SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Me tooquote:, lig nog steeds in bed
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
De één begint 's nachts pas met leven. Als ik hem de hele dag niet heb gezien ga ik heb 's nachts niet uit de slaapkamer bannen. De kleine is net 7 weken oud, die kruipt gewoon op bed bij ons en zoekt een warm plekje tussen mijn armen. Als de kleine groter is mag die helemaal alleen in de koude woonkamer liggen, maar nu mag die ook warm bij ons.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die beesten zijn de hele dag om je heen waarom moeten ze ook nog naast je slapen.![]()
En ik katten het leven altijd maar zuur makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
De één begint 's nachts pas met leven. Als ik hem de hele dag niet heb gezien ga ik heb 's nachts niet uit de slaapkamer bannen. De kleine is net 7 weken oud, die kruipt gewoon op bed bij ons en zoekt een warm plekje tussen mijn armen. Als de kleine groter is mag die helemaal alleen in de koude woonkamer liggen, maar nu mag die ook warm bij ons.![]()
![]()
Nounounou. Net was winter nog beter!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Lente + Zomer. Rest kan optyfen.![]()
Ik ben er al twee uur uit ondertussen, maar ik heb nergens zin in. Eigenlijk moet ik de vloeren even vegen, de badkamer even poetsen en de chinchillakooi schoonmaken. Al kan dat laatste morgen ook, maar dan wil ik eigenlijk naar de stad.quote:
TT![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik zie een relatie tussen kattenhaatster en Duitser-liefde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En ik katten het leven altijd maar zuur maken![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Lente + Zomer. Rest kan optyfen.
Ik vind alle seizoenen wel wat hebben ..![]()
![]()
Hoho.. ik zei in de winter hebben we mogelijk meer seks omdat we dan in bed steeds dicht tegen elkaar aan kruipen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nounounou. Net was winter nog beter!
Maar winter is gewoon kut. Doe mij maar altijd 25 graden en zon![]()
![]()
Als het in de weg komt te staan van intimiteit tussen jou en je partner kunnen die katten zich wel vermaken in een andere kamer hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
De één begint 's nachts pas met leven. Als ik hem de hele dag niet heb gezien ga ik heb 's nachts niet uit de slaapkamer bannen. De kleine is net 7 weken oud, die kruipt gewoon op bed bij ons en zoekt een warm plekje tussen mijn armen. Als de kleine groter is mag die helemaal alleen in de koude woonkamer liggen, maar nu mag die ook warm bij ons.![]()
Ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind alle seizoenen wel wat hebben ..
Ik krijg binnenkort ook een schilderij die ik ontworpen heb, met alle 4 seizoenen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nu zie ik een Duitse herder genaamd Blondie ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie een relatie tussen kattenhaatster en Duitser-liefde.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heb je voorbeeld?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit
Ik krijg binnenkort ook een schilderij die ik ontworpen heb, met alle 4 seizoenen![]()
Waar haal je dat nu weer vandaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als het in de weg komt te staan van intimiteit tussen jou en je partner kunnen die katten zich wel vermaken in een andere kamer hoor.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Lente + Zomer. Rest kan optyfen.![]()
![]()
Blondi*quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu zie ik een Duitse herder genaamd Blondie ...
Maar die zag er tenminste wel leuker uit dan zo'n verdomde kutkat![]()
![]()
Eigenlijk zou je dat wel moeten doen. Anders leert hij nooit een ander ritme aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
De één begint 's nachts pas met leven. Als ik hem de hele dag niet heb gezien ga ik heb 's nachts niet uit de slaapkamer bannen. De kleine is net 7 weken oud, die kruipt gewoon op bed bij ons en zoekt een warm plekje tussen mijn armen. Als de kleine groter is mag die helemaal alleen in de koude woonkamer liggen, maar nu mag die ook warm bij ons.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geen idee wat de relatie tussen beide is, behalve mezelf danquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie een relatie tussen kattenhaatster en Duitser-liefde.![]()
![]()
Blondie is mijn bijnaamquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu zie ik een Duitse herder genaamd Blondie ....
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga er nu uit en maar eens kijken voor een lunchjequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er al twee uur uit ondertussen, maar ik heb nergens zin in. Eigenlijk moet ik de vloeren even vegen, de badkamer even poetsen en de chinchillakooi schoonmaken. Al kan dat laatste morgen ook, maar dan wil ik eigenlijk naar de stad.
TT![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Zonder 'e'? Apart.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Blondi*
Maar die zag er tenminste wel leuker uit dan zo'n verdomde kutkat
Duitse herders zijn wel mooi.Mits niet kapot gefokt.
quote:quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
De hoeveelheid seks is meer afhankelijk van hoeveel katten er in je slaapkamer zitten. En of er een kitten is die alles dat onder het deken beweegt probeert te pakken.![]()
Het gaat al steeds beter. Hij is op dit moment al aan het eten, deed die de eerste dagen niet voor middernacht. En verstopt zich minder en steeds minder lang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat wel moeten doen. Anders leert hij nooit een ander ritme aan.![]()
Ach, het valt met meer dingen/mensen te associëren.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is haar echte naam. Jij heet toch ook gewoon Cryothic.tuurlijk, stom van me
NIEUW: Foto's!![]()
Ik kan het je alleen uitleggen, want het ontwerp ligt bij de persoon die hem voor me gaat schilderen.quote:
Maar het is een vierluik. Met op elk een andere kleur voor het seizoen, en dan loopt er 1 tak met allemaal vertakkingen door de 4 seizoenen, met aan het einde, 2 vogeltjes op de tak.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonder 'e'? Apart.
Duitse herders zijn wel mooi.Mits niet kapot gefokt.
Klopt. Zijn toch wel een van m'n favo honden![]()
![]()
Klinkt wel tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen uitleggen, want het ontwerp ligt bij de persoon die hem voor me gaat schilderen.
Maar het is een vierluik. Met op elk een andere kleur voor het seizoen, en dan loopt er 1 tak met allemaal vertakkingen door de 4 seizoenen, met aan het einde, 2 vogeltjes op de tak.Ben benieuwd naar het resultaat.
![]()
Boxersquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Zijn toch wel een van m'n favo honden![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klinkt wel tofBen benieuwd naar het resultaat.
What you forget, you are gonna repeat.
Retrievers.quote:
Net of neuken in de winter koud is. Ja ok, buiten welquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:41 schreef rival het volgende:
Doe maar hete zomerseks, ik hou niet zo van kou![]()
![]()
Heb me hele leven een boxer om me heen gehad. Dus eigenlijk 2. Maar ik zou later een golden retriever willen omdat boxers erg koppig zijn. Wil een goed afgerichte knuffelhondquote:![]()
![]()
Ook mooi.quote:Alaskan Malamutes zijn ook prachtig.
En Shiba's.
Ik ben opgegroeid met een Labrador en heb nu een Golden als maatje. Maar ik vind de Nova Scotia Duck Tolling ook wel erg mooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb me hele leven een boxer om me heen gehad. Dus eigenlijk 2. Maar ik zou later een golden retriever willen omdat boxers erg koppig zijn. Wil een goed afgerichte knuffelhond
mijn slaapkamer is ook aardig koel al de hele winterquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net of neuken in de winter koud is. Ja ok, buiten wel![]()
![]()
Van neuken krijg je het vanzelf warm als het goed is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
mijn slaapkamer is ook aardig koel al de hele winterA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Een Tsjechoslowaakse wolfshond lijkt me ook wel vetquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook mooi.Alaskan Malamutes zijn ook prachtig.
En Shiba's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |