Ja, dat had ik door ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk. Ik open een fotoboek. Druk dan een paar keer f5 zodat mijn naam er 10x staat.
Volgens mij is dat wel algemeen bekend. Toch denk jij dat ik jouw fotoboek een paar uur aan het bekijken ben. iig je gebruikt het woord "constant".
Ga naar mijn fotoboek en druk een paar keer op f5. Zie je dat? Het lukt jou nu ook.
Succes.
Probeer je GGMM nou naar jouw FB te halen? Kinderlokker...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk. Ik open een fotoboek. Druk dan een paar keer f5 zodat mijn naam er 10x staat.
Volgens mij is dat wel algemeen bekend. Toch denk jij dat ik jouw fotoboek een paar uur aan het bekijken ben. iig je gebruikt het woord "constant".
Ga naar mijn fotoboek en druk een paar keer op f5. Zie je dat? Het lukt jou nu ook.
Succes.
2/10quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen ze goed zelf hoor, muurtjes bouwen.
Rene is nog ouder dan die achtergestelde kneus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Probeer je GGMM nou naar jouw FB te halen? Kinderlokker...
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een post van je zie met meet dan 3 zinnen. Wat is er aan de handquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel algemeen bekend. Toch denk jij dat ik jouw fotoboek een paar uur aan het bekijken bent. iig je gebruikt het woord "constant".
Succes.
quote:
Jezus is gekomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een post van je zie met meet dan 3 zinnen. Wat is er aan de hand
meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een post van je zie met meet dan 3 zinnen. Wat is er aan de hand
Goed he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja meestal heb je nooit iets te melden. Ja nu ook niet maar het is vooruitgang.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.flickr.com/photos/hawhawjames/,
Kijk fotos van steven bij zijn nieuwe baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |