abonnement Unibet Coolblue
pi_122805394
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wacht maar tot je een keertje schade hebt op de één of andere manier en wacht maar eens af wat ze dan gaan proberen.. spreek ik je daarna wel weer :) .

Oog om oog..
Precies..
Dagwaarde van mijn auto is 1500,-(2003 Seat Ibiza met 170.000 km op de teller)
3x raden hoeveel ze waarschijnlijk uit gaan keren als ik hem total loss rijd?
Juist, en inmiddels al wel in 2.5 jaar tijd bijna 2000,- aan premie betaald en nog nooit een schade geclaimd. :')
Dus stel, ik zou hem morgen tegen een boom parkeren en dus total loss rijden, heeft de verzekering alsnog 500,- aan mij verdiend.
(marktwaarde is trouwens c.a. 3500,- van de Ibiza.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_122805412
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wacht maar tot je een keertje schade hebt op de één of andere manier en wacht maar eens af wat ze dan gaan proberen.. spreek ik je daarna wel weer :) .

Oog om oog..
Ik heb een keer schade gehad eigenlijk, destijds prima en zeer netjes afgehandeld door de verzekeringsmaatschappij. :)
pi_122805587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik heb een keer schade gehad eigenlijk, destijds prima en zeer netjes afgehandeld door de verzekeringsmaatschappij. :)
Akkoord, maar b.v. voor de steenslag op mijn motorkap, dat zou ik zelf moeten betalen om te laten repareren volgens de verzekering, terwijl ik All-risk ben verzekerd.
Tuurlijk, toen ik met mijn moeders auto een paaltje over het hoofd had gezien heeft de verzekering gewoon betaald, maar ze hadden ook weinig andere keus: was een ongeluk, we waren ervoor verzekerd dus tja..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_122806101
Leuk voor in de auto (dat was ook de insteek van het topic):
MUZ / Mee-bler-muziek voor in de auto.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_122806173
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef delano.888 het volgende:
Leuk voor in de auto (dat was ook de insteek van het topic):
MUZ / Mee-bler-muziek voor in de auto.
Radar Love 8-)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 21:28:49 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122806214
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Precies..
Dagwaarde van mijn auto is 1500,-(2003 Seat Ibiza met 170.000 km op de teller)
3x raden hoeveel ze waarschijnlijk uit gaan keren als ik hem total loss rijd?
Juist, en inmiddels al wel in 2.5 jaar tijd bijna 2000,- aan premie betaald en nog nooit een schade geclaimd. :')
Dus stel, ik zou hem morgen tegen een boom parkeren en dus total loss rijden, heeft de verzekering alsnog 500,- aan mij verdiend.
(marktwaarde is trouwens c.a. 3500,- van de Ibiza.)
Pfff, met TL gevalletjes ben je idd al heel snel de klos. Weet je wat ook een leuke is? Moet je eens een nieuwe auto kopen, op full casco gooien, en dan de pech hebben dat ze hem op 4 jarige leeftijd van je oprit snaaien :X ben je gewoon effe de helft van je aanschaf kwijt, want oom- en tante verzekering vinden eigenlijk dat je in 4 jaar een auto af schrijft.. waar ze natuurlijk gelijk in hebben, ware het niet dat (en dat is een schatting) 80% van de nederlanders die partikulier een auto bezitten, er eentje hebben van 6 jaar en ouder. Die betalen allemaal premie naar nieuwwaarde, maar krijgen daarvan maar een fraktie uitgekeerd als er onverhoopt eens iets mocht gebeuren... maar neeheee, als je de verzekering flest voor een paar tientjes ben je een asociale egoïst :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_122807430
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Die ruit kost na aftrek van mijn eigen risico misschien wel 200¤ economisch gezien, en dat weegt nog geen microgram op tegen alle premie die ik in mijn leven al richting de verzekering heb gestort. Daar kan ik nog wel een Ferraritje extra van kort rijden. :W

Ik vind het een prima oplossing, en wat jij vindt zal me een beetje roesten to be honest :*

Verzekeraars zijn géén schurken willen jullie zeggen? die zouden jou noooooit een oor aannaaien he? _O-

Lamenielachen :')
Het gaat niet om wat ie economisch kost, maar om wat uiteindelijk betaald wordt.

En het feit dat een verzekeringsmaatschappij je misschien een oor aannaait, betekent niet dat jij maar hetzelfde moet doen. Je insteek is niet correct: je betaalt geen premie om er rendement uit te halen, maar om gezamenlijk een risico af te dekken. Jij ziet het als een investering. Prima hoor, maar wees dan ook zo'n kerel dat als je een auto van een ton plat rijdt, je ook een torenhoge premie gaat betalen. Maar nee, dan moet je ineens wel leunen op al die mensen die 'te veel' betalen zeker? Dat noemen ze hypocriet.

Doe nou niet alsof je zo levenswijs bent en al tonnen naar verzekeringsmaatschappijen hebt overgemaakt, je maakt jezelf een beetje belachelijk.

Best jammer eigenlijk, want over het algemeen heb je best zinvolle bijdragen in PTA. Maar dit is recht lullen wat krom is, in mijn ogen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Precies..
Dagwaarde van mijn auto is 1500,-(2003 Seat Ibiza met 170.000 km op de teller)
3x raden hoeveel ze waarschijnlijk uit gaan keren als ik hem total loss rijd?
Juist, en inmiddels al wel in 2.5 jaar tijd bijna 2000,- aan premie betaald en nog nooit een schade geclaimd. :')
Dus stel, ik zou hem morgen tegen een boom parkeren en dus total loss rijden, heeft de verzekering alsnog 500,- aan mij verdiend.
(marktwaarde is trouwens c.a. 3500,- van de Ibiza.)
Als je dat zo'n probleem vindt, waarom verzeker je 'm dan niet enkel WA?
En los daarvan: je bent grotendeels verzekerd om de schade aan anderen te dekken. Zoals iemand die je misschien invalide rijdt en wel vijf ton nodig heeft de rest van z'n leven. Volgens mij is afkopen met 2.000 euro dan peanuts.

Begrijp me allemaal niet verkeerd hoor: ik vind het ook zonde geld, ik vind verzekeringen ook asociale, profiterende uitzuigers en ik wil het liefst ook zo min mogelijk betalen. Maar ik realiseer me wel dat het een collectief systeem is waarmee risico's afgedekt worden en waarin je keuzes hebt om bepaalde zaken wel of niet af te dekken. Het is geen investering waar je uiteindelijk rendement uit zou moeten halen (liever niet zelfs), maar sommigen hier zien het volgens mij als een beleggingsfonds ofzo :?
Schip ahoy!
pi_122892040
WAAROM gaan mensen met zn allen in een stoet 50 rijden, op een weg waar je 80 mag?!?! Terwijl die weg perfect gestrooid is!?!? Gaat helemaal nergens over dit. Gelukkig was de linker baan leeg..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_122892532
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef delano.888 het volgende:
WAAROM gaan mensen met zn allen in een stoet 50 rijden, op een weg waar je 80 mag?!?! Terwijl die weg perfect gestrooid is!?!? Gaat helemaal nergens over dit. Gelukkig was de linker baan leeg..
Omdat sneeuw, get used to it. Zal je nog vaak gaan gebeuren dit.
pi_122892674
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Omdat sneeuw, get used to it. Zal je nog vaak gaan gebeuren dit.
Ik heb niet eens winterbanden en kachel er zonder enig probleem met 80 langs.
Waar zijn mensen bang voor, op een recht stuk weg van de baan af te glijden ofzo? PFFFF
Oh en die op de invoegstrook, die reed 40, letterlijk! Ik wilde eigenlijk claxoneren maar aangezien de rest van de weg leeg was heb ik hem maar gewoon snel ingehaald (nee niet over de doorgetrokken streep).
Maar sommige mensen moeten echt wat zekerder worden zeg..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_122892871
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb niet eens winterbanden en kachel er zonder enig probleem met 80 langs.
Waar zijn mensen bang voor, op een recht stuk weg van de baan af te glijden ofzo? PFFFF
Oh en die op de invoegstrook, die reed 40, letterlijk! Ik wilde eigenlijk claxoneren maar aangezien de rest van de weg leeg was heb ik hem maar gewoon snel ingehaald (nee niet over de doorgetrokken streep).
Maar sommige mensen moeten echt wat zekerder worden zeg..
Ik denk dat een hoop mensen met enige vorm van angst achter het stuur stappen ja. Zeker de mensen die relatief weinig of alleen korte (stads)ritjes maken.
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:06:30 #212
311254 YouKnowItsMe
Is it me you're looking f
pi_122893138
Verschrikkelijke hekel aan pekel ;)
pi_122893347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Verschrikkelijke hekel aan pekel ;)
Nouja ik ben altijd ambivalent...het is fijn dat er gestrooid wordt tegen gladheid maar het is minder fijn voor de auto :P
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:11:12 #214
311254 YouKnowItsMe
Is it me you're looking f
pi_122893437
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nouja ik ben altijd ambivalent...het is fijn dat er gestrooid wordt tegen gladheid maar het is minder fijn voor de auto :P
Ik ben het volledig met je eens. Mooi dat strooien. maar voor de auto.. -O-
pi_122893704
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nouja ik ben altijd ambivalent...het is fijn dat er gestrooid wordt tegen gladheid maar het is minder fijn voor de auto :P
Zo veel rij jij nu toch niet? :)

Ik trek me met dit weer steeds minder aan van de regels. Vooral doorgetrokken strepen liggen er voor de sier. Je kan ze sowieso niet zien :+, maar al die gaperds die 40@80 rijden op een gestrooide weg, die wil ik zsm voorbij.
Schip ahoy!
pi_122893806
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Zo veel rij jij nu toch niet? :)

Ik trek me met dit weer steeds minder aan van de regels. Vooral doorgetrokken strepen liggen er voor de sier. Je kan ze sowieso niet zien :+, maar al die gaperds die 40@80 rijden op een gestrooide weg, die wil ik zsm voorbij.
Klopt maar net toevallig in die strooitijd een stuk meer gereden dan normaal, dat merk je. :P
pi_122893843
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Klopt maar net toevallig in die strooitijd een stuk meer gereden dan normaal, dat merk je. :P
Donkergrijze auto kopen, daar zie je het niet op :P Alleen af en toe de koplampjes poetsen en verder gewoon doorknallen!
Schip ahoy!
pi_122894195
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Donkergrijze auto kopen, daar zie je het niet op :P Alleen af en toe de koplampjes poetsen en verder gewoon doorknallen!
Klopt! Mijn vorige auto was donkergrijs. :P
pi_122894302
Sukkel! Je had nooit moeten wisselen :P

Voordeel aan dit weer vind ik altijd dat je kentekenplaat goed ranzig wordt. Dan reflecteert ie in het donker wat minder goed, hoop ik :D
Schip ahoy!
pi_122894439
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
Sukkel! Je had nooit moeten wisselen :P

Voordeel aan dit weer vind ik altijd dat je kentekenplaat goed ranzig wordt. Dan reflecteert ie in het donker wat minder goed, hoop ik :D
Helaasch :P
Hehe als ie goed vuil wordt wel denk ik.
pi_122895039
Nevermind :P

Ik ga m'n auto wel poetsen :+

[ Bericht 31% gewijzigd door Piet__Piraat op 14-02-2013 22:49:30 ]
Schip ahoy!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 07:14:06 #222
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_122942258
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb niet eens winterbanden en kachel er zonder enig probleem met 80 langs.
Waar zijn mensen bang voor, op een recht stuk weg van de baan af te glijden ofzo? PFFFF
Oh en die op de invoegstrook, die reed 40, letterlijk! Ik wilde eigenlijk claxoneren maar aangezien de rest van de weg leeg was heb ik hem maar gewoon snel ingehaald (nee niet over de doorgetrokken streep).
Maar sommige mensen moeten echt wat zekerder worden zeg..
rechtdoor gaat vaak wel ja, bochten maar vooral REMMEN dan kan je gaan glijden ja :)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 07:16:17 #223
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_122942262
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
Sukkel! Je had nooit moeten wisselen :P

Voordeel aan dit weer vind ik altijd dat je kentekenplaat goed ranzig wordt. Dan reflecteert ie in het donker wat minder goed, hoop ik :D
dat wel, maar met infraroodflitsers maakt dat niet meer uit :) Die zien het kenteken door het hoogteverschil van de letters/cijfers te opzichte van de plaat
pi_122945871
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 07:16 schreef gateway het volgende:

[..]

dat wel, maar met infraroodflitsers maakt dat niet meer uit :) Die zien het kenteken door het hoogteverschil van de letters/cijfers te opzichte van de plaat
Oh verrek, dat wist ik niet. Tijd om er wat extra deuken in de maken dus :P
Schip ahoy!
pi_122945931
Mijn nummerbord voor heeft wat deuken en ziet er niet uit (zo gekocht). Maar ik kan nergens vinden wat een nieuw nummerbord kost. Iemand een idee?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_122945996
Ligt aan de winkel, maar een nieuw setje platen kost je 20 of 25 euro ofzo geloof ik.
Schip ahoy!
pi_122946879
Klopt, 2 tot 3 tientjes, als je luxe koopt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_122950534
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 07:16 schreef gateway het volgende:

[..]

dat wel, maar met infraroodflitsers maakt dat niet meer uit :) Die zien het kenteken door het hoogteverschil van de letters/cijfers te opzichte van de plaat
Wist ik helemaal niet :o
pi_123245045
Net 4 uur geleden een auto op mijn naam laten zetten.

97er Renault Clio 1.4 Fidji, kleur wit met rode bies :') 130.000km NAP met een vol jaar APK voor 800 EUR.

Fuck het OV, ik ga wel in de file staan :D
It was a business doing pleasure with you.
pi_123245230
Lekker hoor, een eigen autootje. Hou wel het olie- en koelvloeistofverbruik in de gaten. Clio's uit die jaren staan bekend om problemen daarmee.
Schip ahoy!
pi_123245602
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:06 schreef Q.C.Passed het volgende:
Fuck het OV, ik ga wel in de file staan :D
Dat zei ik ook, nu wil ik een automaat :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_123246025
Holy shit, wat ik net zag in de spits, op een 80 weg met 4 banen, tussen allemaal 80 rijdende auto's, miste iemand de uitvoegstrook, en ging van de 2e strook van links, over de 3e & 4e strook, naar de uitvoegstrook, volop tussen auto's door, volop over een doorgetrokken streep & puntvlak, en dat alles zonder knipperlicht. 2 auto's (op strook 3 & 4 waar ze voor langs schoot) gingen echt keihard op de rem.
Kunnen sommige mensen dan echt niet nadenken? Belachelijk.

Ik reed achter deze mevrouw. Ik had dr even een seintje gegeven dat ze niet helemaal lekker is maar helaas ze was te snel weg.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_123246948
Dat zijn van die mensen die inzicht missen op twee gebieden:
1) ik kan bij de volgende afslag omdraaien.
2) misschien is dit geen handige move.

Mensen die dat niet snappen, horen geen rijbewijs te hebben.
Schip ahoy!
pi_123247087
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat zijn van die mensen die inzicht missen op twee gebieden:
1) ik kan bij de volgende afslag omdraaien.
2) misschien is dit geen handige move.

Mensen die dat niet snappen, horen geen rijbewijs te hebben.
Exact, ik zat echt letterlijk met open mond van wat ze deed. Als daar een agent had gereden had ze artikel 5 gehad op 10 vlakken ofzo, echt absurd.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:32:02 #235
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123252780
Van de week maar naar de garage toe. Denk koppelingskabel of koppeling naar de kloten. Gok het eerste.
En stiekem toch maar aan het kijken voor iets anders. :D
pi_123265267
Het zuiden had sneeuw vanavond 8-).

Helaas was de auto niet warm en moest er volk vervoerd worden. En bij thuiskomst, was de sneeuw weg ;(
Schip ahoy!
pi_123266743
Wat de fuck er ligt echt een dikke laag sneeuw hier in het oosten. Ik las dat het boven 0 zou blijven dus had dit niet verwacht... En geen winterbanden grrr balen dit, moet straks gewoon werken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 24 februari 2013 @ 08:34:26 #238
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_123266846
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 02:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het zuiden had sneeuw vanavond 8-).

Helaas was de auto niet warm en moest er volk vervoerd worden. En bij thuiskomst, was de sneeuw weg ;(
Inclusief België ;)

De auto blijft in de garage, het enige probleem: hoe krijg ik die in godsnaam buiten als ik hem nodig heb. Het is nogal smal.

:|W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_123266862
Strooien ze eigenlijk op zondag? Anders kan ik zo een half uur eerder weg ;(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 24 februari 2013 @ 08:43:07 #240
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_123266889
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 08:38 schreef delano.888 het volgende:
Strooien ze eigenlijk op zondag? Anders kan ik zo een half uur eerder weg ;(
Jawel, maar door het lage verkeersaanbod is het wel minder effectief.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_123266898
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 08:43 schreef JDude het volgende:

[..]

Jawel, maar door het lage verkeersaanbod is het wel minder effectief.
Dus toch maar ff eerder vertrekken dan met zomerbanden ;(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_123267419
Dat kan slim zijn, al valt 't misschien mee.

Snelweg was gisteravond ook gestrooid, maar was niet goed ingereden doordat er gewoonweg te weinig verkeer was, dus moest alsnog rustig aan doen.
Schip ahoy!
pi_123267450
Rechtdoor rijden is niet zo moeilijk toch.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_123267453
Hier ligt helaas maar net 1 cm.. :( te weinig dus om plezier te hebben onderweg naar werk en op mijn werk. (vooruitgesteld dat ik een RWD auto mee krijg.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_123267500
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 09:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Rechtdoor rijden is niet zo moeilijk toch.
Klopt... gisteren ondanks de sneeuw maar iets van 25% vertraging tov normaal. Dat viel mee en kan veel erger, maar kon op de snelweg nog verantwoord rond de 100 rijden.
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 09:50 schreef Marco001 het volgende:
Hier ligt helaas maar net 1 cm.. :( te weinig dus om plezier te hebben onderweg naar werk en op mijn werk. (vooruitgesteld dat ik een RWD auto mee krijg.)
Met de temperaturen van vandaag zal het toch wel zo weg zijn. Zou gewoon weer boven het vriespunt moeten komen.
Schip ahoy!
pi_123308003
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Goddelijker het volgende:
Van de week maar naar de garage toe. Denk koppelingskabel of koppeling naar de kloten. Gok het eerste.
En stiekem toch maar aan het kijken voor iets anders. :D
Weet je al wat je wilt qua andere auto? :P
pi_123308262
Ik heb een probleem. Ik kan het NIET laten sprintjes te trekken bij zo ongeveer elk stoplicht waar ik vooraan sta :@ het gaat gewoon bijna automatisch, en het is zo ontzettend leuk omdat ik tot nu toe nog iedereen er uit trek O-) en iedereen doet ook gewoon mee! Zo leuk :P
Heb mijn rijbewijs net 2 maanden, hopelijk leer ik het snel af, anders word het regelmatig koppelingsplaten vervangen enz denk ik ;(

Zelfs vandaag deed ik het, terwijl er wel gestrooid was overigens, stond er een jeep naast me die dacht wel even mij er uit te trekken omdat hij zwaarder was, nou mooi niet dus! :@
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_123309206
Wat voor barrel had je ook alweer? :') Jij had toch niet zo veel geld voor onderhoud? :D

Gewoon zo doorgaan met twee maanden rijbewijs. Schade komt vanzelf. 8-)
Schip ahoy!
pi_123309393
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat voor barrel had je ook alweer? :') Jij had toch niet zo veel geld voor onderhoud? :D

Gewoon zo doorgaan met twee maanden rijbewijs. Schade komt vanzelf. 8-)
Barrel? 2.0l turbo! :P trek een gemiddelde golf er wel uit bij het stoplicht hoor :D
Ik probeer het niet te doen, maar t gaat echt bijna automatisch :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_123310058
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan het NIET laten sprintjes te trekken bij zo ongeveer elk stoplicht waar ik vooraan sta :@ het gaat gewoon bijna automatisch, en het is zo ontzettend leuk omdat ik tot nu toe nog iedereen er uit trek O-) en iedereen doet ook gewoon mee! Zo leuk :P
Heb mijn rijbewijs net 2 maanden, hopelijk leer ik het snel af, anders word het regelmatig koppelingsplaten vervangen enz denk ik ;(

Zelfs vandaag deed ik het, terwijl er wel gestrooid was overigens, stond er een jeep naast me die dacht wel even mij er uit te trekken omdat hij zwaarder was, nou mooi niet dus! :@
Gewoon..niet..doen? Persoonlijk vind ik het ook altijd een beetje laten we zeggen raar overkomen. Mensen die echt bij elk stoplicht zo weg willen komen.
pi_123310091
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 00:11 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Gewoon..niet..doen? Persoonlijk vind ik het ook altijd een beetje laten we zeggen raar overkomen. Mensen die echt bij elk stoplicht zo weg willen komen.
Het is voornamelijk leuk omdat echt IEDEREEN mee doet :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_123310196
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het is voornamelijk leuk omdat echt IEDEREEN mee doet :P
Ik weet niet waar jij allemaal rijdt maar volgens mij valt dat best mee? En doet iedereen ook wel ècht mee?Of laten ze je gewoon maar wegstuiven omdat jij zonodig moet :P
pi_123310260
Maargoed mijn advies zou zijn: je hebt echt net je rijbewijs. Ga gewoon een beetje rustig rijden en ervaring opdoen en niet meteen als een idioot overal weg willen stuiven. :)

Zeker als je het zelf als een 'probleem' ziet :P
En Scheelt ook weer onderhoud.

[ Bericht 25% gewijzigd door Actaeon op 25-02-2013 00:24:40 ]
pi_123314969
Stoplichtsprintjes, hoe pauper wil je het hebben :'(
Al staat er iemand in een Micra stoer te doen, ik ga niet eens op dat soort volk in.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_123315835
Dat is alleen leuk met auto's die er niet snel uitzien.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 25 februari 2013 @ 09:38:36 #256
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_123315968
No way dat ik brandstof ga verstoken voor dat kampvolk :'). Je racet maar lekker weg, volgend verkeerslicht sta ik toch weer achter je.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 25 februari 2013 @ 09:41:18 #257
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_123316024
Ik rijd sinds januari 2004 en heb al twee auto's "versleten"

Ik heb nu een Renault Clio (niet de allernieuwste maar toch redelijk jong)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 25 februari 2013 @ 09:45:55 #258
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_123316121
Fijne wagentjes zijn dat. Mijn eerste ootoo was ook een Clio.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 25 februari 2013 @ 09:55:52 #259
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_123316338
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:45 schreef JDude het volgende:
Fijne wagentjes zijn dat. Mijn eerste ootoo was ook een Clio.
Ik heb bij m'n huidig toeteke de kleur mogen kiezen ;)

Appelgroen

Foto volgt zo snel mogelijk
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_123317446
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:31 schreef FalleNk810i het volgende:
Stoplichtsprintjes, hoe pauper wil je het hebben :'(
Al staat er iemand in een Micra stoer te doen, ik ga niet eens op dat soort volk in.
Normaal doe ik het ook niet maar als ik in mijn moeders Micra rij dan kan ik het niet laten :') dat ding gaat idioot snel naar de 50 :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_123328581
Ach ja, anderzijds: toen ik net m'n rijbewijs had, was ik zo trots als een aap met zeven lullen en liep ik ook overal te scheuren. Niet roomscher zijn dan de paus, nu :)
Schip ahoy!
  maandag 25 februari 2013 @ 17:23:13 #262
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123331304
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Weet je al wat je wilt qua andere auto? :P
Ik zat te kijken voor een nieuwere 206.
Alleen denk ik dat ik de mijne toch maar ga houden, aangezien hij nu in de garage staat voor een nieuwe koppelingskabel of drukgroep. ;(
pi_123331314
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:23 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik zat te kijken voor een nieuwere 206.
Alleen denk ik dat ik de mijne toch maar ga houden, aangezien hij nu in de garage staat voor een nieuwe koppelingskabel of drukgroep. ;(
Duur? ;(
  maandag 25 februari 2013 @ 17:28:24 #264
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123331522
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:23 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Duur? ;(
Koppelingskabel +- 100 euro.
Drukgroep (wordt dan koppelingsset), 300-400 euro (gok ik).
Morgenochtend wordt 'ie nagekeken.
pi_123332482
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:41 schreef sararaats het volgende:
Ik rijd sinds januari 2004 en heb al twee auto's "versleten"

Ik heb nu een Renault Clio (niet de allernieuwste maar toch redelijk jong)
Wat voor Clio heb je?

Vandaag 110km gereden met de mijne, heerlijk! Muziekje en verwarming aan :P
It was a business doing pleasure with you.
pi_123338057
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:28 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Koppelingskabel +- 100 euro.
Drukgroep (wordt dan koppelingsset), 300-400 euro (gok ik).
Morgenochtend wordt 'ie nagekeken.
En verkopen na reparatie is ook niet echt interessant dan?
  maandag 25 februari 2013 @ 19:50:59 #267
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_123338384
Even een Audi Q7 3.0 TDI automaat van Houten naar Hengelo gereden. Reedt prima. Vond de S stand wel ontzettend zenuwachtig.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_123338625
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef Fiorano het volgende:
Even een Audi Q7 3.0 TDI automaat van Houten naar Hengelo gereden. Reedt prima. Vond de S stand wel ontzettend zenuwachtig.
Is die 3.0 niet net een beetje te krap bemeten voor zo'n kolos als de Q7?
  maandag 25 februari 2013 @ 19:57:07 #269
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_123338814
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Is die 3.0 niet net een beetje te krap bemeten voor zo'n kolos als de Q7?
Neuh ging best lekker, 239 PK 0-100 8.9 sec.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_123339444
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Neuh ging best lekker, 239 PK 0-100 8.9 sec.
Valt nog mee inderdaad.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:06:55 #271
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_123339578
Net als de X5 met 3 liter diesel en 520Nm :9

Trek mensen eruit met auto op de trailer erachter >:)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_123339634
Je hebt natuurlijk bakken koppel inderdaad met zo'n diesel.
pi_123339864
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef Fiorano het volgende:
Even een Audi Q7 3.0 TDI automaat van Houten naar Hengelo gereden. Reedt prima. Vond de S stand wel ontzettend zenuwachtig.
De s stand is ook erg zenuwachtig. Eigenlijk alleen voor tussensprintjes en voor optrekken imo. Niet voor constant rijden.
Ik word gek van die pokke sneeuw. Gisteren tot mijn enkels in de sneeuw en vandaag sneeuwt het ook de hele dag.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:14:46 #274
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_123340237
Limburg? Nergens last meer van hier in het zuidwesten des lands.

Morgen weer een mooi stukje aan de verkeerde kant van de weg rijden. Gelukkig belooft het droog te gaan blijven.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 25 februari 2013 @ 22:44:12 #275
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123349364
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:46 schreef Actaeon het volgende:

[..]

En verkopen na reparatie is ook niet echt interessant dan?
Ik denk dat ik er 1000-1500 inruil voor terug krijg, dan is het investeren van 300-400 euro (uitgaande van het druklager) niet echt interessant. Kan ik beter nog een jaar blijven doorrijden.
pi_123349498
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er 1000-1500 inruil voor terug krijg, dan is het investeren van 300-400 euro (uitgaande van het druklager) niet echt interessant. Kan ik beter nog een jaar blijven doorrijden.
Goed punt. Maar je wilde sowieso Peugeot 206 blijven rijden?
  maandag 25 februari 2013 @ 23:16:46 #277
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123350937
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Goed punt. Maar je wilde sowieso Peugeot 206 blijven rijden?
Ja, of iets vergelijkbaars qua grootte/gewicht. Maar dat is er niet zoveel.
pi_123351740
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, of iets vergelijkbaars qua grootte/gewicht. Maar dat is er niet zoveel.
Een VW Polo, een Alfa 147, een Mercedes B klasse, een Citroën C3 en vast nog wel wat dingen? :P
Zoveel auto's in die klasse.
  maandag 25 februari 2013 @ 23:39:41 #279
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123351856
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Een VW Polo, een Alfa 147, een Mercedes B klasse, een Citroën C3 en vast nog wel wat dingen? :P
Zoveel auto's in die klasse.
Ja, maar ook betaalbaar... :P
pi_123353166
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, maar ook betaalbaar... :P
Hmm ja oke...wat is/was je budget dan? :P
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:49:48 #281
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123354507
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:10 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Hmm ja oke...wat is/was je budget dan? :P
4k-5k. :+
pi_123357800
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

4k-5k. :+
Excl. inruil? :P Dan kan zo'n Alfa 147, Citroën C3 prima! Misschien een C4 ook wel.
pi_123358162
206+ is met dat geld zeker niet mogelijk he?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_123359210
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan het NIET laten sprintjes te trekken bij zo ongeveer elk stoplicht waar ik vooraan sta :@ het gaat gewoon bijna automatisch, en het is zo ontzettend leuk omdat ik tot nu toe nog iedereen er uit trek O-) en iedereen doet ook gewoon mee! Zo leuk :P
Heb mijn rijbewijs net 2 maanden, hopelijk leer ik het snel af, anders word het regelmatig koppelingsplaten vervangen enz denk ik ;(

Zelfs vandaag deed ik het, terwijl er wel gestrooid was overigens, stond er een jeep naast me die dacht wel even mij er uit te trekken omdat hij zwaarder was, nou mooi niet dus! :@
jij hebt nog de standaard 156pk, wacht maar tot je (ooit) een TD04 eronder hangt met een leuke T7 Bin, dan wordt het echt pas lachen,
life happens while you're pusing the throttle.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:27:07 #285
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_123359215
Ongelooflijk hoeveel rommel een mens in een jaar tijd in zijn auto verzamelt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_123360664
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er 1000-1500 inruil voor terug krijg, dan is het investeren van 300-400 euro (uitgaande van het druklager) niet echt interessant. Kan ik beter nog een jaar blijven doorrijden.
mijn vader kreeg nog dik 3000 voor zijn 206, maar die kwam dan ook uit 2006.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_123364059
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:24 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mijn vader kreeg nog dik 3000 voor zijn 206, maar die kwam dan ook uit 2006.
2000 voor eentje uit 2001 hier, waarvan die zelfs twee verschillende voorstoelen had.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:24:48 #288
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123370801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Excl. inruil? :P Dan kan zo'n Alfa 147, Citroën C3 prima! Misschien een C4 ook wel.
Incl inruil. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
206+ is met dat geld zeker niet mogelijk he?
Helaas niet. ;(

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

2000 voor eentje uit 2001 hier, waarvan die zelfs twee verschillende voorstoelen had.
Particulier of inruil?
Ligt natuurlijk ook altijd aan wat je terug koopt als je hem inruilt.
pi_123370828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Incl inruil. :)

[..]

Helaas niet. ;(

[..]

Particulier of inruil?
Ligt natuurlijk ook altijd aan wat je terug koopt als je hem inruilt.
Zelfs dan kunnen bovengenoemde auto's nog best :)
pi_123377975
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Incl inruil. :)

[..]

Helaas niet. ;(

[..]

Particulier of inruil?
Ligt natuurlijk ook altijd aan wat je terug koopt als je hem inruilt.
Inruil voor een Micra uit 2003, twv ±5000. Maar kilometerstand speelt ook mee denk ik, was nog geen 100k.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:11:42 #291
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123378062
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Inruil voor een Micra uit 2003, twv ±5000. Maar kilometerstand speelt ook mee denk ik, was nog geen 100k.
Dat denk ik ook inderdaad. :P
Heb nog steeds niks gehoord, morgenochtend maar eens bellen. :(
pi_123378559
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:11 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat denk ik ook inderdaad. :P
Heb nog steeds niks gehoord, morgenochtend maar eens bellen. :(
Ga jij altijd naar de Peugeot dealer eigenlijk voor onderhoud?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:24:27 #293
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123378635
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ga jij altijd naar de Peugeot dealer eigenlijk voor onderhoud?
Nee, nooit.
Hij staat nu in een universele garage, alleen die zat op zich 'vol' in de agenda, dus die zou hem doen wanneer hij tijd had. Hij zou hem vanochtend op de brug zetten, maar tot op heden niks gehoord.
Vind ik dan altijd een beetje jammer, laat dan even weten dat het niet gelukt is vandaag... Als dat het geval is. :P
pi_123379358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
206+ is met dat geld zeker niet mogelijk he?
Smerig rotding.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_123379513
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Nee, nooit.
Hij staat nu in een universele garage, alleen die zat op zich 'vol' in de agenda, dus die zou hem doen wanneer hij tijd had. Hij zou hem vanochtend op de brug zetten, maar tot op heden niks gehoord.
Vind ik dan altijd een beetje jammer, laat dan even weten dat het niet gelukt is vandaag... Als dat het geval is. :P
Ja dat soort dingen zijn altijd wel fijn, gewoon even wat communicatie zodat jij ook weet waar je aan toe bent. Helaas gebeurt dat niet altijd :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Smerig rotding.
??
pi_123379627
206+ is een dieptepunt qua design. Wat een treurige auto. Zo'n uitstraling van 'kill me'.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_123379718
Ik vind het juist een leuke update anders :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_123379830
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
206+ is een dieptepunt qua design. Wat een treurige auto. Zo'n uitstraling van 'kill me'.
Ik ben sowieso niet zo'n Peugeot fan (vind alleen de 607 nog wel iets hebben en nu de 508 Berline). Die 206+ mist wel wat dynamiek die in het design van de gewone 206 wel zit.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 23:43:39 #299
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_123393121
Het is ook geen 206+, maar 206,5. :Y
  dinsdag 26 februari 2013 @ 23:46:03 #300
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123393238
Nou, stok oude stock waar ze maar een nieuwe bumper en achterlichten op hebben gezet omdat het niet verkocht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')