Zie PSV-RKC begin dit jaar. RKC wist wat PSV ging doen, had zich daarop aangepast en won.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit dan? Uitgaan van eigen kracht. Iedereen weet toch van elkaar welk systeem je speelt?
Ik snap echt niet hoe je dat zo zwaar als nadeel kan noemen.
Juist en die spelers die niet kunnen wennen filter je eruit waardoor je spelers met meer spelinzicht over houdt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet wennen? Je krijgt een totaal andere functie en je staat ook ergens anders
Dit is een voorbeeld. Wederom, ik zeg niet dat PSV 4-3-3 moet spelen. Dat moeten ze lekker zelf weten. Als je zo graag over 4-3-3 wilt praten en waarom het niet meer kan, open een topic over achterhaalde strategieën.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zit wel wat in, maar nogmaals, goede backs bestaan eigenlijk niet, en voetballende centrumverdedigers ook niet. Daarnaast zijn vleugelspitsen enorm ineffectief. Kies dan in ieder geval niet voor dat beroerde 4-3-3.
RKC pasde zich aan op de spelers, niet op het systeem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zie PSV-RKC begin dit jaar. RKC wist wat PSV ging doen, had zich daarop aangepast en won.
Elke club weet wat PSV gaat doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zie PSV-RKC begin dit jaar. RKC wist wat PSV ging doen, had zich daarop aangepast en won.
Gefeliciteerd met die ene jeugdspeler per 4 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Juist en die spelers die niet kunnen wennen filter je eruit waardoor je spelers met meer spelinzicht over houdt.
Kennelijk weet je dat niet. Want ik heb zojuist de bevestiging gekregen dat Clasie, waarvan jij stellig stelde dat hij er in in zat, eveneens in een dergelijke pool is opgenomen. Alleen dan onder de noemer van niet een talent pool, maar een beloften pool. De voorwaarden liggen alleen anders. Verder was ook de info die ik gaf niet volledig. Ik had het over 25%, maar in sommige gevallen schijnt het dus te gaan om 50%.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, BMI zit er niet in. Ik weet precies wie wel en niet in die poule zitten, en BMI is daar géén onderdeel van.
Heb wel een andere gevonden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je dat ook van je bronnen ja?
Over niveau van spelinzicht zijn we het wel eens merk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met die ene jeugdspeler per 4 jaar.
Kijk, nu zit je al specifieker in de juiste richting. Er zit een héél groot verschil tussen de talentpools en de beloftenpools.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kennelijk weet je dat niet. Want ik heb zojuist de bevestiging gekregen dat Clasie, waarvan jij stellig stelde dat hij er in in zat, eveneens in een dergelijke pool is opgenomen. Alleen dan onder de noemer van niet een talent pool, maar een beloften pool. De voorwaarden liggen alleen anders. Verder was ook de info die ik gaf niet volledig. Ik had het over 25%, maar in sommige gevallen schijnt het dus te gaan om 50%.
Maar als je het zo goed weet, vertel dan eens hoe het wel zit? Wie zitten er volgens jouw info wèl in en tegen welke voorwaarde?
Ja. En dat is dus niet vol te houden, want dan blijf je kopen. En dat is niet te doen, want in Nederland kun je daar niet genoeg inkomsten voor genereren. Conclusie: tijd voor daadwerkelijk beleid aangaande de jeugd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Over niveau van spelinzicht zijn we het wel eens merk ik
Oh, die had ik eigenlijk ook in gedachtequote:
Ik had dit in gedachte, maar dan die ene met Kezman.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh, die had ik eigenlijk ook in gedachte
Moet Brands eerst een nieuwe hoofd jeugdopleiding aanstellen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja. En dat is dus niet vol te houden, want dan blijf je kopen. En dat is niet te doen, want in Nederland kun je daar niet genoeg inkomens voor genereren. Conclusie: tijd voor daadwerkelijk beleid aangaande de jeugd.
En dan koop je spelers die op Strootman na ook geen enkel spelinzicht hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja. En dat is dus niet vol te houden, want dan blijf je kopen. En dat is niet te doen, want in Nederland kun je daar niet genoeg inkomens voor genereren. Conclusie: tijd voor daadwerkelijk beleid aangaande de jeugd.
Dat doet hij niet, want Brands is een reactionair directeur. Die reageert alleen op omstandigheden, die kijkt niet verder dan een seizoen vooruit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet Brands eerst een nieuwe hoofd jeugdopleiding aanstellen.
Countervoetballen, tegen de mindere ploegen krijgen ze het dan lastig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke club weet wat PSV gaat doen.
Hoogendorp, heldquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had dit in gedachte, maar dan die ene met Kezman.
Nee, want spelers die én spelinzicht én de kwaliteiten van bijvoorbeeld een Lens hebben spelen in Engeland, Duitsland en Spanje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En dan koop je spelers die op Strootman na ook geen enkel spelinzicht hebben.
Allicht, daar zit meer geld. PSV zou er dan ook beter aan doen zich aan te sluiten bij de Bundesliga.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, want spelers die én spelinzicht én de kwaliteiten van bijvoorbeeld een Lens hebben spelen in Engeland, Duitsland en Spanje.
Echt beleid is in de voetbalwereld ook moeilijk, de omstandigheden veranderen gewoon te snel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat doet hij niet, want Brands is een reactionair directeur. Die reageert alleen op omstandigheden, die kijkt niet verder dan een seizoen vooruit.
Fijn om te zien dat je het nut van een duidelijk jeugdbeleid nu ook inziet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Allicht, daar zit meer geld. PSV zou er dan ook beter aan doen zich aan te sluiten bij de Bundesliga.
Yeah right.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, nu zit je al specifieker in de juiste richting. Er zit een héél groot verschil tussen de talentpools en de beloftenpools.. Als je dat basale principe begrepen had, had ik je verder uitgelegd hoe het precies zit, nu ga ik de hond uitlaten en zwemmen.
Duidelijk jeugdbeleid ok, maar ik zou het op een andere manier inrichten als dat jij dat zou doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je het nut van een duidelijk jeugdbeleid nu ook inziet.
Kijk naar Ajax en Feyenoord. Daar wordt duidelijk beleid gevoerd, beleid wat op de lange termijn uitstekend zal werken. Die maken keuzes en daar blijven ze bij. Het eerste speelt in een bepaald systeem, de jeugd wordt in dat systeem opgeleid, spelers worden jong gehaald voor weinig geld zodat ze nog tijd hebben om in het systeem te groeien of transfervrij zodat men zich er geen grote financiële buil aan kan vallen. Dan kunnen "de omstandigheden" veranderen wat ze willen, je blijft een financieel gezonde club die structureel mee kan doen om de prijzen en van daaruit verder kan groeien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Echt beleid is in de voetbalwereld ook moeilijk, de omstandigheden veranderen gewoon te snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |