiezen zo...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe eens een paar voorbeeldjes?
quote:kusjes in je onderbroekje
En dan dus de eerdere pareltjes van bijschriften van gister:quote:LIKJE OP JE OOG VAN QWEA
quote:HALLO HALLO DIT IS DE POLITIE
HAHA HIER DE BRANDWEER
quote:DOEIKHETZOGOEDMIRANJAJAJAJAJAJAAA****
quote:LIEVE MIRAN,
HIER HET GELD VAN JE LIEFSTE
THAERIK * DE UNDERSCORE DOET HET
quote:MONOPOLY
UW FAVORIETE GEZELSCHAPS SPEL
Jup! Jij ook?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef Muis006 het volgende:
Greeees heb jij Lenny nog gesproken de laatste tijd?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan dus de eerdere pareltjes van bijschriften van gister:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ahahaha die van Monoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Das Boot. mooie film. Niet met Engelse stemmen. Ipv Duits
heerlijke film. Dus dan maar downlooien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
vind dat stuk dat ze die andere duikboot tegenkomen in de storm ofzo
Thooooooooooooooooomsen!!!!!!
Look at me i'm on a boat!quote:
Eigenlijk zou mijn tekst gaan:quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Get your towel ready 'cause it's about to go down.
het lijkt me toch wat minder episch als het fietsenhok word gebombardeerd ipv de U-boot havenquote:
Katjangquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
Oh Muis, dat met die 2 dagen op wortels leven voor zaterdag nog effe.
Het zijn katjangnootjes en chips geworden ipv wortels. Maar wat scheelt het?
momentje, even een ban hosselenquote:
Dat is jouw gok.quote:
Ik ook van jou schatjequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
Wat moet je nou, kutmuis. Zal eens een val voor je zetten.
I am part of tha plebs, want ik postte hier ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid.
Het plebs (he Greys?) heeft gesproken.
zo inconspicuous ben je nu ook weer niet vriend!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar krijg je een ban voor he! Zelfs als je hem vermomd als Wikipedialink(true story)
Ervaringsdeskundig? En dan niet uit hoofde van je functie dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar krijg je een ban voor he! Zelfs als je hem vermomd als Wikipedialink(true story)
Ja, helaas welquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundig? En dan niet uit hoofde van je functie dan.
Ik lag ook al ergens waar spammers heen gaan ergens in december, was echt een fantastische ervaringquote:
Zeg maar tegen die schijterd dat ie zelfs nog mee kan eten, omdat ik 1 afzegger heb (nou ja dat was mijn eigen schuld, meneer maes zou misschien meekomen en die komt niet, die had ik meegeteld dus teveel opgegeven).quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef LompeHork het volgende:
So_Surreal(_Baby) wilt ook misschien, maar hij twijfelt nog, hij durft hier niet te posten dus doe ik het maar. Rare jongen
Wel om andere redenen dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad omdat ik stout geweest ben
Veiligheids ban.quote:
ff kloonscan doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb al 5 keer een tubgilban gehad op diverse accounts
Hardleers was ik vroeger
Heeft Henk er zin anquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg maar tegen die schijterd dat ie zelfs nog mee kan eten, omdat ik 1 afzegger heb (nou ja dat was mijn eigen schuld, meneer maes zou misschien meekomen en die komt niet, die had ik meegeteld dus teveel opgegeven).
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg maar tegen die schijterd dat ie zelfs nog mee kan eten, omdat ik 1 afzegger heb (nou ja dat was mijn eigen schuld, meneer maes zou misschien meekomen en die komt niet, die had ik meegeteld dus teveel opgegeven).
quote:
Voorwaarde is wel dat ie hier gewoon mee post. We bijten niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Volgens mij als hij het nu overboekt heb je het zelfs morgen nog
2006quote:
Ik begon als lurker op ONZquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar ik was echt een kutuser, kwam dan ook op FOK! om te trollen_!
Spannond!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik biecht er wel een paar op zaterdag
Die van FOK!.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef Jareth het volgende:
[..]
Wiens veiligheid was dan in het geding?
Ik lurkte al vanaf 2001 ergens, hoe slecht is dat danquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik begon als lurker op ONZ
En toen KLB
En toen "ging ik op dieet"
Ik vond jou in het begin een beetje engquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik begon als lurker op ONZ
En toen KLB
En toen "ging ik op dieet"
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond jou in het begin een beetje eng
Omdat je in Slank (toch? of F&F SC?) binnen kwam met 'ja hallo ik ben al een tijd lurker dus ik weet zo ongeveer alles van jullie dus ik kan zo inhaken'. Of iets in die richting
Okee, wie zijn er opgelucht door die tweede zin?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
We bijten niet.
Tenminste, niet ongewenst.
*steekt vinger op*quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:12 schreef Jareth het volgende:
[..]
Okee, wie zijn er opgelucht door die tweede zin?
Laat toch maar weer zien dat FOK! toch niet zo besloten is als je denkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je in Slank (toch? of F&F SC?) binnen kwam met 'ja hallo ik ben al een tijd lurker dus ik weet zo ongeveer alles van jullie dus ik kan zo inhaken'. Of iets in die richting
Ghihiquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
S_S_B komt toch nietwordt te laat voor hem (ik hoop wel dat hij nog bij z'n vriendin komt hihihihi)
Enkel als ik op de plee zit te FOK!ken. Jeweet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
Die grappen van Hork, hij weet ze bruin te bakken!
Ok!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
S_S_B komt toch nietwordt te laat voor hem (ik hoop wel dat hij nog bij z'n vriendin komt hihihihi)
Dat klinkt best creepy, jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft 'ie warmtelampen hangen buiten? Dan ga ik rustig buiten zitten met m'n peuk hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok!
Overigens zitten we ook al aardig vol nu moet ik zeggen.
Zo heel groot is tha kroeg nietDit kan prima zo, maar er moet niet nog een hoos komen die zich wil opgeven, dan hebben we een probleem.
Dan krijgen we een streng deurbeleid. 1 der in, 1 der uit. Zoals de dorpskroeguitsmijter altijd zegt. Maar als je 'm kent mag je evengoed naar binnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok!
Overigens zitten we ook al aardig vol nu moet ik zeggen.
Zo heel groot is tha kroeg nietDit kan prima zo, maar er moet niet nog een hoos komen die zich wil opgeven, dan hebben we een probleem.
Hij heeft een heel tof terrassie op vlonders. En dat is in december overdekt als een soort berghutquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft 'ie warmtelampen hangen buiten? Dan ga ik rustig buiten zitten met m'n peuk hoor
Wat gaafquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft een heel tof terrassie op vlonders. En dat is in december overdekt als een soort berghutDat heeft ie speciaal laten zitten voor de meet. Daar zitten idd ook terraswarmers in. En hij heeft poezelige rode dekentjes voor als je het dan nog koud hebt
Overdekte terrasje:
[ afbeelding ]
Woahhh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft een heel tof terrassie op vlonders. En dat is in december overdekt als een soort berghutDat heeft ie speciaal laten zitten voor de meet. Daar zitten idd ook terraswarmers in. En hij heeft poezelige rode dekentjes voor als je het dan nog koud hebt
Overdekte terrasje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
ik zou waarschijnlijk doorlopen met peter en dinges op sleeptouw
'nee man, hier is het niet ... stuk verder lopen'
Ben ik gek of hingen die LP-hoezen er vorige meet niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
En een deeltje van binnen in de kroeg:
[ afbeelding ]
Je bent gek!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik gek of hingen die LP-hoezen er vorige meet niet?
Je bent gek, want die hangen er al zo lang ik me kan heugenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik gek of hingen die LP-hoezen er vorige meet niet?
Wilt hij nog nieuwe hoezen hebben? Geen Pink Floyd gespot tot dusverquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
En een deeltje van binnen in de kroeg:
[ afbeelding ]
ik denk dat het wel zou helpen ja!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
Sp3c, zal ik vragen of ie dit bord weer buiten zet?
Als herkenningspunt?
[ afbeelding ]
Even gevraagd en hij vindt het heel erg lief, maar hij heeft er nog heel veel die nog opgehangen moeten wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wilt hij nog nieuwe hoezen hebben? Geen Pink Floyd gespot tot dusver
Iquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wilt hij nog nieuwe hoezen hebben? Geen Pink Floyd gespot tot dusver
Dan neem ik niets meequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Even gevraagd en hij vindt het heel erg lief, maar hij heeft er nog heel veel die nog opgehangen moeten worden
De hoes had hij mogen hebben, heb nog wel wat DSotM hoezen liggen die niet gebruikt wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Iyour taste, maar Pink Floyd hoort op de spelert, niet aan het plafond
true storyquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De Bazentafel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Nog een stukkie 'binnen'.
[ afbeelding ]
Die tafel was de vorige keer de bazentafelquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Nog een stukkie 'binnen'.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die tafel was de vorige keer de bazentafel. Met dank aan Muis en mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
Hork snapt het wel
we willen weten wie zijn bier niet opdronk, naam en adres plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we gaan hem (of haar, die kans is groter) dan even opzoeken. Dit kan echt niet.
Of aan the wall...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Maar als je een rasp nodig hebt om het te consumeren heb je er weinig aan.quote:
Heeeeeeel lang want daar zit echt geen alcohol meer inquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
duurt wel lekker lang voor je dronken bent
Té langquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
duurt wel lekker lang voor je dronken bent
en daarom moet je je bier gewoon opdrinken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heeeeeeel lang want daar zit echt geen alcohol meer in
Dat zal er toch niet uit verdampen, lijkt me.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heeeeeeel lang want daar zit echt geen alcohol meer in
Kan best als die foto van februari was. Toen was het -10 overdag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Takaiki het volgende:
Dan heeft het heeeeeeeeeeeel hard gevroren als het er nog in zit
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
nou ik word er iig goed depressief van, ik ga naar bed en ik huil mezelf in slaap denk ik
*aai*quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
nou ik word er iig goed depressief van, ik ga naar bed en ik huil mezelf in slaap denk ik
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Ah, hier zijn we!![]()
Bijijijijijijijnaaaa!![]()
![]()
Heb jij er ook zo'n zin an?quote:
Als ik bij mijn idee blijf zit het NU in de wasmasjien.quote:
Nee, mijn bestelde frokje is wel binnen maar ik heb nog niet durven passenquote:
Spijkerbroek, shirt, winterjas.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet jij al wat je aan doet?
Naar Disney?
trutje!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, mijn bestelde frokje is wel binnen maar ik heb nog niet durven passen
pas hem zaterdag in het hotel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
Zolang ik hem niet gepast heb verkeer ik nog in de zalige onwetendheid, zodat de kans er nog is dat ik er eigenlijk al uit ben. Zodra ik ga passen betekent dat dat ik vast weer op zoek kan gaan naar iets anders. Logisch, toch?
SPOILER: Napoleonspam omdat het kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Zodat jullie me tot kalmte kunnen manenslaan als ik daarna hysterisch ga doen omdat het niet past/staat/fijnzit?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Awww, Nappie!SPOILER: Napoleonspam omdat het kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto zeg!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dan moet ik ook maar eens gaan slapenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef Cat22 het volgende:
Bedwaarts, net een uurtje terug van het werk en morgen weer vroeg eruit.
Dit. Hoi/bye.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar eens gaan slapen
Trusten Greysjequote:
It just keeps gettin better!quote:
Ah joh, valt vast mee!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er iets beter uit ziet in jurk dan mij
Omruilen kan niet meer? Veiligheidsspeldjes lijkt me.. pijnlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:08 schreef Greys het volgende:
Dan denk je alles te verwachten... is ie iets te groot
En ik weet niet hoe je zoiets moet innemen aan de zijkanten, ik ben niet zo'n naaiwonder (Qwea, ik waarschuw je). Rahhhhh! Verder istie nogal awesome namelijk. Dus misschien toch maar weer met veiligheidsspeldjes aan de binnenkant aan de gang
Nu nog bedenken welkequote:
Dat haal ik niet meer denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omruilen kan niet meer? Veiligheidsspeldjes lijkt me.. pijnlijk
Als ik dat doe zit preciiiiies datgene dat ik aan wil in de was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik beslis werkelijk waar 5 minuten voor ik weg ga naar een afspraak wat ik dan aan doe_
Gewoon gelijk wassen altijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik dat doe zit preciiiiies datgene dat ik aan wil in de was.
Of is het kwijt. Gewoon *poef*... gone.
Eh ja. Dat is een optiequote:
Ik spaar stiekem ook alles opquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh ja. Dat is een optie
Maar ik spaar bv de zwarte dingen op enzoOf kwak jij een zwart shirt gewoon in de machine terwijl je verder nog weinig zwarte was hebt?
Zulks een gezellig theekransje wordt dit nu
Huishouden Met Mono.
Ja ik twijfel dus tussen een met lange mouwen van wol (lekker warmquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat haal ik niet meer denk ik
Ik kan kijken wat ie als leverdatum roept als ik morgenochtend een maat kleiner bestel. Misschien probeer ik het wel ja, goed idee. En als ie dan niet op tijd is doe ik deze aan.
En dan stuur ik degene terug die het minst fijn zit
Doe jij een jurkie met of zonder mouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |