Vork pakken - prikken - mond open - kauwen - slikkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Keuken en woonkamer enigzins opgeruimd, nu eerst moed verzamelen om aan het eten te beginnen
Ha, nee was het maar vast zover, ik bedoelde het kokenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vork pakken - prikken - mond open - kauwen - slikken
Ik zou d'r foto met naam op Twitter en Facebook plaatsen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Verder baal ik als een stekker.... heb 3 broeken in een pakketje gekocht op marktplaats, zou maat 40 zijn, van hetzelfde merk als waar ik al een broek van heb. Nou, ik kom er dus niet in, dus ik kijk naar t label, heeft de verkoopster de maat eruit geknipt![]()
Heb er toch maar even een mailtje achteraan gestuurd, dat ze de labels er niet uit moet knippen zodat ze nog kan zien wat ze verkoopt
Ik heb wel zin om te quizzen. Is het enigszins in de buurt van Leeuwarden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb zin in m'n bed maar ik moet nog quizzen vanavond
Whehe, nee dat doe ik niet. Maar ik baal wel... het zijn zwangerschapsbroeken, dus ik had ze nu juist nodig. Met een beetje mazzel pas ik deze na de bevalling wel, maarja... daar heb ik nu niks aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou d'r foto met naam op Twitter en Facebook plaatsen...![]()
Kan je nog wel van de koop af?
Maar heb je geen kopersbescherming op Marktplaats?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehe, nee dat doe ik niet. Maar ik baal wel... het zijn zwangerschapsbroeken, dus ik had ze nu juist nodig. Met een beetje mazzel pas ik deze na de bevalling wel, maarja... daar heb ik nu niks aan.
het is in west Frieslandquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om te quizzen. Is het enigszins in de buurt van Leeuwarden?
Vast aan de verkeerde kant van de Afsluitdijkquote:
voor jou wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast aan de verkeerde kant van de Afsluitdijk
Ik geloof het niet, al zou ik wel deze verkoopster kunnen melden bij Marktplaats... maar wat dat precies helpt, geen idee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar heb je geen kopersbescherming op Marktplaats?
Ik weet niet of het de moeite waard is t.o.v. wat je betaald hebt, maar ik zou normaal gesproken toch mijn geld terugvragen. De broeken mag ze dan terug hebben als ze de verzendkosten betaald...quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, al zou ik wel deze verkoopster kunnen melden bij Marktplaats... maar wat dat precies helpt, geen idee.
In theorie is het een stuk sneller. In de praktijk weet ik het niet, want ik heb nog geen USB3-apparaten in huis. Verder hangt het van het apparaat af of het zin heeft: een USB3-stick of harde schijf heeft wel zin, een USB3-muis biedt geen enkel voordeel ten opzichte van een normale muis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gebruikt iemand hier al usb 3.0 en is dat echt zoveel sneller/ goed merkbaar?
Niet mijn schuld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Helaas niet geschikt voor tablet...
Het wordt geblokkeerd door YouTube, vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef wyccie het volgende:
Fijn, zo'n tablet.
Er is toch wel gewoon de mogelijkheid YouTube op je tablet te gebruiken? Even de titel opzoeken, dan staat er vast wel een filmpje bij dat geschikt voor die handige mobiele apparaten.
Zit jij ook al mobiel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het wordt geblokkeerd door YouTube, vraag me niet waarom.
heb jij ook altijd dat de test je niet aan kan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond
Ik doe niet mee aan de iq-test.
knapquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet mijn schuld.
't Is een normaal YouTube-filmpje.
Deze wel?
Telefoon is makkelijker met O'tje op schootquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit jij ook al mobiel?
Jammer, want knap werk wat ze daar doen.
Dat hoef ik sowieso nooit te doen bij ING...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef wyccie het volgende:
Het enige wat ik handiger vind op de smartphone dan achter de pc is dat ik bij het internetbankieren niet mijn pas hoef te pakken als ik mijn saldo wil checken. Nog niet uitgeprobeerd of het handig is om iets over te schrijven.
Dat krijg je als je alleen maar buiten komt spelen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
83, mijn goddat is ook wel genant...
Trusten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga slapen in de wetenschap dat ik het ook met zo'n test op tv niet slecht doe
Eigenlijk moet je hem dan steeds net niet afkijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Zal net ongeveer de 14de keer zijn dat ik hem heb gezien. Maar hij blijft enorm goed.![]()
[ afbeelding ]
Nóg minder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ja, het viel niet mee.
Zij had 83 toch?
quote:Op 17 januari 2007 nam St. Claire deel aan De Nationale IQ Test, georganiseerd en op televisie uitgezonden door de omroep BNN. Volgens de test had zij een IQ van 52. St. Claire beweerde enkele dagen later dat de stemkast waarmee zij de antwoorden invulde kapot was. Volgens de redactie van het programma functioneerde het kastje echter prima, maar was ze vaak te laat met het indrukken van het juiste antwoord. [2] Op 23 januari maakte ze bekend nog een IQ-test te willen doen, om de eerste te weerleggen.[3]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je hem dan steeds net niet afkijken
quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens Weeronline is het nu -9 hier in de buurt!
Bij mij in de wijk ligt er nog plenty sneeuw op het ijs en in het centrum leek het ijs in de grachten nog niet dik genoeg om 1 persoon te houden, dus don't get your hopes upquote:
Oh, kut.quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij in de wijk ligt er nog plenty sneeuw op het ijs en in het centrum leek het ijs in de grachten nog niet dik genoeg om 1 persoon te houden, dus don't get your hopes up
Ik klonk wel een beetje als PS met mijn vorige post he?quote:
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik klonk wel een beetje als PS met mijn vorige post he?
Neuh, maar het "kijk mij eens 140 scoren" roepen is zo kinderachtigquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Bart het volgende:
heb jij ook altijd dat de test je niet aan kan?
Dan heeft dokter Berhard niet echt goed voor haar gezorgd....quote:
Daarom heb ik mijn score niet genoemd hier. Je had de mogelijkheid om je resultaat op Facebook te plaatsen, heb er ook genoeg gezien. Ik zie het meer als spelletje voor jezelf...quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, maar het "kijk mij eens 140 scoren" roepen is zo kinderachtig
klinkt al een rare vogelquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:32 schreef Etcetera het volgende:
Mogguhbizar gedroomd vannacht, dat ik kinderen had. Maar het waren eieren. En ik vergat mijn eieren te voeren. Toch 1 de borst gegeven, en een dag later waren eieren weg en was het ei dat ik de borst gegeven had een echt mensje
en weer later had het haar
Als je de film 14 keer hebt gezien, hoe vaak heb je Groundhog Day dan gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Zal net ongeveer de 14de keer zijn dat ik hem heb gezien. Maar hij blijft enorm goed.![]()
[ afbeelding ]
Wat een droomquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:32 schreef Etcetera het volgende:
Mogguhbizar gedroomd vannacht, dat ik kinderen had. Maar het waren eieren. En ik vergat mijn eieren te voeren. Toch 1 de borst gegeven, en een dag later waren eieren weg en was het ei dat ik de borst gegeven had een echt mensje
en weer later had het haar
Gelukkig!quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Lennon kwam gisteren als een heel ander kind uit school, vrolijk en gezellig.Zo was de verjaardag ook! Weer vreselijk verwend met cadeautjes.
Ik doe het niet, heb de test ook niet volledig gemaakt. Ik heb geloof ik al eens gemeld dat ik zo'n Mensa examen gemaakt heb, en lid mocht worden (niet gedaan, trouwens).quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, maar het "kijk mij eens 140 scoren" roepen is zo kinderachtig
Nouja, het staat vast niet slecht toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef B.ertha het volgende:
Klopt.
Stel dat ik zo'n test zou maken en lid kon worden, heb ik daar nog iets aan op mijn cv? Anders begin ik er niet aan
Het is in ieder geval geen garantie dat je ook de nodige aardigheden bezitquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef B.ertha het volgende:
Klopt.
Stel dat ik zo'n test zou maken en lid kon worden, heb ik daar nog iets aan op mijn cv? Anders begin ik er niet aan
Heel goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ze zijn lief op mijn werk![]()
Ik belde toch nog maar even af voor vandaag (heb echt onmogelijk lang geslapen en ben nog steeds moe, plus ik hoest nog flink), en toen heeft ze me voor morgen ook nog maar afgemeld. Er waren namelijk ook mensen geweest die alweer begonnen en dan halverwege de dag weer naar huis gingen.
Weg stress, ik rust gewoon lekker uit en maandag begin ik weer
Volgens mij wilde B.ertha dan het lidmaatschap van Mensa op haar Cv zetten, niet de score van de testquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou me, wanneer ik een CV met IQ onder ogen zou krijgen, eerlijk gezegd vooral afvragen waarom. Zou het niet als pluspunt zien in ieder geval.
Zelfde effectquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij wilde B.ertha dan het lidmaatschap van Mensa op haar Cv zetten, niet de score van de test
Haha jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij wilde B.ertha dan het lidmaatschap van Mensa op haar Cv zetten, niet de score van de test
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie regelmatig sollicitatiebrieven op mijn werk, maar nog nooit een IQ-score erop gelezen.
Oei! Zulke controle kan dus wel!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
Tering, ligt er zo'n blauwe envelop op de mat.
Mag ik over 2011 mijn reiskosten gaan verantwoorden. Alsof ik die strippenkaarten (ja ik heb zo lang mogelijk ov-chipkaart geboycot) nog heb
Heb je die per se nodig of gaat het erom dat je het aannemelijk kan maken dat je dat bedrag hebt uitgegeven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
Mag ik over 2011 mijn reiskosten gaan verantwoorden. Alsof ik die strippenkaarten (ja ik heb zo lang mogelijk ov-chipkaart geboycot) nog heb
Net even gebelt, ga het laatste doen. Zie wel wat daar uit komt ...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je die per se nodig of gaat het erom dat je het aannemelijk kan maken dat je dat bedrag hebt uitgegeven?
700 gram bloem? 1 kilo marsepein en 1 kilo glazuur?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat net weer even te bladeren in een bakboek, toen ik een recept tegen kwam voor een cake. De ingrediënten:
820 gram roomboter
12 grote eieren
700 gram basterdsuiker
375 gram poedersuiker
250 gram Royal Icing sugar (wat dat ook is)
700 gram bloem
een pot abrikozenjam
1 kilo marsepein
1 kilo glazuur
en dan nog wat kleine beetjes van vanille-extract, melk en dat soort grappen.
Hoe machtig moet die cake wel niet zijn
Maar hij ligt lekker licht op de maag heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:50 schreef Mark het volgende:
Zit voor meer dan 5 kilo aan ingredienten in
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
700 gram bloem? 1 kilo marsepein en 1 kilo glazuur?
Is dit een bruidstaart? Of gewoon een anderszins lomp grote taart?
Als ik een brood bak, dan gaat daar 500 gram bloem in en 300 gram water, verder nagenoeg niets. Dat wordt dan een flink stevig brood van 30*20*20 of een luchtig brood van 30*30*20quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is het formaat van een flinke cake. 30 centimeter lang en een centimeter of 13 breed.
ah, dan geloof ik het al eerder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan het recept jammer genoeg niet online vinden en ben te lui om het over te tikken. In het recept staat overigens wel dat je stukken cake overhoudt, dus niet alle ingrediënten vinden hun weg naar het eindproduct.
GBB-Oquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is het formaat van een flinke cake. 30 centimeter lang en een centimeter of 13 breed.
Klopt!quote:
Een voor de dunne rode cakelaag en twee voor dikkere blauwe cakelagen. Het zou ook met één vorm kunnen, maar dan duurt het allemaal langerquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Mark het volgende:
Zo te zien heb je er dan 3: je hebt 3 vormen nodig van 30x20x5
Ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef B.ertha het volgende:
Het is trouwens wel een gave taart. Maar als ik er zoveel werk in zou steken, zou ik toch iets anders maken
Libië was nog makkelijkerquote:
Daarom ook wasquote:
ja, het stond ineens stil op de snelweg net en ik zat te dicht op de auto voor me.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Had je anders een innige ontmoeting met een auto voor je gehad?
Te zien in aflevering 1 van seizoen 3 van The Great British Bake-Off. Te verkrijgen bij de Zweedse piratenbaaiquote:
En traction control...quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Datheerlijk icm winterbanden
Moeten het per se OV kosten zijn? Anders zou ik een kilometervergoeding van 19 cent per kilometer opvoeren, daarvoor hoef je geen bonnen te hebben, in het geval van OV wel. En het is zuur maar als je de kosten opgeeft kun je natuurlijk ook gecontroleerd wordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
Rare zinquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind het eigenlijk geen mogen, je bent ziek of je bent het niet en dus ga je niet of wel werken
Blijkbaar zijn er al meerdere collega's halverwege de dag naar huis gegaan, dan snap ik wel dat die baas dat zegt. Maar het blijft wel bijzonder inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zie mijn baas al
Ik: Ik denk dat ik morgen wel weer kan werken
Baas: da's mooi, maar zou je niet beter nog een dagje thuisblijven?
Woekerpolissenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Net ook even met de collega's van LB gebeld wegens afgekochte/uitgekeerde kapitaalverzekeringen (woekerpolissen).
Ik zal je baas even bellen, momentje...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zie mijn baas al
Mja, daarom vind ik het ook een beetje lastig al de hele week.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind het eigenlijk geen mogen, je bent ziek of je bent het niet en dus ga je niet of wel werken
... Je baas zegt dat je niet ziek bent. Nou ja, misschien een beetje prettig gestoord, maar je moet gewoon werkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef iamredleader het volgende:
Ik zal je baas even bellen, momentje...
heb morgen targetgesprek, misschien een goede reden?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
... Je baas zegt dat je niet ziek bent. Nou ja, misschien een beetje prettig gestoord, maar je moet gewoon werken
Daar heeft hij het niet over gehad. Wel mompelde hij nog iets over meer in Amstelveen aan business genereren...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb morgen targetgesprek, misschien een goede reden?
Je wil niet weten wat het me gekost heeft, daar had ik een leuke auto van kunnen aanschaffen. Godzijdank waren ze niet verpand, dan ben je helemaal zuur...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar die krengen zijn vreselijk gebleken voor heel veel mensen. Nare producten
Dat laatste is inderdaad echt naatje. Wat dat betreft ben ik zeer gelukkig met ons bankspaarproduct. Helder, transparant, geen kleine lettertjes, recht-toe-recht-aan garantie. En de hoofdsom op einddatum is binnen het depositogarantiestelsel... Wel fijn mocht een grote bank of verzekeraar ineens failliet gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat het me gekost heeft, daar had ik een leuke auto van kunnen aanschaffen. Godzijdank waren ze niet verpand, dan ben je helemaal zuur...
Er zijn collega's die je graag thuis ziet blijvenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zie mijn baas al
Vaak zijn die juist zelden ziek...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Er zijn collega's die je graag thuis ziet blijven
Of op vakantiequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaak zijn die juist zelden ziek...
En ik zei maar wat...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, ik zat nog even in ABO te lurken
Ja die zag ik ook!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is het niet echt.
Eerder op TLC bij What not wear, een 26-jarige pastoor (pastores?), die verrast werd door de presentatoren terwijl ze een preek hield in haar kerk. Riep ze 'what the hell'.
Bij haar twijfel ik minder. Het is vooral die dochter-van, weet niet meer hoe ze heet, en het meisje dat mormoon was. Heb alleen de eerste aflevering gezien waarbij de cameraploeg stiken op het platteland was. Dat leek me zo onwaarschijnlijk, zo nep.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
En bij die Amish heb ik me ook af zitten vragen hoe echt het is, maar ik kon me eigenlijk niet bedenken waarom dat blondje meisje dan anders haar tanden niet meer zou hebben
Ja erg is dat he, die reclames zijn zo slecht....quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:23 schreef Soempie het volgende:
Ik kan nu alleen maar hysterisch gillende vrouwen en een postbezorger voor me zien.
Balen LB! Zijn de schoenen niet ergens anders te krijgen voor ongeveer hetzelfde bedrag?
stoere laarzenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Het zijn deze, op 2 manieren te dragen
Ik heb zitten googlen op jumbo valk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Soempie, was van het weekend in jouw stadje en ik hoorde dat jullie een hele flinke Jumbo valk in de buurt krijgen. Ideaal lijkt me. Hebben we hier in Den Bosch niet.
ik hoorde dat er een van 6000m2 komt bij het stadionquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb zitten googlen op jumbo valk.\
Maar je bedoelt dus de supermarkt? We hebben er al 2 in de buurt?
ik zie dat ze in Mexico ook uitverkocht zijn LBquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze staan ook wel op andere sites, maar die linken dan door naar Zalando
Not my cup of teaquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
Wat vind je van deze?
http://www.zalando.nl/pie(...)4.html?size=38%3Fwmc
Als ik google lijkt het wel een slechte soap.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik hoorde dat er een van 6000m2 komt bij het stadion
Geen auto correctie...quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Soempie het volgende:
Wat is dat toch, dat ik jouw posts zo vaak niet direct begrijp.
Ik begreep het in eerste instantie ook niet, ken ook geen Mega Jumbo's...quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:52 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat het ging over een Van Der Valk hotel, maar ik vond het vreemd dat ideaal te noemen.![]()
Ben wel benieuwd naar die mega Jumbo. Ik lees nu dat ze zich echt op eten gaan richten. Niet dat de gigantische ruimte gebruikt wordt voor de verkoop van non-food.
Nee ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
http://www.zalando.nl/pie(...)n-pi911c042-702.html
dat, en lees te slecht mijn posts na voordat ik ze plaatsquote:
Het lukt me niet om voor jou iets te vinden. Jij wilt ze echt heel plat en heel stoer. Ik neig steeds naar laarzen die ik zou overwegen.quote:
Ja, haha, maar dat is ook hartstikke moeilijk om voor iemand anders iets uit te zoeken op basis van 1 paarquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lukt me niet om voor jou iets te vinden. Jij wilt ze echt heel plat en heel stoer. Ik neig steeds naar laarzen die ik zou overwegen.
Je kunt overigens wel een notificatie krijgen als het paar van je keus weer op voorraad is, dat kun je op de Zalando-site aangeven.
Hoi Lotusssquote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:07 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh! Over een kleine 4 uur heb ik weekend
Dat is heerlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:11 schreef Soempie het volgende:
M.Hij slaapt uit vandaag en is de hele nacht niet wakker geweest. Wiebel is een paar dagen weg, dus ik ben heel blij dat ik even rustig op kan starten zonder kleine M. die aan m'n broek trekt.
Pfoe, dan succes tot 12:00 en daarna lekker relaxen / weekend vierenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb keelpijn, hoofdpijn en heb gisteren in de sportschool iets verrekt in m'n bovenarm, ik vermoed dat het dezelfde spier is als waar ik met de wintersport spectaculair op gevallen ben. En geen zin in werk - gelukkig maar tot 12u.
Dat moet in de puberteit helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is heerlijklekker rustig opstarten
ik kan niet wachten tot Lior en Jair allebei een keer tegelijk in het weekend uitslapen
Wait, what?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef wyccie het volgende:
Toen ik die notificatie had aangezet, kreeg ik een berichtje, maar tegen de tijd dat ik het kon bestellen was het al weer weg.
Moet verplicht solliciteren voor mijn WW, voor dat ene dagje in de week, terwijl ik ook weekenddiensten draai nu.![]()
Er is een lead voor een mogelijke opdracht (heel onzeker dus) waarbij mijn naam gevallen is. Het is een bedrijf dat op meerdere plaatsen zit (50, 70 en 80 minuten rijden) maar ik heb geen idee van de inhoud behalve dat het business development isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:41 schreef LadyBlack het volgende:
Nog geen idee waar je hierna komt te werken B.?
Ik hoop wel voor je dat het iets dichterbij is!
Volgens mij wel, alhoewel het wel een pittige werkweek was, zou er mee te maken kunnen hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:40 schreef B.ertha het volgende:
Vervelend, Etc. Toch niet goed genoeg uitgeziekt?
Ongeveer twee uur. Maar dat is met een half uur vertraging, wat me op die 50 minuten natuurlijk ook kan gebeuren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, maar 50 minuten is in elk geval wel te doen toch?
Hoe lang zit je in de auto naar Delft?
Je probeert ín Citrix iets te draaien met flash, neem ik aan? Meestal kan je daar helemaal niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alhoewel het wel een pittige werkweek was, zou er mee te maken kunnen hebben natuurlijk.
Even een technisch vraagje voor mensen die wel eens met Citrix werken: ik moet inloggen in een browser voor een systeem. Bij de testomgeving lukt dat niet, vanwege een niet geschikte Flash-versie. Bij de productieomgeving lukt het wel, blijkbaar klopt de Flash-versie daar wel. Kan ik zelf in Citrix de Flash-versie updaten
Dikke kans dat de productieomgeving een open virtual desktop is en dat iemand de flash daar wel heeft kunnen bijwerken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Daar was ik al bang voor. Ik zal wel even een call inschieten dan.
Foto's veilig gesteld?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:08 schreef Mark het volgende:
Moet mijn laptop zo gaan ombouwen van Windows naar Linux inclusief swappen van preloaded HDD. Ik stel het nog even uit om de nieuwe koelkast uit te soppen
Doe als Kleinduimpje, maar dan met zout...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben opgehokt, het is hier overal spekglad
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Grmblik ben erachter waarom ik niks meer kan in excel.... ik heb geen officiële versie van het programma
dat was tot op heden nog geen probleem!
Ah ook al dus... een vriendin van mij was onderuitgegaan met kinderwagen en alquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben opgehokt, het is hier overal spekglad
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef MadMaster het volgende:
Opgepast, ijs op de weg!!!
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is hij er op lange termijn blij mee. Maar het is wel zielig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Mijn nieuwe neefje in de USA wilde niet eten en dus hebben ze gisteren z'n tongriempje ingesneden.
Wat een horror voor dat kind, hij was bij z'n geboorte ook al meteen besneden...
Flauwquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef MadMaster het volgende:
Opgepast, ijs op de weg!!!
[ afbeelding ]
Om half 9 werd hij wakker. En hij ligt er nu net weer in.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:56 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Succes nog ff Etc, hoop dat je keelpijn loos alarm was!
Is M inmiddels al beneden Soemp?
Business development is wel waar je interesse ligt, toch? Hoop dat het iets voor je is!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is een lead voor een mogelijke opdracht (heel onzeker dus) waarbij mijn naam gevallen is. Het is een bedrijf dat op meerdere plaatsen zit (50, 70 en 80 minuten rijden) maar ik heb geen idee van de inhoud behalve dat het business development is
Brrrr ja waarschijnlijk hebben de ouders er meer last van dan het kindje zelf, maar het klinkt wel heel zieligquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Mijn nieuwe neefje in de USA wilde niet eten en dus hebben ze gisteren z'n tongriempje ingesneden.
Wat een horror voor dat kind, hij was bij z'n geboorte ook al meteen besneden...
Dat klopt, mijn schoonzus was gisteren redelijk overstuur...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Brrrr ja waarschijnlijk hebben de ouders er meer last van dan het kindje zelf, maar het klinkt wel heel zielig
Ik hoop het ook! Het is wel in hun minst leuke tak, weet ik nu. Maar wie weet!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om half 9 werd hij wakker. En hij ligt er nu net weer in.
Wel mooi, want ik moet nog veel telefoontjes plegen. En als hij weer wakker is wil ik de stad in.
[..]
Business development is wel waar je interesse ligt, toch? Hoop dat het iets voor je is!
Zal ik Muzieum bellen? Er moet gereserveerd worden als we een donkerbeleving zouden willen.:+
Oke, ik heb gereserveerd, omdat er nog maar weinig plek was! Ik zal je de info mailen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Het is wel in hun minst leuke tak, weet ik nu. Maar wie weet!
En graag
Hoe kan je het beste rapport hebben, maar niet doorgaan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:38 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Gisteravond was erg tof! De band van G kreeg het beste juryrapport maar helaas ging een ander bandje doorWel jammer want ze hadden echt zo goed gespeeld. Maar goed, ben ook niet geheel objectief natuurlijk
Beterschap!quote:Vandaag voor het eerst maar thuisgebleven, blijf me quasi verrot voelen. Ik ga dus maar eens heel rustig aan doen, ik denk dat gisteren net teveel van het goede was.
Dat zou kunnen, maar ik ken het concept van gisteren niet...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
Als het publiek mag stemmen wie er doorgaan.....?
Heb het in Lapland gedaan bij -20.quote:
ja hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
hoe is het daar in het zuiden? Kom jij de deur een beetje uit met dit weer?
Wauw!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft er iemand een winnend staatslot voor me, het hoeft geen hoofdprijs te zijn, gewoon genoeg is goed.
(ja er moet best wat aan gedaan worden maar de locatie is)
Top!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Tevens goed nieuws: mijn vriendje heeft een contract gekregen voor 4 jaar![]()
![]()
Dat betekent dat hier funda ook weer wat scherper in de gaten gehouden gaat worden
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw!
Daar is iets heel moois van te maken als je de kenmerken van bepaalde decennia weghaalt
quote:Door architect Rebel is in 1965 met name de woonkamer en de trap opnieuw ontworpen.
Fijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Dat betekent dat hier funda ook weer wat scherper in de gaten gehouden gaat worden
Daar mag nog aardig wat geld overheen voordat het iets is!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft er iemand een winnend staatslot voor me, het hoeft geen hoofdprijs te zijn, gewoon genoeg is goed.
'Over 4 uur heb ik een kleine', dat las ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:07 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh! Over een kleine 4 uur heb ik weekend
Ach ja, verplicht solliciteren hoort er gewoon bij, dat snap ik ook wel. Maar toch vervelend, het komt gewoon niet uit op dit moment met de studie erbij.quote:
Zoiets had ik ook een keer. Ik was heel vastberaden om het af te weren, bleef daarbij netjes, maar heb haar in het hele geblaat onderbroken (en zelfs gezegd 'sorry dat ik u onderbreek'). Ze bleef maar doorgaan en aan het eind van het gesprek hoorde ik haar nog iets mompelen terwijl ze dacht dat ik al had opgehangen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Ziggo aan de lijn, dat ze ons iets leuks mochten aanbieden van Eredivisie Live. Netjes in de kiem gesmoord: we kijken geen sport, het interesseert ons niet, dus geen interesse. Ze deed nog een dappere poging om Film on Demand aan te prijzen, gezegd dat ik dat zeker nog een keer wil gaan proberen maar dat we echt bijzonder weinig tijd aan tv-kijken besteden. Einde gesprek
Onze jongste heeft gisteren onder narcose zijn bijoortje weg laten halen, gelukkig zonder problemen verlopen. Over een tijdje kunnen we zien hoe het geworden is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Ja heul fijnquote:
Maar die WW is na het stoppen met je bijbaan dan? Wel fijn dat dat kan, maar inderdaad best ruk dat je ook moet solliciteren als je nog gewoon fulltime werkt/studeert eigenlijk... kun je dat niet overleggen bij het UWV?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef wyccie het volgende:
Ach ja, verplicht solliciteren hoort er gewoon bij, dat snap ik ook wel. Maar toch vervelend, het komt gewoon niet uit op dit moment met de studie erbij.
Omdat het meisje dat won een heel schattig meisje met een gitaar wasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan je het beste rapport hebben, maar niet doorgaan?
Thanks! Ga ik ook zeker doen, heb een interview van vanavond afgezegd dus ik ga lekker helemaal niets doen vandaag. Morgen alleen sporten als ik me iets beter voelquote:Beterschap!
Misschien sommige dingen laten om andere dingen weer wel te kunnen doen?
Wat grappig, ik zat vannacht nog op de site te kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:29 schreef Soempie het volgende:
Zal ik Muzieum bellen? Er moet gereserveerd worden als we een donkerbeleving zouden willen.:+
Zojuist voor de tweede keer de siutatie uitgelegd en ik wacht een reactie af. Anders dus maar op nutteloze vacatures reageren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Maar die WW is na het stoppen met je bijbaan dan? Wel fijn dat dat kan, maar inderdaad best ruk dat je ook moet solliciteren als je nog gewoon fulltime werkt/studeert eigenlijk... kun je dat niet overleggen bij het UWV?
Op details zouden we behoorlijk inleveren als we dat konden betalen, ons huidige huis isquote:
Fijn dat het goed is gegaan!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Onze jongste heeft gisteren onder narcose zijn bijoortje weg laten halen, gelukkig zonder problemen verlopen. Over een tijdje kunnen we zien hoe het geworden is.
Van de operatie zelf was hij snel weer bij: zat gisteravond al weer volop te eten (hij moest 's ochtends nuchter blijven, dat was lastig) en heeft een prima nacht gemaakt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe lang duurt dat herstel nou bij die kleintjes?
Oefquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Gefeliciteerd met deze 'vastigheid'!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Ik moest even Google'n hiervoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Onze jongste heeft gisteren onder narcose zijn bijoortje weg laten halen, gelukkig zonder problemen verlopen. Over een tijdje kunnen we zien hoe het geworden is.
De term shrek-oortje is voor veel mensen duidelijkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest even Google'n hiervoor.
Dat zei ik ook al allemaal...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had ook nog nooit van een bijoortje gehoordmaar google helpt gelukkig, en ik hoop ook dat het mooi geneest!
Er staat weinig wind, dus de gevoelstemperatuur valt wel meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
Huuu ik heb net de kat binnengelaten als een soort ijsklompje, en nu heb ik bijzonder weinig zin om nog de deur uit te gaan voor boodschappenbuienradar zegt -5,9!
Heb er nog nooit 1 kapot gekregen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag een nieuw routertje aan moeten schaffen. Béétje jammer
Dat is al jaren zo. Maar het wás een goedkoop linksysje en was een jaartje of 5 oud. Goedkope plastic zooi maar deed z'n werk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er nog nooit 1 kapot gekregen.
Tegenwoordig krijg je ze kado bij een nieuw kabel abo...
Zo'n eentje heb ik nog van voor het gratis krijgen tijdperk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Maar het wás een goedkoop linksysje en was een jaartje of 5 oud. Goedkope plastic zooi maar deed z'n werk.
Maar natuurlijk kan datquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n eentje heb ik nog van voor het gratis krijgen tijdperk.
Doet nu dienst al secundaire router voor boven. Wifi all over the place...
We moeten eens een datum met wat mensen hier prikken om je brouwerij te bezoeken als dat kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |