SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Piemels.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Uiteraard ben jij ook van harte welkom!! Dat sowieso!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik baal er niet minder om want ik wilde Fera en vinniiee wel in mn bed.
En jullie meet komt gewoon binnenkort een keer joh
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh daar ben ik zeer zeker van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard ben jij ook van harte welkom!! Dat sowieso!
En jullie meet komt gewoon binnenkort een keer johBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Overigens rent mijn AlQaidaKitten nu als een of ander roofdier door het huis heen!!
Het beestje is eindelijk bijgekomen van afgelopen weekend, dus doen we het zaterdag nog ff dunnetjes over
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ben je bij iedereen zo makkelijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
@Raene: als je wilt dat ik bij je in bed kom liggen, kom ik wel een keer langs![]()
![]()
Ik geloof het welquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef rival het volgende:
Dat is al besloten? De meet van zaterdag is nu bij huppel?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:![]()
_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet tegen J zeggen goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
@Raene: als je wilt dat ik bij je in bed kom liggen, kom ik wel een keer langs.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
* AldoTheApache komt heel nonchalant 2 bier brengenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Heb je vanavond al plannen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb ook bij Viro in bed gelegen.![]()
![]()
Er is zaterdag een meet hier, de LoLa/Raene meet wordt een andere keer "ingehaald" !quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohjaquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nu mis ik mijn allerliefsteliefiepiefieknuffelkonijntje
WATquote:!
Is zij een beetje doable dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee een piraat gok ikquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
RUM!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is zaterdag een meet hier, de LoLa/Raene meet wordt een andere keer "ingehaald" !![]()
![]()
Duidelijke taalquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is zaterdag een meet hier, de LoLa/Raene meet wordt een andere keer "ingehaald" !![]()
![]()
Gesprek tussen mij en Huppelkind!!
Ik: iedereen die hier van het weekend was he, die zouden eigenlijk zaterdag naar een meet bij LoLa gaan
HK: oh ok en? Wacht wat? "zouden"???
Ik: luister nou maar gewoon!! Ja zouden. Pannenkoeken bij LoLa en slapen bij Raene. Maar dat slapen kan niet meer.
HK: lullig voor ze!
Ik: ja dus in de groepsapp had iedereen het daarover en...
HK: wacht nee echt he? Nee toch? Komen ze allemaal ALWEER hierheen?
Ik: uhm ja!
HK:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
14 SHADES OF GREY
Zo heel soms kan ik het welquote:
Zeg ik het verkeerd?quote:![]()
Hoe laat ben je hier zaterdagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik: iedereen die hier van het weekend was he, die zouden eigenlijk zaterdag naar een meet bij LoLa gaan
Ik: luister nou maar gewoon!! Ja zouden. Pannenkoeken bij LoLa en slapen bij Raene. Maar dat slapen kan niet meer.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
we nemen wel pannenkoeken en drank meequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik vond hem wel scherpquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
we nemen wel pannenkoeken en drank mee
[b]AirwiN schreef [/b]
Nicequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was met mijn buurmeisje![]()
![]()
Ik zet nu mijn telefoon weer aan!!
STELLETJE SPAMSLETTEN JULLIE!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet van niks.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo heel soms kan ik het wel
[..]
Zeg ik het verkeerd?![]()
[..]
Hoe laat ben je hier zaterdag
Wie komen er allemaal dan?![]()
Ik heb echt geen ideequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet van niks.
Wie komen er allemaal dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zet nu mijn telefoon weer aan!!
STELLETJE SPAMSLETTEN JULLIE!!![]()
![]()
![]()
![]()
IK KRIJG MN APP GEWOON NIET GEOPEND!!quote:
360 BERICHTEN AND STILL COUNTING!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer he. Kan wel even een account met dr aanmaken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet goed voor je reputatie.![]()
maar 360, wacht maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK KRIJG MN APP GEWOON NIET GEOPEND!!
360 BERICHTEN AND STILL COUNTING!!![]()
![]()
Op naar de 3600quote:14 SHADES OF GREY
Wel voordat je haar neukt dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer he. Kan wel even een account met dr aanmaken.![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel voordat je haar neukt dan.![]()
Voel je al weer beter dan in het weekend?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik wil niet meer ziek zijn. Ik lig teveel in bed nu14 SHADES OF GREY
20 uur per dag ipv 18?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik wil niet meer ziek zijn. Ik lig teveel in bed nuIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed voor je rug ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik wil niet meer ziek zijn. Ik lig teveel in bed nu![]()
Alles voor mijn FOK! Reputatie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prima dan. Blijft je reputatie in ieder geval onaangetast![]()
Gisteren wel. Vandaag is het weer minder..quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voel je al weer beter dan in het weekend?quote:![]()
![]()
MUST HAVEEEEEE!!!
Voor het bierdopjesdecolletéwerpkampioenschap
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
MUST HAVEEEEEE!!!
[ afbeelding ]
Voor het bierdopjesdecolletéwerpkampioenschap
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
smerige stinkchicken tonight weggegooid
en nu: aardappelpuree, met gehaktballetjes en mais![]()
ow en chilisaus
Overigens was het oorspronkelijke idee van Muhahahaha om EERST naar LoLa te gaan en dan met een aantal bobs 's avonds naar mij te rijden waar het feest verder zou gaan!
Just sayin!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Chilisaus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
smerige stinkchicken tonight weggegooid
en nu: aardappelpuree, met gehaktballetjes en mais![]()
ow en chilisaus
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die man zit vol met ideeën. Nu moeten jullie nog bobs vindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens was het oorspronkelijke idee van Muhahahaha om EERST naar LoLa te gaan en dan met een aantal bobs 's avonds naar mij te rijden waar het feest verder zou gaan!
Just sayin!!![]()
![]()
zijn er alquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die man zit vol met ideeën. Nu moeten jullie nog bobs vinden![]()
Hebben we.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bobs geen probleemquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anyway, dat was ons idee van "de meet redden"If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe je buurmeisje de groetenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neuk ze.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die van mij is in de 80.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef Faxie het volgende:
Ik zou m'n buurvrouw ook wel eens een goede beurt willen geven
Ik die van mij ook wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef Faxie het volgende:
Ik zou m'n buurvrouw ook wel eens een goede beurt willen geven![]()
Badjuf al gevonden?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja weet ik veel....spreek en zie d'r niet vaak hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat zit je dan achter de computer![]()
![]()
gewoon toevoegenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet toegevoegd, vind ik maar stalkerig hoor
nee heb je, ja kun je krijgen
Daar zit dus al het probleem. Ga een keer gezellig op de koffiequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel....spreek en zie d'r niet vaak hoor.![]()
![]()
- Triiing!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar zit dus al het probleem. Ga een keer gezellig op de koffie
- 'O hoi buurman'
- 'Ja, ik dacht van 'k kom eens op de koffie'![]()
![]()
vraag of je iets mag lenen, en als je het dan terugbrengt ff een bakkiequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
- Triiing!
- 'O hoi buurman'
- 'Ja, ik dacht van 'k kom eens op de koffie'
Dat kan best wel hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
- Triiing!
- 'O hoi buurman'
- 'Ja, ik dacht van 'k kom eens op de koffie'![]()
Neem dan wel je eigen koffiebeker mee, scheelt haar weer in de afwas
[b]AirwiN schreef [/b]
Je nummer doorgeven aan Viro, die kan je dan toevoegen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef Faxie het volgende:
Maar zijn er details over de meet dit weekend? Hoe kom ik in die WA groep?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou weet niet hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan best wel hoor![]()
Neem dan wel je eigen koffiebeker mee, scheelt haar weer in de afwas![]()
![]()
Een kennis van mij heeft het een keer zo gedaan.quote:
Koffie gezet, met volle beker koffie naar de buuv gelopen en gezegd: hoi buuv, mijn suiker is op, heb jij een beetje voor me? Wil je ook koffie?
En pats boem hij had een fuckbuddy!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
baasquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft het een keer zo gedaan.
Koffie gezet, met volle beker koffie naar de buuv gelopen en gezegd: hoi buuv, mijn suiker is op, heb jij een beetje voor me? Wil je ook koffie?
En pats boem hij had een fuckbuddy!
zou ik niet durven hoor
Serieus hoe houden jullie het non-stop praten over niets vol??Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Dat is best leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En pats boem hij had een fuckbuddy!Rustig aan.![]()
Het heeft ook zo'n 2 jaar en 247194719663845 tips geduurd voor hij dat durfdequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
baas
zou ik niet durven hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
wie ben jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Serieus hoe houden jullie het non-stop praten over niets vol??
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft ook zo'n 2 jaar en 247194719663845 tips geduurd voor hij dat durfde
We hebben jou als ons grote voorbeeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Serieus hoe houden jullie het non-stop praten over niets vol??
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt!quote:
Heb je de laatste 6 posts van het vorige topic gelezen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Neh... Kan ik beter niet doen zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
Heb je de laatste 6 posts van het vorige topic gelezen?Rustig aan.![]()
hoe hou jij het vol om je overal zo druk over te maken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Serieus hoe houden jullie het non-stop praten over niets vol??![]()
Wij praten over alles, that's the beauty of it.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Serieus hoe houden jullie het non-stop praten over niets vol??A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb senseoquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En pats boem hij had een fuckbuddy!
En dan moet ze me nog wel zien zitten enzo natuurlijk![]()
![]()
Hoi charmed_quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe hou jij het vol om je overal zo druk over te maken?
Detailsquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb senseo
En dan moet ze me nog wel zien zitten enzo natuurlijk
14 SHADES OF GREY
Dat lijkt me geen reden om het niet te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb senseo
En dan moet ze me nog wel zien zitten enzo natuurlijkRustig aan.![]()
Nee heb je. Ja kan je krijgen!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb senseo
En dan moet ze me nog wel zien zitten enzo natuurlijkIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maak me er niet druk om, vraag het alleen af... dagenlang, week in week uit die nietszeggendheid,quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe hou jij het vol om je overal zo druk over te maken?Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Voorlopig hangt die hele meet nog van zijden draadjes aan elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh... Kan ik beter niet doen zeker?
Geen idee of het doorgaatIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
in Roffa?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mis jou, wanneer ga je weer naar de Apres Ski Hut?
voor 31-03 een keerquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mis jou, wanneer ga je weer naar de Apres Ski Hut?![]()
![]()
Leuke komedie wel hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kijk wel even in het vorige topic dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Voorlopig hangt die hele meet nog van zijden draadjes aan elkaar.
Geen idee of het doorgaatRustig aan.![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ik vind het wel hartverwarmend, dankjewel Huppsels.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk wel even in het vorige topic dan.Rustig aan.![]()
Ik wil bier!!
Maar ik heb heel weinig gegeten dus slecht plan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga naar het Snackpaleis dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil bier!!
Of beter, laat je zoon dat doen!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb wijvenbier gekocht..quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil bier!!
Leffe ''ruby''Rustig aan.![]()
Is nog niet zeker geloof ik.quote:
Ons plan voor de redding was gewoon overdags naar LoLa en dan een paar die bob zijn rijden de hele bups (zij die willen) naar mij voor de overnachting
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow op die manier....quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is nog niet zeker geloof ik.
Ons plan voor de redding was gewoon overdags naar LoLa en dan een paar die bob zijn rijden de hele bups (zij die willen) naar mij voor de overnachting
Hm da's wel flink wat kilometers...![]()
Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier....
Hm da's wel flink wat kilometers...
Het is ook verre van ideaal. Het was gewoon een poging van ons om de meet te redden.
Ik geloof echter dat de poging niet echt in de smaak valt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoor wel hoe of wat he?
Ik had met Muhahaha afgesproken dat hij mij om een uur of 2 zou ophalen om naar LoLa te gaan. Ik hoop dat dat plan nog steeds doorgaat
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn meet met 14m3 gezaagde boomstammen gaat zaterdag in ieder geval door...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef fietsie het volgende:
Mijn meet met 14m3 gezaagde boomstammen gaat zaterdag in ieder geval door...![]()
Is er bier?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn meet met een wandelroute gaat zaterdag en zondag doorquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef fietsie het volgende:
Mijn meet met 14m3 gezaagde boomstammen gaat zaterdag in ieder geval door...
14 SHADES OF GREY
Nope, alleen koffie tot 12:00, gebakken eieren met ui en tomaat en in de middag een glas thee...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan kom ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, alleen koffie tot 12:00, gebakken eieren met ui en tomaat en in de middag een glas thee...
[b]AirwiN schreef [/b]
ja idd....quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoor wel hoe of wat he?
Ik had met Muhahaha afgesproken dat hij mij om een uur of 2 zou ophalen om naar LoLa te gaan. Ik hoop dat dat plan nog steeds doorgaat
ik ookik wil pannenkoeken en gamen bij Lola.:7
![]()
Ik wil knuffelen met K en Squote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja idd....
ik ookik wil pannenkoeken en gamen bij Lola.:7
[b]AirwiN schreef [/b]
Had ik al gezegd dat er een stoere hydraulische kloofmachine is, met een 2cylinder benzinemotor? En een grote Atlaskraam om de bomen van de stapels te halen ?quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zelfportret?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar met bacon EN bbqsaus krijg je hem weer niet....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
serieus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar met bacon EN bbqsaus krijg je hem weer niet....
zeikerds
Geen bier = geen hupsquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat er een stoere hydraulische kloofmachine is, met een 2cylinder benzinemotor? En een grote Atlaskraam om de bomen van de stapels te halen ?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:![]()
Die zijn zo lief
[b]AirwiN schreef [/b]
groot materiaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat er een stoere hydraulische kloofmachine is, met een 2cylinder benzinemotor? En een grote Atlaskraam om de bomen van de stapels te halen ?![]()
![]()
Tuurlijk. Klussen moet je met Goede Spullenquote:
(Ik kan echt beter gaan slapen, kan geen zin zonder domme dingen tiepen)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trustenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Klussen moet je met Goede Spullen
(Ik kan echt beter gaan slapen, kan geen zin zonder domme dingen tiepen)
14 SHADES OF GREY
Jij niet, de meetquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een kort bericht gestuurd naar de badjuf![]()
![]()
Hier wordt het trouwens rap kouder; hele heldere lucht met maan en sterren, en nu al -6 en rap dalend...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een kort bericht gestuurd naar de badjuf
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan moet ik voor vannacht maar een menselijk kacheltje hosselen!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef fietsie het volgende:
Hier wordt het trouwens rap kouder; hele heldere lucht met maan en sterren, en nu al -6 en rap dalend...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinnie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik voor vannacht maar een menselijk kacheltje hosselen!!14 SHADES OF GREY
Die ligt nu op/onder/naast/sowieso in zn buurmeisje gok ik zoquote:
Pup dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is Vinniiee, Vin, steen, pup of gozer. Geen Vinnie.
[b]AirwiN schreef [/b]
Denk niet dat mijn meisje je bij de deur weer wegstuurt maar het is een eind rijden voor zo'n gokjequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik voor vannacht maar een menselijk kacheltje hosselen!!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik leef ook onder een steenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ligt nu op/onder/naast/sowieso in zn buurmeisje gok ik zo
[..]
Pup dus
14 SHADES OF GREY
Vooral op de fiets!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn meisje je bij de deur weer wegstuurt maar het is een eind rijden voor zo'n gokjeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar jou laat ik er lekker onderquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Naar alle waarschijnlijkheid niet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ligt nu op/onder/naast/sowieso in zn buurmeisje gok ik zoDrama means nothing, it's part of the game.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jou laat ik er lekker onder![]()
![]()
Weet ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jou laat ik er lekker onder
14 SHADES OF GREY
Wat wel cool is; ze wil eindelijk een boxspring overwegen... ik wil al jaaaaaren een nieuw bed...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ergens vind ik je wel aardig hoor Tijnquote:
quote:
Van jou weten we iig zeker dat je niemand ligt te douwen!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid niet...
[b]AirwiN schreef [/b]
Je houdt ons wel op de hoogte he!!quote:
Er staat al een minuut of 10 een pilsje naast me. Ik ben te gaar om hem open te maken
[b]AirwiN schreef [/b]
Hup!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt ons wel op de hoogte he!!
Er staat al een minuut of 10 een pilsje naast me. Ik ben te gaar om hem open te makenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga hem NU openen!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ergens vind ik je wel aardig hoor Tijn
[..]
[..]
Van jou weten we iig zeker dat je niemand ligt te douwen!!![]()
![]()
Hmz.... moet toch weer es van die shit in huis halen....quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt ons wel op de hoogte he!!
Er staat al een minuut of 10 een pilsje naast me. Ik ben te gaar om hem open te makenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wel Hertog Jan he!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz.... moet toch weer es van die shit in huis halen....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet zo haten CA je weet dat je me een knappe man vindt.quote:Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Na 5 jaar in Enschede wonen ben ik toch wel een beetje gehecht geraakt aan Grolsch... in een beugel...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je smaak voor pils is dan wel weer uitstekend.quote:
Hou je ook van belgisch speciaal bier?Rustig aan.![]()
dat zegt niets over je karakterquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet zo haten CA je weet dat je me een knappe man vindt.![]()
![]()
Ik drink HJ of bier wat WT mij geeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je smaak voor pils is dan wel weer uitstekend.
Hou je ook van belgisch speciaal bier?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is ook best te drinkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na 5 jaar in Enschede wonen ben ik toch wel een beetje gehecht geraakt aan Grolsch... in een beugel...14 SHADES OF GREY
Zo jammer dit!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na 5 jaar in Enschede wonen ben ik toch wel een beetje gehecht geraakt aan Grolsch... in een beugel...
Ik dronk vroeger ook Grolsch, toen werd ik gehersenspoeld door een FOK!ker
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is die -=*PLOP*=-quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer dit!!
Ik dronk vroeger ook Grolsch, toen werd ik gehersenspoeld door een FOK!kerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer dit!!
Ik dronk vroeger ook Grolsch, toen werd ik gehersenspoeld door een FOK!ker14 SHADES OF GREY
Dr is een verschil tussen drinken en van genieten....quote:
(Een Grolschje na een lekkere dag klussen in de tuin, zitten op mijn eigen terras: zalig. Hetzelfde biertje op een terras in een stad: jakkes, "Mag ik al weg?")Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Grolsch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na 5 jaar in Enschede wonen ben ik toch wel een beetje gehecht geraakt aan Grolsch... in een beugel...
Ez natuurlijkquote:
Jij bent net die lekbak onder een tap?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die vindt je net zo aantrekkelijk...en het is ok hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zegt niets over je karakterDrama means nothing, it's part of the game.![]()
ik geniet van HJ van de tap (flesje vind ik wat minder) Jupiler flesje en kronenbourg flesjequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dr is een verschil tussen drinken en van genieten....
(Een Grolschje na een lekkere dag klussen in de tuin, zitten op mijn eigen terras: zalig. Hetzelfde biertje op een terras in een stad: jakkes, "Mag ik al weg?")![]()
![]()
Wat drink jij?quote:14 SHADES OF GREY
nee niet ok. Je hebt wat geflikt en daar ben ik niet blij mee. Vind je gewoon een eikelquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die vindt je net zo aantrekkelijk...en het is ok hoor.![]()
![]()
Ik drink dat helemaal nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
Niemand hier dus die biertjes drinkt naast pils?.
![]()
Neuh doe me dan maar een goede cognac...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
Niemand hier dus die biertjes drinkt naast pils?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb Duff bier in huisquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
Niemand hier dus die biertjes drinkt naast pils?![]()
WT is de bier-expert hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke biertjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
Niemand hier dus die biertjes drinkt naast pils?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ook lekkerquote:
14 SHADES OF GREY
Wil jij WT iets gaan leren over bier en pils?quote:
Entertaining dit
[b]AirwiN schreef [/b]
Snap je de vraag niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pils is bier zoals koe een dier is.Rustig aan.![]()
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij WT iets gaan leren over bier en pils?
Entertaining dit
Rustig aan.![]()
Dat klopt. Jij schrijft "Niemand hier dus die biertjes drinkt naast pils?" dus ik vroeg me af over welke biertjes je het dan had. Daar heb ik eigenlijk niet echt een antwoord op gezien.quote:
Nou die zijn er wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag dus of er in dit topic mensen zijn die andere biertjes drinken als pils.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is nieuws en wat dan precies... en dat laatste geloof het niet zo echt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee niet ok. Je hebt wat geflikt en daar ben ik niet blij mee. Vind je gewoon een eikelDrama means nothing, it's part of the game.![]()
De de niet pils drinkers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag dus of er in dit topic mensen zijn die andere biertjes drinken als pils.
Maar de echte genieters van speciaal biertjes enz
?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als pils? Je bedoelt 'keel open en kappen' ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag dus of er in dit topic mensen zijn die andere biertjes drinken als pils.![]()
Soms een La Chouffe, uit nostalgische overwegingenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag dus of er in dit topic mensen zijn die andere biertjes drinken als pils.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vertel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soms een La Chouffe, uit nostalgische overwegingen
Nostalgische redenen?Rustig aan.![]()
Liefmansquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
En van welke biertjes houden die dames / heren?![]()
![]()
DIPA, vienna, R.I.S.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
En van welke biertjes houden die dames / heren?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
dat weet je best!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is nieuws en wat dan precies... en dat laatste geloof het niet zo echt.![]()
Ik ben een echte vent, maakt niet uit wat ik drinkquote:Ik ontleen m'n manneljikheid niet aan m'n drankkeuze.
![]()
![]()
Waar dan wel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een echte vent, maakt niet uit wat ik drinkIk ontleen m'n manneljikheid niet aan m'n drankkeuze.
14 SHADES OF GREY
Braaf!!quote:
Luisteren naar de baas!
Koekje?
[b]AirwiN schreef [/b]
Rustig aan.![]()
Jouw geile voorkomen is al mannelijkheid genoegquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een echte vent, maakt niet uit wat ik drinkIk ontleen m'n manneljikheid niet aan m'n drankkeuze.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zei ik. WT is de bier-expertquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/India_Pale_Ale
Klinkt leuk, waar shop jij dat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is pas Alfa-praat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
(ik heb het niet over het bier)
Hihihihihiquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw geile voorkomen is al mannelijkheid genoeg![]()
![]()
Leuk toch, ik vind het wel tof allemaal, ik heb nog nooit van die biertjes gehoord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik. WT is de bier-expertRustig aan.![]()
Pics!!quote:
Oh wacht...
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon, bij een beetje fatsoenlijke slijter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/India_Pale_Ale
Klinkt leuk, waar shop jij dat?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Een gal en gal is niet fatsoenlijk denk ik dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, bij een beetje fatsoenlijke slijter.
Rustig aan.![]()
Good for youquote:14 SHADES OF GREY
Not reallyquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een gal en gal is niet fatsoenlijk denk ik dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wel een goede aanname ja. Maar G&G is veel franchise dus je kan de keten niet over een kam scheren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een gal en gal is niet fatsoenlijk denk ik dan?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga Criminal Minds kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
True, in leiderdorp heb je er 2, en daar werd ik doorgestuurd naar de ander want die had veel meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is wel een goede aanname ja. Maar G&G is veel franchise dus je kan de keten niet over een kam scheren.
Rustig aan.![]()
Die shit houd ik natuurlijk angstvallig geheim, maar je zou eens kunnen kijken bij De Bierkoning in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
De vraag is dus, waar shop jij WT?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Anders gewoon Orval scoren, dat hebben ze daar wel. Alhoewel bij een Gall en Gall hier zo'n gast er nog nooit van had gehoord.Bij jou zullen ze wel Leidsch bier hebben, moet je de Aaipiejee pakken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, in leiderdorp heb je er 2, en daar werd ik doorgestuurd naar de ander want die had veel meerBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Klinkt leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die shit houd ik natuurlijk angstvallig geheim, maar je zou eens kunnen kijken bij De Bierkoning in Amsterdam.
Ik koop 3-4 biertjes per week oid, voorlopig kunnen supermarkten mijn vraag naar andere biertjes nog gewoon aan.Rustig aan.![]()
Orval ken ik wel ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gewoon Orval scoren, dat hebben ze daar wel. Alhoewel bij een Gall en Gall hier zo'n gast er nog nooit van had gehoord.Bij jou zullen ze wel Leidsch bier hebben, moet je de Aaipiejee pakken.
Aaipiejee?Rustig aan.![]()
IPAquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Orval ken ik wel ja.
Aaipiejee?
Blijkbaar denk je dat, maar geen flauw idee waar je het over hebt. Het zal wel iets zijn wat je jezelf wijs hebt gemaakt.quote:Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Hier in Joure zit ook zo'n "100-biersoorten winkeltje"
Toch es kijken...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nadeel van zulke tentjes is dat ze dan veel Belgische biertjes hebben. Die moet je zo snel mogelijk ditchen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef fietsie het volgende:
Hier in Joure zit ook zo'n "100-biersoorten winkeltje"
Toch es kijken...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Niks mis met belgisch bier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nadeel van zulke tentjes is dat ze dan veel Belgische biertjes hebben. Die moet je zo snel mogelijk ditchen.Rustig aan.![]()
Ik heb laatst nog 4 flesjes bier staan weggieten omdat ze 4 maanden over de datum waren.
Dus bier moet ik met beleid inkopen
Laatst nog een Kasteel Bier uit 2004 gedronken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
Ik heb laatst nog 4 flesjes bier staan weggieten omdat ze 4 maanden over de datum waren.
Dus bier moet ik met beleid inkopenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik besef me net dat er nog grolsch beugels staan, onder de zomerbanden....quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
Dus bier moet ik met beleid inkopenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bier kan prima lang houdbaar zijn als je het koel bewaard....
Als het ergens in de zon heeft gestaan gaat het een stuk harder.Rustig aan.![]()
Meeste biertjes die ik heb raden ze aan het voor 25 jaar na de botteldatum op te drinken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
Bier kan prima lang houdbaar zijn als je het koel bewaard....
Als het ergens in de zon heeft gestaan gaat het een stuk harder.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:46 schreef Watertornado het volgende:
biertjes die ik heb raden ze aan het voor 25 jaar na de botteldatum op te drinken.
Rustig aan.![]()
nee!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blijkbaar denk je dat, maar geen flauw idee waar je het over hebt. Het zal wel iets zijn wat je jezelf wijs hebt gemaakt.![]()
Als je met 1 vinger naar een ander wijst wijzen er 3 terug naar jezelf. Denk daar maar eens over na!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blijkbaar denk je dat, maar geen flauw idee waar je het over hebt. Het zal wel iets zijn wat je jezelf wijs hebt gemaakt.![]()
Stil!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
WIE DOET ER MEE MET DIE IQ TEST QUHUHAUHUSHQPJR+(IBeter onethisch dan oneetbaar![]()
OH KUT.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
WIE DOET ER MEE MET DIE IQ TEST QUHUHAUHUSHQPJR+(I
VERGETEN.
Is het al begonnen?
Geen zin in
14 SHADES OF GREY
Je kan hem toch later via internet maken?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vast wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Fera het volgende:
Je kan hem toch later via internet maken?
14 SHADES OF GREY
Het is toch geen echte test, je kunt er niks mee behalve pochen tegen je maatjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Fera het volgende:
Je kan hem toch later via internet maken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |