quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef gnaeus het volgende:
Maar als je het nu eens objectief bekijkt he, de mishandeling stelt eigenlijk niet zoveel voor. Waarom is er nu zo'n ophef over iets wat elk weekend meerdere keren gebeurt ?
Het is meer een logisch gevolg van de ontwikkeling van de techniek.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:28 schreef yvonne het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130123_00443112
Heksenjacht.
Alleen de doortrappert zou je tot poging doodslag kunnen veroordelen. Maar als het zijn eerste (gewelds)delict is, en aangezien er geen wapens zijn gebruikt zal hij nooit de maximale straf krijgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Op het hoofd, meerdere malen.
Poging tot doodslag of zware mishandeling.
Wat heeft het slachtoffer er aan over gehouden dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
8 jaar voor zware mishandeling, en ik denk dat we dit wel onder zware mishandeling kunnen plaatsen
Ik kan geen leugen ontdekken in dat stukje hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, meer dat het belgische nieuws er liever een NL BE kwestie van maakt
[..]
Welk ijshockey dan? Er is nergens ijshockey bezig nl.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit op de bank en ik kijk ijshockey
Dat is de vraag inderdaad..quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat heeft het slachtoffer er aan over gehouden dan?
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik kan geen leugen ontdekken in dat stukje hoor.
voor het bewust schoppen tegen het hoofd, misschien maar ik wil niet weten in wat voor maatschappij we gaan leven als je voor elk vechtpartijtje straks 8 jaar moet gaan zittenquote:
Eerlijk is eerlijk, door die titel zal het artikel heel wat hits opleveren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, meer dat het belgische nieuws er liever een NL BE kwestie van maakt
[..]
Eindelijk een goeie vraag van je. Helaas maakt die smilie ervoor alsof je het leuk vind dat ie er wat aan overgehouden heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
voor slechsts 50 dollar heb je NHL gamecenter vanwege de lockoutquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welk ijshockey dan? Er is nergens ijshockey bezig nl.
Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:33 schreef Re het volgende:
[..]
voor het bewust schoppen tegen het hoofd, misschien maar ik wil niet weten in wat voor maatschappij we gaan leven als je voor elk vechtpartijtje straks 8 jaar moet gaan zitten
ja, dat is wat er gebeurde. nee dat zeggen mensen hier uit frustratie volgens mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:33 schreef Re het volgende:
[..]
voor het bewust schoppen tegen het hoofd, misschien maar ik wil niet weten in wat voor maatschappij we gaan leven als je voor elk vechtpartijtje straks 8 jaar moet gaan zitten
Wat is daar leuk aan ? Jij hebt vroeger geen gekke dingen gedaan ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk als zo'n gast wil gaan solliciteren later
en waar baseer je die aanname op?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:26 schreef De_Guidance het volgende:
Ik begin te vermoeden dat er drugs in het spel waren.
Wat overigens niet als verzachtende omstandigheid geldt.
Gelukkig begint het binnenkort weer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor slechsts 50 dollar heb je NHL gamecenter vanwege de lockout
kun je in HD wedstrijden terugkijken die je gemist hebt omdat je lag te maffen en daarna moest werken
koopje
/offtopic
Hoe bedoel je? Iemand bewusteloos trappen noem ik wel zware mishandelingquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |