Zitten soms wel chicks bij hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, in dat afvoerputje kom ik niet.
das die dikke zweefteef toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dromenvangertje is al de hele dag bezig om iedereen die het maar wil horen ervan te overtuigen dat ze ABSOLUUT NIET OP DATE MET DIE DIKKE GEO gaat. Wat heb je haar aangedaan man?
Ik ga even zoeken, kijken of ik 'r kan vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, in dat afvoerputje kom ik niet.
Heb je m al? Sommige woorden kom ik soms ook niet uit, die ken ik niet eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:32 schreef Saind het volgende:
Kolere net met 4 man een uur aan de kruiswoordpuzzel in de NRC gezeten
mensen die van zogenaamd spiritueel gezever houdenquote:
Tja, ik neem nicknames niet altijd serieus, contradictisch wel voor mij, maar dat komt omdat ik zelf altijd van die gare hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze heet dromenvangertjeWat denk je zelf?
Nooit stoppen voor we klaar zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je m al? Sommige woorden kom ik soms ook niet uit, die ken ik niet eens.
Ben ik ook niet van maar hypnotherapie is hetzelfde en het heeft me wel geholpenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen die van zogenaamd spiritueel gezever houden
Waar heeft het je bij geholpen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik ook niet van maar hypnotherapie is hetzelfde en het heeft me wel geholpen
zolang je dr zelf in gelooft helpt t jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik ook niet van maar hypnotherapie is hetzelfde en het heeft me wel geholpen
Iedere dag? Staat er alleen 1 op zaterdag toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit stoppen voor we klaar zijn.
Maak hem iedere dag, meestal zijn we met 2 man twintig minuten bezig
Hij was ooit Ajax supporter.quote:
Nee man, de "In het midden"quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedere dag? Staat er alleen 1 op zaterdag toch?
Heb het niet zo op crypto's. Toen ik nog rookte maakte ik die altijd met de receptioniste hier in het rookhok maar mehquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh. Die doe ik niet. Alleen de crypto op zaterdag.
3e inderdaad. Mijn vrouw was er minder blij mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice, eerste of 2e/3e? Je was laatst toch ook al uit met een dame?Zelfde?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3e inderdaad. Mijn vrouw was er minder blij mee.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3e inderdaad. Mijn vrouw was er minder blij mee.
Ga je nou daten met DV of niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn chronische spetterpoep aldus Kapiteintje
?quote:
Ze zit ook in een clip van Tiesto.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil haar daten, zag haar gister bij het zappen bij een of ander slap mtv programma Guy Code. Wat een pretsletje
Ik weet dat je slecht in Nederlands bent maar je bent geen analfabeetquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
[..]
Ze zit ook in een clip van Tiesto.
Ja maar wat een kut reactie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet dat je slecht in Nederlands bent maar je bent geen analfabeet
Allebei dik, dan is zo'n roddel snel gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef mrstylo het volgende:
Maar waar komt het ineens vandaan dan?
Oke, zo dan: Nee ik heb geen date met haar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar wat een kut reactie.
Nee was genoeg hoor. Waarom dat 'jij wel' erachter? Net een kind man.
Mijn vriendin heeft na extensive trainen echt exact dit lijfje gekregen:quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil haar daten, zag haar gister bij het zappen bij een of ander slap mtv programma Guy Code. Wat een pretsletje
Vanaf vandaag 21% korting op alles bij Mediamarkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Saind het volgende:
Laten we hierover ophouden. Ik vond zelfs de discussie over olijfolie interessanter dan dit geneuzel.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Allebei dik, dan is zo'n roddel snel gemaakt.
Normaal leest ze stiekem mee, maar nu is ze wel ineens doodstil. Dat zegt ook iets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, zo dan: Nee ik heb geen date met haar.
Oke.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Saind het volgende:
Laten we hierover ophouden. Ik vond zelfs de discussie over olijfolie interessanter dan dit geneuzel.
Je moeder meenemen naar een voetbaltoernooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ze had die potentie al bij het Groene Haas Toernooi (Donraja en Satecl kunnen getuigen. Happel trouwens ook maar die zal vast wel bijdehand doen.) maar toen was ze nog wat dikkig. Nu is ze echt zo strak als wat.
En morgen stufiquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vanaf vandaag 21% korting op alles bij Mediamarkt.
Jij maakt wat kilometers of niet dan, kolerequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef DonRaja het volgende:
Echt geen fuck zin om naar Den Haag te gaan.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moeder meenemen naar een voetbaltoernooi.
Ik heb geen zin vanavond te zwemmen met autisten. Wat doe je eraan don.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef DonRaja het volgende:
Echt geen fuck zin om naar Den Haag te gaan.
In September mijn auto gehad, nu 20.000 km op de teller.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij maakt wat kilometers of niet dan, kolere
Geen ouders hebben die je steunen en naar je komen kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moeder meenemen naar een voetbaltoernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |