PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
o nicetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-01-2013 om 00:35:39The Orange #MOTM is back. #FUT reageer retweet
Nu hopen op oranje Emenike of oranje Eto'o.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
o nicetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-01-2013 om 00:35:39The Orange #MOTM is back. #FUT reageer retweet
Hopelijk scoort Amrabat er morgen dan 3.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
wat houdt dit in?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Soort IF, maar dan van de MOTM van de Afrika Cup.quote:
En heeeeeeeul kort in packs geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Soort IF, maar dan van de MOTM van de Afrika Cup.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heel logisch ook die algemene rating.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit slaat echt als een pimmel op een drumstel inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel logisch ook die algemene rating.
Ba-Dum-Tssss!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een pimmel op een drumstel inderdaad.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Nou, gelukkig heb ik wel genoten van de bronzen SIFquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel logisch ook die algemene rating.
lijkt me wel een vette speler, zal wel weer ontiegelijk duur wordenquote:
"But I won" krijg ik meestal terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Tegen een 5-2-2-1 Pro League ultra defensive met IF Nong, Tchité en Soumahoro. 1-4 verloren. Ik heb hem gestuurd dat spelers zoals hij de reden zijn dat Fifa een kutspel is.
Echt, zoveel frustratie.Gadver, wat een gore hond. Ik kan het geduld ook niet opbrengen om achterin te gaan rondspelen.
True datquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:23 schreef laucas het volgende:
[..]
"But I won" krijg ik meestal terug
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Junior Cesar heeft meer pace dan Marcelo, dus ik zou voor die gaan denk ik.
Pacehoerquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Junior Cesar heeft meer pace dan Marcelo, dus ik zou voor die gaan denk ik.
Er zijn sowieso weinig Braziliaanse RM's.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:32 schreef Philos het volgende:
[..]![]()
Probeer maar eens een goed functionerend Braziliaans team te maken zonder Hulk op de RM, en zonder snelheid
En hij kost 380k... belachelijk veel. Vandaar dat ik snel uitkwam bij een 5-2-1-2, 5-2-2-1 of een 4-3-2-1 wil je iet of wat de betere Braziliaanse spelers combineren..quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Er zijn sowieso weinig Braziliaanse RM's.
Ik had IF Lucas daar maar die voelt deze editie aan als 1 hoop stront nu hij 4* skill heeft enzooo
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:32 schreef Philos het volgende:
[..]![]()
Probeer maar eens een goed functionerend Braziliaans team te maken zonder Hulk op de RM, en zonder snelheidJe wordt bijna gedwongen pacehoer te worden.
Ik speel nu met een 3-5-2, dus dat is het probleem niet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:39 schreef laucas het volgende:
[..]![]()
Met dat team speel je alsnog met 3 verdedigers, dus dan zul je defensief moeten spelen om daadwerkelijk 5 verdedigers te hebben. Als je liever toeschouwer bent dan speler, dan moet je dat vooral doen.
Maak dan niet zo'n saai en hoerig Braziliaans teamquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:32 schreef Philos het volgende:
[..]![]()
Probeer maar eens een goed functionerend Braziliaans team te maken zonder Hulk op de RM, en zonder snelheidJe wordt bijna gedwongen pacehoer te worden.
En als dat nu lekker speelt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak dan niet zo'n saai en hoerig Braziliaans team
quote:
Probeer Kelvin eens. Speelt heerlijk. Verder heb je nog 2 (zilveren) opties op die positie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:40 schreef Philos het volgende:
[..]
Ik speel nu met een 3-5-2, dus dat is het probleem niet...
Zou liever niet in een 5 atb spelen met mijn Brazilianen maar vind gewoon geen oplossing omdat er geen deftige RM is in Brazilië. Maar als er iemand mij aan een leuk Braziliaans team kan helpen, be my guest.
Is zijn cross beter dan de stats doen vermoeden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Probeer Kelvin eens. Speelt heerlijk. Verder heb je nog 2 (zilveren) opties op die positie.
Crossen is voor homo'squote:Op woensdag 23 januari 2013 01:59 schreef Philos het volgende:
[..]
Is zijn cross beter dan de stats doen vermoeden?
Het OP is.quote:
Nee, hij houdt van crossenquote:
#nohomoquote:
Nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:02 schreef vandermar het volgende:
Wanneer zit motm gervinho in packs en voor hoelang?
Wa kostie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu.
[ afbeelding ]
Tot 13:00 geloof ik.
Hele dag gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 02:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu.
[ afbeelding ]
Tot 13:00 geloof ik.
Goede aanraderquote:
Prijs-kwaliteit verhouding is nu een beetje zoek in ieder geval. People do it for the colourquote:Op woensdag 23 januari 2013 07:00 schreef Thorb het volgende:
Die Gervinho zal nog wel een keer in packs komen
Meuning!quote:
Zonde van de energie en het geld. Relatie therapie moet je doen een paar fases voor het echt fout gaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Meuning!
Je hebt mijn update gisteren vermoedelijk gemist, maar mijn collega zit met haar man in relatietherapie. Ze krijgen huiswerk enzo mee naar huis, vertelde ze gisteren tegen een collega
Ik geloof dat het echt fout zit, want ze twijfelt nog steeds of ze bij elkaar blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zonde van de energie en het geld. Relatie therapie moet je doen een paar fases voor het echt fout gaat.
Lees dat willy overtoom naar AZ gaat
Geloof het wel, ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat het echt fout zit, want ze twijfelt nog steeds of ze bij elkaar blijven
Dat zou een mooie transfer voor AZ zijn. Loopt Overtoom aan het einde van het seizoen anders transfervrij de deur uit?
Ja, aan het einde van het seizoen inderdaad transfervrij. Heracles wilt toch nog wat geld vangen dus wellicht per direct. Voor weinig binnenhalen en dan maher voor 8 miljoen verkopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat het echt fout zit, want ze twijfelt nog steeds of ze bij elkaar blijven
Dat zou een mooie transfer voor AZ zijn. Loopt Overtoom aan het einde van het seizoen anders transfervrij de deur uit?
Aardige vervanging, met dien verstande dat Overtoom soms vervelende interlandverplichtingen heeft, en natuurlijk nooit meer de groeipotentie heeft die Maher nu wel heeft...maar dat moet je maar voor lief nemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, aan het einde van het seizoen inderdaad transfervrij. Heracles wilt toch nog wat geld vangen dus wellicht per direct. Voor weinig binnenhalen en dan maher voor 8 miljoen verkopen
Qua groeipotentie is maher onvervangbaar. Maar toont wel aan dat het management van AZ erg slagvaardig bezig isquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aardige vervanging, met dien verstande dat Overtoom soms vervelende interlandverplichtingen heeft, en natuurlijk nooit meer de groeipotentie heeft die Maher nu wel heeft...maar dat moet je maar voor lief nemen
Goedkoopste BIN pakken en je zet hem er voor 1000+ coins op dan is die meestal ook zo weg, zeker als je er meerder koopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sommige mensen snappen het niet hoor. Pik ik een goedkope Mesto op (RB Napoli, voor 900), plaats ik hem voor 2000-2500 erop. Wordt-ie bijna direct verkocht (want 400 goedkoper dan laagste BIN), en 3 min later staat hij weer op de markt, voor 2600-2700
Gisterenavond zou volgens mij de inschrijving gesloten zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weet iemand hoe het staat met het toernooi? Zijn poule-indelingen gemaakt, en is het programma misschien al bekend?
Oke, daar leid ik uit af dat vervolgstappen nog genomen moeten worden. Had eigenlijk gehoopt dat we vandaag direct van start zouden gaan, maar dat is misschien wat te ambitieus geweestquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond zou volgens mij de inschrijving gesloten zijn
Nee ik hoop van niet heb pogba met driedubbele winst verkocht en hoop dat de start nog een paar dagen op zich gaat laten wachten. Dan kan ik Pogba weer voor 30k oppikkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, daar leid ik uit af dat vervolgstappen nog genomen moeten worden. Had eigenlijk gehoopt dat we vandaag direct van start zouden gaan, maar dat is misschien wat te ambitieus geweest
Aankomend weekend beginnen we geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, daar leid ik uit af dat vervolgstappen nog genomen moeten worden. Had eigenlijk gehoopt dat we vandaag direct van start zouden gaan, maar dat is misschien wat te ambitieus geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |