Op het moment niet volgens mij heeft mono nog wel een foto op zijn fobo van mij.quote:
Kun je ook nog een beetje monogoochelen met de TT qua paint zeg maar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben Monopoly en ik geef u mijn eigen seal of approval!
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kun je ook nog een beetje monogoochelen met de TT qua paint zeg maar?
Mijn dank hiervoorquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mijn dank hiervoor![]()
Vast wat materiaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah geniaalquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:10 schreef kovenant het volgende:
deze foto kan zoooo fout behandeld worden
Hoe oud ben je nu?? 16....?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:08 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe foto van toen ik 15 was, dacht dat deze wel potentie heeft.
Hahaj nee bijna 20quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:08 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe foto van toen ik 15 was, dacht dat deze wel potentie heeft.
Dat had ik dan weer niet verwachtquote:
Foto waar je helemaal op staat...die makkelijk uit teknippen is...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet verwacht![]()
Die sla ik opquote:
Goed gelukt,maar wat heb ik in mijn nek dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef edjuh18 het volgende:
Het is niet echt gelukt, maar ik heb geen zin skills meer. Sorry dat ik je hoofd verneukt hebt Smitjew![]()
[ afbeelding ]
Geen echte volbloed vampier, je bent gebeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
Geen zin, maar wat heb ik in mijn nek dan?
Dat is keiharde waarheid, heb er nog topic over gemaakt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Geen echte volbloed vampier, je bent gebeten.
Maar goed, in mijn hoofd ziet het er veel beter uit dan wat het daadwerkelijk geworden isquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat is keiharde waarheid, heb er nog topic over gemaakt.
geniaal gemaaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:24 schreef HaJee het volgende:
Hier dan ook maar posten....
[ afbeelding ]
die bewaar ik ookquote:
Leuk idee/gevonden foto...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:05 schreef HaJee het volgende:
Smitjew met zijn vriendengroepje....
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Leuk idee/gevonden foto...![]()
Alleen jammer dat er tegenwoordig bijna niemand meer meedoet in paint-topics. Het begint hier op FOK! best wel een ondankbare bezigheid te worden. ONZ om daar nog veel tijd in te steken...
Hoezo? Lachen juist...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:14 schreef smitjew het volgende:
Ik wil wel mee doen bij deze maar vind het wel raar om mezelf te painten.
Begin ik morgen ofzo , ben nu aan de zuipquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hoezo? Lachen juist...![]()
Ben benieuwd wat voor heldenfoto's je van jezelf gaat maken....
Is dat die in je signatuur? Zat daar vandaag naar te kijken toevallig, misschien ook eens proberen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ja sorry, maar dat aanvultopic is niets voor mij. Heb het ooit wel geprobeerd maar toen ik er eindelijk eentje af had was een ander mij al voor en moest ik weer alles opnieuw gaan doen. Dan doe ik liever mijn eigen ding.
Ik ben nu veel op een amerikaanse site bezig, heb daar met een christmas-contest een jaar lang premium membership gewonnen. Dan moet je toch ook iets terug doen...
Ja die uit mijn signatuur. Maar dat is best een wel uitdaging hoor, dat zijn veel designers en kunstenaars van over de hele wereld. Amerika, Europa, Australie, Brazilië etc. Er is er nu zelfs al één bij uit Oezbekistan...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Is dat die in je signatuur? Zat daar vandaag naar te kijken toevallig, misschien ook eens proberen.
Coolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja die uit mijn signatuur. Maar dat is best een wel uitdaging hoor, dat zijn veel designers en kunstenaars van over de hele wereld. Amerika, Europa, Australie, Brazilië etc. Er is er nu zelfs al één bij uit Oezbekistan...
Maar ik heb al een paar keer de 2de en 3de plaats in een contest gehaald, dus zeker jij moet dat wel aankunnen...![]()
Deze dus:
http://photoshopcontest.com/
bazen , ik ga maar even aan mij zelf shoppenquote:
Ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
bazen , ik ga maar even aan mij zelf shoppen
wel slecht , maar effe binnen 2 minuten in elkaar geflanstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dus niet verwacht...
Lijkt meer op 8 minutes minus de 2 minutes photoshop opstarten, opslaan, etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef smitjew het volgende:
[..]
wel slecht , maar effe binnen 2 minuten in elkaar geflanst
als je niks hebt te vertellen flikker dan alsjeblieft op naar een bagger topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lijkt meer op 8 minutes minus de 2 minutes photoshop opstarten, opslaan, etc.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
als je niks hebt te vertellen flikker dan alsjeblieft op naar een bagger topic.
Oh, sorry, dacht dat ik daar al was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
als je niks hebt te vertellen flikker dan alsjeblieft op naar een bagger topic.
Deze doet het niet bij mij. Ik kan hem wel in een nieuw tabblad openen maar zie hem niet hier op FOK!quote:
En pap...quote:Op zondag 27 januari 2013 01:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, melk is veel gezonder voor hem....
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
En pap...
[ afbeelding ]
Tja, kon het toch niet laten om 'm te maken
Hahaha.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
En pap...
[ afbeelding ]
Tja, kon het toch niet laten om 'm te maken
quote:
quote:
Die gaat vast naar een plekje uit de zonquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar zo is ie pas echt af...![]()
[ afbeelding ]
Misschien is dat maar beter ook... Komkommers bederven best wel snel daar onder de tropenzon...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Die gaat vast naar een plekje uit de zon
Dankje, ben ook niet nuchter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
heeee, je hebt een naamtopic! Ik ben niet nuchter genoeg om te shoppen nu, maar gefeliciteerd enzo!
Heb je de spiegel al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:08 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Waar is DrankBak als je hem nodig hebt. !!!!!
Hij lachtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je de spiegel al eens geprobeerd?
Ben bezig, hoe weet je mijn bijnaamquote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:08 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Waar is DrankBak als je hem nodig hebt. !!!!!
Hipss....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:47 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ben bezig, hoe weet je mijn bijnaam
Godverdomme manquote:
quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 00:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
Vijf "paint-slachtoffers" in één... De Fok! Mariachi Band...![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |