ja meneer had een mening over het stukschoppen van fietsenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha nee oke. Sowieso denk ik dat zulke dingen nooit 'zomaar' zijn. Er moet haast wel iets voorgevallen zijn, lijkt mij.
Ja, hij heeft gezegd dat ze niet tegen een fiets moesten trappen. Vervolgens werd hij zelf in elkaar getrapt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha nee oke. Sowieso denk ik dat zulke dingen nooit 'zomaar' zijn. Er moet haast wel iets voorgevallen zijn, lijkt mij.
Dan hadden zij daar hun mening over kunnen uiten verbaal helaas waren ze daar niet toe in staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja meneer had een mening over het stukschoppen van fietsen
de heren waren het er niet mee eens ...
ja ze hadden ook niet tegen fietsen kunnen schoppenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan hadden zij daar hun mening over kunnen uiten verbaal helaas waren ze daar niet toe in staat.
De daders wonen in Belgie...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de politie zich zo afwachtend opstelt. Ze hebben de beelden en kunnen die gasten toch zo oppakken?
Nee, men wacht tot de daders zich zelf aanmelden
je woonde in een opvang waar je alle shit over je heen kreeg en daarna woonde je ook nog langs een opvang waar je zelfs gegijzeld bent geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee woonde langs een opvang voor dit soort figuren waar we het nu over hebben
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Dragon Ball Z werd Goku ook steeds sterker nadat hij in elkaar geslagen werd. Prima theorie wmb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort zaken gebeuren nu eenmaal en op uitzondering een discussie in dit topic erover komen we toch niet verder dan dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ze hadden ook niet tegen fietsen kunnen schoppen
maar goed ... gedane zaken enzo
Beter lezen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
je woonde in een opvang waar je alle shit over je heen kreeg en daarna woonde je ook nog langs een opvang waar je zelfs gegijzeld bent geweest.
Of je hebt wel.heel.veel.pech steeds of een hele.dikke.duim
het gaat mij om de suggestie dat het zo normaal is dat het hypocriet is om je er druk om te makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dit soort zaken gebeuren nu eenmaal en op uitzondering een discussie in dit topic erover komen we toch niet verder dan dat.
Stel dat het elke avond dat jij uitgaat in de stad waar je uitgaat gebeurt, hoe groot is dan de kans dat je het ziet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef sp3c het volgende:
maar ik heb nog nooit 8 man een random voorbijganger op zijn hoofd zien stampen, zal ongetwijfeld voorkomen maar normaal is het niet en als de beelden vrijgegeven worden dan snap ik de ophef wel
je schrijft nu toch dat je langs een opvang woonde?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dit soort zaken gebeuren nu eenmaal en op uitzondering een discussie in dit topic erover komen we toch niet verder dan dat.
[..]
Beter lezen dan
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef sp3c het volgende:
ja laten we er allemaal nog eens op reageren
12%?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Stel dat het elke avond dat jij uitgaat in de stad waar je uitgaat gebeurt, hoe groot is dan de kans dat je het ziet?
Nee hoor, allemaal wel wat ouder dan tieners behalve één.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Schijtaanalles het volgende:
Laten we wel zijn, het zijn nog tieners. Iets met hersenen en niet volgroeid en zo.
je hebt gelijk, tbsquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Schijtaanalles het volgende:
Laten we wel zijn, het zijn nog tieners. Iets met hersenen en niet volgroeid en zo.
Kunnen echt hun daden nog niet overzien.
Hoe dom kun je zijn om precies op het hoofd te gaan zitten trappen. Effectief ja.
Maar hij is al bewusteloos, en je bent met 8 man.
Waarom? Dan ben je dus echt een beetje veel in de olie, met coke erbij en te jong om te goed beseffen wat je aan het doen bent.
Zeer ver gezochtquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef martino673 het volgende:
Mijn docent bracht dit in vergelijking met het openbaar lynchen van zwarte mannen tijdens de 'apartheid'.
Niet een beetje ver gezocht?
Heb een heel verleden en eerlijk sta nergens meer van te kijken. Ergens sinds een tijd vind ik dit soort zaken gewoon heel normaal eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat mij om de suggestie dat het zo normaal is dat het hypocriet is om je er druk om te maken
Yup toen ik dit huis ging huren kwam er in het huis een paar weken later langs een huurhuis vrij. Wat door een stichting voor jongeren welke vanuit de gevangenis of elders hier een nieuwe start konden maken. Helaas gold dat de meeste op hun oude manier door bleven gaan. Sinds een flinke tijd is de toko weg. En de rust wedergekeerd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
je schrijft nu toch dat je langs een opvang woonde?
dat laatste is wel heel tragischquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef martino673 het volgende:
[..]
Erger.. Engels en Geschiedenis docent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |