SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef BlackLining het volgende:
@Barrie: Dat carnavalsbudget is al veilig, heb er een tijd voor serieus op water en brood geleefd (en peuken, vooruit dan), maar dat staat al lang apart.
Als je dan zo je nek naar links beweegt dan zo krak. Of bij je arm ineens krak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Waar komt Kraken eigenlijk vandaan?
Hahahahahahaahah!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
Dat, en wie de hel is Tux waar over gesproken werd in dat vorige topic?
Krijg daar hele vreemde ideeën bij als ik dat zo lees. Dat is toch niet die SM hoer die overal in de stad rondhuppelt he?
Hahahaha, ik wist hetquote:
Pirates, sponge bob, nog wel een serie ergensquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Waar komt Kraken eigenlijk vandaan?
Tux is een lieve vrouw met wie ik ook gemeet hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
Dat, en wie de hel is Tux waar over gesproken werd in dat vorige topic?
Krijg daar hele vreemde ideeën bij als ik dat zo lees. Dat is toch niet die SM hoer die overal in de stad rondhuppelt he?
Ik heb geweldig om je kunnen lachen die paar keer dat je bij mijn oude werk voorbij kwamquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben dat, wat is jouw probleem?
Aangemeld voor een andere opleiding dan de opleiding die ik in feite doequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Muisraket het volgende:
Handje, wat las ik nou een heel stuk terug over dat je jaren op de verkeerde studie zat, wtf?
Als je dr ziet dan weet je gelijk wie we bedoelen. Kan niet missen gewoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
Welke hoer bedoelen jullie? Ik kom nooit buiten.
Maar dan zou je daar toch allang problemen mee hebben of dat gemerkt hebben?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aangemeld voor een andere opleiding dan de opleiding die ik in feite doe_!
Nou ja, zo lang hang ik nog niet op Fok rondquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux is een oud topiclid.En nee niet die hoer, BL.
Ik zal erop letten maar ik vind vrouwen al snel hoeren, vooral als ze niet met me mee willenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je dr ziet dan weet je gelijk wie we bedoelen. Kan niet missen gewoon.
Ik denk het wel ja. Met die korte haren enzo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, zo lang hang ik nog niet op Fok rond
Je weet wel welke hoer ik bedoel toch?Die hangt altijd rond bij de JT, daar werkte ik
Geweldig gelachen om het mens
Dat zijn ze toch als ze juist wel met je meegaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal erop letten maar ik vind vrouwen al snel hoeren, vooral als ze niet met me mee willen.
Neuh. Je kan namelijk elk bachelorvak doen op de UvT, behalve dus dat ene vak waar ik me nu veel te laat voor heb aangemeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar dan zou je daar toch allang problemen mee hebben of dat gemerkt hebben?
Hm, scherp van jequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch als ze juist wel met je meegaan?
Tof!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neuh. Je kan namelijk elk bachelorvak doen op de UvT, behalve dus dat ene vak waar ik me nu veel te laat voor heb aangemeld.
Hoezo is dat gek?quote:
Ligt aan het prijskaartje en aan hun beweegredenen om mee te gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch als ze juist wel met je meegaan?
Volgens mij kan ik me echt alleen maar inschrijven voor vakken die bij mijn opleiding horen (en honoursvakken).quote:
Fact.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt aan het prijskaartje en aan hun beweegredenen om mee te gaan.
Dilemma? Welk dilemma?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit dilemma nou oplossen.
Op de UvT is het natuurlijk gewoon goed geregeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik me echt alleen maar inschrijven voor vakken die bij mijn opleiding horen (en honoursvakken).
Ik hoor hier nog geen vrouwen klagen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ik zojuist alle vrouwen hoer heb genoemd.
Ik ga ook wel eens met muha mee, ben ik nu ook een hoer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt aan het prijskaartje en aan hun beweegredenen om mee te gaan.
Korte bronde haren, loopt bij -10 nog in haar leren hotpants en netpanty buiten, altijd een enorme push-up BH, lippenstift die licht geeft, hakken van 20 centimeter en altijd één of ander 'lekker gek' veel te blij gekleurd fluorgeel of helbouw of wat dan ook accesoire bij zichquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Met die korte haren enzo?
Zie haar altijd ter hoogte van de hoge steenweg
Jullie zijn dan ook mannen vermomd als vrouwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hoor hier nog geen vrouwen klagen...
Oja?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens met muha mee, ben ik nu ook een hoer?
We hebben een match.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Korte bronde haren, loopt bij -10 nog in haar leren hotpants en netpanty buiten, altijd een enorme push-up BH, lippenstift die licht geeft, hakken van 20 centimeter en altijd één of ander 'lekker gek' veel te blij gekleurd fluorgeel of helbouw of wat dan ook accesoire bij zich
Kan niet missen, we hebben het over dezelfde.
Ja want jij bent mijn bitchquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens met muha mee, ben ik nu ook een hoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |