Vork pakken - prikken - mond open - kauwen - slikkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Keuken en woonkamer enigzins opgeruimd, nu eerst moed verzamelen om aan het eten te beginnen
Ha, nee was het maar vast zover, ik bedoelde het kokenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vork pakken - prikken - mond open - kauwen - slikken
Ik zou d'r foto met naam op Twitter en Facebook plaatsen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Verder baal ik als een stekker.... heb 3 broeken in een pakketje gekocht op marktplaats, zou maat 40 zijn, van hetzelfde merk als waar ik al een broek van heb. Nou, ik kom er dus niet in, dus ik kijk naar t label, heeft de verkoopster de maat eruit geknipt![]()
Heb er toch maar even een mailtje achteraan gestuurd, dat ze de labels er niet uit moet knippen zodat ze nog kan zien wat ze verkoopt
Ik heb wel zin om te quizzen. Is het enigszins in de buurt van Leeuwarden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb zin in m'n bed maar ik moet nog quizzen vanavond
Whehe, nee dat doe ik niet. Maar ik baal wel... het zijn zwangerschapsbroeken, dus ik had ze nu juist nodig. Met een beetje mazzel pas ik deze na de bevalling wel, maarja... daar heb ik nu niks aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou d'r foto met naam op Twitter en Facebook plaatsen...![]()
Kan je nog wel van de koop af?
Maar heb je geen kopersbescherming op Marktplaats?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehe, nee dat doe ik niet. Maar ik baal wel... het zijn zwangerschapsbroeken, dus ik had ze nu juist nodig. Met een beetje mazzel pas ik deze na de bevalling wel, maarja... daar heb ik nu niks aan.
het is in west Frieslandquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om te quizzen. Is het enigszins in de buurt van Leeuwarden?
Vast aan de verkeerde kant van de Afsluitdijkquote:
voor jou wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast aan de verkeerde kant van de Afsluitdijk
Ik geloof het niet, al zou ik wel deze verkoopster kunnen melden bij Marktplaats... maar wat dat precies helpt, geen idee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar heb je geen kopersbescherming op Marktplaats?
Ik weet niet of het de moeite waard is t.o.v. wat je betaald hebt, maar ik zou normaal gesproken toch mijn geld terugvragen. De broeken mag ze dan terug hebben als ze de verzendkosten betaald...quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, al zou ik wel deze verkoopster kunnen melden bij Marktplaats... maar wat dat precies helpt, geen idee.
In theorie is het een stuk sneller. In de praktijk weet ik het niet, want ik heb nog geen USB3-apparaten in huis. Verder hangt het van het apparaat af of het zin heeft: een USB3-stick of harde schijf heeft wel zin, een USB3-muis biedt geen enkel voordeel ten opzichte van een normale muis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gebruikt iemand hier al usb 3.0 en is dat echt zoveel sneller/ goed merkbaar?
Niet mijn schuld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Helaas niet geschikt voor tablet...
Het wordt geblokkeerd door YouTube, vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef wyccie het volgende:
Fijn, zo'n tablet.
Er is toch wel gewoon de mogelijkheid YouTube op je tablet te gebruiken? Even de titel opzoeken, dan staat er vast wel een filmpje bij dat geschikt voor die handige mobiele apparaten.
Zit jij ook al mobiel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het wordt geblokkeerd door YouTube, vraag me niet waarom.
heb jij ook altijd dat de test je niet aan kan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond
Ik doe niet mee aan de iq-test.
knapquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet mijn schuld.
't Is een normaal YouTube-filmpje.
Deze wel?
Telefoon is makkelijker met O'tje op schootquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit jij ook al mobiel?
Jammer, want knap werk wat ze daar doen.
Dat hoef ik sowieso nooit te doen bij ING...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef wyccie het volgende:
Het enige wat ik handiger vind op de smartphone dan achter de pc is dat ik bij het internetbankieren niet mijn pas hoef te pakken als ik mijn saldo wil checken. Nog niet uitgeprobeerd of het handig is om iets over te schrijven.
Dat krijg je als je alleen maar buiten komt spelen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
83, mijn goddat is ook wel genant...
Trusten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga slapen in de wetenschap dat ik het ook met zo'n test op tv niet slecht doe
Eigenlijk moet je hem dan steeds net niet afkijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Zal net ongeveer de 14de keer zijn dat ik hem heb gezien. Maar hij blijft enorm goed.![]()
[ afbeelding ]
Nóg minder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ja, het viel niet mee.
Zij had 83 toch?
quote:Op 17 januari 2007 nam St. Claire deel aan De Nationale IQ Test, georganiseerd en op televisie uitgezonden door de omroep BNN. Volgens de test had zij een IQ van 52. St. Claire beweerde enkele dagen later dat de stemkast waarmee zij de antwoorden invulde kapot was. Volgens de redactie van het programma functioneerde het kastje echter prima, maar was ze vaak te laat met het indrukken van het juiste antwoord. [2] Op 23 januari maakte ze bekend nog een IQ-test te willen doen, om de eerste te weerleggen.[3]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je hem dan steeds net niet afkijken
quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens Weeronline is het nu -9 hier in de buurt!
Bij mij in de wijk ligt er nog plenty sneeuw op het ijs en in het centrum leek het ijs in de grachten nog niet dik genoeg om 1 persoon te houden, dus don't get your hopes upquote:
Oh, kut.quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij in de wijk ligt er nog plenty sneeuw op het ijs en in het centrum leek het ijs in de grachten nog niet dik genoeg om 1 persoon te houden, dus don't get your hopes up
Ik klonk wel een beetje als PS met mijn vorige post he?quote:
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik klonk wel een beetje als PS met mijn vorige post he?
Neuh, maar het "kijk mij eens 140 scoren" roepen is zo kinderachtigquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Bart het volgende:
heb jij ook altijd dat de test je niet aan kan?
Dan heeft dokter Berhard niet echt goed voor haar gezorgd....quote:
Daarom heb ik mijn score niet genoemd hier. Je had de mogelijkheid om je resultaat op Facebook te plaatsen, heb er ook genoeg gezien. Ik zie het meer als spelletje voor jezelf...quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, maar het "kijk mij eens 140 scoren" roepen is zo kinderachtig
klinkt al een rare vogelquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:32 schreef Etcetera het volgende:
Mogguhbizar gedroomd vannacht, dat ik kinderen had. Maar het waren eieren. En ik vergat mijn eieren te voeren. Toch 1 de borst gegeven, en een dag later waren eieren weg en was het ei dat ik de borst gegeven had een echt mensje
en weer later had het haar
Als je de film 14 keer hebt gezien, hoe vaak heb je Groundhog Day dan gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Zal net ongeveer de 14de keer zijn dat ik hem heb gezien. Maar hij blijft enorm goed.![]()
[ afbeelding ]
Wat een droomquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:32 schreef Etcetera het volgende:
Mogguhbizar gedroomd vannacht, dat ik kinderen had. Maar het waren eieren. En ik vergat mijn eieren te voeren. Toch 1 de borst gegeven, en een dag later waren eieren weg en was het ei dat ik de borst gegeven had een echt mensje
en weer later had het haar
Gelukkig!quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Lennon kwam gisteren als een heel ander kind uit school, vrolijk en gezellig.Zo was de verjaardag ook! Weer vreselijk verwend met cadeautjes.
Ik doe het niet, heb de test ook niet volledig gemaakt. Ik heb geloof ik al eens gemeld dat ik zo'n Mensa examen gemaakt heb, en lid mocht worden (niet gedaan, trouwens).quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, maar het "kijk mij eens 140 scoren" roepen is zo kinderachtig
Nouja, het staat vast niet slecht toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef B.ertha het volgende:
Klopt.
Stel dat ik zo'n test zou maken en lid kon worden, heb ik daar nog iets aan op mijn cv? Anders begin ik er niet aan
Het is in ieder geval geen garantie dat je ook de nodige aardigheden bezitquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef B.ertha het volgende:
Klopt.
Stel dat ik zo'n test zou maken en lid kon worden, heb ik daar nog iets aan op mijn cv? Anders begin ik er niet aan
Heel goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ze zijn lief op mijn werk![]()
Ik belde toch nog maar even af voor vandaag (heb echt onmogelijk lang geslapen en ben nog steeds moe, plus ik hoest nog flink), en toen heeft ze me voor morgen ook nog maar afgemeld. Er waren namelijk ook mensen geweest die alweer begonnen en dan halverwege de dag weer naar huis gingen.
Weg stress, ik rust gewoon lekker uit en maandag begin ik weer
Volgens mij wilde B.ertha dan het lidmaatschap van Mensa op haar Cv zetten, niet de score van de testquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou me, wanneer ik een CV met IQ onder ogen zou krijgen, eerlijk gezegd vooral afvragen waarom. Zou het niet als pluspunt zien in ieder geval.
Zelfde effectquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij wilde B.ertha dan het lidmaatschap van Mensa op haar Cv zetten, niet de score van de test
Haha jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij wilde B.ertha dan het lidmaatschap van Mensa op haar Cv zetten, niet de score van de test
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie regelmatig sollicitatiebrieven op mijn werk, maar nog nooit een IQ-score erop gelezen.
Oei! Zulke controle kan dus wel!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
Tering, ligt er zo'n blauwe envelop op de mat.
Mag ik over 2011 mijn reiskosten gaan verantwoorden. Alsof ik die strippenkaarten (ja ik heb zo lang mogelijk ov-chipkaart geboycot) nog heb
Heb je die per se nodig of gaat het erom dat je het aannemelijk kan maken dat je dat bedrag hebt uitgegeven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
Tering, ligt er zo'n blauwe envelop op de mat.
Mag ik over 2011 mijn reiskosten gaan verantwoorden. Alsof ik die strippenkaarten (ja ik heb zo lang mogelijk ov-chipkaart geboycot) nog heb
Net even gebelt, ga het laatste doen. Zie wel wat daar uit komt ...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je die per se nodig of gaat het erom dat je het aannemelijk kan maken dat je dat bedrag hebt uitgegeven?
700 gram bloem? 1 kilo marsepein en 1 kilo glazuur?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat net weer even te bladeren in een bakboek, toen ik een recept tegen kwam voor een cake. De ingrediënten:
820 gram roomboter
12 grote eieren
700 gram basterdsuiker
375 gram poedersuiker
250 gram Royal Icing sugar (wat dat ook is)
700 gram bloem
een pot abrikozenjam
1 kilo marsepein
1 kilo glazuur
en dan nog wat kleine beetjes van vanille-extract, melk en dat soort grappen.
Hoe machtig moet die cake wel niet zijn
Maar hij ligt lekker licht op de maag heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:50 schreef Mark het volgende:
Zit voor meer dan 5 kilo aan ingredienten in
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
700 gram bloem? 1 kilo marsepein en 1 kilo glazuur?
Is dit een bruidstaart? Of gewoon een anderszins lomp grote taart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |