Ik indirect, was mijn sos en pep.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
oh ja bij die fl freak ben ik wel geweest met littlerabbit
Mwah ik heb er wel leuke vrienden aan over gehouden ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar vindt het gewoon raar.
Maar ben blijkbaar enige hier, die zo erover denk.
Geo en Davy meeten al bijna elke avond bijv.
Hoezo niet? Je post met die mensen op een forum, je hebt het gezellig met elkaar..... (of jij niet natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, rond een wedstrijd van Feyenoord lijkt me wel een keer lachen.
Maar een vrijdagavond ofzo opofferen om met onbekenden een biertje te doen heeft mij nooit zo getrokken.
zijn pa was er ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
oh ja bij die fl freak ben ik wel geweest met littlerabbit
Zoals steven?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Kut tt
[..]
heb ook mensen BETER leren kennen, die ik nu dus negeer op fok
naar jou ben ik wel nieuwsgierig. Maar die gasten hoef ik niet te zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Kut tt
[..]
Mwah ik heb er wel leuke vrienden aan over gehouden ook
Een paar maar hoor
[..]
Hoezo niet? Je post met die mensen op een forum, je hebt het gezellig met elkaar..... (of jij niet natuurlijk) ben jij niet nieuwsgierig naar die mensen
Wij stonden in de hoek te frituren. Wij allemaal hapjes maken, nee moeten we overstappen op oliebollen voor hun poedersuikerquote:
Alleen nieuwsgierig naar jou, de rest boeit niet zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hoezo niet? Je post met die mensen op een forum, je hebt het gezellig met elkaar..... (of jij niet natuurlijk) ben jij niet nieuwsgierig naar die mensen
Bijv. Steven?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een paar maar hoor
Eigenlijk niet echt. Het is wel leuk tijdverdrijf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Kut tt
[..]
Een paar maar hoor
[..]
Steven heb ik maar 1 keer gezienquote:
Ik loop een paar minuten achter dan.quote:
Ik wil wel met jou meeten in je dorp, moet je wel chicks meenemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom ga je meeten met mensen als je nu al weet dat je ze niet mag? Meet dan met de mensen die je wel mag. Dan snap ik ook niet waarom er een gevecht zal komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |