Dit zijn echt typisch van die mensen die bergen met rotzooi hebben staan/liggen en alles maar op marktplaats gooien in plaats van de hele handel maar naar het grofvuil te brengen. Het is geen klote meer waard, en absoluut niemand is er naar op zoekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Z'n zaakjes lopen goed genoeg denk ik, anders was 'ie al gestopt
Post maar screenshots. Zou leuk zijn als we een reactie uitkunnen lokken door over de prijs te onderhandelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dit ook voor mensen op Marktplaats die absurde prijzen vragen?
Ik ben geen expert met dat soort dingen maar als het van 2001 is kan het nooit zoveel waard zijnquote:
Is het ook niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen expert met dat soort dingen maar als het van 2001 is kan het nooit zoveel waard zijn
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh, ik heb nog een leuke:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh, ik heb nog een leuke:
[ afbeelding ]
Ik denk zelf 1200 voor alle 4 bij elkaar. Dan heeft hij nog steeds 460 euro winst, aangezien de kaarten 185 per stuk zijn.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan ophalen en 4800 euro cash afleveren in een koffertje zeker, gangster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |