SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef BlackLining het volgende:
@Barrie: Dat carnavalsbudget is al veilig, heb er een tijd voor serieus op water en brood geleefd (en peuken, vooruit dan), maar dat staat al lang apart.
Als je dan zo je nek naar links beweegt dan zo krak. Of bij je arm ineens krak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Waar komt Kraken eigenlijk vandaan?
Hahahahahahaahah!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
Dat, en wie de hel is Tux waar over gesproken werd in dat vorige topic?
Krijg daar hele vreemde ideeën bij als ik dat zo lees. Dat is toch niet die SM hoer die overal in de stad rondhuppelt he?
Hahahaha, ik wist hetquote:
Pirates, sponge bob, nog wel een serie ergensquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Waar komt Kraken eigenlijk vandaan?
Tux is een lieve vrouw met wie ik ook gemeet hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
Dat, en wie de hel is Tux waar over gesproken werd in dat vorige topic?
Krijg daar hele vreemde ideeën bij als ik dat zo lees. Dat is toch niet die SM hoer die overal in de stad rondhuppelt he?
Ik heb geweldig om je kunnen lachen die paar keer dat je bij mijn oude werk voorbij kwamquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben dat, wat is jouw probleem?
Aangemeld voor een andere opleiding dan de opleiding die ik in feite doequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Muisraket het volgende:
Handje, wat las ik nou een heel stuk terug over dat je jaren op de verkeerde studie zat, wtf?
Als je dr ziet dan weet je gelijk wie we bedoelen. Kan niet missen gewoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
Welke hoer bedoelen jullie? Ik kom nooit buiten.
Maar dan zou je daar toch allang problemen mee hebben of dat gemerkt hebben?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aangemeld voor een andere opleiding dan de opleiding die ik in feite doe_!
Nou ja, zo lang hang ik nog niet op Fok rondquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux is een oud topiclid.En nee niet die hoer, BL.
Ik zal erop letten maar ik vind vrouwen al snel hoeren, vooral als ze niet met me mee willenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je dr ziet dan weet je gelijk wie we bedoelen. Kan niet missen gewoon.
Ik denk het wel ja. Met die korte haren enzo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, zo lang hang ik nog niet op Fok rond
Je weet wel welke hoer ik bedoel toch?Die hangt altijd rond bij de JT, daar werkte ik
Geweldig gelachen om het mens
Dat zijn ze toch als ze juist wel met je meegaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal erop letten maar ik vind vrouwen al snel hoeren, vooral als ze niet met me mee willen.
Neuh. Je kan namelijk elk bachelorvak doen op de UvT, behalve dus dat ene vak waar ik me nu veel te laat voor heb aangemeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar dan zou je daar toch allang problemen mee hebben of dat gemerkt hebben?
Hm, scherp van jequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch als ze juist wel met je meegaan?
Tof!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neuh. Je kan namelijk elk bachelorvak doen op de UvT, behalve dus dat ene vak waar ik me nu veel te laat voor heb aangemeld.
Hoezo is dat gek?quote:
Ligt aan het prijskaartje en aan hun beweegredenen om mee te gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch als ze juist wel met je meegaan?
Volgens mij kan ik me echt alleen maar inschrijven voor vakken die bij mijn opleiding horen (en honoursvakken).quote:
Fact.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt aan het prijskaartje en aan hun beweegredenen om mee te gaan.
Dilemma? Welk dilemma?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit dilemma nou oplossen.
Op de UvT is het natuurlijk gewoon goed geregeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik me echt alleen maar inschrijven voor vakken die bij mijn opleiding horen (en honoursvakken).
Ik hoor hier nog geen vrouwen klagen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ik zojuist alle vrouwen hoer heb genoemd.
Ik ga ook wel eens met muha mee, ben ik nu ook een hoer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt aan het prijskaartje en aan hun beweegredenen om mee te gaan.
Korte bronde haren, loopt bij -10 nog in haar leren hotpants en netpanty buiten, altijd een enorme push-up BH, lippenstift die licht geeft, hakken van 20 centimeter en altijd één of ander 'lekker gek' veel te blij gekleurd fluorgeel of helbouw of wat dan ook accesoire bij zichquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Met die korte haren enzo?
Zie haar altijd ter hoogte van de hoge steenweg
Jullie zijn dan ook mannen vermomd als vrouwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hoor hier nog geen vrouwen klagen...
Oja?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens met muha mee, ben ik nu ook een hoer?
We hebben een match.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Korte bronde haren, loopt bij -10 nog in haar leren hotpants en netpanty buiten, altijd een enorme push-up BH, lippenstift die licht geeft, hakken van 20 centimeter en altijd één of ander 'lekker gek' veel te blij gekleurd fluorgeel of helbouw of wat dan ook accesoire bij zich
Kan niet missen, we hebben het over dezelfde.
Ja want jij bent mijn bitchquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens met muha mee, ben ik nu ook een hoer?
Ik zal voor deze ene keer geen opmerking maken over mijn gebrek aan tetten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook mannen vermomd als vrouwen.
[..]
Oja?
Thx dude.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zal voor deze ene keer geen opmerking maken over mijn gebrek aan tetten.En Barrie is een vent ja, maar wel een hele toffe.
Ow, sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zal voor deze ene keer geen opmerking maken over mijn gebrek aan tetten.En Barrie is een vent ja, maar wel een hele toffe.
Bende gek!quote:
Zeker!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thx dude.Toffe peren zijn wij.
quote:
Gewoon zwanger worden, dan krijg je ze vanzelf. Mijn favoriete docente op de middelbare kreeg ook tetten tijdens haar zwangerschap. En mijn favoriete docente op de uni (een roodharigequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat toch lastig bij haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dé reden om kids te nemen wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon zwanger worden, dan krijg je ze vanzelf. Mijn favoriete docente op de middelbare kreeg ook tetten tijdens haar zwangerschap. En mijn favoriete docente op de uni (een roodharige) kreeg nóg grotere tetten tijdens haar zwangerschap.
Tetten
Dude.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon zwanger worden, dan krijg je ze vanzelf. Mijn favoriete docente op de middelbare kreeg ook tetten tijdens haar zwangerschap. En mijn favoriete docente op de uni (een roodharige) kreeg nóg grotere tetten tijdens haar zwangerschap.
Tetten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaat toch lastig bij haar.Bij jou daarentegen...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Als mijn vriend ooit een man in onze relatie wil.quote:
Ja, en bedankt. Ik was er net weer een beetje vanafquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij jou daarentegen...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die spoiler![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Gewoon niks vertellenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als mijn vriend ooit een man in onze relatie wil.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en bedankt. Ik was er net weer een beetje vanaf
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij jou daarentegen...!Woah? BARRIE WAAR WOON JE OOK ALWEER?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen met korte rode stekeltjes daarentegenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dude._!
Roodharige vrouwen.Roodharige mannen.
Het is wel zo. Je ziet die vrouwen ook wel zelfverzekerder worden, waardoor ze nog leuker worden. En rood haar bij een vrouw kán mooi zijn. Vaak vind ik dat totaal niet mooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dude._!
Roodharige vrouwen.Roodharige mannen.
Diequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is wel zo. Je ziet die vrouwen ook wel zelfverzekerder worden, waardoor ze nog leuker worden. En rood haar bij een vrouw kán mooi zijn. Vaak vind ik dat totaal niet mooi.
* meldt zichquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Donker blond of bruine haren bij mensen.
Haren, ik heb een haarfetishquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die_! was @ zwanger worden.
Daar wacht ik nog even mee.
Maar dat van die zelfverzekerheid geloof ik graag, ik denk alleen dat dat niet alleen door grotere borsten komt. En ach, borsten... Billen.
Jij wees mij altijd afquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb donkerblond maar je wil me niet daten
Ja echt zo lang?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
* meldt zich
Wel tot halverwege mijn rug, zoals het hoort bij echte mannen
Ik half. Mannen met krullen.quote:
Het maakt me niet uit waardoor het komt, maar het maakt ze iig wel aantrekkelijker. Ik hou van zowel borsten als billen dus wat dat betreft maakt het mij niet zoveel uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die_! was @ zwanger worden.
Daar wacht ik nog even mee.
Maar dat van die zelfverzekerheid geloof ik graag, ik denk alleen dat dat niet alleen door grotere borsten komt. En ach, borsten... Billen.
Check en damnquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik half. Mannen met krullen.(Zonder gigantische pens)
quote:
Fuck you, toen ik een move maakte toen wees jij mij duidelijk af. Toen bij Rosmalense Plas/Empels Gat weetjenog?quote:
Kleine troost: stokjes/halve vrouwen, dat is ook 3x niks.quote:
Pics?quote:
Ja toen pas, ik al die keren daarvoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fuck you, toen ik een move maakte toen wees jij mij duidelijk af. Toen bij Rosmalense Plas/Empels Gat weetjenog?
True! Ze moeten er iig wel vrouwelijk uitzien. Tenzij je met halve vrouwen het innerlijk bedoelt, dat vind ik dan wel weer tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kleine troost: stokjes/halve vrouwen, dat is ook 3x niks.
Ja nou, ik kan al dat eten niet laten staan hequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kleine troost: stokjes/halve vrouwen, dat is ook 3x niks.
Ik wilde gewoon een keer seksen, maarja dat wilde jij dan weer nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja toen pas, ik al die keren daarvoorNee hoor S dit, S dat.
Ik bedoel stokjesmannen, handjekrantje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
True! Ze moeten er iig wel vrouwelijk uitzien. Tenzij je met halve vrouwen het innerlijk bedoelt, dat vind ik dan wel weer tof
Nee jouw penis voelde zo groot aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een keer seksen, maarja dat wilde jij dan weer niet
Ik had het over vrouwen. Van die vrouwen die stiekem best wel op mannen lijken. Op mannen met lang haar of halflang haar. Dat vind ik niet zo aantrekkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel stokjesmannen, handjekrantje.
Je mocht ook gewoon trekkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee jouw penis voelde zo groot aan
Nou ja, die leer-hoer liep vorige week nog rond in Den Bosch.. Kan nooit veel kosten, iets met vraag en aanbodquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een keer seksen, maarja dat wilde jij dan weer niet
Wanneer vind jij vrouwen op mannen lijken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had het over vrouwen. Van die vrouwen die stiekem best wel op mannen lijken. Op mannen met lang haar of halflang haar. Dat vind ik niet zo aantrekkelijk
??????? heb je nu korte haren?????quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wanneer vind jij vrouwen op mannen lijken?Mijn (half)lang haar fase heb ik ook echt gehad, gelukkig.
Haha bij een man, ongeacht hoe vaak mensen zeuren over mijn haar. Wat nu steeds onterechter wordt trouwens, want imho ziet mijn haar er de laatste tijd een stuk beter uit. Moet wel weer naar de kapper, maar voor de rest is het echt gezonder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
??????? heb je nu korte haren?????
of bedoel je bij een man?
Heb je nou wel of geen kort haar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha bij een man, ongeacht hoe vaak mensen zeuren over mijn haar. Wat nu steeds onterechter wordt trouwens, want imho ziet mijn haar er de laatste tijd een stuk beter uit. Moet wel weer naar de kapper, maar voor de rest is het echt gezonder.
Ik wil ook óf een echt vrouwelijk meisje, of een echt mannelijke man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef BarrieButsers het volgende:
lange haren bij een kerel lijkt me echt helemaal niks, zou me dan net een lesbi voelen
Geen borsten en geen billen. En vaak dan nog van die kleding waardoor je dat kleine beetje borsten/billen helemaal niet meer kan zienquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wanneer vind jij vrouwen op mannen lijken?Mijn (half)lang haar fase heb ik ook echt gehad, gelukkig.
Schrok alquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha bij een man, ongeacht hoe vaak mensen zeuren over mijn haar. Wat nu steeds onterechter wordt trouwens, want imho ziet mijn haar er de laatste tijd een stuk beter uit. Moet wel weer naar de kapper, maar voor de rest is het echt gezonder.
Het is kutter dat ik soms door de combinatie van de lengte van mijn haar + de lengte van mijn kapster op een hoge kinderstoel moet gaan zitten als twintiger.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Schrok alMaar tof
Lang haar is wel kut bijpunten enzo
Vrouwen met roker-stemmenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen borsten en geen billen. En vaak dan nog van die kleding waardoor je dat kleine beetje borsten/billen helemaal niet meer kan zienDat vind ik echt totaal niet-sexy
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is kutter dat ik soms door de combinatie van de lengte van mijn haar + de lengte van mijn kapster op een hoge kinderstoel moet gaan zitten als twintiger.
Die heb ik ooit gekeken samen met de liefde van mijn leven, en elke keer als ik dat filmpje zie dan moet ik aan haar denkenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gekeken samen met de liefde van mijn leven, en elke keer als ik dat filmpje zie dan moet ik aan haar denken
Zie deze nu pas, maar die is zo tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit is toch wel heel slecht eigenlijk, zit het toch al de hele avond te luisteren
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zie deze nu pas, maar die is zo tof
Ja preciesquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Ik kan daar ook echt heel erg blij van worden![]()
Huis waar ik woon is nogal gehorig, tijdje terug kwam de buurman naar beneden om te vragen of ik die herrie uit kon zettenIs koeltoer, godverdomme
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef bijdehand het volgende:
Nu hebben jullie muis weggejaagd met die bagger.
Aldus onze forens uit Leidenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef BlackLining het volgende:
Oh pronkjuweel van heel deez' aard, ons diieeeerbaaaaaar oeteeeeeldoooooooonk
Ik heb wel een idee:quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zoek zo'n liedje maar kan hem nergens vindenWeet ook niet meer zo goed hoe die gaat
Wow kan jij mijn gedachte lezen ofzo?quote:
Jij wil gewoon een dikke lul!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow kan jij mijn gedachte lezen ofzo?
Gewoon alles in het rubbertje achterlatenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou laten we het netjes houden.
Je gaat toch ook niet op je bank zitten met het plastic er nog overheen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon alles in het rubbertje achterlaten.
Doe ik gerust hoor, net als Victor Maynardquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet op je bank zitten met het plastic er nog overheen?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe ik gerust hoor, net als Victor Maynard.
Dat zal wel meevallen. Behalve overdag met de optochten is carnaval in brabant vooral binnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef BlackLining het volgende:
Hehe
Heb me altijd afevraagd hoe het voor buitenlanders zou zijn als ze met carnaval nietsvermoedend in Oeteldonk aankomen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is kutter dat ik soms door de combinatie van de lengte van mijn haar + de lengte van mijn kapster op een hoge kinderstoel moet gaan zitten als twintiger.
Eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ho ho, beiden zijn zeer belangrijk hoor
Wie ben jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Nog steeds dezelfde mensen zie ik...
Mijn kapster is echt lang en de normale kapstoelen zijn daar echt laag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]![]()
Kleintje..
Zou eens aan VV moeten vragen hoe dat zit. Zij heeft net zulk lang haar als jij, en qua lengte zijn jullie ook idem, maar ik heb haar nooit horen zeuren over op een kinderstoel moeten zitten hoor
True, maar ik vind mooie billen wel een grotere pre dan mooie borsten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ho ho, beiden zijn zeer belangrijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand met gedeeltelijk een goede muzieksmaak
quote:
Nee serieus, dan zit die vriend van haar zo'n grap te maken over haar en mij samen en dan sta ik daar awkward te zijn.quote:
Oké, ik val wel echt op slank.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef bijdehand het volgende:
Nou, ik vind borsten en billen even belangrijk. En een meisje is ook een stuk aantrekkelijker als ze wat voller is vind ikmaar dan niet op zn Rubens
Slank is ook mooi, maar heb liever iets meer dan dat. Als het maar niet mannelijk wordt, wil wel mooie rondingen zienquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, ik val wel echt op slank.Vroeger vond ik grote borsten zelfs echt niks, maar gelukkig heeft mijn vriend me er iets milder over doen denken.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar ik vind mooie billen wel een grotere pre dan mooie borsten.Zeker mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom zou een perfect uitzicht ongemakkelijk moeten voelen?
Je moet natuurlijk ook niet de hele tijd blijven staren
..non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Nee serieus, dan zit die vriend van haar zo'n grap te maken over haar en mij samen en dan sta ik daar awkward te zijn.Want volgens mij vindt zij mij nogal fugly en ik kan moeilijk tegen hem zeggen 'joh, doe eens niet, ik val toevallig écht op meisjes en vind haar knap, dus voel me daar ongemakkelijk bij'.
Slank is een pre. Maar dan wel normaal slank, niet skinny.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, ik val wel echt op slank.Vroeger vond ik grote borsten zelfs echt niks, maar gelukkig heeft mijn vriend me er iets milder over doen denken.
Dat is echt iets wat biseksuele vrouwen en lesbiënnes schijnen te hebben, als ik het Bi Yourself topic moet geloven. Als ik een man leuk vind word ik of verlegen, of juist zelfverzekerd, maar als ik een vrouw leuk vind, dan voel ik me echt net een muisje. Vooral als ik weet dat ze hetero zijn en mij niet leuk vinden, want dan is het gewoon ongewenst.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zeker mee eens
En waarom zou een perfect uitzicht ongemakkelijk moeten voelen?
Je moet natuurlijk ook niet de hele tijd blijven staren
En wat is daar dan het onderscheid in?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Slank is een pre. Maar dan wel normaal slank, niet skinny.
Alle vrouwen zijn bi, totdat het tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat biseksuele vrouwen en lesbiënnes schijnen te hebben, als ik het Bi Yourself topic moet geloven. Als ik een man leuk vind word ik of verlegen, of juist zelfverzekerd, maar als ik een vrouw leuk vind, dan voel ik me echt net een muisje. Vooral als ik weet dat ze hetero zijn en mij niet leuk vinden, want dan is het gewoon ongewenst.
Skinny is écht erg onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En wat is daar dan het onderscheid in?
Zit je me nou uit te lokken, of wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn bi, totdat het tegendeel bewezen is
laat ze denken johquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te lokken, of wat?
Laatst een vriendin: ja het is toch biseksueel, dus als je als vrouw graag seks hebt met vrouwen, ben je bi. Dat is echt als nagels op een schoolbord voor me.
Btw sorry voor de topickaap.
Jij weet heus wel wat ik mooi slank vindquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En wat is daar dan het onderscheid in?
Ja maar, maar...!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij weet heus wel wat ik mooi slank vind. Een figuurtje a la VV vind ik dus precies goed. Slank, maar toch ook genoeg vrouwelijke vormen om vast te pakken.
Bij skinny ben ik vooral bang dat ik iemand breek als je even zou stoeien.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te lokken, of wat?
Laatst een vriendin: ja het is toch biseksueel, dus als je als vrouw graag seks hebt met vrouwen, ben je bi. Dat is echt als nagels op een schoolbord voor me.
Btw sorry voor de topickaap.
Dat moet je niet snappen, dat moet je aanvoelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Muisraket het volgende:
Ik bedoel meer dat ik het echt niet snap wanneer iemand skinny is. Zitten we op school in een groep met zo'n 4 meisjes die ik bijna eng mager vind, wordt er commentaar geleverd op mij dat ik zo dun zou zijn._! Dat snap ik gewoon niet.
Dat is ook de reden waarom ik het op FOK! gewoon zeg, want daar boeit het me niet, maar van T.'s vrienden alleen T. zelf en mijn beste vriendin het weten. Ben het beeld rond biseksualiteit een beetje beu.quote:
Ja maar ik ben gewoon normaal ffs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat moet je niet snappen, dat moet je aanvoelen
Wanneer heb je het gevoel dat je iemand breekt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja nou heb ik 't weer gedaan
Dat is gewoon een meningquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewoon normaal ffs.Wat laatst ook gelukkig bevestigd is door een kennis, en dat is stiekem best fijn als kledingwinkels dat niet met je eens zijn.
Duh dat jij normaal bent, laat ze toch lullenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewoon normaal ffs.Wat laatst ook gelukkig bevestigd is door een kennis, en dat is stiekem best fijn als kledingwinkels dat niet met je eens zijn.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn bi, totdat het tegendeel bewezen is
Wow faal!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
Alle vrouwen zijn potten
/aldus haagse sjonnie die werd afgewezen door 30 stuks tegelijkertijd.
Volgens mij de 9e. Dan ben ik wegquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:33 schreef Ceased2Be het volgende:
mogge!
wanneer begint die carnaval-ellende eigenlijk?
Ik was een tijd geleden in de binnenstad, bij iemand thuis. Kon de hoempapa-'muziek' daar echt kei goed horen. Zei ze dat het met carnaval nog een stuk duidelijker isquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Beter bekeken. Gelukkig aan mijn kant van het station geen last van, maar de stad in gaan met al die k*tmuziek is altijd zo irritant
Die titelquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah, dan doe ik ook nog een gezellig emotioneel diepgaand nummer
De zevende vanaf een uur of vierquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:33 schreef Ceased2Be het volgende:
mogge!
wanneer begint die carnaval-ellende eigenlijk?
'If you want it in your eyes, I shall spit in your facequote:
hoiquote:
Deze ga ik onthouden voor valentijnsdagquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'If you want it in your eyes, I shall spit in your face
face down on the floor I hold you by your neck
Do you feel like a wreck? well that's life kiddo
now shut up and swallow!'
Da's een goeiequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Devolution het volgende:
Rosmalen gaat de Bosschenaren eindelijk weer overnemen hier zie ik.
Wij hebben een kleiner grondgebied te verdedigenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Devolution het volgende:
Rosmalen gaat de Bosschenaren eindelijk weer overnemen hier zie ik.
Lul niet, Rosmalen is jaren geleden al geannexeerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij hebben een kleiner grondgebied te verdedigen
Geen sletterig zusterpakje voor jou?quote:
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen sletterig zusterpakje voor jou?
quote:
Cowboy wederomquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:29 schreef DuTank het volgende:
Hoe gaan jullie met carnaval trouwens?
Wat romantischquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef shifto het volgende:
Ja shit wij moeten ook nog een passend outfitje hebben. Bonnie en Clyde o.i.d.
Boerenjas, oeteldonkse sjaal, klaar.quote:
waar ga je carnavalle ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Boerenjas, oeteldonkse sjaal, klaar.
den bosch, met misschien in de middag een apetiriefje in rosmalen. Zeker als mn pa en zn vrienden er ook bij zijn (gratis dronken richting de stad gaan)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
waar ga je carnavalle ?
zaterdag moet ik werkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Met carnaval pas in de middag richting de stad gaan
netjes bezig danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
zaterdag moet ik werkenen zondag wss wel al 's ochtends, maandag en dinsdag is nog niet zeker
Vrijdags trouwens onbeperkt zuipen met FedExpress, post die hommo hier nog wel eens?
klopt, vrijdags lachende vis heeeujquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
klopt, vrijdags lachende vis heeeuj
Bij mij wel.. Kut voor je handje.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:36 schreef bijdehand het volgende:
ach /care 't zit niet altijd mee war
Je hebt gelijk, soms komt mijn bus niet opdagen ofzo. Nou wat een tegenslagquote:
Als dat alles isquote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, soms komt mijn bus niet opdagen ofzo. Nou wat een tegenslag![]()
hey muhahaha alles flex?quote:
Ik ben trots op jequote:
Ja hoor. Mag niet veel klagenquote:
Werken. En S. stuurde me dat ze het een en ander nog goed wilde makenquote:
Afspreken dus?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Werken. En S. stuurde me dat ze het een en ander nog goed wilde maken
Dat weet ik nietquote:
Wow wow wow is dit nog mogelijk ?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Werken. En S. stuurde me dat ze het een en ander nog goed wilde maken
En toch vindt je dr leukquote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik nietze is nogal vaag soms
Ja en dat wil ik helemaal nietquote:
Nee ik droomquote:
Shit happends. Is leuk toch.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik helemaal niet_!
Eerst kijken wat ik wilquote:
Ik ken mezelfquote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel, zie jij het zitten dat ze het bij wil leggen?
Uiteraard. Ondertussen kijk je al bekant een jaar dus ach, tijd zatquote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerst kijken wat ik wil
[..]
Ik ken mezelfNu denk ik dat ik het niet wil, en op het moment dat ze af wil spreken dan ben ik kei blij en zeg ik ja
Haha hormonenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef bijdehand het volgende:
Ik ken mezelfNu denk ik dat ik het niet wil, en op het moment dat ze af wil spreken dan ben ik kei blij en zeg ik ja
Met carnaval een jaarquote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uiteraard. Ondertussen kijk je al bekant een jaar dus ach, tijd zat
Vage shit man. Ik wil altijd alles logisch kunnen verklaren maar nu kan dat nietquote:
Ik voel je broeder, hormonen doen rare dingen met jequote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef bijdehand het volgende:
Vage shit man. Ik wil altijd alles logisch kunnen verklaren maar nu kan dat niet
Dat je dit precies weet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met carnaval een jaar_!
[..]
Vage shit man. Ik wil altijd alles logisch kunnen verklaren maar nu kan dat niet
Alleen een biergevoelquote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee. Geen gevoel in mijn flikker.
quote:
Vervelend hequote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voel je broeder, hormonen doen rare dingen met je.
Ik was in Praag en hadden we via facebook een date afgesprokenquote:
Nou vooruit danquote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vervelend he
[..]
Ik was in Praag en hadden we via facebook een date afgesproken
Ja, zoiets voelen wij normale mensenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]de volgende ochtend voel ik me wel eens zoals mensen verliefdheid beschrijven.. Raar gevoel in mijn buik, geen eetlust/concentratie etc.
Hou maar op johquote:
Serieus ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zoiets voelen wij normale mensen.
[..]
Hou maar op joh.
Je gaat denken als een vrouw. Onlogisch enzulksquote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Maare bijdehand/muhahaha wat voor rare shit doen hormonen dan met jullie?
Apart.. Dan wordt een vrouw wel echt dramatischquote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je gaat denken als een vrouw. Onlogisch enzulks
Hopelijk nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Apart.. Dan wordt een vrouw wel echt dramatisch
Neuken en achteraf denken, shit dit was domquote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Maare bijdehand/muhahaha wat voor rare shit doen hormonen dan met jullie?
Hoe moet je je dan wel niet voelen als je een soa aan je lul hebt hangenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuken en achteraf denken, shit dit was dom.
Niet, was safe.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe moet je je dan wel niet voelen als je een soa aan je lul hebt hangen
Zitten er tussen die hormonen toch nog enigszins verstandigequote:
Dat was zij, ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zitten er tussen die hormonen toch nog enigszins verstandige
Altijd leuk voor als de ballonnen op zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb ze wel aangeschaft
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |