Oh oke. Maar wel jammer dat hij niets presteert. Misschien is het gewoon een dipje. Hij werd volgens mij gezien als 1 van de grootste talenten op zijn positie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de jeugd rouleert dat wel hoor. Dat hij er eens wedstrijdje langs zit kan dan wel. Overwegend speelt hij.
Sowieso geen Johannes, 422, Oliver etc. noemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissed dat je mij niet hebt gekozen voor de Yvonne awards. Pissed, pissed, teleurgesteld is misschien een betere verwoording.
Blijkbaar voeg je in de ogen van de mods niet genoeg toe aan VBL om daarvoor in aanmerking te komen, volgend jaar beter man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissed dat je mij niet hebt gekozen voor de Yvonne awards. Pissed, pissed, teleurgesteld is misschien een betere verwoording.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijkbaar voeg je in de ogen van de mods niet genoeg toe aan VBL om daarvoor in aanmerking te komen, volgend jaar beter man.
Aanvoerder van het NL elftal onder 16. Ajax wilde hem ook heel graag hebben. Zelfde geldt trouwens ook voor Dani.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Maar wel jammer dat hij niets presteert. Misschien is het gewoon een dipje. Hij werd volgens mij gezien als 1 van de grootste talenten op zijn positie.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zie hier het antwoord. Ik heb ook een hoop glitterplaatjes aan RonDanja moeten sturen hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Op een of andere manier kan ik weinig sympathie opbrengen voor PSV, itt bijvoorbeeld Feyenoord.
Wat eigenlijk best bijzonder is.
Jij staat zeker wel bij de gelukkigen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijkbaar voeg je in de ogen van de mods niet genoeg toe aan VBL om daarvoor in aanmerking te komen, volgend jaar beter man.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij staat zeker wel bij de gelukkigen?
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie het is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Typisch het volgende:
Sowieso die lijst.Charmed_Angel? Die komt alleen in de SC.
Heb je tips voor me anders dan hand- en spandiensten verlenen aan bepaalde mods?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:
Troetelbeertjes of gewoon een variëteit aan plaatjes?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zie hier het antwoord. Ik heb ook een hoop glitterplaatjes aan RonDanja moeten sturen hoor.
Ja toen hebt Ajax Ezra maar genomen, treurig ook voor zo'n AZ. Raakt verdomme alles wat goed is kwijt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aanvoerder van het NL elftal onder 16. Ajax wilde hem ook heel graag hebben. Zelfde geldt trouwens ook voor Dani.
Ik heb een foto van haar met een volgeblaft gezicht. Misschien dat je haar dan herkend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie het is.
Gaarne.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar met een volgeblaft gezicht. Misschien dat je haar dan herkend.
De beertjes waren op gegeven moment op. Maar het was wel de insteek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troetelbeertjes of gewoon een variëteit aan plaatjes?
Sparta dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja toen hebt Ajax Ezra maar genomen, treurig ook voor zo'n AZ. Raakt verdomme alles wat goed is kwijt.![]()
Wie is Dani?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aanvoerder van het NL elftal onder 16. Ajax wilde hem ook heel graag hebben. Zelfde geldt trouwens ook voor Dani.
http://www.psvjeugd.nl/spelers/783quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie is Dani?
Maar kan je misschien net als vorige keer weer een verhaal schrijven met de statussen van hun allemaal (wanneer je tijd hebt natuurlijk)?
Was leuk om te lezen. Kan zelf weinig daar naar toe gaan om te kijken (woon in Utrecht), dus kan alleen via dit soort dingen meer daar over weten.
Baasje wel hoor. Die pot tegen Ajax toen hij nog bij AZ speelde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.psvjeugd.nl/spelers/783
Ja dat is echt ongelofelijk, zit je op psvjeugd.nl te kijken en dan komt gewoon zowat iedereen van Sparta.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sparta dan.
Kan ik die snuf hier lekker mee stangen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dat is echt ongelofelijk, zit je op psvjeugd.nl te kijken en dan komt gewoon zowat iedereen van Sparta.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |