SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Me tooquote:, lig nog steeds in bed
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
De één begint 's nachts pas met leven. Als ik hem de hele dag niet heb gezien ga ik heb 's nachts niet uit de slaapkamer bannen. De kleine is net 7 weken oud, die kruipt gewoon op bed bij ons en zoekt een warm plekje tussen mijn armen. Als de kleine groter is mag die helemaal alleen in de koude woonkamer liggen, maar nu mag die ook warm bij ons.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die beesten zijn de hele dag om je heen waarom moeten ze ook nog naast je slapen.![]()
En ik katten het leven altijd maar zuur makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
De één begint 's nachts pas met leven. Als ik hem de hele dag niet heb gezien ga ik heb 's nachts niet uit de slaapkamer bannen. De kleine is net 7 weken oud, die kruipt gewoon op bed bij ons en zoekt een warm plekje tussen mijn armen. Als de kleine groter is mag die helemaal alleen in de koude woonkamer liggen, maar nu mag die ook warm bij ons.![]()
![]()
Nounounou. Net was winter nog beter!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Lente + Zomer. Rest kan optyfen.![]()
Ik ben er al twee uur uit ondertussen, maar ik heb nergens zin in. Eigenlijk moet ik de vloeren even vegen, de badkamer even poetsen en de chinchillakooi schoonmaken. Al kan dat laatste morgen ook, maar dan wil ik eigenlijk naar de stad.quote:
TT![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik zie een relatie tussen kattenhaatster en Duitser-liefde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En ik katten het leven altijd maar zuur maken![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Lente + Zomer. Rest kan optyfen.
Ik vind alle seizoenen wel wat hebben ..![]()
![]()
Hoho.. ik zei in de winter hebben we mogelijk meer seks omdat we dan in bed steeds dicht tegen elkaar aan kruipen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nounounou. Net was winter nog beter!
Maar winter is gewoon kut. Doe mij maar altijd 25 graden en zon![]()
![]()
Als het in de weg komt te staan van intimiteit tussen jou en je partner kunnen die katten zich wel vermaken in een andere kamer hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
De één begint 's nachts pas met leven. Als ik hem de hele dag niet heb gezien ga ik heb 's nachts niet uit de slaapkamer bannen. De kleine is net 7 weken oud, die kruipt gewoon op bed bij ons en zoekt een warm plekje tussen mijn armen. Als de kleine groter is mag die helemaal alleen in de koude woonkamer liggen, maar nu mag die ook warm bij ons.![]()
Ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind alle seizoenen wel wat hebben ..
Ik krijg binnenkort ook een schilderij die ik ontworpen heb, met alle 4 seizoenen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nu zie ik een Duitse herder genaamd Blondie ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie een relatie tussen kattenhaatster en Duitser-liefde.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heb je voorbeeld?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit
Ik krijg binnenkort ook een schilderij die ik ontworpen heb, met alle 4 seizoenen![]()
Waar haal je dat nu weer vandaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als het in de weg komt te staan van intimiteit tussen jou en je partner kunnen die katten zich wel vermaken in een andere kamer hoor.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Lente + Zomer. Rest kan optyfen.![]()
![]()
Blondi*quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu zie ik een Duitse herder genaamd Blondie ...
Maar die zag er tenminste wel leuker uit dan zo'n verdomde kutkat![]()
![]()
Eigenlijk zou je dat wel moeten doen. Anders leert hij nooit een ander ritme aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
De één begint 's nachts pas met leven. Als ik hem de hele dag niet heb gezien ga ik heb 's nachts niet uit de slaapkamer bannen. De kleine is net 7 weken oud, die kruipt gewoon op bed bij ons en zoekt een warm plekje tussen mijn armen. Als de kleine groter is mag die helemaal alleen in de koude woonkamer liggen, maar nu mag die ook warm bij ons.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geen idee wat de relatie tussen beide is, behalve mezelf danquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie een relatie tussen kattenhaatster en Duitser-liefde.![]()
![]()
Blondie is mijn bijnaamquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu zie ik een Duitse herder genaamd Blondie ....
Ik ga er nu uit en maar eens kijken voor een lunchjequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er al twee uur uit ondertussen, maar ik heb nergens zin in. Eigenlijk moet ik de vloeren even vegen, de badkamer even poetsen en de chinchillakooi schoonmaken. Al kan dat laatste morgen ook, maar dan wil ik eigenlijk naar de stad.
TT![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Zonder 'e'? Apart.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Blondi*
Maar die zag er tenminste wel leuker uit dan zo'n verdomde kutkat
Duitse herders zijn wel mooi.Mits niet kapot gefokt.
quote:quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
De hoeveelheid seks is meer afhankelijk van hoeveel katten er in je slaapkamer zitten. En of er een kitten is die alles dat onder het deken beweegt probeert te pakken.![]()
Het gaat al steeds beter. Hij is op dit moment al aan het eten, deed die de eerste dagen niet voor middernacht. En verstopt zich minder en steeds minder lang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat wel moeten doen. Anders leert hij nooit een ander ritme aan.![]()
Ach, het valt met meer dingen/mensen te associëren.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is haar echte naam. Jij heet toch ook gewoon Cryothic.tuurlijk, stom van me
NIEUW: Foto's!![]()
Ik kan het je alleen uitleggen, want het ontwerp ligt bij de persoon die hem voor me gaat schilderen.quote:
Maar het is een vierluik. Met op elk een andere kleur voor het seizoen, en dan loopt er 1 tak met allemaal vertakkingen door de 4 seizoenen, met aan het einde, 2 vogeltjes op de tak.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonder 'e'? Apart.
Duitse herders zijn wel mooi.Mits niet kapot gefokt.
Klopt. Zijn toch wel een van m'n favo honden![]()
![]()
Klinkt wel tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen uitleggen, want het ontwerp ligt bij de persoon die hem voor me gaat schilderen.
Maar het is een vierluik. Met op elk een andere kleur voor het seizoen, en dan loopt er 1 tak met allemaal vertakkingen door de 4 seizoenen, met aan het einde, 2 vogeltjes op de tak.Ben benieuwd naar het resultaat.
![]()
Boxersquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Zijn toch wel een van m'n favo honden![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klinkt wel tofBen benieuwd naar het resultaat.
Retrievers.quote:
Net of neuken in de winter koud is. Ja ok, buiten welquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:41 schreef rival het volgende:
Doe maar hete zomerseks, ik hou niet zo van kou![]()
![]()
Heb me hele leven een boxer om me heen gehad. Dus eigenlijk 2. Maar ik zou later een golden retriever willen omdat boxers erg koppig zijn. Wil een goed afgerichte knuffelhondquote:![]()
![]()
Ook mooi.quote:Alaskan Malamutes zijn ook prachtig.
En Shiba's.
Ik ben opgegroeid met een Labrador en heb nu een Golden als maatje. Maar ik vind de Nova Scotia Duck Tolling ook wel erg mooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb me hele leven een boxer om me heen gehad. Dus eigenlijk 2. Maar ik zou later een golden retriever willen omdat boxers erg koppig zijn. Wil een goed afgerichte knuffelhond
mijn slaapkamer is ook aardig koel al de hele winterquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net of neuken in de winter koud is. Ja ok, buiten wel![]()
![]()
Van neuken krijg je het vanzelf warm als het goed is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
mijn slaapkamer is ook aardig koel al de hele winterA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Een Tsjechoslowaakse wolfshond lijkt me ook wel vetquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook mooi.Alaskan Malamutes zijn ook prachtig.
En Shiba's.![]()
![]()
Slappe seks dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
mijn slaapkamer is ook aardig koel al de hele winter![]()
maar ga ik je dan beffen dan krijg ik het koudquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Van neuken krijg je het vanzelf warm als het goed is.
tenzij 69 natuurlijk![]()
![]()
Wauw.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een Tsjechoslowaakse wolfshond lijkt me ook wel vet
Dan zeur niet over de kouquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
of we redden het nooit tot de slaapkamer![]()
![]()
Honden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik hou gewoon onwijs van honden. Sommige rassen minder zoals pitbull ofzo. Maar honden
Hoewel ik ook dol ben op katten. Katten zijn ook dol op mij, om de een of andere reden. Ze komen altijd bij me zitten. Ik heb al meerdere eigenaren weten te verbazen.
Wacht maar, nog 6 maanden, staat t hier weer vol geklaag dat t op de slaapkamer veel te warm en benauwd is voor seks
NIEUW: Foto's!![]()
69 is geen flikker aan. Ik kan niet multitasken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
maar ga ik je dan beffen dan krijg ik het koud
tenzij 69 natuurlijkA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daarom ook zomers andere plekken uitzoeken voor de seks.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Cryothic het volgende:
Wacht maar, nog 6 maanden, staat t hier weer vol geklaag dat t op de slaapkamer veel te warm en benauwd is voor seks![]()
Pitbulls. Echt, de meest mensgerichte honden die ik ooit heb ontmoet
.
Grote honden zijn tof. Maar er moet wel ruimte voor zijn.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kleine honden vind ik dom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Grote honden zijn tof. Maar er moet wel ruimte voor zijn.![]()
![]()
Lekker naar buiten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom ook zomers andere plekken uitzoeken voor de seks.
Hmz vanavond sauna.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haha heb hetzelfde. Katten van me neef zijn onwijs schuw maar met een verjaardag komen ze door de hele mensenmassa heen en springen ze bij mij op schoot. Terwijl ik nog nooit een kat heb gehad ofzo. Honden zijn ook altijd rustig bij mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Honden.
Hoewel ik ook dol ben op katten. Katten zijn ook dol op mij, om de een of andere reden. Ze komen altijd bij me zitten. Ik heb al meerdere eigenaren weten te verbazen.![]()
Waarom hebben jullie nog seks dan? Jullie hebben toch al kinderen daarna stop je toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Cryothic het volgende:
Wacht maar, nog 6 maanden, staat t hier weer vol geklaag dat t op de slaapkamer veel te warm en benauwd is voor seks![]()
Ik zei alleen dat de zomer mijn voorkeur heeft, ik zal geen seks weigeren omdat het toevallig winter isquote:![]()
![]()
Weet ik niet. Ik vind er gewoon niks aan. Met een grote hond kun je tenminste het water inspringen en langdurig zwemmen en fatsoenlijk mee spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo zijn kleine honden nu weer dom?
![]()
Nee, je moet door blijven gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie nog seks dan? Jullie hebben toch al kinderen daarna stop je toch?
Anders lopen je kinderen de kans om trauma-loos op te groeienNIEUW: Foto's!![]()
NOOIT zal ik dat zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Cryothic het volgende:
Wacht maar, nog 6 maanden, staat t hier weer vol geklaag dat t op de slaapkamer veel te warm en benauwd is voor seks
mag je opslaan.![]()
![]()
Ik heb ook een kleine in huis, van mijn moeder, maar dat is een schat van een beestje.quote:Volgens mij ook de slimste van de twee.
dan niet nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
69 is geen flikker aan. Ik kan niet multitasken.![]()
Kan met een kleine hond ook meer dan prima, hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind er gewoon niks aan. Met een grote hond kun je tenminste het water inspringen en langdurig zwemmen en fatsoenlijk mee spelen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
mijn emailaccount is gehackt en nu heb ik iedereen een of andere hacklink doorgestuurd![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wie zegt dat wij seks hebben ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie nog seks dan? Jullie hebben toch al kinderen daarna stop je toch?![]()
![]()
Jij klaagt toch juist altijd over te vaak?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij seks hebben ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, die zijn na 2 kilometer rennen al kapot. Dan ben ik niet eens bij het water.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan met een kleine hond ook meer dan prima, hoor.![]()
Oei ja dat moet niet. Je hebt niet geleefd totdat je geshockeerd word door je ouders te zien-horen seksen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, je moet door blijven gaan.
Anders lopen je kinderen de kans om trauma-loos op te groeien![]()
Klotevaatwasser...... iemand enig idee wat het effect is als je de vaatwasser gebruikt zonder regeneratiezout? Vlekken op glazen oid??Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daar ga ik van uit!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij seks hebben ?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oei ja dat moet niet. Je hebt niet geleefd totdat je geshockeerd word door je ouders te zien-horen seksen.
Dan regenereert je middel niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:54 schreef fietsie het volgende:
Klotevaatwasser...... iemand enig idee wat het effect is als je de vaatwasser gebruikt zonder regeneratiezout? Vlekken op glazen oid??![]()
En dus? Wat doet het regenereren van je middel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan regenereert je middel niet.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dunne wandjes thuisMijn vader heeft zelfs een keer me moeder geflasht voor mijn ogen.
Geflasht?
De schuimlaag van je antistoffen bedwingen dus zal hij overstromen door de was moleculen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dus? Wat doet het regenereren van je middel?![]()
Nee, hoor. Kleine honden hebben ook een prima uithoudingsvermogen en kunnen ook kilometers rennen, zwemmen, spelen en weer terug rennen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, die zijn na 2 kilometer rennen al kapot. Dan ben ik niet eens bij het water.
Dat je kleine hondjes niks vindt, kan. Maar de redenen die je noemt zijn... Vreemd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij kun je niet op trauma's lopen![]()
![]()
Niet met de twee waar ik het mee heb geprobeerd. Doe maar een grote, 1000x leukerquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Kleine honden hebben ook een prima uithoudingsvermogen en kunnen ook kilometers rennen, zwemmen, spelen en weer terug rennen.![]()
![]()
![]()
Overdosis liefheid.
lekker met wat satésausquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef Fera het volgende:
[ [url=http://cdn-www.dailypuppy.com/media/(...)_w450.jpg]afbeelding[/url] ]
Overdosis liefheid.
Ahwquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef Fera het volgende:
Overdosis liefheid.![]()
![]()
Beetje duur om op te eten.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nogal gelimiteerd dus. 2 kleine honden staat nauwelijks in verhouding tot de tienduizenden die er zijn, hequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet met de twee waar ik het mee heb geprobeerd. Doe maar een grote, 1000x leuker.
En aan z'n poten kun je al zien dat het een grote jongen gaat worden.quote:
Ondanks dat het een totaal ander ras is, vind ik 'm te veel op een retriever lijken en dus niks aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef Fera het volgende:
Overdosis liefheid..
Haha zo lief is dat. Had mijn hondje ook, grote poten en een puppy lichaam.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
En aan z'n poten kun je al zien dat het een grote jongen gaat worden.![]()
Zo'n hond? Weet je wel wat voor een ras dit is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In vietnam kostte zo'n hond niets hoorA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
In Vietnam eten ze geen Kuvaszquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In vietnam kostte zo'n hond niets hoor.
Maar ze zijn zo lekker wollig. Ook als ze volwassen zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ondanks dat het een totaal ander ras is, vind ik 'm te veel op een retriever lijken en dus niks aan.
Ja, maar daarna heb ik het maar opgegeven. Met onze Duitse herder kon ik gewoon onbeperkt alles doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogal gelimiteerd dus. 2 kleine honden staat nauwelijks in verhouding tot de tienduizenden die er zijn, he.
Dat beest wat niet kapot te krijgen.![]()
![]()
een hond is een hondquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n hond? Weet je wel wat voor een ras dit is?![]()
quote:
mag ik aanvullen: een hond is helaas een hond ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb er helemaal niks mee... Ik vind Golden Retrievers, Labradors, Flat Coated Retrievers en al dat spul dat ook maar op een retriever lijkt gewoon doodsaaiquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo lekker wollig. Ook als ze volwassen zijn..
quote:.
Een koe is een rund, maar een rund is niet perse een koe.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Inderdaad, kan ook een persoon aanduiden die met vuurwerk stunt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..].
Een koe is een rund, maar een rund is niet perse een koe.![]()
das echt grappig om te zien bij een rottweilerquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha zo lief is dat. Had mijn hondje ook, grote poten en een puppy lichaam.![]()
![]()
Ik doelde eigenlijk op het feit dat een rund ook een stier of een os kan zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Inderdaad, kan ook een persoon aanduiden die met vuurwerk stunt..
Rottjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
das echt grappig om te zien bij een rottweiler!
Mijne was ook geldigquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het feit dat een rund ook een stier of een os kan zijn.
![]()
![]()
Haha jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
das echt grappig om te zien bij een rottweiler![]()
![]()
Ik zeg toch ook niet dat het niet zo isquote:?
Smaken verschillen inderdaad. Daarom is het leuk dat er zoveel verschillende honden zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks mee... Ik vind Golden Retrievers, Labradors, Flat Coated Retrievers en al dat spul dat ook maar op een retriever lijkt gewoon doodsaai.
Ik heb bijvoorbeeld niets met veel van het kleine spul. Shitzu's en Maltesers of zo.
Maar Jack's vind ik dan wel weer tof.
Touchéquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet zo is?
![]()
Daaromquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Smaken verschillen inderdaad. Daarom is het leuk dat er zoveel verschillende honden zijn.Ik heb bijvoorbeeld niets met veel van het kleine spul. Shitzu's en Maltesers of zo.
Maar Jack's vind ik dan wel weer tof.
. Ik had niks met Shih Tzu's, tot ik het ras leerde kennen. Jacks heb ik nog steeds niks mee en met Chihuahua's al helemaal niet.
Ik ben zelf ook meer van de grote honden, hoor. Maar niet omdat je met kleintjes niet kan spelen.
Grpot speelgoed geven. Bij mijn ouders krijgen ze autobanden en hele balen hooi/stro.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze alles slopen
Worden ze vrolijk van....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alles slopen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze alles slopen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn tante heeft een Jack, die een soort groeistoornis heeft gehad en nogal klein is voor zijn ras. Maar het is wel een echte. Die kan zelfs voetballen, geweldig is dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik had niks met Shih Tzu's, tot ik het ras leerde kennen. Jacks heb ik nog steeds niks mee en met Chihuahua's al helemaal niet.
Ik ben zelf ook meer van de grote honden, hoor. Maar niet omdat je met kleintjes niet kan spelen.
Chi's vind ik ook niets aan. Hoewel de langharige Chi's er wel weer leuk uitzien.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Haha ja dat voetballen zijn ze allemaal dol op. Doet de hond van me kapper ook altijd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn tante heeft een Jack, die een soort groeistoornis heeft gehad en nogal klein is voor zijn ras. Maar het is wel een echte. Die kan zelfs voetballen, geweldig is dat.
Chi's vind ik ook niets aan. Hoewel de langharige Chi's er wel weer leuk uitzien.![]()
Lief.quote:
Maar ik heb niet zoveel met Boxers verder.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
die gaven wij ook steeds autobanden, maar hij pikte van alles uit de loods en alles was stukquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Grpot speelgoed geven. Bij mijn ouders krijgen ze autobanden en hele balen hooi/stro.
Worden ze vrolijk van....![]()
![]()
quote:Haai.
Het nadeel van de kleine hondjes is vaak dat mensen ze niet opvoeden...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn tante heeft een Jack, die een soort groeistoornis heeft gehad en nogal klein is voor zijn ras. Maar het is wel een echte. Die kan zelfs voetballen, geweldig is dat.
Chi's vind ik ook niets aan. Hoewel de langharige Chi's er wel weer leuk uitzien..
Ik vind Parson Jack Russels wel grappig, trouwens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bij mijn ouders zaten ze alleen in de kennel, niet vrij. En dan snachts los als alles op slot zat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
die gaven wij ook steeds autobanden, maar hij pikte van alles uit de loods en alles was stuk
Dit ivm ehm proletarisch "winkelende" mensen.
En een coole getrainde gadget: niet blaffenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan moet je 'm wel wat geven waar hij wat mee kan... Het zijn werkhonden, die moet je van pup af aan lekker bezig houden en groot speelgoed geven. Dus geen knuffeltjes of zo.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gut kijk eens wie daar uit een bed komt rollen....quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Nog spannende ontwikkelingen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klopt. Dan worden het vanzelf van die krengen. Biko was eigenlijk van m'n neef en z'n vriendin, maar die hadden er eigenlijk te weinig tijd voor. Mijn oom en tante hebben hem toen overgenomen en mijn oom heeft hem nog goed af kunnen richten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het nadeel van de kleine hondjes is vaak dat mensen ze niet opvoeden....
Ik vind Parson Jack Russels wel grappig, trouwens.
Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut kijk eens wie daar uit een bed komt rollen....Ik ben al sinds half 8 wakker.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
We praten over honden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Nog spannende ontwikkelingen?![]()
Ik had stiekem al gekeken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Anatool, trouwens.
Mooi beest hoor.
Leonbergers vind ik ook geweldige honden. Van die grote knuffelberen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, Leonbergers zijn echt goedzaken. Anatolen niet perse, die moet je echt echt echt stevig opvoeden. Net als de Kangal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had stiekem al gekeken.Mooi beest hoor.
Leonbergers vind ik ook geweldige honden. Van die grote knuffelberen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vertel!
Je hoefde de auto niet uit te graven?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat zit wel goed.quote:Vertel!quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
samzz immer strijdvaardig... de strijd aan gaan over kleine hondenDrama means nothing, it's part of the game.![]()
Whoa, nog zo'n enorm dier. Echt awesome.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Leonbergers zijn echt goedzaken. Anatolen niet perse, die moet je echt echt echt stevig opvoeden. Net als de Kangal.
Ook vind ik Welsh Corgi's heel erg tof. Vraag me niet waarom, want eigenlijk zien ze er niet uit met die te lange lijfjes.Maar ik kwam er laatst een tegen met Bogie, was een leuk speelmaatje voor hem.
Lekker dagje zo LoLaquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Sander hoeft nog 3 x naar logopedie!
Beter![]()
![]()
Cool!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Sander hoeft nog 3 x naar logopedieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aaah, tof.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Sander hoeft nog 3 x naar logopedie
Jaaa, Corgi's zijn echt heel erg leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Whoa, nog zo'n enorm dier. Echt awesome.
Ook vind ik Welsh Corgi's heel erg tof. Vraag me niet waarom, want eigenlijk zien ze er niet uit met die te lange lijfjes.Maar ik kwam er laatst een tegen met Bogie, was een leuk speelmaatje voor hem.
! Al vind ik de Cardigan leuker dan de Pembroke, ik heb liever honden met een lange staart
.
Een vriend met een natte neus wil graag uitgelaten worden.En daarna ga ik denk ik eens wat nuttigs doen.
Ik ook. Lange staarten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, Corgi's zijn echt heel erg leuk! Al vind ik de Cardigan leuker dan de Pembroke, ik heb liever honden met een lange staart
.
Hoop dat het je hond is en niet je vriendquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:21 schreef Fera het volgende:
Een vriend met een natte neus wil graag uitgelaten worden.En daarna ga ik denk ik eens wat nuttigs doen.
![]()
![]()
scheelt weerquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Sander hoeft nog 3 x naar logopedie![]()
![]()
Ziet gitaar met snotneus zijn hoofd over arm Fera smeren.....quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:21 schreef Fera het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ziet gitaar met snotneus zijn hoofd over arm Fera smeren.....
Mooi beeld wel.
Ik hoop alleen wel dat Guitaar niet uitgelaten hoeft te worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je weet niet hoe erg ie onder de plak zit.....quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi beeld wel.
Ik hoop alleen wel dat Guitaar niet uitgelaten hoeft te worden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een uitgebreide documentatiestudie heeft mij de conclusie opgeleverd dat het -wel- klaar kunnen komen door penetratie zelfs behoorlijk uniek is....quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Is het veel voorkomend dat dames niet kunnen klaarkomen met penetratie?
En voor de haters: ja mijn pener is veel kleiner dan het Fok! gemiddelde en ja ik kan het geen 2,5 uur volhouden zonder wat te moeten innemen enz enzProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uniek?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een uitgebreide documentatiestudie heeft mij de conclusie opgeleverd dat het -wel- klaar kunnen komen door penetratie zelfs behoorlijk uniek is....
Pffhah. Dan ben ik me toch een potje uniek hee!
Volgens mij is het eerder andersom. Heb het nog niet meegemaakt. Vriend van me nu 2e keer met een meisje maar misschien is hij gewoon niet gezegend![]()
Ga maar es een avondje op een forum zoals dat van de Viva rondneuzen en je zult zien dat je inderdaad heel uniek bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uniek?
Jij kunt dat wel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uniek?
Ik weet wel dat ze er zijn, maar zijn er in ieder geval veel die het niet kunnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Uniek zou ik ook weer niet willen zeggen, maar veel vrouwen komen niet klaar door alleen penetratie inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een uitgebreide documentatiestudie heeft mij de conclusie opgeleverd dat het -wel- klaar kunnen komen door penetratie zelfs behoorlijk uniek is....
En voor de haters: ja mijn pener is veel kleiner dan het Fok! gemiddelde en ja ik kan het geen 2,5 uur volhouden zonder wat te moeten innemen enz enz![]()
Ik vind het best raar als ik uberhaubt je vriendin penetreer... laat staan er 3 tot 5x bij komen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Bij mijn vriendin is het niet raar om 3 tot 5 keer te komen tijdens penetratie.NIEUW: Foto's!![]()
Ach waarom? Als ze dat fijn vind, en hij heeft er geen moeite mee...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind het best raar als ik uberhaubt je vriendin penetreer... laat staan er 3 tot 5x bij komen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kan vrijwel alleen maar door penetratie klaarkomen door een ander. Penetratie in deze met zowel pener als vingers he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kunt dat wel?
Ik weet wel dat ze er zijn, maar zijn er in ieder geval veel die het niet kunnen.
Clitoraal heb ik juist weer moeite.What you forget, you are gonna repeat.
Vanwege -veel te gevoelig-?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan vrijwel alleen maar door penetratie klaarkomen door een ander. Penetratie in deze met zowel pener als vingers he.
Clitoraal heb ik juist weer moeite.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Truequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach waarom? Als ze dat fijn vind, en hij heeft er geen moeite mee...NIEUW: Foto's!![]()
Met vingers lukt het gewoon niet. Beffen tot zover ook niet. Alleen met mn speeltje lukt het, door mezelf alleen.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Er is tijdje geleden goede docu geweest op volgens mij TLC, over de ligging van zenuwbanen enzo. Daar mee werden dit soort dingen vrij goed verklaardquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met vingers lukt het gewoon niet. Beffen tot zover ook niet. Alleen met mn speeltje lukt het, door mezelf alleen.
(Dat het dus per vrouw kan verschillen, door die anatomie)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Voedselbank?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:quote:Ik kwam de Hema binnen en dit is het eerste wat ik zagquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
niet door mij
[..]
om nom nom... ow wacht... ik moet zeggen: te vroeg![]()
![]()
![]()
Opzoekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is tijdje geleden goede docu geweest op volgens mij TLC, over de ligging van zenuwbanen enzo. Daar mee werden dit soort dingen vrij goed verklaard
(Dat het dus per vrouw kan verschillen, door die anatomie)![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kwam de Hema binnen en dit is het eerste wat ik zag
Een (overigens leuke) vrouw ging ook masturberen in een CT scanner en een MRI om plaatjes te kunnen makenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Carnaval valt vroegquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch wel. HET IS FUCKING JANUARI_!!!
![]()
boeie! ik wil in juni ook marsepein moet ik dan weer wachten tot december?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daarom; neequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik blijf in de ontkenningsfase.What you forget, you are gonna repeat.
Dat dus...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
boeie! ik wil in juni ook marsepein moet ik dan weer wachten tot december?
seizoensgebonden snoep zou net zo achterhaald moeten zijn als seizoensgebonden groente/fruitNIEUW: Foto's!![]()
Dat heeft toch niks met Pasen te maken?quote:Marsepein kun je ook in de zomer kopen volgens mij hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
boeie! ik wil in juni ook marsepein moet ik dan weer wachten tot december?Gelijk heb jequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom; nee
Ik blijf in de ontkenningsfase.![]()
![]()
Niet direct, maar omdat Pasen vroeg valt, valt Carnaval ook vroeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met Pasen te maken?![]()
pepernoten danquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
Marsepein kun je ook in de zomer kopen volgens mij hoor![]()
![]()
Ja, wat heeft het dan voor nut om te zeggen dat carnaval vroeg valt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet direct, maar omdat Pasen vroeg valt, valt Carnaval ook vroeg.![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, wat heeft het dan voor nut om te zeggen dat carnaval vroeg valt?
Aanvullende informatie ofzo
Beiden hangen wel samen namelijk.![]()
Had dan gezegd dat Pasen vroegt valtquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik niet
Aanvullende informatie ofzo![]()
![]()
Haat aan Pasenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had dan gezegd dat Pasen vroegt valt![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind het best raar als ik uberhaubt je vriendin penetreer... laat staan er 3 tot 5x bij komen...![]()
![]()
Verwarming stuk?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb zin in ongecompliceerde seks....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef rival het volgende:
Laten jullie de hele nacht de verwarming aan?![]()
dan moet je met een vent seksen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in ongecompliceerde seks....![]()
Ik zet 'm voor 's nachts lager. En heb altijd mijn raam open.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef rival het volgende:
Laten jullie de hele nacht de verwarming aan?What you forget, you are gonna repeat.
Om 22:30 schakelt de thermostaat naar 17graden, en om 6:00 weer naar 20.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef rival het volgende:
Laten jullie de hele nacht de verwarming aan?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef rival het volgende:
Laten jullie de hele nacht de verwarming aan?![]()
Jup. Maar eer ik in de douche ben hebben m'n ouders de kachel alweer aangezet, en is het dus wel warmquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
slaapkamer/badkamer zijn dus ook koud in de ochtend?.
![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef rival het volgende:
Laten jullie de hele nacht de verwarming aan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat? NUquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin om passioneel te zoenen.
Ofzoiets![]()
![]()
![]()
Dit ja. Behalve bij extreme kou -15 ofzo, dan op 18.5quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om 22:30 schakelt de thermostaat naar 17graden, en om 6:00 weer naar 20.![]()
![]()
Slaapkamer is heel koud (raam goed open).quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
slaapkamer/badkamer zijn dus ook koud in de ochtend?
Douche is vrij koud (heeeel klein cv plaatje)
Ik laat de douche altijd 1 minuut op zijn allerheetst draaien voor ik er onder stap, dan is het ook wel weer aardig opgewarmd....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja moet ik nog steeds kopen..... ik haat de ochtenden nuquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om 22:30 schakelt de thermostaat naar 17graden, en om 6:00 weer naar 20.![]()
![]()
nu ook?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En heb altijd mijn raam open.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin om passioneel te zoenen.
Ofzoiets![]()
![]()
mazzelpikkie ben je ook hequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup. Maar eer ik in de douche ben hebben m'n ouders de kachel alweer aangezet, en is het dus wel warm.
![]()
![]()
Is het ook soms.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind zoenen soms fijner dan seks.
![]()
ff wel, en dan wil ik seksquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja maar de manier waarop je het zei kwam bij mij erg gay over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
Simpele Honeywell Chronoterm. Bij twijfel cvboer vragen welke er bij jouw ketel past (tegenwoordig ketels met hele communicatieprotocollen enzo)quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja moet ik nog steeds kopen..... ik haat de ochtenden nuProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar de manier waarop je het zei kwam bij mij erg gay over.![]()
Da's een nadeel. Maar ik wil voor dat kleine moment, niet de hele avond in een muffe kamer slapen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent dan wel direct wakker als je onder de dekens vandaan komtWhat you forget, you are gonna repeat.
als ik dat een tijdje doe, met iemand die het goed kan. dan wil ik meerquote:
tenzij ik van te voren weet dat het er niet in zit.... ofzo![]()
![]()
Dan moet je niets doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:59 schreef arachide. het volgende:
Ik heb eigenlijk even nergens behoefte aan.![]()
![]()
Wij hebben beiden naast het hoofdkussen een fleecedekentje liggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Da's een nadeel. Maar ik wil voor dat kleine moment, de hele avond in een muffe kamer slapen.
Wakker, voeten uit bed, dekentje om
Mah, vind ik best wel ergquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
als ik dat een tijdje doe, met iemand die het goed kan. dan wil ik meer
tenzij ik van te voren weet dat het er niet in zit.... ofzo
Op zoenen hoeft toch lang niet altijd seks te volgen![]()
![]()
Mijn huis is goed geventileerd en geisoleerd, tussenwoning, onregelmatige slaaptijden, en een pooltafel die ik liefst op temperatuur houd. Dus hij staat lekker continu op 20![]()
![]()
Als het ergens in het openbaar is niet neequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mah, vind ik best wel erg
Op zoenen hoeft toch lang niet altijd seks te volgen
Ja, i know, grote kans dat ik dan ook seks wil, ik zeg alleen dat het niet per se hoeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
als ik dat een tijdje doe, met iemand die het goed kan. dan wil ik meer
tenzij ik van te voren weet dat het er niet in zit.... ofzo![]()
![]()
zie mijn laatste regelquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mah, vind ik best wel erg
Op zoenen hoeft toch lang niet altijd seks te volgen![]()
![]()
ik begin bij mij een beetje aan dat goed geisoleerde te twijfelen....quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Faxie het volgende:
Mijn huis is goed geventileerd en geisoleerd, tussenwoning, onregelmatige slaaptijden, en een pooltafel die ik liefst op temperatuur houd. Dus hij staat lekker continu op 20![]()
Buiten gaan staan en je dak bestuderen....quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik begin bij mij een beetje aan dat goed geisoleerde te twijfelen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb niks te klagenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:59 schreef arachide. het volgende:
Ik heb eigenlijk even nergens behoefte aan.![]()
![]()
het lekt niet oid.... maar de warmte blijft niet goed binnen boven... ofzo.... het is boven altijd kouder dan beneden... terwijl warmte naar boven zou moeten trekken...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buiten gaan staan en je dak bestuderen....![]()
Beneden heb je waarschijnlijk een goede convectie --> warmte door en door verspreid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
het lekt niet oid.... maar de warmte blijft niet goed binnen boven... ofzo.... het is boven altijd kouder dan beneden... terwijl warmte naar boven zou moeten trekken...
Boven vaak radiatoren grotendeels dicht, kleinere ruimtes, deuren open/dicht --> minder efficiente convectieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Meestal aan het eind van het zwembadquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En die had vanmorgen commentaar op hoe cryo dat vroeg....quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
Glijden in de sneeuw is wel tof met de auto
Cryothic GTALK NUProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat is g talk? Alleen voor gangsters?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
Glijden in de sneeuw is wel tof met de auto
Cryothic GTALK NU![]()
google talkquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat is g talk? Alleen voor gangsters?![]()
![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |