Het is voornamelijk leuk omdat echt IEDEREEN mee doetquote:Op maandag 25 februari 2013 00:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon..niet..doen? Persoonlijk vind ik het ook altijd een beetje laten we zeggen raar overkomen. Mensen die echt bij elk stoplicht zo weg willen komen.
Ik weet niet waar jij allemaal rijdt maar volgens mij valt dat best mee? En doet iedereen ook wel ècht mee?Of laten ze je gewoon maar wegstuiven omdat jij zonodig moetquote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is voornamelijk leuk omdat echt IEDEREEN mee doet
Ik heb bij m'n huidig toeteke de kleur mogen kiezenquote:Op maandag 25 februari 2013 09:45 schreef JDude het volgende:
Fijne wagentjes zijn dat. Mijn eerste ootoo was ook een Clio.
Normaal doe ik het ook niet maar als ik in mijn moeders Micra rij dan kan ik het niet laten dat ding gaat idioot snel naar de 50quote:Op maandag 25 februari 2013 08:31 schreef FalleNk810i het volgende:
Stoplichtsprintjes, hoe pauper wil je het hebben
Al staat er iemand in een Micra stoer te doen, ik ga niet eens op dat soort volk in.
Ik zat te kijken voor een nieuwere 206.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt qua andere auto?
Duur?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zat te kijken voor een nieuwere 206.
Alleen denk ik dat ik de mijne toch maar ga houden, aangezien hij nu in de garage staat voor een nieuwe koppelingskabel of drukgroep.
Koppelingskabel +- 100 euro.quote:
Wat voor Clio heb je?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:41 schreef sararaats het volgende:
Ik rijd sinds januari 2004 en heb al twee auto's "versleten"
Ik heb nu een Renault Clio (niet de allernieuwste maar toch redelijk jong)
En verkopen na reparatie is ook niet echt interessant dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Koppelingskabel +- 100 euro.
Drukgroep (wordt dan koppelingsset), 300-400 euro (gok ik).
Morgenochtend wordt 'ie nagekeken.
Is die 3.0 niet net een beetje te krap bemeten voor zo'n kolos als de Q7?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef Fiorano het volgende:
Even een Audi Q7 3.0 TDI automaat van Houten naar Hengelo gereden. Reedt prima. Vond de S stand wel ontzettend zenuwachtig.
Neuh ging best lekker, 239 PK 0-100 8.9 sec.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is die 3.0 niet net een beetje te krap bemeten voor zo'n kolos als de Q7?
Valt nog mee inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Neuh ging best lekker, 239 PK 0-100 8.9 sec.
De s stand is ook erg zenuwachtig. Eigenlijk alleen voor tussensprintjes en voor optrekken imo. Niet voor constant rijden.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef Fiorano het volgende:
Even een Audi Q7 3.0 TDI automaat van Houten naar Hengelo gereden. Reedt prima. Vond de S stand wel ontzettend zenuwachtig.
Ik denk dat ik er 1000-1500 inruil voor terug krijg, dan is het investeren van 300-400 euro (uitgaande van het druklager) niet echt interessant. Kan ik beter nog een jaar blijven doorrijden.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En verkopen na reparatie is ook niet echt interessant dan?
Goed punt. Maar je wilde sowieso Peugeot 206 blijven rijden?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er 1000-1500 inruil voor terug krijg, dan is het investeren van 300-400 euro (uitgaande van het druklager) niet echt interessant. Kan ik beter nog een jaar blijven doorrijden.
Ja, of iets vergelijkbaars qua grootte/gewicht. Maar dat is er niet zoveel.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed punt. Maar je wilde sowieso Peugeot 206 blijven rijden?
Een VW Polo, een Alfa 147, een Mercedes B klasse, een Citroën C3 en vast nog wel wat dingen?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, of iets vergelijkbaars qua grootte/gewicht. Maar dat is er niet zoveel.
Ja, maar ook betaalbaar...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een VW Polo, een Alfa 147, een Mercedes B klasse, een Citroën C3 en vast nog wel wat dingen?
Zoveel auto's in die klasse.
4k-5k.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ja oke...wat is/was je budget dan?
jij hebt nog de standaard 156pk, wacht maar tot je (ooit) een TD04 eronder hangt met een leuke T7 Bin, dan wordt het echt pas lachen,quote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan het NIET laten sprintjes te trekken bij zo ongeveer elk stoplicht waar ik vooraan sta het gaat gewoon bijna automatisch, en het is zo ontzettend leuk omdat ik tot nu toe nog iedereen er uit trek en iedereen doet ook gewoon mee! Zo leuk
Heb mijn rijbewijs net 2 maanden, hopelijk leer ik het snel af, anders word het regelmatig koppelingsplaten vervangen enz denk ik
Zelfs vandaag deed ik het, terwijl er wel gestrooid was overigens, stond er een jeep naast me die dacht wel even mij er uit te trekken omdat hij zwaarder was, nou mooi niet dus!
mijn vader kreeg nog dik 3000 voor zijn 206, maar die kwam dan ook uit 2006.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er 1000-1500 inruil voor terug krijg, dan is het investeren van 300-400 euro (uitgaande van het druklager) niet echt interessant. Kan ik beter nog een jaar blijven doorrijden.
2000 voor eentje uit 2001 hier, waarvan die zelfs twee verschillende voorstoelen had.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mijn vader kreeg nog dik 3000 voor zijn 206, maar die kwam dan ook uit 2006.
Incl inruil.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Excl. inruil? Dan kan zo'n Alfa 147, Citroën C3 prima! Misschien een C4 ook wel.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
206+ is met dat geld zeker niet mogelijk he?
Particulier of inruil?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
2000 voor eentje uit 2001 hier, waarvan die zelfs twee verschillende voorstoelen had.
Zelfs dan kunnen bovengenoemde auto's nog bestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Incl inruil.
[..]
Helaas niet.
[..]
Particulier of inruil?
Ligt natuurlijk ook altijd aan wat je terug koopt als je hem inruilt.
Inruil voor een Micra uit 2003, twv ±5000. Maar kilometerstand speelt ook mee denk ik, was nog geen 100k.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Incl inruil.
[..]
Helaas niet.
[..]
Particulier of inruil?
Ligt natuurlijk ook altijd aan wat je terug koopt als je hem inruilt.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Inruil voor een Micra uit 2003, twv ±5000. Maar kilometerstand speelt ook mee denk ik, was nog geen 100k.
Ga jij altijd naar de Peugeot dealer eigenlijk voor onderhoud?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad.
Heb nog steeds niks gehoord, morgenochtend maar eens bellen.
Nee, nooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ga jij altijd naar de Peugeot dealer eigenlijk voor onderhoud?
Smerig rotding.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
206+ is met dat geld zeker niet mogelijk he?
Ja dat soort dingen zijn altijd wel fijn, gewoon even wat communicatie zodat jij ook weet waar je aan toe bent. Helaas gebeurt dat niet altijdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Hij staat nu in een universele garage, alleen die zat op zich 'vol' in de agenda, dus die zou hem doen wanneer hij tijd had. Hij zou hem vanochtend op de brug zetten, maar tot op heden niks gehoord.
Vind ik dan altijd een beetje jammer, laat dan even weten dat het niet gelukt is vandaag... Als dat het geval is.
??quote:
Ik ben sowieso niet zo'n Peugeot fan (vind alleen de 607 nog wel iets hebben en nu de 508 Berline). Die 206+ mist wel wat dynamiek die in het design van de gewone 206 wel zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
206+ is een dieptepunt qua design. Wat een treurige auto. Zo'n uitstraling van 'kill me'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |