PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
o nicetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-01-2013 om 00:35:39The Orange #MOTM is back. #FUT reageer retweet
Nu hopen op oranje Emenike of oranje Eto'o.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
o nicetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-01-2013 om 00:35:39The Orange #MOTM is back. #FUT reageer retweet
Hopelijk scoort Amrabat er morgen dan 3.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
wat houdt dit in?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Soort IF, maar dan van de MOTM van de Afrika Cup.quote:
En heeeeeeeul kort in packs geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Soort IF, maar dan van de MOTM van de Afrika Cup.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heel logisch ook die algemene rating.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit slaat echt als een pimmel op een drumstel inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel logisch ook die algemene rating.
Ba-Dum-Tssss!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een pimmel op een drumstel inderdaad.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Nou, gelukkig heb ik wel genoten van de bronzen SIFquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel logisch ook die algemene rating.
lijkt me wel een vette speler, zal wel weer ontiegelijk duur wordenquote:
"But I won" krijg ik meestal terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Tegen een 5-2-2-1 Pro League ultra defensive met IF Nong, Tchité en Soumahoro. 1-4 verloren. Ik heb hem gestuurd dat spelers zoals hij de reden zijn dat Fifa een kutspel is.
Echt, zoveel frustratie.Gadver, wat een gore hond. Ik kan het geduld ook niet opbrengen om achterin te gaan rondspelen.
True datquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:23 schreef laucas het volgende:
[..]
"But I won" krijg ik meestal terug
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Junior Cesar heeft meer pace dan Marcelo, dus ik zou voor die gaan denk ik.
Pacehoerquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Junior Cesar heeft meer pace dan Marcelo, dus ik zou voor die gaan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |