quote:Ruilen
Een Mitsubishi Evo V of VI. Dit is mijn droom auto, maar ik zal hem door omstandigheden nooit kunnen betalen. Wat ik in ruil aanbied is iets zeer zeldzaams:
Echte vriendschap voor het leven. Wat ik dus zoek is iets wat je met geld kunt kopen.Wat ik aanbied is iets wat niet te betalen is.
quote:Toetsen van qwerty toetsenbord gezocht
Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord. De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen. De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen. Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.
Niet zo moeilijk hoor. Naar marktplaats. Zoeken in titel en beschrijving aanvinken en invullen: aanvallen poetsen handelquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:16 schreef Re.active het volgende:
linkje naar het bestek?
Dat hoeft op zich geen meuk te zijn namelijk
Geen rijbewijs, maar wel ervaring in de chauffeursbranche?quote:
Ongeldig verklaard? Ingevorderd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, maar wel ervaring in de chauffeursbranche?
Gokje: hij heeft alles aangevinkt, maar heeft totaal geen werkervaring?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, maar wel ervaring in de chauffeursbranche?
Bij deze:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef frumslegnulk het volgende:
Geen linkjes maar screenshots plies, advertenties verdwijnen en dan is dit topic later niet leuk meer om terug te lezen
Ja ik wilde hem een mail sturen dat hij zo'n baas is. Heb het niet gedaan...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef LookAtMe het volgende:
Dat die kijk maarrrrr kerel nog steeds actief is
Ik wil eigenlijk een keer wat bij hem kopen, vraag me af hoe hij in het echt is.
Dit zijn echt typisch van die mensen die bergen met rotzooi hebben staan/liggen en alles maar op marktplaats gooien in plaats van de hele handel maar naar het grofvuil te brengen. Het is geen klote meer waard, en absoluut niemand is er naar op zoekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Z'n zaakjes lopen goed genoeg denk ik, anders was 'ie al gestopt
Post maar screenshots. Zou leuk zijn als we een reactie uitkunnen lokken door over de prijs te onderhandelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dit ook voor mensen op Marktplaats die absurde prijzen vragen?
Ik ben geen expert met dat soort dingen maar als het van 2001 is kan het nooit zoveel waard zijnquote:
Is het ook niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen expert met dat soort dingen maar als het van 2001 is kan het nooit zoveel waard zijn
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh, ik heb nog een leuke:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh, ik heb nog een leuke:
[ afbeelding ]
Ik denk zelf 1200 voor alle 4 bij elkaar. Dan heeft hij nog steeds 460 euro winst, aangezien de kaarten 185 per stuk zijn.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan ophalen en 4800 euro cash afleveren in een koffertje zeker, gangster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |