Duits tintje voor dit weekend.quote:
Maak er dan uber Twente vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:55 schreef DonRaja het volgende:
Geen clubs in de... ach whatever. Als VBL / [VBL Slowchat] #1381 Ajax is goeier dan Feyenoord mag blijven staan, dan deze ook.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:55 schreef DonRaja het volgende:
Geen clubs in de... ach whatever. Als VBL / [VBL Slowchat] #1381 Ajax is goeier dan Feyenoord mag blijven staan, dan deze ook.
Fer, Cabral en Castaignos huilend de bus in zien gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:59 schreef Tarado het volgende:
Twente heb ik eigenlijk nog niet zien spelen behalve tegen Ajax, wat is de verwachting?
Leunen compleet op Chadli en Tadic, worden geen kampioen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:59 schreef Tarado het volgende:
Twente heb ik eigenlijk nog niet zien spelen behalve tegen Ajax, wat is de verwachting?
Verwachte vorige keer ook al een overwinning voor Feyenoord maar toen speelden ze ineens de beste wedstrijd van het seizoen. Ik weet het niet dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:59 schreef Tarado het volgende:
We spelen in de kuip nu, sowieso gaan ze niet winnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verwachte vorige keer ook al een overwinning voor Feyenoord maar toen speelden ze ineens de beste wedstrijd van het seizoen. Ik weet het niet dus
Precies, wanneer die twee dalijk weg zijn, valt heel dat "team" uit elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leunen compleet op Chadli en Tadic, worden geen kampioen.
Brama was echt super goed. Passjes strooien en zo. Positioneel goed en kan in een keer versnellen gelijk Afellay. Klasse straalt er vanaf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:59 schreef Tarado het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef Differ het volgende:
[..]
We spelen in de kuip nu, sowieso gaan ze niet winnen.
[..]
Precies, wanneer die twee dalijk weg zijn, valt heel dat "team" uit elkaar.
Bij Feyenoord staat het middenveld ook niet goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brama was echt super goed. Passjes strooien en zo. Positioneel goed en kan in een keer versnellen gelijk Afellay. Klasse straalt er vanaf.
Stond het voor de winterstop wel hoor. Maar jij doelt denk ik op het feit dat er teveel ruimte tussen Immers en Clasie ligt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Feyenoord staat het middenveld ook niet goed
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stond het voor de winterstop wel hoor. Maar jij doelt denk ik op het feit dat er teveel ruimte tussen Immers en Clasie ligt?
Verkeerd staaltje van privatiseren geweest die NSquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NS wil nu stoppen met de FyraWeer een faal van oudhollandsche proporties, ongelofelijk zeg
Ja. We hadden al lang die duitsers moeten toelaten op het nederlandse spoor. Dan zou het goedkoper, beter en stipter zijn dan nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verkeerd staaltje van privatiseren geweest die NS
ah geweldigquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NS wil nu stoppen met de FyraWeer een faal van oudhollandsche proporties, ongelofelijk zeg
Nee, Brands werkt bij het bedrijf dat nu deze Fyra's tegen de dubbele prijs gaat overnemen van de NS.quote:
Ik denk dat als we ze gratis willen weggeven aan Suriname dit nog geweigerd zal worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, Brands werkt bij het bedrijf dat nu deze Fyra's tegen de dubbele prijs gaat overnemen van de NS.
Je bent dan alleen zo beperkt in de eindstations...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. We hadden al lang die duitsers moeten toelaten op het nederlandse spoor. Dan zou het goedkoper, beter en stipter zijn dan nu.
Zullen er eerst weer rails gelegd moeten worden...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat als we ze gratis willen weggeven aan Suriname dit nog geweigerd zal worden.
Hebben ze al een keer eerder gedaan, die zijn inmiddels wel weggerotquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat als we ze gratis willen weggeven aan Suriname dit nog geweigerd zal worden.
Die krijgen ze erbij. Dat hele traject tussen Amsterdam en Breda slopen we er gewoon weer uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zullen er eerst weer rails gelegd moeten worden...
Dromenvangertje is al de hele dag bezig om iedereen die het maar wil horen ervan te overtuigen dat ze ABSOLUUT NIET OP DATE MET DIE DIKKE GEO gaat. Wat heb je haar aangedaan man?quote:
Ik vanochtendquote:
Ik wel.quote:
Ik niks, dat heeft ze haar zelf aangedaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dromenvangertje is al de hele dag bezig om iedereen die het maar wil horen ervan te overtuigen dat ze ABSOLUUT NIET OP DATE MET DIE DIKKE GEO gaat. Wat heb je haar aangedaan man?
Rijden ook nog van die oude gele bussen toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hebben ze al een keer eerder gedaan, die zijn inmiddels wel weggerot
Cut4bieber? Is ze wel het type voor ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik niks, dat heeft ze haar zelf aangedaan
Mijn medeleven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vanochtend.. voelde een beetje alsof ik opeens bij Dr Phill moest aanschuiven terwijl ik van niks wist.
Foto?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dromenvangertje is al de hele dag bezig om iedereen die het maar wil horen ervan te overtuigen dat ze ABSOLUUT NIET OP DATE MET DIE DIKKE GEO gaat. Wat heb je haar aangedaan man?
Die heeft ze allemaal verwijderd, dat labiele mens. Ze houdt van frikadellen iig en dat is te zien.quote:
Niet nodig maar toch bedankt, je komt er snel achter wat voor plek dit is, net zo erg als een basisschool schoolpleinquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn medeleven.
Jammer dat het niet waar is want het leek als roddel van formaat.
Ook in Userfoto;s?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heeft ze allemaal verwijderd, dat labiele mens. Ze houdt van frikadellen iig en dat is te zien.
Die oude Amerikaanse schoolbussen ja, de Nederlandse bussen rijden o.a. op Cuba.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rijden ook nog van die oude gele bussen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |