dat heb ik nooit. Volgens mij kan ik gevoelens goed blokkeren. Laat ze pas toe als t wederzijds is. De enige keer dat ík daarmee op mn bek ben gegaan is toen het wederzijds was en later niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik dus ook. Wat trouwens ook best vaak gebeurt (maar waar je nooit iemand over hoort) is dat je zelf wel gek op iemand bent maar dat dat niet wederzijds is.
En toch kom je dit (ook in het dagelijks leven) op datingsites best veel tegen. Mensen lopen nou eenmaal liever niet te koop met wat "mindere" aspecten. Ik bedenk me in zulke situaties altijd hoe erg ik het nou eigenlijk écht vind. Vrouwen liegen vaak over de kilo's, mannen weer over (lichaams)lengte.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:11 schreef Zelus het volgende:
[..]
vertrouwen is een belangrijk iets, iemand die zich "mooier" maakt dan zij in werkelijkheid is, is voor mij al bijna exit! Waarom? Omdat ik mij dan ga afvragen welke verassingen zij nog meer in petto heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:25 schreef Ctg het volgende:
Ik zit nu sinds een paar dagen op paiq en ik vroeg me af wat jullie nou sturen naar zo'n foto bewonderaar(ster)? Ik heb dus een foto bewonderaarster maar ik heb gewoon geen flauw idee wat ik zou moet sturen behalve:
"hey leuk dat je nat word van me foto.. dat effect heb ik nou eenmaal. Goh ik zie dat jij er net iets bovengemiddeld eruit ziet! K(L)etsen?"
Oke dat was nu even overdreven maar ik heb echt even geen inspiratie
De geacceptterde oneliner die ik gisteren heb gestuurd naar een fotobewonderaarster, was iets in deze trantquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:25 schreef Ctg het volgende:
Ik zit nu sinds een paar dagen op paiq en ik vroeg me af wat jullie nou sturen naar zo'n foto bewonderaar(ster)? Ik heb dus een foto bewonderaarster maar ik heb gewoon geen flauw idee wat ik zou moet sturen behalve:
"hey leuk dat je nat word van me foto.. dat effect heb ik nou eenmaal. Goh ik zie dat jij er net iets bovengemiddeld eruit ziet! K(L)etsen?"
Oke dat was nu even overdreven maar ik heb echt even geen inspiratie
quote:Betrapt bij het bewonderen van mijn foto's. Jij ziet er ook leuk uit op jouw foto, dus zin om eens te kletsen?
Liegen over je lengte? Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch kom je dit (ook in het dagelijks leven) op datingsites best veel tegen. Mensen lopen nou eenmaal liever niet te koop met wat "mindere" aspecten. Ik bedenk me in zulke situaties altijd hoe erg ik het nou eigenlijk écht vind. Vrouwen liegen vaak over de kilo's, mannen weer over (lichaams)lengte.
En zo ook bij andere zaken. Als je iemand echt leuk vindt maakt het gewoon niks uit, hoe hard mensen hier ook roepen dat ze zo oppervlakkig zijn. Als ik voor mezelf kijk wat afknappers waren op uiterlijk gebied; weinig haar, beetje ielig, niet zo lang. En dan naar dates die ik echt leuk vond dan heb ik het meest gehad met een date die even lang was en fikse inhammen hadEn scharrelde ik me een slag in de rondte met een ielige man. Zegt dus niks.
Dit? No way. Taalfouten, ordinair, slechte humor.quote:
Eens met deze postquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat erg dan?
Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad terwijl ik volgens mij best leuk ben. Kom gewoon nooit iemand tegen met wie het echt klikt.
Goed goed, bij de taalfouten gaat het wel mis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit? No way. Taalfouten, ordinair, slechte humor.Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat serieus leuk vindt.
Dat is mannelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Viking84 het volgende:
misschien is er wel iets mis met jou, dat jij de behoefte voelt overal je leuter in te steken
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg echt een beetje het gevoel dat je leukheid wordt afgemeten aan het aantal relaties dat je hebt gehad
, want er moet wel iets mis met je zijn als je nog nooit een relatie hebt gehad. Nee misschien is er wel iets mis met jou, dat jij de behoefte voelt overal je leuter in te steken
Joh, die had het gewoon druk. Ik zeg meestal Hoi + naam, niks vreemds aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Woow woow het regent ineens speeddate verzoeken op Paiq![]()
En dan zeg ik "Hoi" wat denk je?
Bam, geannuleerd
Nee. Da's niet waar. Want ik ben hartstikke leuk en ik heb nog nooit een relatie gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg echt een beetje het gevoel dat je leukheid wordt afgemeten aan het aantal relaties dat je hebt gehad
is voor andere mensen een heel makkelijk punt om zichzelf beter over te voelen tov van iemand die voor wat dan reden ook minder ervaring heeft. Kunst is om je er niks van aan te trekken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Viking84 het volgende:
, want er moet wel iets mis met je zijn als je nog nooit een relatie hebt gehad. Nee misschien is er wel iets mis met jou, dat jij de behoefte voelt overal je leuter in te steken
das yuki haar ventquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Woow woow het regent ineens speeddate verzoeken op Paiq![]()
En dan zeg ik "Hoi" wat denk je?
Bam, geannuleerd
Oke kijk, dat is een leuk voorbeeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
De geacceptterde oneliner die ik gisteren heb gestuurd naar een fotobewonderaarster, was iets in deze trant
quote:
Het is niet erg, begrijp me niet verkeerd. Ik denk alleen dat het gemiddelde verwachtingspatroon anders ligt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat erg dan?
Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad terwijl ik volgens mij best leuk ben. Kom gewoon nooit iemand tegen met wie het echt klikt.
Homewreckerquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Psies, van met getrouwde vrouwen aanklooien leer je ook best veel
Ook je goed recht. Maar ik ben benieuwd waar je dan bang voor bent/ aan ergert als je een meisje treft met weinig tot geen ervaring?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Dizorn het volgende:
Sommige dingen kom je pas achter als je een keer echt een relatie hebt. Dat is een feit. En daarom is het (voor mij) een pré als iemand al wat ervaring heeft.
Poepoe
Prima ontopic hoor. Maar zelfde idee als met iemand daten die wel/niet ooit tegenslagen heeft meegemaakt. Het is niet zo dat ik me erger dat iemand geen ervaring heeft.. maar het maakt bepaalde dingen gewoon makkelijker. Iets met problemen aan zien komen, weten hoe je ermee om moet gaan, etc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ook je goed recht. Maar ik ben benieuwd waar je dan bang voor bent/ aan ergert als je een meisje treft met weinig tot geen ervaring?
Of gaan we nu alweer te offtopic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Murdera het volgende:
Ik lig nog steeds dubbel.
"ik heb het idee dat jij mijn tekening niet zo mooi vind, dus je mag niet op mijn verjaardagspartijtje komen"
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Prima ontopic hoor. Maar zelfde idee als met iemand daten die wel/niet ooit tegenslagen heeft meegemaakt. Het is niet zo dat ik me erger dat iemand geen ervaring heeft.. maar het maakt bepaalde dingen gewoon makkelijker. Iets met problemen aan zien komen, weten hoe je ermee om moet gaan, etc.Ik kan me hier wel bij aansluiten. Het is geen no go voor mij, ben het wel eens tegen gekomen bij het daten maar echt ideaal vond ik het gewoon niet. Liever iemand die in ieder geval al eens wat relatiefases heeft doorlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kvind dat altijd van die vervelende dingen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel bij aansluiten. Het is geen no go voor mij, ben het wel eens tegen gekomen bij het daten maar echt ideaal vond ik het gewoon niet. Liever iemand die in ieder geval al eens wat relatiefases heeft doorlopen.
Ik lees ''overmatig'' nu gewoon lekker niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind overmatig selectief lezen wel een afknapper, trouwens.
Omdat je hem anders zaken moet leren? Zelf initiatief moet nemen? Zeker weet dat hij ervaring heeft met samenwonen(!)?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel bij aansluiten. Het is geen no go voor mij, ben het wel eens tegen gekomen bij het daten maar echt ideaal vond ik het gewoon niet. Liever iemand die in ieder geval al eens wat relatiefases heeft doorlopen.
Dat dus. Je kunt je immers ook afvragen wat relatie-ervaring waard is als iemand tig relaties heeft gehad maar het nooit langer dan een maand heeft volgehouden in een relatiequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Linguine het volgende:
Relatie-ervaring zou mij dan weer minder interesseren, denk dat dat weinig over iemands persoonlijkheid zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik de tekst uit mijn spoiler ook even toevoegen aan mijn profiel op RP![]()
.
Misschien dat iemand een klein beetje gesloten is... Niet zo goed meisjes durft te vragen voor een date... Ehh.... Niet zoveel dames tegenkomt in zijn leven door zijn levensstijl?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Linguine het volgende:
Relatie-ervaring zou mij dan weer minder interesseren, denk dat dat weinig over iemands persoonlijkheid zegt.
Ik zou het geen relatie noemen als het een maand duurt, wanneer noem je sowieso iets een relatie eigenlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Je kunt je immers ook afvragen wat relatie-ervaring waard is als iemand tig relaties heeft gehad maar het nooit langer dan een maand heeft volgehouden in een relatie.
Wanneer je elkaar om verkering hebt gevraagdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het geen relatie noemen als het een maand duurt, wanneer noem je sowieso iets een relatie eigenlijk?
Ik denk juist dat ik er minder moeite mee zou hebben als ik die ervaringen zelf nog niet had opgedaan. Je zoekt toch iemand met wie het een beetje aansluit op dat gebied. Zodat je inderdaad niet zoveel hoeft uit te leggen omdat de ander het ook wel kent. Dat is voornamelijk de reden voor mij. Ik sluit niets uit maar het is gewoon niet mijn eerste keus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Omdat je anders zaken moet leren? Initiatief moet nemen? Weet hoe hij moet samenwonen(!)?
Gewoon benieuwd hoor...
Op Paiq kan dat gewoon hoor, nog wel korter ook:quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou het geen relatie noemen als het een maand duurt,
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op Paiq kan dat gewoon hoor, nog wel korter ook:
[ afbeelding ]
Kvind dat je onbenullige eisen moet laten varen en niet over moet oordelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ik er minder moeite mee zou hebben als ik die ervaringen zelf nog niet had opgedaan. Je zoekt toch iemand met wie het een beetje aansluit op dat gebied. Zodat je inderdaad niet zoveel hoeft uit te leggen omdat de ander het ook wel kent. Dat is voornamelijk de reden voor mij. Ik sluit niets uit maar het is gewoon niet mijn eerste keus.
Gelukkig maar dat dat niet aan jou is. Sjonge jonge.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind dat je onbenullige eisen moet laten varen en niet over moet oordelen.
Naja ik snap sommige eisen gewoon echt niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat dat niet aan jou is. Sjonge jonge.
Inderdaad, wat een onzin. Sinds wanneer mogen er geen eisen meer gesteld worden? Bovendien maakt ze al duidelijk dat het geen eis, maar een voorkeur is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat dat niet aan jou is. Sjonge jonge.
Ok dan lijk ik het verkeerd te interpreteren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Linguine het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onzin. Sinds wanneer mogen er geen eisen meer gesteld worden? Bovendien maakt ze al duidelijk dat het geen eis, maar een voorkeur is.
Je bent echt een rashuilie. Dat je 't maar even weet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah sorry hoor, als iets weinig over een persoon zegt... Lekker oppervlakkig weer.
relatie-kneusjes moeten elkaar maar opzoeken niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ik er minder moeite mee zou hebben als ik die ervaringen zelf nog niet had opgedaan. Je zoekt toch iemand met wie het een beetje aansluit op dat gebied. Zodat je inderdaad niet zoveel hoeft uit te leggen omdat de ander het ook wel kent. Dat is voornamelijk de reden voor mij. Ik sluit niets uit maar het is gewoon niet mijn eerste keus.
Ja en amen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je bent echt een rashuilie. Dat je 't maar even weet.
Het gaat over een voorkeur. Dat hier mensen keihard butthurt over gaan zitten doen.. typisch fok, zoals ik al zei. Het is toch geen aanval?
Ik kan ook zeggen "Ik hou van meisjes met bruin haar". Dan voelen meisjes met blonde haren zich als het goed is ook niet direct aangevallen en gaan ze ook niet zitten schreeuwen "Hey lullo, ik ben blond en hardstikke leuk hoor!".
Nouquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen "Ik hou van meisjes met bruin haar".
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]Ik zou het niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik de tekst uit mijn spoiler ook even toevoegen aan mijn profiel op RP![]()
.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Flirts kijken wel (kan nu alleen nog via mobiele app gratis), chatten heb ik nooit meegemaakt in ieder gevalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
Flirts kijke en chatten waren toch eerst gratis op Lexa?
Ow zal die app eens installeren danquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Flirts kijken wel (kan nu alleen nog via mobiele app gratis), chatten heb ik nooit meegemaakt in ieder geval
Maar als lesbienne is dat sowieso heel anders vind ik. Veel lastiger om een relatie te beginnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat erg dan?
Om het goed te maken stuur je de volgende keer bij het foto bewonderen de laatste van de stapel een one-liner....om je karma weer te resetten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef Linguine het volgende:
Twee mensen weggeklikt na het zien van de foto's, ik voel me harteloos![]()
Zo stom ik ben veel kieskeuriger via internet, omdat je iemands uitstraling enzo niet kunt zien. Er zitten vast genoeg mensen tussen die ik in het echt heel leuk zou vinden.
Een van de redenen waarom ik het niks vond. Even chatten, niet zo'n leuke foto, klik weg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef Linguine het volgende:
Twee mensen weggeklikt na het zien van de foto's, ik voel me harteloos![]()
Zo stom ik ben veel kieskeuriger via internet, omdat je iemands uitstraling enzo niet kunt zien. Er zitten vast genoeg mensen tussen die ik in het echt heel leuk zou vinden.
ook dat. Minder vissen in de vijver. Ik ben niet bekend met het uitgaansleven wat dat betreft, maar ik begreep gisteren dat lesbische vrouwen nogal kliekjes vormen met elkaar en dat iedereen het wel een keer met elkaar heeft gedaan. Huuquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar als lesbienne is dat sowieso heel anders vind ik. Veel lastiger om een relatie te beginnen.
Daar heb ik me ook altijd al over verbaasd. Dat je om je heen kijkt en overal relaties ziet en dat je dan denk "Ja maar dit KAN helemaal niet!"quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk vind ik het heel verbazingwekkend dat het klikt tussen zoveel mensen, als je ziet hoeveel er eigenlijk bij komt kijken.
Oh, ik ook niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef Faxie het volgende:
Hm ik kan via de Lexa app geen flirts zien hoor
Achermquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet meer
En er wordt al zelden met me geflirt
Ik zit er bijna een dag, en 2 flirts en 50 vieuws. Ik zie al wel waar ze vandaan komt en hoe oud ze is, en weet al wie het is. Oude bekende...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet meer
En er wordt al zelden met me geflirt
Ja, werkt vele malen beter voor mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Acherm
Jij flirt toch gewoon in de kroeg, of wat?
Toen ik op date was met m'n ex die ik via Lexa had leren kennen, kwam zij iemand tegen die haar ook benaderd had maar die ze had toen afgewezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Luxuria het volgende:
Ahhahah ik zie meteen een jongen waar ik in het verleden wel eens contact mee heb gehad
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk ik ga eens op Lexa checken wat daar allemaal zit, maar nu moet ik meteen hele vragenlijsten invullen
En dan kan ik daar zeker helemaal niks mee omdat ik niet betaal![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Luxuria het volgende:
Ahhahah ik zie meteen een jongen waar ik in het verleden wel eens contact mee heb gehad
3 posts in 2 minuten. Dat kon niet in 1 keer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Luxuria het volgende:
Hij zoekt wel allemaal jongens uit mijn omgeving en daar zit me toch een lekker ding bij!!!
Ik vind vooral de omslag tussen post 1 en 2 wel interessantquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 posts in 2 minuten. Dat kon niet in 1 keer?
Nee ik zag die dingen steeds nadat ik al gepost hadquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 posts in 2 minuten. Dat kon niet in 1 keer?
Daar heb je een edit-knop voor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee ik zag die dingen steeds nadat ik al gepost had
Ik had eigenlijk niet veel van Lexa verwacht, maar vind het wel leuk dat die allemaal jongens uit mijn regio selecteertZelfs een paar die er wel interessant uitzien (en een mega lekkerding
).
Kloptquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar heb je een edit-knop voor.
Ligt het aan mij, of selecteren bijna alle datingsites wel op locatie?
Niet mee eens. Al mijn matches wonen in mijn woonplaats of er heel erg in de buurt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Klopt
Geen idee, ik heb alleen nog op Paiq gezeten, die kijkt daar totaal niet naar.
Ghehe, goeie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ook dat. Minder vissen in de vijver. Ik ben niet bekend met het uitgaansleven wat dat betreft, maar ik begreep gisteren dat lesbische vrouwen nogal kliekjes vormen met elkaar en dat iedereen het wel een keer met elkaar heeft gedaan. Huu
Waar snor jij je vrouwen op?
Eigenlijk vind ik het heel verbazingwekkend dat het klikt tussen zoveel mensen, als je ziet hoeveel er eigenlijk bij komt kijken. Op basis van dit topic zou je denken dat een match bijna niet mogelijk is, als je ziet hoeveel eisen we stellen. In de praktijk móeten mensen wel water bij de wijn doen.
Dat ligt maar net aan hoe je je profiel hebt ingevuldquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Klopt
Geen idee, ik heb alleen nog op Paiq gezeten, die kijkt daar totaal niet naar.
En is het gratis?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
Dat foto's beoordelen op PaiqHeerlijk zo'n vleeskeuring
Leuker, minder leuk blablabla
De lol gaat er nog snel genoeg vanaf anders. Het is nogal middelmaat op het moment en uiteindelijk heb je het dan na een foto of tien wel weer gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
Dat foto's beoordelen op PaiqHeerlijk zo'n vleeskeuring
Leuker, minder leuk blablabla
Dit ja. Foto's beoordelen is na 2 rondjes wel weer leuk geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De lol gaat er nog snel genoeg vanaf anders. Het is nogal middelmaat op het moment en uiteindelijk heb je het dan na een foto of tien wel weer gezien.
Sluit ik niet uit. Maar ik ben nog geen fokkers tegengekomen op Paiq bij mijn weten, al is dat weleens voorgevallen bij users binnen deze reeks.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef Luxuria het volgende:
Misschien hebben we hier elkaars foto's ook wel beoordeeld
Ik ga m'n best doen je te zoekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit ja. Foto's beoordelen is na 2 rondjes wel weer leuk geweest.
En als je dan de mazzel hebt dat je een oneliner krijgt van iemand die je "bewonderd" hebt, blijkt het meestal een Sjonnie te zijn
Succesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen je te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |