Welke is dit?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef Qunix het volgende:
Geheime boodschap gevonden in een anime:
[ afbeelding ]
We moeten ze helpen!
Maar maar die tweede is de insertsong in episode 16quote:Op zondag 27 januari 2013 13:49 schreef .Cake. het volgende:
Waarom zijn die tweede (en soms derde) nummers op OP/ED singles altijd zo kut?
Ik heb deze echt al minstens 20x achter elkaar geluisterd vandaag!
SPOILER: Ik denk wel dat dit NSFW is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Dankje, ik denk ook dat het Gantz wasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik denk dat je Gantz bedoelt.
[..]
Higurashi?
Even zonder grappen, gezien dat de animatie grotendeels uitbesteedt wordt aan Korea is dat niet eens zo heel onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten ze helpen!
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef .Cake. het volgende:
SCHNELLER UND HARDER!SPOILER: Ik denk wel dat dit NSFW is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
weddenschapje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Het is best waarschijnlijk dat de animatoren in Zuid Korea (en de andere landen waarnaar de animatie uitbesteedt wordt) in verschrikkelijke omstandigheden moeten werken.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten ze helpen!
Huh?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is best waarschijnlijk dat de animatoren in Zuid Korea (en de andere landen waarnaar de animatie uitbesteedt wordt) in verschrikkelijke omstandigheden moeten werken.
Dus wat gaat komen is erg spannend...quote:The recent manga chapter is also the the same the recent episode.
SPOILER: niet schrikken....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: niet schrikken....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
japans besteed anime uit aan korea?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is best waarschijnlijk dat de animatoren in Zuid Korea (en de andere landen waarnaar de animatie uitbesteedt wordt) in verschrikkelijke omstandigheden moeten werken.
Ja. Behalve de zogenaamde 'key animation' wordt het meeste uitbesteed aan studio's in met name Korea, maar ook steeds meer aan de wat goedkopere buurlanden omdat Korea steeds duurder wordt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
japans besteed anime uit aan korea?
wat een oplichtingquote:Op zondag 27 januari 2013 19:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Behalve de zogenaamde 'key animation' wordt het meeste uitbesteed aan studio's in met name Korea, maar ook steeds meer aan de wat goedkopere buurlanden omdat Korea steeds duurder wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |