Spijtig genoeg niet. Die zit er wel in.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je een link naar een naaktscene?
Het derde rijk duurde tenminste niet zo lang als de EU-ellende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja mensen, de EU is erger dan het Derde Rijk.
om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja mensen, de EU is erger dan het Derde Rijk.
Het is natuurlijk wel wat lullig dat bepaalde lieden dat oprecht menen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het derde rijk duurde tenminste niet zo lang als de EU-ellende.
Niet Europees, vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat wel hilarisch zou zijn als het derde rijk aan aanbesteding zou hebben gedaan.
De EU is geen door betyar geleidde kinderpolonaise, maar erger dan het derde rijk is wellicht wat overdreven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel wat lullig dat bepaalde lieden dat oprecht menen.
Hitler was close met de industrie. Bankiers wantrouwde hij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat wel hilarisch zou zijn als het derde rijk aan aanbesteding zou hebben gedaan.
definieer groot.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat het een vrij grote puinbende is lijkt mij wel vrij evident.
We zijn soeverein, welvarend en er worden geen mensen massaal vergast.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De EU is geen door betyar geleidde kinderpolonaise, maar erger dan het derde rijk is wellicht wat overdreven.
Dat het een vrij grote puinbende is lijkt mij wel vrij evident.
Ik heb dat wij-gevoel niet zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We zijn soeverein, welvarend en er worden geen mensen massaal vergast.
Jij en ik leven in relatieve vrijheid, zijn welvarend en wonen niet in een concentratiekamp.quote:
Dat is waar, alle drie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij en ik leven in relatieve vrijheid, zijn welvarend en wonen niet in een concentratiekamp.
dus is het een bende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We zijn soeverein, welvarend en er worden geen mensen massaal vergast.
In relatieve vrijheid ja. Op 500 m van mijn eigen huis hooguit, volgens mijn enkelband.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij en ik leven in relatieve vrijheid, zijn welvarend en wonen niet in een concentratiekamp.
Bv. hoe ze krampachtig Griekenland van alles lenen, landen verplichten uit lenen voor een lage rente en weer verplichting te lenen voor een hogere rente, bananenwetten, de regering van plek naar plek verhuizen, referenda met de anus groeten, dikke rellen in grote delen van de EU, oorlogen nog maar een handjevol jaren geleden, etc etc etc.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wat is dan precies die grote bende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |