Inderdaad, wat een onzin. Sinds wanneer mogen er geen eisen meer gesteld worden? Bovendien maakt ze al duidelijk dat het geen eis, maar een voorkeur is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat dat niet aan jou is. Sjonge jonge.
Ok dan lijk ik het verkeerd te interpreteren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Linguine het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onzin. Sinds wanneer mogen er geen eisen meer gesteld worden? Bovendien maakt ze al duidelijk dat het geen eis, maar een voorkeur is.
Je bent echt een rashuilie. Dat je 't maar even weet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah sorry hoor, als iets weinig over een persoon zegt... Lekker oppervlakkig weer.
relatie-kneusjes moeten elkaar maar opzoeken niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ik er minder moeite mee zou hebben als ik die ervaringen zelf nog niet had opgedaan. Je zoekt toch iemand met wie het een beetje aansluit op dat gebied. Zodat je inderdaad niet zoveel hoeft uit te leggen omdat de ander het ook wel kent. Dat is voornamelijk de reden voor mij. Ik sluit niets uit maar het is gewoon niet mijn eerste keus.
Ja en amen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je bent echt een rashuilie. Dat je 't maar even weet.
Het gaat over een voorkeur. Dat hier mensen keihard butthurt over gaan zitten doen.. typisch fok, zoals ik al zei. Het is toch geen aanval?
Ik kan ook zeggen "Ik hou van meisjes met bruin haar". Dan voelen meisjes met blonde haren zich als het goed is ook niet direct aangevallen en gaan ze ook niet zitten schreeuwen "Hey lullo, ik ben blond en hardstikke leuk hoor!".
Nouquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen "Ik hou van meisjes met bruin haar".
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]Ik zou het niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik de tekst uit mijn spoiler ook even toevoegen aan mijn profiel op RP![]()
.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Flirts kijken wel (kan nu alleen nog via mobiele app gratis), chatten heb ik nooit meegemaakt in ieder gevalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
Flirts kijke en chatten waren toch eerst gratis op Lexa?
Ow zal die app eens installeren danquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Flirts kijken wel (kan nu alleen nog via mobiele app gratis), chatten heb ik nooit meegemaakt in ieder geval
Maar als lesbienne is dat sowieso heel anders vind ik. Veel lastiger om een relatie te beginnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat erg dan?
Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad terwijl ik volgens mij best leuk ben. Kom gewoon nooit iemand tegen met wie het echt klikt.
Om het goed te maken stuur je de volgende keer bij het foto bewonderen de laatste van de stapel een one-liner....om je karma weer te resetten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef Linguine het volgende:
Twee mensen weggeklikt na het zien van de foto's, ik voel me harteloos![]()
Zo stom ik ben veel kieskeuriger via internet, omdat je iemands uitstraling enzo niet kunt zien. Er zitten vast genoeg mensen tussen die ik in het echt heel leuk zou vinden.
Een van de redenen waarom ik het niks vond. Even chatten, niet zo'n leuke foto, klik weg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef Linguine het volgende:
Twee mensen weggeklikt na het zien van de foto's, ik voel me harteloos![]()
Zo stom ik ben veel kieskeuriger via internet, omdat je iemands uitstraling enzo niet kunt zien. Er zitten vast genoeg mensen tussen die ik in het echt heel leuk zou vinden.
ook dat. Minder vissen in de vijver. Ik ben niet bekend met het uitgaansleven wat dat betreft, maar ik begreep gisteren dat lesbische vrouwen nogal kliekjes vormen met elkaar en dat iedereen het wel een keer met elkaar heeft gedaan. Huuquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar als lesbienne is dat sowieso heel anders vind ik. Veel lastiger om een relatie te beginnen.
Daar heb ik me ook altijd al over verbaasd. Dat je om je heen kijkt en overal relaties ziet en dat je dan denk "Ja maar dit KAN helemaal niet!"quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk vind ik het heel verbazingwekkend dat het klikt tussen zoveel mensen, als je ziet hoeveel er eigenlijk bij komt kijken.
Oh, ik ook niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef Faxie het volgende:
Hm ik kan via de Lexa app geen flirts zien hoor
Achermquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet meer
En er wordt al zelden met me geflirt
Ik zit er bijna een dag, en 2 flirts en 50 vieuws. Ik zie al wel waar ze vandaan komt en hoe oud ze is, en weet al wie het is. Oude bekende...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet meer
En er wordt al zelden met me geflirt
Ja, werkt vele malen beter voor mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Acherm
Jij flirt toch gewoon in de kroeg, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |