Jij bent zelf vies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had gelijk vandaag die vieze fisher
Kont mee afgeveegd?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik was er alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaja hier is ze hoor dames en heren. De genomineerde.
Zet op marktplaats straks, kun je geld voor krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vind ik leuk. Fetisch alles.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had ik door ja.
Waarom je dat doet is me een raadsel. Misschien kan je dat ook nog even uitleggen?
Heb hem in de oven gedaan, precies waar die thuishoortquote:
Okéquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus. Je was zo goed bezig, je kan het vast nog een keer.
Neequote:
Neequote:
Neequote:
Oh sux.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh sux.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zijn geen kaartjes, het is een kaartspel
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Oh sux.
[..]
Oh sux.
quote:Op zondag 27 april 2008 @ 13:06 schreef GGMM het volgende:
Wat een slechte column zeg, mijn god. Misschien moet je een andere hobie zoeken.
Heb je zon zware jeugd gehad dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik vind niet dat je baby's mag mishandelen.
Hij zit zich gewoon af te moppen op jouw foto's.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had ik door ja.
Waarom je dat doet is me een raadsel. Misschien kan je dat ook nog even uitleggen?
Eens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dit.
Voorspelbaar, maar jammer.
Er staan geen foto's van mij, debiel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zit zich gewoon af te moppen op jouw foto's.
Dat is toch het antwoord dat je graag wilt horen.
Kut kut kut kut en nog een keertje kut. Moet ik weer mijn huis uit, bedankt snotneusaap.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Oh sux.
[..]
Oh sux.
Nee, kan me ook niet voorstellen dat er een mongool is die kaartjes zou willen van de Jupiler League...quote:
Er staat niks in. Vraag me af wat die gozer nou wil horen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zit zich gewoon af te moppen op jouw foto's.
Dat is toch het antwoord dat je graag wilt horen.
Je kuntquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus. Je was zo goed bezig, je kan het vast nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |