abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121944456
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:11 schreef Kenju het volgende:

[..]

Yeah right.
Clasie, BMI, De Vrij, Cabral, Van Hujijgevoort, Schenkeveld, Lamprou, Ramsteijn en Kongolo zitten in de laatste beloftenpool. Wellicht dat er destijds spelers aan toegevoegd zijn, zoals Fer destijds. 18,33% gaat sowieso naar de investeerders.

Maar wie weet wat er nog meer uit de kast komt. Aan het begin van dit seizoen zeiden ze bij Feyenoord ook dat ze zgn. gezond waren. Met al het geld van de 'Vrienden' ja, die dat gewoon terug willen zien en het liefst eraan willen verdienen. Tel daarbij de schuld, en het negatief eigen vermogen en de conclusie is dat het wel effe duurt voordat Feyenoord echt opportunistisch met spelers kan leuren en daarvan kan verdienen.
Nee, de hond riep Kenju.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121944469
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Allicht, daar zit meer geld. PSV zou er dan ook beter aan doen zich aan te sluiten bij de Bundesliga.
Ik snap je verhaal nog steeds niet, waarom moet je niet door de hele club heen met hetzelfde systeem spelen?
pi_121944514
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kijk naar Ajax en Feyenoord. Daar wordt duidelijk beleid gevoerd, beleid wat op de lange termijn uitstekend zal werken. Die maken keuzes en daar blijven ze bij. Het eerste speelt in een bepaald systeem, de jeugd wordt in dat systeem opgeleid, spelers worden jong gehaald voor weinig geld zodat ze nog tijd hebben om in het systeem te groeien of transfervrij zodat men zich er geen grote financiële buil aan kan vallen. Dan kunnen "de omstandigheden" veranderen wat ze willen, je blijft een financieel gezonde club die structureel mee kan doen om de prijzen en van daaruit verder kan groeien.
PSV vist in een andere vijver. Daarnaast is PSV minder aantrekkelijk dan die twee andere clubs, met name voor buitenlands talent. Verder wil iedereen graag in grote steden wonen; wie woont er graag in Eindhoven?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:14:35 #254
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_121944527
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik snap je verhaal nog steeds niet, waarom moet je niet door de hele club heen met hetzelfde systeem spelen?
Omdat je spelers afhankelijk maakt van een systeem en je met het leren omgaan met meerdere systemen het spelinzicht juist verbeterd.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_121944567
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:11 schreef Kenju het volgende:

Maar wie weet wat er nog meer uit de kast komt. Aan het begin van dit seizoen zeiden ze bij Feyenoord ook dat ze zgn. gezond waren. Met al het geld van de 'Vrienden' ja, die dat gewoon terug willen zien en het liefst eraan willen verdienen. Tel daarbij de schuld, en het negatief eigen vermogen en de conclusie is dat het wel effe duurt voordat Feyenoord echt opportunistisch met spelers kan leuren en daarvan kan verdienen.
Wat bazel je. Feijenoord heeft geen schuld meer buiten de schulden aan de VvF. Die schulden staan ondertussen op tussen de 13 en 16 miljoen euro :W.

Verder willen die divident ja, logisch. Dat gaat om 4% om precies te zijn.

Feijenoord is binnen 2 jaar o-ver-al vanaf zoals het er nu uit ziet.
pi_121944593
quote:

[..]

Kijk naar Ajax en Feyenoord. Daar wordt duidelijk beleid gevoerd, beleid wat op de lange termijn uitstekend zal werken. Die maken keuzes en daar blijven ze bij. Het eerste speelt in een bepaald systeem, de jeugd wordt in dat systeem opgeleid, spelers worden jong gehaald voor weinig geld zodat ze nog tijd hebben om in het systeem te groeien of transfervrij zodat men zich er geen grote financiële buil aan kan vallen. Dan kunnen "de omstandigheden" veranderen wat ze willen, je blijft een financieel gezonde club die structureel mee kan doen om de prijzen en van daaruit verder kan groeien.
Toen PSV uit Brazilianen bestond, moest je per se Nederlanders in je elftal hebben.
Nu koopt PSV spelers ( met een bepaald idee), nu moet je ze nog vroeger kopen/scouten.

Het verandert telkens weer. Het idee van PSV is niet slecht, alleen ze moeten voor minder geld gekocht worden.
Het is een ander beleid dan die van Ajax, maar zeker niet slechter. Alleen doet Brands het gewoon fout.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121944659
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Omdat je spelers afhankelijk maakt van een systeem en je met het leren omgaan met meerdere systemen het spelinzicht juist verbeterd.
Wat is daar mis mee dan? Je speelt als club toch volgens dat systeem dus wat is het probleem? Dat ze eventueel later bij een andere club in een ander systeem spelen maakt je als PSV toch geen ene reet uit?

Je spelinzicht verhaal snap ik helemaal niks van.
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:21:06 #258
56749 BlaZ
pi_121944798
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is daar mis mee dan? Je speelt als club toch volgens dat systeem dus wat is het probleem? Dat ze eventueel later bij een andere club in een ander systeem spelen maakt je als PSV toch geen ene reet uit?

Je spelinzicht verhaal snap ik helemaal niks van.
Maar speelt PSV altijd volgens hetzelfde systeem?
pi_121944924
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Toen PSV uit Brazilianen bestond, moest je per se Nederlanders in je elftal hebben.
Nu koopt PSV spelers ( met een bepaald idee), nu moet je ze nog vroeger kopen/scouten.

Het verandert telkens weer. Het idee van PSV is niet slecht, alleen ze moeten voor minder geld gekocht worden.
Het is een ander beleid dan die van Ajax, maar zeker niet slechter. Alleen doet Brands het gewoon fout.
Brands zou 1 of 2 toppers moeten kopen en voor de rest het geld eerlijk verdelen over de selectie, niet zoals nu middelmatige bankzitters als manolev een contractverlenging geven omdat hij toch wel verkocht zou worden. :')
pi_121944975
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat is het idee dan van PSV? De beste spelers uit de eredivisie kopen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_121944991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nee, maar die visie kun je er toch gewoon doorheen drukken? Een trainer is een passant, als je elke trainer elke keer de dienst uit laat maken dan ben je in mijn ogen als club verkeerd bezig.
pi_121945005
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat zou wel het doel moeten zijn ja.
pi_121945067
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Brands zou 1 of 2 toppers moeten kopen en voor de rest het geld eerlijk verdelen over de selectie, niet zoals nu middelmatige bankzitters als manolev een contractverlenging geven omdat hij toch wel verkocht zou worden. :')
PSV vroeg vorig transferperiode 3 miljoen en nu vragen ze 1.5 miljoen. Alsof mensen zich dan niet afvragen hoe het kan dat het binnen half jaar bedrag met 50% daalt.
Hij kan echt niet verkopen. _O-
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121945084
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat is het idee dan van PSV? De beste spelers uit de eredivisie kopen?
Strootman, Mertens, Wijnaldum, Narsingh.. Maher. Het idee is duidelijk lijkt mij. De prijzen die ervoor betaald worden alleen niet. Daarnaast een vBommel, een speler met echt ervaring.

Spelers kopen die bewezen hebben dat ze kunnen voetballen en (iets) meer ervaring hebben. Brands is de verkeerde man, en dat ziet Sanders ook. Maar het idee is niet fout.
pi_121945134
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

PSV vroeg vorig transferperiode 3 miljoen en nu vragen ze 1.5 miljoen. Alsof mensen zich dan niet 2 keer nadenken hoe het kan dat het binnen half jaar bedrag met 50% daalt.
Hij kan echt niet verkopen. _O-
Dat is echt een fout die ik niet eens bij fm maak. _O- Als een speler geen basisspeler is op die leeftijd ga je hem toch gewoon niet verlengen en al helemaal niet met dikke salarisverhoging. :') Ik vind het wel grappig, daar niet van.
pi_121945196
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is echt een fout die ik niet eens bij fm maak. _O- Als een speler geen basisspeler is op die leeftijd ga je hem toch gewoon niet verlengen en al helemaal niet met dikke salarisverhoging. :') Ik vind het wel grappig, daar niet van.
Bel m op zou ik zeggen.
pi_121945211
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Brands is de verkeerde man, en dat ziet Sanders ook.
Wanneer grijpt Sanders in?
pi_121945217
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Strootman, Mertens, Wijnaldum, Narsingh.. Maher. Het idee is duidelijk lijkt mij. De prijzen die ervoor betaald worden alleen niet. Daarnaast een vBommel, een speler met echt ervaring.

Spelers kopen die bewezen hebben dat ze kunnen voetballen en (iets) meer ervaring hebben. Brands is de verkeerde man, en dat ziet Sanders ook. Maar het idee is niet fout.
Het idee is me juist volkomen onduidelijk. Men koopt spelers uit allerlei verschillende systemen en hoopt dan maar dat ze bij PSV net zo renderen als bij de vorige clubs. Dat is geen beleid, dat is reageren op wie er goed speelt in de eredivisie en hopen dat ze het truukje bij PSV kunnen herhalen.
pi_121945236
Maar goed, leg het idee maar eens uit dan, van het huidige beleid. Ik ben benieuwd.
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:32:17 #270
56749 BlaZ
pi_121945277
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zou wel het doel moeten zijn ja.
Waarom moet dat het doel zijn?
pi_121945325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Waarom moet dat het doel zijn?
Omdat je op die manier meer geld overhoudt. En dat is niet onbelangrijk.
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:36:56 #272
56749 BlaZ
pi_121945461
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het idee is me juist volkomen onduidelijk. Men koopt spelers uit allerlei verschillende systemen en hoopt dan maar dat ze bij PSV net zo renderen als bij de vorige clubs. Dat is geen beleid, dat is reageren op wie er goed speelt in de eredivisie en hopen dat ze het truukje bij PSV kunnen herhalen.
Goed punt
pi_121945536
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wanneer grijpt Sanders in?
Als er een mogelijkheid is? Als het contractueel gezien kan? Als er een vervanger is? Ik weet het niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik volg je even niet.
Het is reageren op wie talent heeft. Dat hebben deze spelers aangetoond. Hetzelfde als wat Ajax doet dus, alleen deze spelers hebben het al bij een club laten zien.

Als je het verwoord zoals jij doet, is het altijd gokken. (Dat is geen beleid, dat is reageren op wie er goed speelt in de eredivisie en hopen dat ze het truukje bij PSV kunnen herhalen.)
Ze staan allemaal op hun eigen plek, zelfs Wijnaldum, alleen er zit iets drastisch fout. (mijn mening hierover heb ik al aantal keren uitgebreid gegeven hiervoor).
De verkeerde spelers worden op het moment aangetrokken, geen verdedigers, maar wel middenvelders en aanvallers blijven kopen.
En dat ze Maher willen kopen snap ik ook wel, moeten ze ook zeker doen, maar beter pas in de zomer. Als Toivonen terug is kan Wijnaldum sowieso wel weer oprotten.

Zoals ik al zei, de prijzen die betaald worden kloppen niet, maar dat maakt het idee nog niet slecht.
pi_121945610
quote:

[..]

Kijk naar Ajax en Feyenoord. Daar wordt duidelijk beleid gevoerd, beleid wat op de lange termijn uitstekend zal werken. Die maken keuzes en daar blijven ze bij. Het eerste speelt in een bepaald systeem, de jeugd wordt in dat systeem opgeleid, spelers worden jong gehaald voor weinig geld zodat ze nog tijd hebben om in het systeem te groeien of transfervrij zodat men zich er geen grote financiële buil aan kan vallen.
PSV heeft altijd al heel anders gefunctioneerd dan zowel Ajax als Feyenoord, en helemaal niet onsuccesvol. Het is onzin dat elke ploeg zich nu maar opeens moet conformeren aan 'systeem Ajax en Feyenoord", iets wat ook maar uit pure armoede en wanhoop zover doorgevoerd is.
Ik zeg niet dat dit beleid niet gaat werken voor beide clubs, al moet het eerst nog bewijzen daadwerkelijk succesvol te zijn, maar het is onzin dat er niet meerdere verschillende wijzes van aanpak mogelijk zijn.
Het gaat op dit moment bij PSV mis omdat er verkeerde aankopen gedaan worden en aankopen die erg overpriced zijn. Dat heeft niet direct met de filosofie van PSV te maken. Het is gewoon zo dat Brands er totaal geen goede invulling aan kan geven, door al zijn beperkingen.

quote:
Dan kunnen "de omstandigheden" veranderen wat ze willen, je blijft een financieel gezonde club die structureel mee kan doen om de prijzen en van daaruit verder kan groeien.
Dat hebben we gezien bij Ajax en Feyenoord de afgelopen 10 jaar. Toonbeeld van (financieel) gezonde clubs.

quote:

[..]

Helemaal eens dus!
pi_121945881
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Ik volg je even niet.
Het is reageren op wie talent heeft. Dat hebben deze spelers aangetoond. Hetzelfde als wat Ajax doet dus, alleen deze spelers hebben het al bij een club laten zien.
Nee, het is reageren op wie er goed speelt, en die vervolgens inpassen in je team. Het is niet gericht scouten op spelers met specifieke kwaliteiten die je als team kunnen versterken, het is goede spelers kopen en hopen dat ze ook renderen bij PSV. Natuurlijk heb je er dan kwaliteit tussen zitten als Strootman die overal alles kan, maar je hebt ook genoeg spelers die niet uit de verf komen (Lens, Matavz, Engelaar) terwijl ze bij hun club toch sterkhouders waren.
Er is niks mis met spelers kopen, maar er moet wel een idee achter zitten. Het idee "dat ze talentvol zijn en zich al bewezen hebben" is niet duidelijk genoeg, en dat blijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')