Je leeft in Nederland man, hier noemen we ze Canadezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zullen de canadiens ooit nog iets winnen? Met hun 24 cups uit de steentijd
gmm is pas 2 jaar actief ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... Davy heeft gewoon alsnog 9000 views meer dan jij. Hoevaak zal hij zijn eigen account gespam klikt hebben
quote:
Ik niet idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee, hij deed het overduidelijk voor de grap.
Je hebt mijn 'grappige' plaatje gemist.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom, die screen was immers van vanmiddag.
Hmm er zit blijkbaar een tijdlimiet op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom, die screen was immers van vanmiddag.
Niet echt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt mijn 'grappige' plaatje gemist.
Jij dacht zomaar op een zomerse middag dat het ontzettend grappig was om m'n fobo constant te bekijken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm er zit blijkbaar een tijdlimiet op.
Ja, gek genoeg een 7,5.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
LR heb je eigenlijk die taaltoets al gehad?
Al mijn moeite voor niets.quote:
3/10quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht zomaar op een zomerse middag dat het ontzettend grappig was om m'n fobo constant te bekijken?
Rare jongen ben jij.
Jij weet serieus niet als mod dat je met F5 een view erbij krijgt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat?
Kan je geen volzinnen maken? Dit is niet echt duidelijk.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij weet serieus niet als mod dat je met F5 een view erbij krijgt?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht zomaar op een zomerse middag dat het ontzettend grappig was om m'n fobo constant te bekijken?
Rare jongen ben jij.
Plaag GGMM eens niet zo. hij kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij weet serieus niet als mod dat je met F5 een view erbij krijgt?
Is dat die commentatort? Al die commentatoren daar op Nelissen na kunnen mij niet bekoren, beter huren ze Sierd de Vos in voor de Africa Cup.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Frank Kramer van Eurosport is best een raar figuur trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |