quote:
Het is niet erg, begrijp me niet verkeerd. Ik denk alleen dat het gemiddelde verwachtingspatroon anders ligt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat erg dan?
Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad terwijl ik volgens mij best leuk ben. Kom gewoon nooit iemand tegen met wie het echt klikt.
Homewreckerquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Psies, van met getrouwde vrouwen aanklooien leer je ook best veel
Ook je goed recht. Maar ik ben benieuwd waar je dan bang voor bent/ aan ergert als je een meisje treft met weinig tot geen ervaring?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Dizorn het volgende:
Sommige dingen kom je pas achter als je een keer echt een relatie hebt. Dat is een feit. En daarom is het (voor mij) een pré als iemand al wat ervaring heeft.
Poepoe
Prima ontopic hoor. Maar zelfde idee als met iemand daten die wel/niet ooit tegenslagen heeft meegemaakt. Het is niet zo dat ik me erger dat iemand geen ervaring heeft.. maar het maakt bepaalde dingen gewoon makkelijker. Iets met problemen aan zien komen, weten hoe je ermee om moet gaan, etc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ook je goed recht. Maar ik ben benieuwd waar je dan bang voor bent/ aan ergert als je een meisje treft met weinig tot geen ervaring?
Of gaan we nu alweer te offtopic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Murdera het volgende:
Ik lig nog steeds dubbel.
"ik heb het idee dat jij mijn tekening niet zo mooi vind, dus je mag niet op mijn verjaardagspartijtje komen"
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Prima ontopic hoor. Maar zelfde idee als met iemand daten die wel/niet ooit tegenslagen heeft meegemaakt. Het is niet zo dat ik me erger dat iemand geen ervaring heeft.. maar het maakt bepaalde dingen gewoon makkelijker. Iets met problemen aan zien komen, weten hoe je ermee om moet gaan, etc.Ik kan me hier wel bij aansluiten. Het is geen no go voor mij, ben het wel eens tegen gekomen bij het daten maar echt ideaal vond ik het gewoon niet. Liever iemand die in ieder geval al eens wat relatiefases heeft doorlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kvind dat altijd van die vervelende dingen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel bij aansluiten. Het is geen no go voor mij, ben het wel eens tegen gekomen bij het daten maar echt ideaal vond ik het gewoon niet. Liever iemand die in ieder geval al eens wat relatiefases heeft doorlopen.
Ik lees ''overmatig'' nu gewoon lekker niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind overmatig selectief lezen wel een afknapper, trouwens.
Omdat je hem anders zaken moet leren? Zelf initiatief moet nemen? Zeker weet dat hij ervaring heeft met samenwonen(!)?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel bij aansluiten. Het is geen no go voor mij, ben het wel eens tegen gekomen bij het daten maar echt ideaal vond ik het gewoon niet. Liever iemand die in ieder geval al eens wat relatiefases heeft doorlopen.
Dat dus. Je kunt je immers ook afvragen wat relatie-ervaring waard is als iemand tig relaties heeft gehad maar het nooit langer dan een maand heeft volgehouden in een relatiequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Linguine het volgende:
Relatie-ervaring zou mij dan weer minder interesseren, denk dat dat weinig over iemands persoonlijkheid zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik de tekst uit mijn spoiler ook even toevoegen aan mijn profiel op RP![]()
.
Misschien dat iemand een klein beetje gesloten is... Niet zo goed meisjes durft te vragen voor een date... Ehh.... Niet zoveel dames tegenkomt in zijn leven door zijn levensstijl?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Linguine het volgende:
Relatie-ervaring zou mij dan weer minder interesseren, denk dat dat weinig over iemands persoonlijkheid zegt.
Ik zou het geen relatie noemen als het een maand duurt, wanneer noem je sowieso iets een relatie eigenlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Je kunt je immers ook afvragen wat relatie-ervaring waard is als iemand tig relaties heeft gehad maar het nooit langer dan een maand heeft volgehouden in een relatie.
Wanneer je elkaar om verkering hebt gevraagdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het geen relatie noemen als het een maand duurt, wanneer noem je sowieso iets een relatie eigenlijk?
Ik denk juist dat ik er minder moeite mee zou hebben als ik die ervaringen zelf nog niet had opgedaan. Je zoekt toch iemand met wie het een beetje aansluit op dat gebied. Zodat je inderdaad niet zoveel hoeft uit te leggen omdat de ander het ook wel kent. Dat is voornamelijk de reden voor mij. Ik sluit niets uit maar het is gewoon niet mijn eerste keus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Omdat je anders zaken moet leren? Initiatief moet nemen? Weet hoe hij moet samenwonen(!)?
Gewoon benieuwd hoor...
Op Paiq kan dat gewoon hoor, nog wel korter ook:quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou het geen relatie noemen als het een maand duurt,
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op Paiq kan dat gewoon hoor, nog wel korter ook:
[ afbeelding ]
Kvind dat je onbenullige eisen moet laten varen en niet over moet oordelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ik er minder moeite mee zou hebben als ik die ervaringen zelf nog niet had opgedaan. Je zoekt toch iemand met wie het een beetje aansluit op dat gebied. Zodat je inderdaad niet zoveel hoeft uit te leggen omdat de ander het ook wel kent. Dat is voornamelijk de reden voor mij. Ik sluit niets uit maar het is gewoon niet mijn eerste keus.
Gelukkig maar dat dat niet aan jou is. Sjonge jonge.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind dat je onbenullige eisen moet laten varen en niet over moet oordelen.
Naja ik snap sommige eisen gewoon echt niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat dat niet aan jou is. Sjonge jonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |