Ik vind dat echt niet zo'n bijzondere spits eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands heeft ervoor gezorgd dat Locadia in de 1ste zit, als het aan Advocaat lag dan speelde hij bij Jong PSV
Scoort Dani er nog steeds op los?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die ziet er wel heel volwassen uit ja. Loof ook. En Dani van der Moot steekt er ook nogal bovenuit.
Hopen dat Bert komt dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie Bertje zijn schoonzoon niet snel eruit schoppen.
Jol die nu weer de hele stal van Raiola aan het leeghalen is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Ajax deed met Jol
Heb je die Docu van de B2 gezien?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Die ziet er wel heel volwassen uit ja. Loof ook. En Dani van der Moot steekt er ook nogal bovenuit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Bommel nog een jaar aanhouden zou wel supergrappig zijn.
Nee. Raakt geen pepernoot meer. Paal en Bergwijn doen het wel nog steeds best aardig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scoort Dani er nog steeds op los?
Gaat denk ik dan assistent worden ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal Jol ook een % krijgen, het is echt niet normaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jol die nu weer de hele stal van Raiola aan het leeghalen is.
Dat is gewoon discriminatie want als Mark suikerbuik had geheten had Bert dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had maar 1 jarig contract getekend, dus snap niet wat je bedoelt met 'uitschoppen'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Docu niet gezien. Renfurm en Naciri vind ik wel leuke spelertjes. Al doen die ook vaker met de B1 mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je die Docu van de B2 gezien?
Zit daar wat talent eigenlijk?
Gewoon volgend jaar, Cocu coach en lekker bouwenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV heeft eerst weer een hoofd jeugdopleidingen nodig.
Tuurlijk. Raiola vuile rat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal Jol ook een % krijgen, het is echt niet normaal.
Hij heeft niets voor niets veel onroerend goed vol met kunst, dat zijn typische witwas praktijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal Jol ook een % krijgen, het is echt niet normaal.
Wat heeft dit met een hoofd jeugdopleiding te maken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar, Cocu coach en lekker bouwen
Als het maar geen Vloet wordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV heeft eerst weer een hoofd jeugdopleidingen nodig.
Hoe doet die Koerd het?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Docu niet gezien. Renfurm en Naciri vind ik wel leuke spelertjes. Al doen die ook vaker met de B1 mee.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 22-01-2013 om 19:43:45Nog ff over Pieters. Spreken over financiële strop is voorbarig. Speler had 9 mnd nauwelijks gespeeld, tegen PEC 2 PL-clubs op tribune reageer retweet
Nu nog niemand aanstellen, volgend jaar nieuwe coach, jeugd etc.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft dit met een hoofd jeugdopleiding te maken?
Ik heb datzelfde met Ajax. Maar dat is niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Op een of andere manier kan ik weinig sympathie opbrengen voor PSV, itt bijvoorbeeld Feyenoord.
Wat eigenlijk best bijzonder is.
Die hoeven hem dus niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:50 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 22-01-2013 om 19:43:45Nog ff over Pieters. Spreken over financiële strop is voorbarig. Speler had 9 mnd nauwelijks gespeeld, tegen PEC 2 PL-clubs op tribune reageer retweet
Inderdaad, jullie hebben namelijk geen grote rivaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde met Ajax. Maar dat is niet zo bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |