PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
o nicetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-01-2013 om 00:35:39The Orange #MOTM is back. #FUT reageer retweet
Nu hopen op oranje Emenike of oranje Eto'o.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
o nicetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-01-2013 om 00:35:39The Orange #MOTM is back. #FUT reageer retweet
Hopelijk scoort Amrabat er morgen dan 3.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
wat houdt dit in?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Soort IF, maar dan van de MOTM van de Afrika Cup.quote:
En heeeeeeeul kort in packs geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Soort IF, maar dan van de MOTM van de Afrika Cup.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heel logisch ook die algemene rating.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit slaat echt als een pimmel op een drumstel inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel logisch ook die algemene rating.
Ba-Dum-Tssss!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een pimmel op een drumstel inderdaad.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Nou, gelukkig heb ik wel genoten van de bronzen SIFquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel logisch ook die algemene rating.
lijkt me wel een vette speler, zal wel weer ontiegelijk duur wordenquote:
"But I won" krijg ik meestal terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Tegen een 5-2-2-1 Pro League ultra defensive met IF Nong, Tchité en Soumahoro. 1-4 verloren. Ik heb hem gestuurd dat spelers zoals hij de reden zijn dat Fifa een kutspel is.
Echt, zoveel frustratie.Gadver, wat een gore hond. Ik kan het geduld ook niet opbrengen om achterin te gaan rondspelen.
True datquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:23 schreef laucas het volgende:
[..]
"But I won" krijg ik meestal terug
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Junior Cesar heeft meer pace dan Marcelo, dus ik zou voor die gaan denk ik.
Pacehoerquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Junior Cesar heeft meer pace dan Marcelo, dus ik zou voor die gaan denk ik.
Er zijn sowieso weinig Braziliaanse RM's.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:32 schreef Philos het volgende:
[..]![]()
Probeer maar eens een goed functionerend Braziliaans team te maken zonder Hulk op de RM, en zonder snelheid
En hij kost 380k... belachelijk veel. Vandaar dat ik snel uitkwam bij een 5-2-1-2, 5-2-2-1 of een 4-3-2-1 wil je iet of wat de betere Braziliaanse spelers combineren..quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Er zijn sowieso weinig Braziliaanse RM's.
Ik had IF Lucas daar maar die voelt deze editie aan als 1 hoop stront nu hij 4* skill heeft enzooo
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:32 schreef Philos het volgende:
[..]![]()
Probeer maar eens een goed functionerend Braziliaans team te maken zonder Hulk op de RM, en zonder snelheidJe wordt bijna gedwongen pacehoer te worden.
Ik speel nu met een 3-5-2, dus dat is het probleem niet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:39 schreef laucas het volgende:
[..]![]()
Met dat team speel je alsnog met 3 verdedigers, dus dan zul je defensief moeten spelen om daadwerkelijk 5 verdedigers te hebben. Als je liever toeschouwer bent dan speler, dan moet je dat vooral doen.
Maak dan niet zo'n saai en hoerig Braziliaans teamquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:32 schreef Philos het volgende:
[..]![]()
Probeer maar eens een goed functionerend Braziliaans team te maken zonder Hulk op de RM, en zonder snelheidJe wordt bijna gedwongen pacehoer te worden.
En als dat nu lekker speelt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak dan niet zo'n saai en hoerig Braziliaans team
quote:
Probeer Kelvin eens. Speelt heerlijk. Verder heb je nog 2 (zilveren) opties op die positie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:40 schreef Philos het volgende:
[..]
Ik speel nu met een 3-5-2, dus dat is het probleem niet...
Zou liever niet in een 5 atb spelen met mijn Brazilianen maar vind gewoon geen oplossing omdat er geen deftige RM is in Brazilië. Maar als er iemand mij aan een leuk Braziliaans team kan helpen, be my guest.
Is zijn cross beter dan de stats doen vermoeden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Probeer Kelvin eens. Speelt heerlijk. Verder heb je nog 2 (zilveren) opties op die positie.
Crossen is voor homo'squote:Op woensdag 23 januari 2013 01:59 schreef Philos het volgende:
[..]
Is zijn cross beter dan de stats doen vermoeden?
Het OP is.quote:
Nee, hij houdt van crossenquote:
#nohomoquote:
Nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:02 schreef vandermar het volgende:
Wanneer zit motm gervinho in packs en voor hoelang?
Wa kostie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu.
[ afbeelding ]
Tot 13:00 geloof ik.
Hele dag gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 02:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu.
[ afbeelding ]
Tot 13:00 geloof ik.
Goede aanraderquote:
Prijs-kwaliteit verhouding is nu een beetje zoek in ieder geval. People do it for the colourquote:Op woensdag 23 januari 2013 07:00 schreef Thorb het volgende:
Die Gervinho zal nog wel een keer in packs komen
Meuning!quote:
Zonde van de energie en het geld. Relatie therapie moet je doen een paar fases voor het echt fout gaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Meuning!
Je hebt mijn update gisteren vermoedelijk gemist, maar mijn collega zit met haar man in relatietherapie. Ze krijgen huiswerk enzo mee naar huis, vertelde ze gisteren tegen een collega
Ik geloof dat het echt fout zit, want ze twijfelt nog steeds of ze bij elkaar blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zonde van de energie en het geld. Relatie therapie moet je doen een paar fases voor het echt fout gaat.
Lees dat willy overtoom naar AZ gaat
Geloof het wel, ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat het echt fout zit, want ze twijfelt nog steeds of ze bij elkaar blijven
Dat zou een mooie transfer voor AZ zijn. Loopt Overtoom aan het einde van het seizoen anders transfervrij de deur uit?
Ja, aan het einde van het seizoen inderdaad transfervrij. Heracles wilt toch nog wat geld vangen dus wellicht per direct. Voor weinig binnenhalen en dan maher voor 8 miljoen verkopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat het echt fout zit, want ze twijfelt nog steeds of ze bij elkaar blijven
Dat zou een mooie transfer voor AZ zijn. Loopt Overtoom aan het einde van het seizoen anders transfervrij de deur uit?
Aardige vervanging, met dien verstande dat Overtoom soms vervelende interlandverplichtingen heeft, en natuurlijk nooit meer de groeipotentie heeft die Maher nu wel heeft...maar dat moet je maar voor lief nemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, aan het einde van het seizoen inderdaad transfervrij. Heracles wilt toch nog wat geld vangen dus wellicht per direct. Voor weinig binnenhalen en dan maher voor 8 miljoen verkopen
Qua groeipotentie is maher onvervangbaar. Maar toont wel aan dat het management van AZ erg slagvaardig bezig isquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aardige vervanging, met dien verstande dat Overtoom soms vervelende interlandverplichtingen heeft, en natuurlijk nooit meer de groeipotentie heeft die Maher nu wel heeft...maar dat moet je maar voor lief nemen
Goedkoopste BIN pakken en je zet hem er voor 1000+ coins op dan is die meestal ook zo weg, zeker als je er meerder koopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sommige mensen snappen het niet hoor. Pik ik een goedkope Mesto op (RB Napoli, voor 900), plaats ik hem voor 2000-2500 erop. Wordt-ie bijna direct verkocht (want 400 goedkoper dan laagste BIN), en 3 min later staat hij weer op de markt, voor 2600-2700
Gisterenavond zou volgens mij de inschrijving gesloten zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weet iemand hoe het staat met het toernooi? Zijn poule-indelingen gemaakt, en is het programma misschien al bekend?
Oke, daar leid ik uit af dat vervolgstappen nog genomen moeten worden. Had eigenlijk gehoopt dat we vandaag direct van start zouden gaan, maar dat is misschien wat te ambitieus geweestquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond zou volgens mij de inschrijving gesloten zijn
Nee ik hoop van niet heb pogba met driedubbele winst verkocht en hoop dat de start nog een paar dagen op zich gaat laten wachten. Dan kan ik Pogba weer voor 30k oppikkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, daar leid ik uit af dat vervolgstappen nog genomen moeten worden. Had eigenlijk gehoopt dat we vandaag direct van start zouden gaan, maar dat is misschien wat te ambitieus geweest
Aankomend weekend beginnen we geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, daar leid ik uit af dat vervolgstappen nog genomen moeten worden. Had eigenlijk gehoopt dat we vandaag direct van start zouden gaan, maar dat is misschien wat te ambitieus geweest
No offense, maar dat jij nog wil traden met de inhoud van je team moet je zelf weten (en is op eigen risico), dat kan geen excuus zijn om te wachten met het starten van dat toernooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:56 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee ik hoop van niet heb pogba met driedubbele winst verkocht en hoop dat de start nog een paar dagen op zich gaat laten wachten. Dan kan ik Pogba weer voor 30k oppikken
Is dat vrijdagmiddag?quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aankomend weekend beginnen we geloof ik.
Daarom zeg ik ook hoop. Ik bedoel niet dat daardoor de start moet worden verzet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
No offense, maar dat jij nog wil traden met de inhoud van je team moet je zelf weten (en is op eigen risico), dat kan geen excuus zijn om te wachten met het starten van dat toernooi.
Nondeju, vrijdag heb ik tenminste tijdquote:
Paar mensen moeten nog betalen/teams insturen geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nondeju, dan heb ik tenminste tijd dit weekend
Wat moet er nu nog gebeuren behalve loting en programma bekend maken?
Betalen ook nog? Dat je er nog niet uit bent over je team, oke...maar dat je die 15k nog niet ff gedokt hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Paar mensen moeten nog betalen/teams insturen geloof ik.
En toen werd je wakkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Peefiee het volgende:
Vanavond eindelijk IF Fischer, Vermeer en Alderweireld
Tenzij je graag 5* skills gebruikt zou ik een andere LM en RM nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef AardEngel het volgende:
Ik heb nu deze squad, iemand nog aanbevelingen / verbeteringen?
[ afbeelding ]
Ik heb Ramires al geprobeerd op CM, maar zijn workrates werken niet voor mij..
Meer pace zou goed zijn voor je teamquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef AardEngel het volgende:
Ik heb nu deze squad, iemand nog aanbevelingen / verbeteringen?
[ afbeelding ]
Ik heb Ramires al geprobeerd op CM, maar zijn workrates werken niet voor mij..
SIF Altidore dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Peefiee het volgende:
Vanavond eindelijk IF Fischer, Vermeer en Alderweireld
Ja misschien een keeper met meer pace inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:19 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Meer pace zou goed zijn voor je team
Javi Martinez is echt een beest met zijn 93(???) strengthquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:26 schreef FCsuarez het volgende:
iemand die nog een redelijke cdm weet voor in een bundesliga team?
heb nu gustavo![]()
maar een wisseltje zou altijd lekker zijn
p.s. het liefst met high def workrate
als ie ooit in de buurt van het doel komt met die pace. longshots van 64 trouwens, nou ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:29 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Javi Martinez is echt een beest met zijn 93(???) strength
Heerlijke longshots ook trouwens
Probeer hem eens zou ik zeggen. Schoot bij mij ballen vanaf de middenlijn het doel in... Daarnaast voelt die veel sneller aan dan hij is en hij wint elke duel, iets waar het volgens mij bij draait als een cdm? Of ben jij ook zo'n pace-hoer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ie ooit in de buurt van het doel komt met die pace. longshots van 64 trouwens, nou ook niet om over naar huis te schrijven.
het gaat 1 van de bendertjes worden. beide maar eens testen denk
een pace hoerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:38 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Probeer hem eens zou ik zeggen. Schoot bij mij ballen vanaf de middenlijn het doel in... Daarnaast voelt die veel sneller aan dan hij is en hij wint elke duel, iets waar het volgens mij bij draait als een cdm? Of ben jij ook zo'n pace-hoer?
ze hebben Gouffran al gehaaldquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef Johnbon het volgende:
Ricky van Wolfswinkel wordt mogelijk de opvolger van Demba Ba bij Newcastle United. De Engelse club is sinds het vertrek van Ba naar Chelsea op zoek naar een nieuwe spits. De club is daarbij uitgekomen bij Van Wolfswinkel.
Newcastle United heeft inmiddels al een eerste bod uitgebracht op Van Wolfswinkel, die in Nederland actief was voor Vitesse en FC Utrecht. Volgens de Portugese krant O Jogo wil Sporting Portugal twaalf miljoen euro ontvangen voor de aanvaller. Het is niet bekend hoe ver de club van Tim Krul en Vurnon Anita wil gaan.
De 23-jarige Van Wolfswinkel, in het bezit van een contract tot de zomer van 2016, werd in 2011 voor ruim vijf miljoen euro overgenomen van FC Utrecht. Mocht Newcastle United uiteindelijk voldoen aan de vraagprijs, is het meer kwijt dan het ontving voor Demba Ba. De international van Senegal vertrok deze voor 8,5 miljoen euro naar Chelsea.
Lars is sowieso beter dan Sven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ie ooit in de buurt van het doel komt met die pace. longshots van 64 trouwens, nou ook niet om over naar huis te schrijven.
het gaat 1 van de bendertjes worden. beide maar eens testen denk
statistieken schelen weinig.quote:
Ik neem aan dat jij geen spelers in je team hebt met 80+ pace?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:38 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Probeer hem eens zou ik zeggen. Schoot bij mij ballen vanaf de middenlijn het doel in... Daarnaast voelt die veel sneller aan dan hij is en hij wint elke duel, iets waar het volgens mij bij draait als een cdm? Of ben jij ook zo'n pace-hoer?
Lars is beter in alles behalve het pure verdedigen (maar hij kan beter verdedigen, dan Sven kan voetballenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
statistieken schelen weinig.
http://www.futwiz.com/compare/4880/4881
alleen de vision misschien, opzich wel fijn voor een cdm
Tuurlijk wel, wat is dat voor een vreemde vraag?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:47 schreef AardEngel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen spelers in je team hebt met 80+ pace?
Omdat jij je profileert als iemand die geen pace hoer is, vandaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:51 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wat is dat voor een vreemde vraag?
we gaan het meemakenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lars is beter in alles behalve het pure verdedigen (maar hij kan beter verdedigen, dan Sven kan voetballen).
Sven is echt zo kut in balbezet, zou op zich niet erg zijn als hij med/high had ofzo maar hij loopt wel constant mee naar voren terwijl hij er alleen in de weg loopt.
Kan je holtby ergens kwijt? 4 sterren been en skill.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we gaan het meemakenzal ze vanavond even op de pijnbank gooien. ze hebben zowiezo nogal schoenen om te vullen. Gustavo wat een held is dat zeg.
al moet ik zeggen dat het bundesliga team in ze geheel wel goed speelt. Gotze is koning op de CAM en mandzukic is een even prima speler
Iemand anders last van?quote:Incorrect Email/Password Combination
Passwords are case sensitive. Please check your CAPS lock key. If you do not have an account, please register.
Jep.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef leoon. het volgende:
Wat zijn die Man of the Match kaarten dan? Alleen van Afrika cup?
Het antwoord staat in je doel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe maak ik dit fatsoenlijk af: [ afbeelding ]
Heb geen geld voor Thiago Silva.
Maak Gundogan cdnquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een pace hoerja tuurlijk, iedere futter is toch een pace hoer. (nee ik heb nog nooit met een pacehoer gespeeld, alleen IF walcott maar die was
)
ik speel alleen alles onder high pressure, cdm zal bij mij dus veel gaten dicht moeten lopen. beetje snelheid is dus wel lekker.
mochten beide benders het ***** doen, zal ik hem eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |