Gelukkig zitten hier en op GeenStijl voornamelijk verstandige mensen die elke week naar de zondagschool gingen en oma's hielpen oversteken toen ze pubers waren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef Chahna het volgende:
[..]
godnondenju wéér zo'n lieve jongen die er erg mee zit.
toch vreemd, ze zitten er allemaal mee maar niemand die zijn verantwoordelijkheid niet durft te nemen.
oprecht spijt heb je danquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze zitten er pas mee op het moment dat ze met hun kop op het internet staan.
Een paar uur schoffelen, right. Doe wat aan je beeldvorming. En het is in niemands belang het adres en de familiekiekjes van de ouders op het web te slingeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Er is geen enkele prijs die hun kind of de ouders kunnen betalen voor het leed en het trauma dat ze hun slachtoffer hebben aangedaan. Dus als ze een hoop gezeur krijgen zowel maatschappelijk als juridisch dan komt dat in de buurt van gerechtigheid. We weten immers allemaal dat als ze dadelijk voor de rechtbank staan dat er weer volop met dingen gegooid gaat worden waarom deze jongeren de zware mishandeling hebben gedaan. Speculatie over drugs doen zich al de ronde, en zoiets wordt vaak als excuus aangevoerd. Gezien de ervaringen met het rechtsysteem in Nederland is de kans groot dat deze jongen een paar uur moet schoffelen en er weer vanaf is.
Uiteraard is dat normaal. Maar opzekers dat die gasten die niet zelf getrapt/geslagen hebben helemaal niets krijgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens vind ik het alleen maar normaal dat iemand die schopt een zwaardere straf krijgt dan iemand die erbij staat.
Maar dat is zeker iets D66's..
Ik zou de eerste steen mogen gooien kan ik je vertellen. Nooit maar dan ook nooit is het in mijn botte harses opgekomen om iemand te mishandelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier en op GeenStijl voornamelijk verstandige mensen die elke week naar de zondagschool gingen en oma's hielpen oversteken toen ze pubers waren.
Er was vroeger al eens iemand die zei "zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen". Nu zijn het de virtuele stenengooiers op GeenStijl en Fok! Eigenlijk verandert er niets.
Het zijn zelf ook geen engeltjes inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier en op GeenStijl voornamelijk verstandige mensen die elke week naar de zondagschool gingen en oma's hielpen oversteken toen ze pubers waren.
Er was vroeger al eens iemand die zei "zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen". Nu zijn het de virtuele stenengooiers op GeenStijl en Fok! Eigenlijk verandert er niets.
40 uur was het van de week toch, noes wat een straf!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een paar uur schoffelen, right. Doe wat aan je beeldvorming. En het is in niemands belang het adres en de familiekiekjes van de ouders op het web te slingeren.
Gelukkig heb ik geen Facebook.
Ook niet in die van mij, so?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:10 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik zou de eerste steen mogen gooien kan ik je vertellen. Nooit maar dan ook nooit is het in mijn botte harses opgekomen om iemand te mishandelen.
Wat bazel je nou man?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je krijgt toch jeuk van dat achteraf gejank? Als er niks in de media was gekomen zaten ze nu nog te gniffelen om hun stoere daad.quote:
Gast zelfs als je een agent klappen geef krijg je een taakstrafje: http://www.elsevier.nl/Ne(...)ent-ELSEVIER326913W/quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een paar uur schoffelen, right. Doe wat aan je beeldvorming. En het is in niemands belang het adres en de familiekiekjes van de ouders op het web te slingeren.
Gelukkig heb ik geen Facebook.
quote:De achttienjarige Bilal el B., die een politieagent ernstig heeft mishandeld, heeft van de rechter een taakstraf gekregen van twintig uur. Politici en vakbonden zijn verbijsterd over de lage straf, omdat de overheid geweld tegen agenten juist harder wil straffen.
De jongeman heeft de politieagent zes keer met zijn vuist in zijn gezicht geslagen. De agent hield er zwellingen en een bloeduitstorting op zijn lip aan over. Ondanks de verwondingen achtte de rechter niet bewezen dat El B. de agent doelbewust zwaar lichamelijk letsel wilde toebrengen.
Hij is veroordeeld tot een taakstraf van twintig uur en een boete van 200 euro. Het Openbaar Ministerie (OM) eiste een taakstraf van zestig uur, waarvan dertig voorwaardelijk. Een woordvoerder zegt dat dat volgens 'de richtlijnen' is.
Het gaat enkel om mishandelingen ? Het gaat om strafbare feiten waarbij de straf kennelijk moet zijn dat je tot in lengte van dagen met je bakkes op internet staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:10 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik zou de eerste steen mogen gooien kan ik je vertellen. Nooit maar dan ook nooit is het in mijn botte harses opgekomen om iemand te mishandelen.
Er wordt gesuggereerd dat iedereen die commentaar heeft zelf ook niet heilig is:quote:
Nee dat deed ik dus niet, maar mishandeling o.i.d. is nooit in me opgekomen.quote:Gelukkig zitten hier en op GeenStijl voornamelijk verstandige mensen die elke week naar de zondagschool gingen en oma's hielpen oversteken toen ze pubers waren.
Je moet beseffen dat bepaalde lieden zichzelf ook op kunnen trekken aan het wangedrag van anderen. In de zin van: 'kijk, zo erg ben ik nou nooit geweest'.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef gnaeus het volgende:
[..]
ik zou jou ook niet mishandelen, ik zou je juist heel lief behandelen.quote:
Was dat nou duur, zo'n operatie om je bloed te laten vervangen door azijn? Of heb je het eerst laten verwijderen door bloedzuigers?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Och, jij bent zon stenen-uit-de-straat-renner die gelijk gaat janken in FB en bij POLSC je steun moet ophalen door users/posts te plaatsen. Dat achterbakse ellebogenwerk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Laagje beschaving blijkt dun wederom.
Goed argument. Toppie dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Was dat nou duur, zo'n operatie om je bloed te laten vervangen door azijn? Of heb je het eerst laten verwijderen door bloedzuigers?
Mooi argument dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Och, jij bent zon stenen-uit-de-straat-renner die gelijk gaat janken in FB en bij POLSC je steun moet ophalen door users/posts te plaatsen. Dat achterbakse ellebogenwerk.
Zeg jij maar niks dan.
Waarom vraag je mij dat ? Ik krijg bij jou meer het geval dat je in een constante staat van hoge bloeddruk en haat verkeert.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Was dat nou duur, zo'n operatie om je bloed te laten vervangen door azijn? Of heb je het eerst laten verwijderen door bloedzuigers?
Ik vraag je nogmaals, waar haal jij je uitgebreide kennis en kunde van het Nederlandse rechtssysteem vandaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
ken je dat liedje Ob-la-di, Ob-la-da ? nuff said.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Och, jij bent zon stenen-uit-de-straat-renner die gelijk gaat janken in FB en bij POLSC je steun moet ophalen door users/posts te plaatsen. Dat achterbakse ellebogenwerk.
Zeg jij maar niks dan.
Hij is van de azijncategorie die vindt dat jij eigenlijk nog veel erger bent.quote:
Houd toch eens je klep man, opa. Houd het lekker bij het onderwerp.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg jij maar niks dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |