snotneusaapquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kut kut kut kut en nog een keertje kut. Moet ik weer mijn huis uit, bedankt snotneusaap.
Een reden. Jij hebt blijkbaar ooit eens besloten om constant F5 in te drukken in m'n fobo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er staat niks in. Vraag me af wat die gozer nou wil horen.
quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt 24 januari overgemaakt. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Ik ga niet kijken wat er in jouw fobo staat, dan denk je nog dat ik je aan het stalken ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staan geen foto's van mij, debiel.
Maar GGMM even serieus, hobie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een reden. Jij hebt blijkbaar ooit eens besloten om constant F5 in te drukken in m'n fobo.
En ik wil graag weten waarom.
Ik heb nog geen enkele Feijenoorderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had gelijk vandaag die vieze fisher
Wat wil je weten? Zei net al waarom.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een reden. Jij hebt blijkbaar ooit eens besloten om constant F5 in te drukken in m'n fobo.
En ik wil graag weten waarom.
Dat heb ik blijkbaar even gemist.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Zei net al waarom.
Pleonasme. Al is de gangbare term kanker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele Feijenoorder
Alleen een stomme ajacied
BMI doet niet mee, hij paste niet op het plaatje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele Feijenoorder
Alleen een stomme ajacied
dan mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zulke leuke hobies hebben als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |