Toen ik op date was met m'n ex die ik via Lexa had leren kennen, kwam zij iemand tegen die haar ook benaderd had maar die ze had toen afgewezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Luxuria het volgende:
Ahhahah ik zie meteen een jongen waar ik in het verleden wel eens contact mee heb gehad
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk ik ga eens op Lexa checken wat daar allemaal zit, maar nu moet ik meteen hele vragenlijsten invullen
En dan kan ik daar zeker helemaal niks mee omdat ik niet betaal![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Luxuria het volgende:
Ahhahah ik zie meteen een jongen waar ik in het verleden wel eens contact mee heb gehad
3 posts in 2 minuten. Dat kon niet in 1 keer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Luxuria het volgende:
Hij zoekt wel allemaal jongens uit mijn omgeving en daar zit me toch een lekker ding bij!!!
Ik vind vooral de omslag tussen post 1 en 2 wel interessantquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 posts in 2 minuten. Dat kon niet in 1 keer?
Nee ik zag die dingen steeds nadat ik al gepost hadquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 posts in 2 minuten. Dat kon niet in 1 keer?
Daar heb je een edit-knop voor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee ik zag die dingen steeds nadat ik al gepost had
Ik had eigenlijk niet veel van Lexa verwacht, maar vind het wel leuk dat die allemaal jongens uit mijn regio selecteertZelfs een paar die er wel interessant uitzien (en een mega lekkerding
).
Kloptquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar heb je een edit-knop voor.
Ligt het aan mij, of selecteren bijna alle datingsites wel op locatie?
Niet mee eens. Al mijn matches wonen in mijn woonplaats of er heel erg in de buurt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Klopt
Geen idee, ik heb alleen nog op Paiq gezeten, die kijkt daar totaal niet naar.
Ghehe, goeie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ook dat. Minder vissen in de vijver. Ik ben niet bekend met het uitgaansleven wat dat betreft, maar ik begreep gisteren dat lesbische vrouwen nogal kliekjes vormen met elkaar en dat iedereen het wel een keer met elkaar heeft gedaan. Huu
Waar snor jij je vrouwen op?
Eigenlijk vind ik het heel verbazingwekkend dat het klikt tussen zoveel mensen, als je ziet hoeveel er eigenlijk bij komt kijken. Op basis van dit topic zou je denken dat een match bijna niet mogelijk is, als je ziet hoeveel eisen we stellen. In de praktijk móeten mensen wel water bij de wijn doen.
Dat ligt maar net aan hoe je je profiel hebt ingevuldquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Klopt
Geen idee, ik heb alleen nog op Paiq gezeten, die kijkt daar totaal niet naar.
En is het gratis?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
Dat foto's beoordelen op PaiqHeerlijk zo'n vleeskeuring
Leuker, minder leuk blablabla
De lol gaat er nog snel genoeg vanaf anders. Het is nogal middelmaat op het moment en uiteindelijk heb je het dan na een foto of tien wel weer gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
Dat foto's beoordelen op PaiqHeerlijk zo'n vleeskeuring
Leuker, minder leuk blablabla
Dit ja. Foto's beoordelen is na 2 rondjes wel weer leuk geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De lol gaat er nog snel genoeg vanaf anders. Het is nogal middelmaat op het moment en uiteindelijk heb je het dan na een foto of tien wel weer gezien.
Sluit ik niet uit. Maar ik ben nog geen fokkers tegengekomen op Paiq bij mijn weten, al is dat weleens voorgevallen bij users binnen deze reeks.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef Luxuria het volgende:
Misschien hebben we hier elkaars foto's ook wel beoordeeld
Ik ga m'n best doen je te zoekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit ja. Foto's beoordelen is na 2 rondjes wel weer leuk geweest.
En als je dan de mazzel hebt dat je een oneliner krijgt van iemand die je "bewonderd" hebt, blijkt het meestal een Sjonnie te zijn
Succesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen je te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |