PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
o nicetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-01-2013 om 00:35:39The Orange #MOTM is back. #FUT reageer retweet
Nu hopen op oranje Emenike of oranje Eto'o.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
o nicetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-01-2013 om 00:35:39The Orange #MOTM is back. #FUT reageer retweet
Hopelijk scoort Amrabat er morgen dan 3.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
wat houdt dit in?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Soort IF, maar dan van de MOTM van de Afrika Cup.quote:
En heeeeeeeul kort in packs geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Soort IF, maar dan van de MOTM van de Afrika Cup.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heel logisch ook die algemene rating.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit slaat echt als een pimmel op een drumstel inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel logisch ook die algemene rating.
Ba-Dum-Tssss!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een pimmel op een drumstel inderdaad.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Nou, gelukkig heb ik wel genoten van de bronzen SIFquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel logisch ook die algemene rating.
lijkt me wel een vette speler, zal wel weer ontiegelijk duur wordenquote:
"But I won" krijg ik meestal terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Tegen een 5-2-2-1 Pro League ultra defensive met IF Nong, Tchité en Soumahoro. 1-4 verloren. Ik heb hem gestuurd dat spelers zoals hij de reden zijn dat Fifa een kutspel is.
Echt, zoveel frustratie.Gadver, wat een gore hond. Ik kan het geduld ook niet opbrengen om achterin te gaan rondspelen.
True datquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:23 schreef laucas het volgende:
[..]
"But I won" krijg ik meestal terug
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Junior Cesar heeft meer pace dan Marcelo, dus ik zou voor die gaan denk ik.
Pacehoerquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Junior Cesar heeft meer pace dan Marcelo, dus ik zou voor die gaan denk ik.
Er zijn sowieso weinig Braziliaanse RM's.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:32 schreef Philos het volgende:
[..]![]()
Probeer maar eens een goed functionerend Braziliaans team te maken zonder Hulk op de RM, en zonder snelheid
En hij kost 380k... belachelijk veel. Vandaar dat ik snel uitkwam bij een 5-2-1-2, 5-2-2-1 of een 4-3-2-1 wil je iet of wat de betere Braziliaanse spelers combineren..quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Er zijn sowieso weinig Braziliaanse RM's.
Ik had IF Lucas daar maar die voelt deze editie aan als 1 hoop stront nu hij 4* skill heeft enzooo
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:32 schreef Philos het volgende:
[..]![]()
Probeer maar eens een goed functionerend Braziliaans team te maken zonder Hulk op de RM, en zonder snelheidJe wordt bijna gedwongen pacehoer te worden.
Ik speel nu met een 3-5-2, dus dat is het probleem niet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:39 schreef laucas het volgende:
[..]![]()
Met dat team speel je alsnog met 3 verdedigers, dus dan zul je defensief moeten spelen om daadwerkelijk 5 verdedigers te hebben. Als je liever toeschouwer bent dan speler, dan moet je dat vooral doen.
Maak dan niet zo'n saai en hoerig Braziliaans teamquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:32 schreef Philos het volgende:
[..]![]()
Probeer maar eens een goed functionerend Braziliaans team te maken zonder Hulk op de RM, en zonder snelheidJe wordt bijna gedwongen pacehoer te worden.
En als dat nu lekker speelt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak dan niet zo'n saai en hoerig Braziliaans team
quote:
Probeer Kelvin eens. Speelt heerlijk. Verder heb je nog 2 (zilveren) opties op die positie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:40 schreef Philos het volgende:
[..]
Ik speel nu met een 3-5-2, dus dat is het probleem niet...
Zou liever niet in een 5 atb spelen met mijn Brazilianen maar vind gewoon geen oplossing omdat er geen deftige RM is in Brazilië. Maar als er iemand mij aan een leuk Braziliaans team kan helpen, be my guest.
Is zijn cross beter dan de stats doen vermoeden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Probeer Kelvin eens. Speelt heerlijk. Verder heb je nog 2 (zilveren) opties op die positie.
Crossen is voor homo'squote:Op woensdag 23 januari 2013 01:59 schreef Philos het volgende:
[..]
Is zijn cross beter dan de stats doen vermoeden?
Het OP is.quote:
Nee, hij houdt van crossenquote:
#nohomoquote:
Nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:02 schreef vandermar het volgende:
Wanneer zit motm gervinho in packs en voor hoelang?
Wa kostie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu.
[ afbeelding ]
Tot 13:00 geloof ik.
Hele dag gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 02:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu.
[ afbeelding ]
Tot 13:00 geloof ik.
Goede aanraderquote:
Prijs-kwaliteit verhouding is nu een beetje zoek in ieder geval. People do it for the colourquote:Op woensdag 23 januari 2013 07:00 schreef Thorb het volgende:
Die Gervinho zal nog wel een keer in packs komen
Meuning!quote:
Zonde van de energie en het geld. Relatie therapie moet je doen een paar fases voor het echt fout gaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Meuning!
Je hebt mijn update gisteren vermoedelijk gemist, maar mijn collega zit met haar man in relatietherapie. Ze krijgen huiswerk enzo mee naar huis, vertelde ze gisteren tegen een collega
Ik geloof dat het echt fout zit, want ze twijfelt nog steeds of ze bij elkaar blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zonde van de energie en het geld. Relatie therapie moet je doen een paar fases voor het echt fout gaat.
Lees dat willy overtoom naar AZ gaat
Geloof het wel, ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat het echt fout zit, want ze twijfelt nog steeds of ze bij elkaar blijven
Dat zou een mooie transfer voor AZ zijn. Loopt Overtoom aan het einde van het seizoen anders transfervrij de deur uit?
Ja, aan het einde van het seizoen inderdaad transfervrij. Heracles wilt toch nog wat geld vangen dus wellicht per direct. Voor weinig binnenhalen en dan maher voor 8 miljoen verkopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat het echt fout zit, want ze twijfelt nog steeds of ze bij elkaar blijven
Dat zou een mooie transfer voor AZ zijn. Loopt Overtoom aan het einde van het seizoen anders transfervrij de deur uit?
Aardige vervanging, met dien verstande dat Overtoom soms vervelende interlandverplichtingen heeft, en natuurlijk nooit meer de groeipotentie heeft die Maher nu wel heeft...maar dat moet je maar voor lief nemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, aan het einde van het seizoen inderdaad transfervrij. Heracles wilt toch nog wat geld vangen dus wellicht per direct. Voor weinig binnenhalen en dan maher voor 8 miljoen verkopen
Qua groeipotentie is maher onvervangbaar. Maar toont wel aan dat het management van AZ erg slagvaardig bezig isquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aardige vervanging, met dien verstande dat Overtoom soms vervelende interlandverplichtingen heeft, en natuurlijk nooit meer de groeipotentie heeft die Maher nu wel heeft...maar dat moet je maar voor lief nemen
Goedkoopste BIN pakken en je zet hem er voor 1000+ coins op dan is die meestal ook zo weg, zeker als je er meerder koopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sommige mensen snappen het niet hoor. Pik ik een goedkope Mesto op (RB Napoli, voor 900), plaats ik hem voor 2000-2500 erop. Wordt-ie bijna direct verkocht (want 400 goedkoper dan laagste BIN), en 3 min later staat hij weer op de markt, voor 2600-2700
Gisterenavond zou volgens mij de inschrijving gesloten zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weet iemand hoe het staat met het toernooi? Zijn poule-indelingen gemaakt, en is het programma misschien al bekend?
Oke, daar leid ik uit af dat vervolgstappen nog genomen moeten worden. Had eigenlijk gehoopt dat we vandaag direct van start zouden gaan, maar dat is misschien wat te ambitieus geweestquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond zou volgens mij de inschrijving gesloten zijn
Nee ik hoop van niet heb pogba met driedubbele winst verkocht en hoop dat de start nog een paar dagen op zich gaat laten wachten. Dan kan ik Pogba weer voor 30k oppikkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, daar leid ik uit af dat vervolgstappen nog genomen moeten worden. Had eigenlijk gehoopt dat we vandaag direct van start zouden gaan, maar dat is misschien wat te ambitieus geweest
Aankomend weekend beginnen we geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, daar leid ik uit af dat vervolgstappen nog genomen moeten worden. Had eigenlijk gehoopt dat we vandaag direct van start zouden gaan, maar dat is misschien wat te ambitieus geweest
No offense, maar dat jij nog wil traden met de inhoud van je team moet je zelf weten (en is op eigen risico), dat kan geen excuus zijn om te wachten met het starten van dat toernooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:56 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee ik hoop van niet heb pogba met driedubbele winst verkocht en hoop dat de start nog een paar dagen op zich gaat laten wachten. Dan kan ik Pogba weer voor 30k oppikken
Is dat vrijdagmiddag?quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aankomend weekend beginnen we geloof ik.
Daarom zeg ik ook hoop. Ik bedoel niet dat daardoor de start moet worden verzet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
No offense, maar dat jij nog wil traden met de inhoud van je team moet je zelf weten (en is op eigen risico), dat kan geen excuus zijn om te wachten met het starten van dat toernooi.
Nondeju, vrijdag heb ik tenminste tijdquote:
Paar mensen moeten nog betalen/teams insturen geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nondeju, dan heb ik tenminste tijd dit weekend
Wat moet er nu nog gebeuren behalve loting en programma bekend maken?
Betalen ook nog? Dat je er nog niet uit bent over je team, oke...maar dat je die 15k nog niet ff gedokt hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Paar mensen moeten nog betalen/teams insturen geloof ik.
En toen werd je wakkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Peefiee het volgende:
Vanavond eindelijk IF Fischer, Vermeer en Alderweireld
Tenzij je graag 5* skills gebruikt zou ik een andere LM en RM nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef AardEngel het volgende:
Ik heb nu deze squad, iemand nog aanbevelingen / verbeteringen?
[ afbeelding ]
Ik heb Ramires al geprobeerd op CM, maar zijn workrates werken niet voor mij..
Meer pace zou goed zijn voor je teamquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef AardEngel het volgende:
Ik heb nu deze squad, iemand nog aanbevelingen / verbeteringen?
[ afbeelding ]
Ik heb Ramires al geprobeerd op CM, maar zijn workrates werken niet voor mij..
SIF Altidore dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Peefiee het volgende:
Vanavond eindelijk IF Fischer, Vermeer en Alderweireld
Ja misschien een keeper met meer pace inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:19 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Meer pace zou goed zijn voor je team
Javi Martinez is echt een beest met zijn 93(???) strengthquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:26 schreef FCsuarez het volgende:
iemand die nog een redelijke cdm weet voor in een bundesliga team?
heb nu gustavo![]()
maar een wisseltje zou altijd lekker zijn
p.s. het liefst met high def workrate
als ie ooit in de buurt van het doel komt met die pace. longshots van 64 trouwens, nou ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:29 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Javi Martinez is echt een beest met zijn 93(???) strength
Heerlijke longshots ook trouwens
Probeer hem eens zou ik zeggen. Schoot bij mij ballen vanaf de middenlijn het doel in... Daarnaast voelt die veel sneller aan dan hij is en hij wint elke duel, iets waar het volgens mij bij draait als een cdm? Of ben jij ook zo'n pace-hoer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ie ooit in de buurt van het doel komt met die pace. longshots van 64 trouwens, nou ook niet om over naar huis te schrijven.
het gaat 1 van de bendertjes worden. beide maar eens testen denk
een pace hoerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:38 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Probeer hem eens zou ik zeggen. Schoot bij mij ballen vanaf de middenlijn het doel in... Daarnaast voelt die veel sneller aan dan hij is en hij wint elke duel, iets waar het volgens mij bij draait als een cdm? Of ben jij ook zo'n pace-hoer?
ze hebben Gouffran al gehaaldquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef Johnbon het volgende:
Ricky van Wolfswinkel wordt mogelijk de opvolger van Demba Ba bij Newcastle United. De Engelse club is sinds het vertrek van Ba naar Chelsea op zoek naar een nieuwe spits. De club is daarbij uitgekomen bij Van Wolfswinkel.
Newcastle United heeft inmiddels al een eerste bod uitgebracht op Van Wolfswinkel, die in Nederland actief was voor Vitesse en FC Utrecht. Volgens de Portugese krant O Jogo wil Sporting Portugal twaalf miljoen euro ontvangen voor de aanvaller. Het is niet bekend hoe ver de club van Tim Krul en Vurnon Anita wil gaan.
De 23-jarige Van Wolfswinkel, in het bezit van een contract tot de zomer van 2016, werd in 2011 voor ruim vijf miljoen euro overgenomen van FC Utrecht. Mocht Newcastle United uiteindelijk voldoen aan de vraagprijs, is het meer kwijt dan het ontving voor Demba Ba. De international van Senegal vertrok deze voor 8,5 miljoen euro naar Chelsea.
Lars is sowieso beter dan Sven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ie ooit in de buurt van het doel komt met die pace. longshots van 64 trouwens, nou ook niet om over naar huis te schrijven.
het gaat 1 van de bendertjes worden. beide maar eens testen denk
statistieken schelen weinig.quote:
Ik neem aan dat jij geen spelers in je team hebt met 80+ pace?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:38 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Probeer hem eens zou ik zeggen. Schoot bij mij ballen vanaf de middenlijn het doel in... Daarnaast voelt die veel sneller aan dan hij is en hij wint elke duel, iets waar het volgens mij bij draait als een cdm? Of ben jij ook zo'n pace-hoer?
Lars is beter in alles behalve het pure verdedigen (maar hij kan beter verdedigen, dan Sven kan voetballenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
statistieken schelen weinig.
http://www.futwiz.com/compare/4880/4881
alleen de vision misschien, opzich wel fijn voor een cdm
Tuurlijk wel, wat is dat voor een vreemde vraag?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:47 schreef AardEngel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen spelers in je team hebt met 80+ pace?
Omdat jij je profileert als iemand die geen pace hoer is, vandaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:51 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wat is dat voor een vreemde vraag?
we gaan het meemakenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lars is beter in alles behalve het pure verdedigen (maar hij kan beter verdedigen, dan Sven kan voetballen).
Sven is echt zo kut in balbezet, zou op zich niet erg zijn als hij med/high had ofzo maar hij loopt wel constant mee naar voren terwijl hij er alleen in de weg loopt.
Kan je holtby ergens kwijt? 4 sterren been en skill.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we gaan het meemakenzal ze vanavond even op de pijnbank gooien. ze hebben zowiezo nogal schoenen om te vullen. Gustavo wat een held is dat zeg.
al moet ik zeggen dat het bundesliga team in ze geheel wel goed speelt. Gotze is koning op de CAM en mandzukic is een even prima speler
Iemand anders last van?quote:Incorrect Email/Password Combination
Passwords are case sensitive. Please check your CAPS lock key. If you do not have an account, please register.
Jep.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef leoon. het volgende:
Wat zijn die Man of the Match kaarten dan? Alleen van Afrika cup?
Het antwoord staat in je doel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe maak ik dit fatsoenlijk af: [ afbeelding ]
Heb geen geld voor Thiago Silva.
Maak Gundogan cdnquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een pace hoerja tuurlijk, iedere futter is toch een pace hoer. (nee ik heb nog nooit met een pacehoer gespeeld, alleen IF walcott maar die was
)
ik speel alleen alles onder high pressure, cdm zal bij mij dus veel gaten dicht moeten lopen. beetje snelheid is dus wel lekker.
mochten beide benders het ***** doen, zal ik hem eens proberen.
Bertus Fokquote:Acht renners van PDM die aan de Tour de France van 1988 deelnamen, gebruikten doping. Dat blijkt uit aantekeningen van verzorger Bertus Fok die in handen zijn van de Volkskrant.
browser geschiedenis even wissen, moet het weer gaan als het goed is.quote:
Bale LM, Clichy LB, Vermaelen vervangen door andere CB.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef Vinno het volgende:
En wil nieuwe CDM, tips? (Denk zelf aan Yaya Toure?)
Nani voor Dempsey.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef Vinno het volgende:
Heb weer tips nodig:
http://www.futhead.com/fifa/squads/4475256/
Wil nieuwe CB voor Kaboul, tips? (Denk zelf aan Kompany?)
En wil nieuwe CDM, tips? (Denk zelf aan Yaya Toure?)
Of hebben jullie totaal andere ideeën?
Oke thnx, ja Fellaini is CDM hoor, verkeerd gekliktquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef leoon. het volgende:
[..]
Bale LM, Clichy LB, Vermaelen vervangen door andere CB.
En geef Fellaini een kaartje voor CDM of verkoop heb en pak andere CDM.
Oke roger, geen Kompany?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nani voor Dempsey.
Kaboul lekker laten staan, zou er nog eerder vermaelen uithalen voor Koscielny ouzo
Ik heb zelf niet met Kompany gespeeld, vond hem te duur. Buiten dat doen Koscielny en Kaboul het altijd uitstekend bij mij.quote:
met stip op 1 Bale. hazard niet mee gespeeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef Vinno het volgende:
Hmkay, wat is jouw stem? Nani of Bale?
Meningen zijn verschillendQua prijs is Bale 20k duurder ofzo...
Om hier maar even op in te haken, wie is beter als lw in 433. Hazard/Bale/Nani.quote:
Haha ja ik twijfel ook nog steeds..quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Om hier maar even op in te haken, wie is beter als lw in 433. Hazard/Bale/Nani.
Bij 433 vond ik hazard altijd erg goed. Bale nooit geprobeerd in 433. en nani is overal kut.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik speel met Aguero in de spits en Tevez als CM, heb nu Lavezzi als LW. Die speelt erg goed, maar Tevez als cm is ruk...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha ja ik twijfel ook nog steeds..
Als LW hazard of Nani, als LM Balequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha ja ik twijfel ook nog steeds..
Ligt aan je speelstijl, om te beginnen is Bale linksbenig en die twee anderen zijn rechtsbenig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Die Roemeen van Cityquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:06 schreef over_hedge het volgende:
Wie is de beste silver bpl keeper?
Clichy LB en dan Jadson CM en IF Lucas LWquote:
Thomas Sorensen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:06 schreef over_hedge het volgende:
Wie is de beste silver bpl keeper?
Heeft de linker CM niet die bug dat ie dan 7 chem houd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Robinho LW
IF Montolivo CM
De Ceglie Santon LB
yep, en dan misschien weer een andere MOTM cardquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef vandermar het volgende:
Gervinho is tot 1 uur vanacht in packs?
Nope. Hij heeft 4 links nodig, 2.5 van Robinho, 1,5 van Santonquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Heeft de linker CM niet die bug dat ie dan 7 chem houd?
Dan wacht ik nog even met kopen van hem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
yep, en dan misschien weer een andere MOTM card
Ik had namelijk in een ander team Robinho LW, Boateng als CM eronder, De Ceglie linksback, en Chiellini CB. Toch had Boateng maar 7 chem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nope. Hij heeft 4 links nodig, 2.5 van Robinho, 1,5 van Santon
Ik heb die Bug ook gehad, vrij vervelend. Heb het idee dat je nu weer tegen die bug aan gaat lopen, het vreemde is alleen dat het aan de linkerkant altijd is, rechts staat het wel altijd goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Heeft de linker CM niet die bug dat ie dan 7 chem houd?
Console of webapp?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb die Bug ook gehad, vrij vervelend. Heb het idee dat je nu weer tegen die bug aan gaat lopen, het vreemde is alleen dat het aan de linkerkant altijd is, rechts staat het wel altijd goed
Daarom, het speelde ook voor geen meter met 7 chem. Alhoewel dat natuurlijk ook puur gevoelsmatig kan zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb die Bug ook gehad, vrij vervelend. Heb het idee dat je nu weer tegen die bug aan gaat lopen, het vreemde is alleen dat het aan de linkerkant altijd is, rechts staat het wel altijd goed
Zijn nog niet bekend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef Zhano het volgende:
Iemand al line-ups gevonden van die Africa cup games van vandaag?
Van PSG misscshien? Sakho en die ene silverquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:24 schreef x1N2ition het volgende:
Iemand een triple link tussen een gouden en een silver CB? Ze mogen niet uit Engeland komen en ze mogen ook niet in de Bundesliga spelen. Ik maak het wel lastig.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:24 schreef x1N2ition het volgende:
Iemand een triple link tussen een gouden en een silver CB? Ze mogen niet uit Engeland komen en ze mogen ook niet in de Bundesliga spelen. Ik maak het wel lastig.
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/7755/2507quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:24 schreef x1N2ition het volgende:
Super Vinno, vanavond maar weer even een wedstrijd om te kijken hoe het loopt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef Vinno het volgende:
Dit is mijn squadje nu...
Centjes zijn nu ook wel weer op
http://www.futhead.com/fifa/squads/4477054/
Console.. Al nu kom ik er geloof ik wel in. alleen alles gaat echt traag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
webapp of console, ik zit namelijk gewoon op de console
Ja, vind ik ook vreemd. Al vind ik De Guzman wel terecht.quote:
Kom er ook niet in ha ha dat is wat zij zei.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Servers doen inderdaad kut, ik heb ook allerlei problemen met de webapp.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-01-2013 om 12:48:12We're aware of and investigating some connectivity issues with our servers. Thanks for your patience. reageer retweet
De Guzman speelt ook goed dit seizoen dus ook wel terecht dat hij erbij zit. De Jong is veel beter dan Clasie natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook vreemd. Al vind ik De Guzman wel terecht.Niet alleen vanwege zijn 2 goals deze week.
Het is dat je de goede PI gebruikt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een namen.Boulahrouz, Janmaat, Fer, Strootman, John, Lens, Schaken
. En dan geen Siem.
![]()
Schaken en Janmaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
. En dan geen Siem.
![]()
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Guzman speelt ook goed dit seizoen dus ook wel terecht dat hij erbij zit.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is dat je de goede PI gebruikt.
Als hij altijd zo speelt als afgelopen zondag dan is het logisch dat hij niet is geselecteerd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Meeste constante speler van de eredivisie
mathijsenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
. En dan geen Siem.
![]()
Ik vind het wel een goede speler opzich, maar hij moet eens kappen met de opgefokte gedoe en het denken dat ie groter dan 1.6 isquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap echt niet wat van Gaal in die tokkie van een Clasie ziet overschat smerig ventje is het
Hij en boularouz... Maar ja wie dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mathijsenvan gaal is niet meer serieus te nemen
Beste speler op het veld afgelopen zondag en dat terwijl de rest compleet door het ijs zakte.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap echt niet wat van Gaal in die tokkie van een Clasie ziet overschat smerig ventje is het
Ohja, dat is ook nieuw. Je had eerst dat pijltje. Maar prima, dan hoeven we je ook nooit meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
[..][ afbeelding ]
Hij loopt al een paar maanden met een blessure rond en is sindsdien ook wat prikkelbaarder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede speler opzich, maar hij moet eens kappen met de opgefokte gedoe en het denken dat ie groter dan 1.6 is
Van Feyenoord bedoel je danquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beste speler op het veld afgelopen zondag en dat terwijl de rest compleet door het ijs zakte.
Zondag was een mindere wedstrijd en dan speelt die redelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij altijd zo speelt als afgelopen zondag dan is het logisch dat hij niet is geselecteerd.
Dat moet ie dan maar lekker onder controle houden en zich als een prof opstellen. Niet als een opgeschoren kaalkopje dat zich niet in kan houdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij loopt al een paar maanden met een blessure rond en is sindsdien ook wat prikkelbaarder.
Dan gewoon niemand, die twee zijn fucking slechtquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hij en boularouz... Maar ja wie dan?
Johnnyquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Grapje? Zelfs van feyenoord kant niet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beste speler op het veld afgelopen zondag en dat terwijl de rest compleet door het ijs zakte.
Misschien van Feyenoord kant maar dat is ook niet moeilijk. Als je hem de beste msn op het veld vond dan klopt er echt iets niet met je want Schöne,Vermeer,Moisander,Alderweireld en Blind waren stukken beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
bruma ? Buttner ? de rechtsback is wel een beetje een zwakke plek.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Schaken is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:55 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Zondag was een mindere wedstrijd en dan speelt die redelijk.
Vind het bizar dat dan een Clasie/Strootman/Van Ginkel geslecteerd worden die ik dit weekend ook niet gezien heb?
En Schaken na zo'n blessure selecteren die geen bal heeft geraakt is voor mij een groot raadsel.
Daarnaast is Janmaat in mijn ogen duidelijk niet goed genoeg voor Oranje.
Ja Boetius was van het weekend inderdaad nonstop gevaarlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schaken is mij ook een raadsel.
Janmaat = van Rhijn dus kan je van Rhijn ook thuislaten, die werd alweer door een 18 jarige weggespeeld.
krijg zo langzamerhand het idee dat jij een ajax-feyenoord van 23 jaar terug heb zitten kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Janmaat = van Rhijn dus kan je van Rhijn ook thuislaten, die werd alweer door een 18 jarige weggespeeld.
Janmaat weet nu nog steeds niet waar Fischer is dus waarom zou Janmaat het dan wel verdienenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn ligt nog steeds met een kater op bed, zo dronken werd hij van Boetiusquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Janmaat weet nu nog steeds niet waar Fischer is dus waarom zou Janmaat het dan wel verdienen
Die hype vond ik erg meevallen, hij was hem 4x kwijt wat resulteerde in: 1 voorzet die weg werd gekopt, 1 lomp schot over de zijlijn, 1 'steekpass op pelle die onmogelijk was en 1 schwalbe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet nu ook niet waar Fischer is, jij wel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Janmaat weet nu nog steeds niet waar Fischer is dus waarom zou Janmaat het dan wel verdienen
En Janmaat was Fischer 1x kwijt, jammer dat daar een goal uit kwam.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Die hype vond ik erg meevallen, hij was hem 4x kwijt wat resulteerde in: 1 voorzet die weg werd gekopt, 1 lomp schot over de zijlijn, 1 'steekpass op pelle die onmogelijk was en 1 schwalbe.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn ligt nog steeds met een kater op bed, zo dronken werd hij van Boetius
Geen idee, ik drink water uit Frieslandquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Er zit wel humor in het water daar in Rotterdam of niet?
Makkelijk hé plaatjes posten als je een discussie niet kan winnen nog even en je zegt dat je aan het trollen was.quote:
Janmaat goed in 1x alles fout wat je fout kan doen als verdediger: dekt aan de verkeerde kant, heft buitenspelval op en gaat een sliding maken terwijl hij er nooit bij kan komen. Kost je een doelpunt en de wedstrijd. Ja ik weet wel voor wie ik zou kiezen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
En Janmaat was Fischer 1x kwijt, jammer dat daar een goal uit kwam.
Moet je maar niet zo subjectief zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Makkelijk hé plaatjes posten als je een discussie niet kan winnen nog even en je zegt dat je aan het trollen was.
Des te mooier als we er nog wat resultaten mee zouden halen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar alle feyenoord - ajax gekheid op een stokje, dit is natuurlijk gewoon een ontzettende kutploeg wat Van Gaal er van heeft gemaakt. Hem is echter ook niet zoveel te verwijten, want het is gewoon dramatisch gesteld met de Nederlandse ploeg.
Janmaat niet zekerquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kans acht ik bijzonder klein.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Des te mooier als we er nog wat resultaten mee zouden halen.
van Rhijn is mij ook een raadsel.quote:
klopt. daarom zou ik er ook voor pleiten om alle ouwe sokken thuis te laten en bouwen aan een goeie jonge ploeg vol talenten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar alle feyenoord - ajax gekheid op een stokje, dit is natuurlijk gewoon een ontzettende kutploeg wat Van Gaal er van heeft gemaakt. Hem is echter ook niet zoveel te verwijten, want het is gewoon dramatisch gesteld met de Nederlandse ploeg.
Breuerquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
van Rhijn is mij ook een raadsel.
WIe wil je anders doen, Breuer?
Je moet een balans vinden, de oudere spelers kunnen de jongere coachen, en dingen leren. Je kan niet zomaar alle vedettes thuis laten....quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt. daarom zou ik er ook voor pleiten om alle ouwe sokken thuis te laten en bouwen aan een goeie jonge ploeg vol talenten.
(ik denk de enige verklaring die van gaal kan geven voor het selecteren van bouhlarouz/mathijsen, hij moet de jonkies wat coachen)
Ervaring is overschat dat zag je wel weer aan Mathijsenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet een balans vinden, de oudere spelers kunnen de jongere coachen, en dingen leren. Je kan niet zomaar alle vedettes thuis laten....
Dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ervaring is overschat dat zag je wel weer aan Mathijsen
met alle respect voor mathijsen en boulah, maar alle vedette's die ze misschien iets kunnen leren zitten ook echt thuis. (sneijder, van der vaart, stekelenburg, robben, (affelay, huntelaar)quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet een balans vinden, de oudere spelers kunnen de jongere coachen, en dingen leren. Je kan niet zomaar alle vedettes thuis laten....
Die 3 zijn waardeloos hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met alle respect voor mathijsen en boulah, maar alle vedette's die ze misschien iets kunnen leren zitten ook echt thuis. (sneijder, van der vaart, stekelenburg, robben, (affelay, huntelaar)
verdedigend is er toch echt wel iets meer van te bakken dan dit. Donk, Buttner, des noods viergever.
Van de vrachtwagen gevallen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Macbook binnen
Totaal 685¤ betaald in plaats van 1276¤.
Same here, had wel wat problemen met servers op console maar kwam er uiteindelijk gewoon in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef vandermar het volgende:
Ik zit er nog in en er zijn geen koopjes hoor
Das goeiquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
Super Vinno, vanavond maar weer even een wedstrijd om te kijken hoe het loopt?
BTW korting + een tegoedbon van de verzekering, omdat mijn oude faptop total loss is verklaard.quote:
Ah, nicequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
BTW korting + een tegoedbon van de verzekering, omdat mijn oude faptop total loss is verklaard.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef DannyDeko het volgende:
Het werkt gewoon hoor. weet niet wat jullie doen
Wil je nou zeggen dat ik me aanstel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef DannyDeko het volgende:
Het werkt gewoon hoor. weet niet wat jullie doen
Ja ! :pquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik me aanstel?
Ik zal het straks nog eens proberenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja ! :p
Ik had paar min geleden ook dei error die StijnDA net post. Maar na nog een keer refreshen zat ik er in.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Breuer
Die begint bij de aftrap een sprint te maken naar de 16 van de tegenstander en komt daar bij rust aan
Wel duidelijk dat jij hem nooit hebt zien spelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Lol die heeft nog 62 pace in FUT
Dat zou echt 19 moeten zijn.
Was t een dikke chick?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:23 schreef Vinno het volgende:
Jeuj!
Mijn hondje na 8 weken eindelijk uit het gips!!!
Grapjas, ik kom uit Nijmegen, ik heb m vaak genoeg zien spelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Wel duidelijk dat jij hem nooit hebt zien spelen
Njah, dan misschien volgende keer de bril wel op doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Grapjas, ik kom uit Nijmegen, ik heb m vaak genoeg zien spelen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, dan misschien volgende keer de bril wel op doen.
Liep ja, toen ie 20 jaar jonger wasquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je welmaar die man liep regelmatig snelle rechtsbuitens eruit..
Heb het al veranderd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook nieuw. Je had eerst dat pijltje. Maar prima, dan hoeven we je ook nooit meer serieus te nemen.
Vorig jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Liep ja, toen ie 20 jaar jonger was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |