Weet ik ook eens hoe het is om jou te zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
OHHHHHHH PROWRPOWRPOWOOW
Nee serieus, je bent laat en niet grappig.

quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedere 5 seconden is behoorlijk obsessief.
hihi xdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kijkt elke 5 seconden naar GGMM? Dude....

Gewoon doen man. Heerlijk toch, dat peukie na je eerste koffie 's ochtends. Dat wil je toch voor geen goud missen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer beginnen denk ik. Ik denk er de laatste tijd serieus over na.

LR en ik halen jouw views nog verder omhoog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je stond 20 keer achter elkaar in die lijst man. Gewoon eng en triest.

Ik denk zomaar dat hij inmiddels je adres ook wel heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]

Uh, ok.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
LR en ik halen jouw views nog verder omhoog.

Alsjeblieft, Davy en ik hebben je views even geboost. Dit moet goed voor je zelfvertrouwen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]

Haha.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft, Davy en ik hebben je views even geboost. Dit moet goed voor je zelfvertrouwen zijn.

OMG ECHT EEN CREEP JIJ WEIRDO HELE DAG KIJKENquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft, Davy en ik hebben je views even geboost. Dit moet goed voor je zelfvertrouwen zijn.

quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Iemand die om mijn grapjes lacht wordt al snel genomineerd voor een award.

Ja. Benteke gescoord.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Caland het volgende:
Oh kick vanavond Villa - Bradfort komt dat weer op EL?

Wow... Davy heeft gewoon alsnog 9000 views meer dan jij. Hoevaak zal hij zijn eigen account gespam klikt hebbenquote:

Uh, nee, hij deed het overduidelijk voor de grap.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OMG ECHT EEN CREEP JIJ WEIRDO HELE DAG KIJKEN
[/ggmm]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |