Ben al aardig lang Fok! lid en redelijk actief ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Jij bent ook niet van gister...
Hahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben al aardig lang Fok! lid en redelijk actief ook
Maar goed, ik kom heel weinig in R&P omdat ik vind dat sommige mensen teveel zelfmedelijden hebben
Loka heeft al lang een relatie met een andere jongen, die hier ook wel eens komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan zou je het legendarische moment kunnen missen dat benzin of mlig een vriendin zou hebben. Alhoewel mlig en lokesenna nog steeds geen stelletje?
Indeedquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Laat het nou niet nog meer pagina's over de jongen in kwestie gaan. Gewoon terug ontopic, dat is veel leuker dan ditFB-post ligt achter.
Thanks voor de samenvattingquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:53 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hahain de helft van de reeks hebben we hebt tegenwoordig over hem. De tegenpool van de vroegere firefly3.
Benzin is een gast van volgens mij 22 die nog niet de verantwoordelijkheid heeft genomen over zijn leven en weinig sociale skills en ervaring heeft. Hij praat ook op deze manier over dames, dames zijn eng en gemeen en niet te krijgen voor een relatie.
Aan de andere kant denkt hij zijn levensgeluk, wat hij nu niet heeft, te vinden is in een relatie. Een relatie die hij niet kan krijgen, omdat dames zoals gezegd eng en gemeen zijn.
De eigenschappen waarmee hij aantrekkelijk zou zijn voor dames (naar eigen zeggen) hebben zijn zijn intellect en lieve karakter, en hij verwacht dat een dame vroeg of laat hem om die eigenschappen van zijn zolderkamer komt halen. Initiatief tonen is echter te ver van zijn bed, het aangaan van gesprekken met mensen die niet over zijn 'field of work' kunnen praten is moeilijk, eng en vervelend. Ook het werken aan zijn sociale skills en hoe hij in zijn vel zit is niet mogelijk, hij raakt versteend van angst bij de gedachte een bar binnen te moeten lopen of op andere plaatsen contact te zoeken met mensen. Laat staan dames...
Mocht er echter een dame zijn die geïnteresseerd is in wiskunde en programmeren en op zoek is naar een jongen die heel lief voor haar zal zorgen dan kan ze direct bij hem thuis aanbellen.
Ik wacht nog steeds op het moment dat ook_gek en Cue elkaar gaan vindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan zou je het legendarische moment kunnen missen dat benzin of mlig een vriendin zou hebben. Alhoewel mlig en lokesenna nog steeds geen stelletje?
Uhm sorry? Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat ook_gek en Cue elkaar gaan vinden
De twee oudste vrijgezellen noemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm sorry? Waar komt dit opeens vandaan?
Als er iets demotiveerd is het wel negativiteit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Eens! Maar niet om het 1 of ander. Ik denk dat wanneer ik eventueel op zoek zou zijn ik hier in dit topic ook niet zou posten. Wekt toch enige negativiteit denk je niet?
Ook_gek en ik zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Er zijn al een paar stelletjes ontstaan via dit topic dus wie weet
Ik ben alles behalve serieus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij??
anders zeg je dat nog 23094713984123 keer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Dr is er maar een hier die ik serieus neem
Maar die post al een tijd niet meer
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:31 schreef FAUSTINO het volgende:
Zou KT serieus willen nemen maar goed laten we gewoon ontopic blijven.
Zoals ik al zei laten we gewoon ontopic blijven. al kon ik het niet laten om het even te melden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ga effe acher onzekere jongetjes aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |