Ja hoorquote:
Whehe, voor als ik de postcodestraatsuperkanjer gewonnen hebquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja hoor
Enkel een kleine pc kopen, special car pc voeding, een 7 inch touchscreen, een inbouwframe en een hoop geduld/tijd
Die opmerking slaat natuurlijk nergens op. Iedereen met gezond verstand heeft een maximaal budget.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Geld zat zo te lezen, full option 328
F30 330i bestaat nietquote:Uhhh 330 bedoel k
Waarom? 184pk is in Nederland meer dan voldoendequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:17 schreef Andyy het volgende:
Die 320i nemen en met een deel van wat je bespaart een chiptune laten uitvoeren?
Ik hoor de uitlaat, niet de motorquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:43 schreef Andyy het volgende:
Je kan het gemis een beetje compenseren door er een chip in te gooien? De 320i en 328i hebben beiden toch het N20 blok, kan met gemak wat bij voor de 20i.
En tuurlijk, zo'n 6 in lijn klinkt natuurlijk beter, maar onze X1 20i geeft harde scheten bij het opschakelen, hoor je ook bij de 328i, maar heb tot nu toe geen video's gezien/gehoord waar de 320i het ook doetEigenlijk alleen lelijke uitlaatclips gehoord daarvan
Wat je daar kan horen als die opschakelt, voegt echt wel wat toe aan de belevenis in en buiten de auto
Ik wel, jij over de kentekenplaat volgens mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wacht .. Wat .. Je had et over die sneeuwketting toch ..
Ik zou voor de 320i gaan. Ik heb in beide auto's gereden. De 328i is een pittig auto die lekkere tussensprints trekt op de snelweg. In 6.6 naar de 100 voor een 4 cilinder is niet slecht denk ik zo. Echter de 320i met zn 184pk komt ook wel lekker vooruit. Je budget in overweging nemende zou ik voor de 320i gaan met lekker veel opties. De 6 cilinder zou ik echter wel missen, maar ja dit probleem is makkelijk opgelost. Ik kan erover meepraten, want ik ruil mijn 318i e90 lci voor een f30 320i. Kijk anders eens op het bmwe90forum.nl. Daar zijn veel leden met f30's.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik hoor de uitlaat, niet de motor
Je kan een afgetrapt Golfje het geluid van een Lambourghini laten imiteren, maar het blijft een afgetrapt Golfje.
Nogmaals, ik ben niet zo van pimpen en mezelf (lees: mijn auto) beter voordoen dan hij eigenlijk is. Ik vroeg me af of hier ervaringsdeskundigen rondlopen die ervaring hebben met de F30 en het verschil in "plezier" tussen de 320i en 328i kunnen aanwijzen. Heb helaas alleen de 320i kunnen proefrijden. Prima motor trouwens.
haha, nicequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee..
Miscommunicatie ten top hahahaha
Beiden over hetzelfse hebben en allebei denken dat de ander iets anders bedoeld
Die foto is wel al oud hè.quote:
De mooiste? Je hebt tot nu toe alleen het interieur gezien?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef Craptacular het volgende:
Ik heb zelf sinds een week een nieuwe 1 serie. Ik moet zeggen dat het in dat segment imo de mooiste is en rijdt heerlijk.
De Audi A3, Volvo V40 of de nieuwe A klasse.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:34 schreef Craptacular het volgende:
Smaken verschillen.
En kan niet zeggen dat er meiden zijn die het een lelijk ding vinden.Player4life jwz
misschien, maar ik wist helemaal niet dat een 1 serie in een zolderkamer pastequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]dus alle dames vinden hem mooi denk je?
1:8 moet zelfs nog wel lukkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
misschien, maar ik wist helemaal niet dat een 1 serie in een zolderkamer paste
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1:8 moet zelfs nog wel lukken
Dat zij mijn garagist ook al, dat ze gauw afbreken. Zie net dat ze onder het inlaatspruitstuk zitten, dat is echt een kutklus om eraf te halen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ben er voorzichtig mee.
Ze kunnen enorm vastgeroet zitten. Dan loop je het risico op afbreken bij het uitdraaien. Onderkant valt dan je blok in en vervolgens moet je hele blok open.
Ik heb 't een keer zelf gedaan, toen brak de boel ook af. Met uitboren net gered, maar vervolgens wel een nieuw schroefdraad moeten zetten. Niet handig dus.
Volgende keer zou ik er voor die paar tientjes mooi mee naar een garage gaan en die het risico laten nemen. Bij m'n vaste garage nog eens nagevraagd, die zeiden al dat dat geen knutselklusje is. Moet je voorzichtig laten lostrillen alvorens eraan te knutselen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na verloop van tijd worden ze allemaal minder van kwaliteit. Gevolg is dat je auto minder goed zal starten. Bij diesels blijven ze meestal ook nog een tijdje 'meegloeien' zodat het blok wat sneller opwarmt. Hoe slechter je gloeibougies, hoe minder verwarming, hoe langer het opwarmen duurt, dus hogere slijtage (en een wat hoger brandstofverbruik). Of de normale gebruiker daar ooit iets van merkt in de praktijk, weet geen mens. Er zijn zoveel extra factoren van invloed dat echt niet alleen versleten gloeibougies kunnen leiden tot vele km's minder levensduur.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zij mijn garagist ook al, dat ze gauw afbreken. Zie net dat ze onder het inlaatspruitstuk zitten, dat is echt een kutklus om eraf te halen.
Als je er niets aan doet hé, is dat heel erg?
Het is alleen nu merkbaar bij het starten, loopt soms de eerste seconden wat te weinig toeren. Maar corrigeert dat zelf binnen 10 sec. Ook produceert hij een beetje wit/blauwe rook, wat de onverbrande diesel is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Na verloop van tijd worden ze allemaal minder van kwaliteit. Gevolg is dat je auto minder goed zal starten. Bij diesels blijven ze meestal ook nog een tijdje 'meegloeien' zodat het blok wat sneller opwarmt. Hoe slechter je gloeibougies, hoe minder verwarming, hoe langer het opwarmen duurt, dus hogere slijtage (en een wat hoger brandstofverbruik). Of de normale gebruiker daar ooit iets van merkt in de praktijk, weet geen mens. Er zijn zoveel extra factoren van invloed dat echt niet alleen versleten gloeibougies kunnen leiden tot vele km's minder levensduur.
Maar voor de kosten (totale vervanging aan onderdelen en werkloon misschien 150 euro) zou ik het eens per ton wel een keer (laten) doen. Gewoon, zodat je weet dat het goed zit.
Witte rook = vocht (KVS)quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is alleen nu merkbaar bij het starten, loopt soms de eerste seconden wat te weinig toeren. Maar corrigeert dat zelf binnen 10 sec. Ook produceert hij een beetje wit/blauwe rook, wat de onverbrande diesel is.
Dat inlaatspruitstuk vond ik juist niet zo erg. Was bij mij puur sleutelwerk, niks ingewikkelds. Heb ik zelfs nog een keer in het donker met alleen een zaklamp gemonteerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is alleen nu merkbaar bij het starten, loopt soms de eerste seconden wat te weinig toeren. Maar corrigeert dat zelf binnen 10 sec. Ook produceert hij een beetje wit/blauwe rook, wat de onverbrande diesel is.
Het is niet storend op dit moment en hij warmt ook niet merkbaar langzamer op. Zit vrij snel op de snelweg en dan gaat het altijd wel rap met opwarmen.
Heb alleen geen trek om het zelf te doen, want het inlaatspruitstuk eraf halen is echt een peopklus. Heb het wel eens gedaan en vond het ronduit kut. Maar als ze afbreken dan ben je echt kakkend zuur, zie hem er dan maar eens uit te halen.
Zou beetje kruipolie niet helpen?
Haal eerst maar je rijbewijsquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef LethalNinja het volgende:
liever een BMW 1 serie 2012 dan zou'n jaren 90 bak BMW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |